livius_ereticus007 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Am dat o tura pe serpentine, am lasat sa se raceasca motoru si am scos bujia - NKG, are cam 1000 de km. Varful e bej la culoare, spre albicios... Fara pete de ulei, iar urme de fum doar pe filet. MOtorul, gs400 din 83, nu scoate fum. porneste repede. Dupa ca i am curatat filtrul de aer a prins chiar vlaga bine de tot. Traiesc totusi cu o vaga banuiala ca ar fi amestecul cam bogat No, e trendy culoarea la bujie au ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Dupa depunerea de funingine (culoare neagra) de pe margine, tind sa zic ca, intr-adevar, sunt simptome de amestec un pic bogat. Culoarea de pe electrozi, insa, mi se pare a fi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Hai ca scot maine o bujie de la mobra mea ca sa ai de referinta pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 E albastrita pe filet - semn de supra incingere. Daca zici ca i-ai schimbat filtrul de aer, s-ar putea ca carbelitoarele sa fi fost reglate pt filtrul vechi care era probabil (destul de) considerabil infundat. Parerea mea - prea putin gaz sau prea mult aer. N-ar trebui sa iasa chiar asa de alba/incinsa. Repet - PAREREA MEA. Rog cunoscatorii (aia adevarati) sa ma contrazica daca e cazul. PS: vezi si: http://www.4secondsflat.com/Spark_plug_reading.html sau: http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/...aqs/faqread.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 e prea fierbinte bujia aia. Asigura-te ca are cifra termica necesara pt motorul tau. Bujia nu trebuie sa fie alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 jetul de relanti este OK, jetul de fuga nu ... amestec bogat sau efect Venturi defectuos, adica degeaba reduci din benzina daca particulele de carburant din amestec sunt prea mari si "condenseaza" pe cilindru in loc sa arda integral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Este supra incinsa! Bujie prea calda sau amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Amestec prea sarac spre normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Regleaza amestecul sau incearca un CR9E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Vad ca parerile s impartite, asa ca o sa repet testul. Parca aveam p acas o bujie cu indice mai mare - DPR9EA... Sa vedem daca se schimba ceva Am citit articolul lu nenea care citea n bujii, dar nu prea pot sa aplic deductiile lui pe bujia mea. De amestesc stiam ca se poate citi, de pierderi de ulei la fel... Ala spunea si de avans, si cu cate grade i dereglat. Daca se scremea cred ca ghicea si cea mancat soferu in dimineata cand a scos bujia. De curiozitate, o sa i trimit pozele sa vedem daca ma baga n seama. Hai ca scot maine o bujie de la mobra mea ca sa ai de referinta pe viitor Scoate o te rog dar prin... prin teava de esapament. Iti promit ca va fi de referinta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 cred ca stii ca e important la ce turatie a fost rulat motorul. din cite am auzit e important si sa opresti motorul imediat fara a iesi din zona de turatie pentru care faci testul. acum, cit de mult influenteaza daca stai putin si-n alta zona de turatie nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) ...iooo? Editat Septembrie 22, 2010 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Electrodul pare alb, deci amestec sarac. Pe margine insa se vad niste exfolieri si niste depunderi de ceva, tind sa cred carburant. Eu zic asa: curata bujia ca lumea si fa un drum lung ca sa ajunga la temperatura normala de mers motorul, iar bujia sa poata sa se si autocurate ( sau nu). Daca doar o schimbi si mergi prin oras, nu la drum intins, nu o sa te prinzi prea repede despre ce e vorba, pentru ca cea noua ar fi folosita in alt regim. Oricum ca sfat practic, daca poti baga un colortune sa vezi exact scanteia. Daca s-a facut carburatia cu filtrul imbacsit si mergea bine, acum ca l-ai curatat este mai permisiv la aer, iar amestecul pare a fi acum bogat in aer si sarac in benzina. Sper ca te-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Testul a fost facut cu un filtru de aer curat, dar destul de putin impregnat cu ulei. Data trecuta i am turnat la ulei de l a-m imbacsit, conform procedurii - "las sa fie". Cred ca o sa repet operatiunea si o sa ma asigur si de fixarea lui corespunzatoare. La modelu asta filtru se "propteste" pe sita cu doua gratare de plastic... O fi fost la moda prinderea acu 27 de ani, cine stie... Acu', de stat pare sa stea- daca mai trece aer pe langa, naiba stie. cred ca stii ca e important la ce turatie a fost rulat motorul.din cite am auzit e important si sa opresti motorul imediat fara a iesi din zona de turatie pentru care faci testul. acum, cit de mult influenteaza daca stai putin si-n alta zona de turatie nu stiu. Am bagat serpentinele de pe Poiana, si am tras ceva de gaz, dar nu de speriat.