Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atentie la transmission recall-ul vietii. Sariti voi pe dealeri, daca nu ati primit inca notificari.

Motocicletele afectate incep cu data de fabricatie 22 Septembrie 2015 - absolut toata gama K1600. 

 

https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1575/19&lng=en

 

Mie, dealer-ul din UK, dupa ce a asteptat piese si instructiuni de la BMW cateva luni, mi-a bagat-o in service, a demontat toata cutia de viteze, a descoperit uzura prematura (