(A mers intre 5 si 8k. Eu in general nu prea sar de 8-9K). E drept ca am venit apoi acas, iar in oras o mers pana n maxim 5k. Ca sa fiu catolic, la testul viitor iau cheia de bujii si fac testul pe loc, dupa o plimbareala n regim de croaziera. ...iooo? Bai, pozele astea s vechi, au aberatii cromatice, is inchise la culoare, iar bujiile par ca si dau duhul toate. Daca tu spui ca seamana cu bujia postata de mine, imi fac pomana si ti cumpar ochelari. Poti sa ti alegi culoarea de la rama... Iti recomand bej, da mai albicios, asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 bai...te las in pace... domnilor, o fi veche poza dar poate isi face domnul o idee. si mai am poze dinastea vechi...dar ce e vchi nu e bun. o fi buna una noua cu zece mii de megapixeli sa fim trendy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 E albastrita pe filet - semn de supra incingere. Daca zici ca i-ai schimbat filtrul de aer, s-ar putea ca carbelitoarele sa fi fost reglate pt filtrul vechi care era probabil (destul de) considerabil infundat. Parerea mea - prea putin gaz sau prea mult aer. N-ar trebui sa iasa chiar asa de alba/incinsa. Repet - PAREREA MEA. Rog cunoscatorii (aia adevarati) sa ma contrazica daca e cazul. PS: vezi si: http://www.4secondsflat.com/Spark_plug_reading.html sau: http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/...aqs/faqread.asp Dupa cum se vede motorul a fost putin supraincalzit.....asta e din cauza la amestec sarac! Poate nu va vine a crede, dar la amestec sarac se incalzeste motorul....am patit-o si eu vara asta la FZR cand imi facea pompa figuri si n8u baga tot timpul, se incalzea 1-2 motorul in draci, si culmea consumul era unul in parametrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) ... Ca sa fiu catolic, la testul viitor iau cheia de bujii si fac testul pe loc, dupa o plimbareala n regim de croaziera. NU desfa bujia cu motorul incins! Poti sa fii si papa, ai mari sanse sa strici filetul. Fa serpentinele alea, opreste-te undeva sa mananci, bei o FA, fumezi o tigara, apoi pui mana pe cheie. Verifica filtrul de aer (asezare, ulei pe el) si cifra termica a bujiei. Mesaj completat Poate nu va vine a crede, dar la amestec sarac se incalzeste motorul.... Logic ca de la amestec sarac se incinge motorul! Editat Septembrie 23, 2010 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 "Pe loc" adica la fata locului. Locul fiind cel cu viteza de croaziera, la asta se referea Calin. Adica nu o sa ma intorc in oras (ca sa distrug acuratetea testului). Multam de sfat, normal ca astept sa se raceasca. Pana sa distrug filetul ma ard la maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 cred ca stii ca e important la ce turatie a fost rulat motorul.din cite am auzit e important si sa opresti motorul imediat fara a iesi din zona de turatie pentru care faci testul. acum, cit de mult influenteaza daca stai putin si-n alta zona de turatie nu stiu. relantiul "curata" mijlocul suficient cat sa te deruteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Dupa cum arata electrodul si "centrul" bujiei, amestecul este prea sarac, jiglerul principal prea mic sau acul este reglat prea jos. Bujia se autocurata si de aceea numai amrginile sunt afumate. Cauza? Amestecul pentru mersul in gol este prea bogat. Ar trebui sa ai surub de reglaj. Sau poate orificiul din corpul carburatorului este marit, decalibrat. Am intalnit asa ceva la un carburator la care proprietarul a strans la maxim surubul si a decalibrat "gaura", cu aceasta ocazie rupand si putin din varful surubului de reglaj, care era din alama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 Multam Aplesa, da nu cred ca testul a fost facut ca la carte, asa ca o sa l repet. Vedem atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil2009 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Testul a fost facut cu un filtru de aer curat, dar destul de putin impregnat cu ulei. Data trecuta i am turnat la ulei de l a-m imbacsit, conform procedurii - "las sa fie". Cred ca o sa repet operatiunea si o sa ma asigur si de fixarea lui corespunzatoare. La modelu asta filtru se "propteste" pe sita cu doua gratare de plastic... O fi fost la moda prinderea acu 27 de ani, cine stie... Acu', de stat pare sa stea- daca mai trece aer pe langa, naiba stie. Am bagat serpentinele de pe Poiana, si am tras ceva de gaz, dar nu de speriat.(A mers intre 5 si 8k. Eu in general nu prea sar de 8-9K). E drept ca am venit apoi acas, iar in oras o mers pana n maxim 5k. Ca sa fiu catolic, la testul viitor iau cheia de bujii si fac testul pe loc, dupa o plimbareala n regim de croaziera. Bai, pozele astea s vechi, au aberatii cromatice, is inchise la culoare, iar bujiile par ca si dau duhul toate. Daca tu spui ca seamana cu bujia postata de mine, imi fac pomana si ti cumpar ochelari. Poti sa ti alegi culoarea de la rama... Iti recomand bej, da mai albicios, asa.. Filtrul de aer iese din poveste ....un filtru infundat tinde sa inece un motor iar in acest caz electrodul va fi spre negru sau negru in totalitate dar in acest caz ii semn ca nu se alimenteaza.Cu timpul se mai pun depuneri pe jiglere sau pe peretii carburatorului , desfal cu rabdare si cumpara un sprei pt carburatoare si va fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 3, 2010 Autor Share Postat Octombrie 3, 2010 Normal asa ar fi cum spui tu, numai ca in cazul asta tind sa cred ca nu era infundat filrul, ci pe undeva "rasufla" - tragea aer pe langa. O sa reiau testul cand o sa fie timp mai frumos, ca pe la noi iti ingheata oole daca te dai cu viteza (mai ales seara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salut, scriu si eu cu o problema, care nu imi este clar. bujia din stanga e ok? Si cea din dreapta are amestec bogat? Am inceput sa desfac motocicleta, si cu ocazia asta vreau sa fac si nivelul la carburatoare. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) bujia din stanga e ok? Si cea din dreapta are amestec bogat? da.da Editat August 28, 2012 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.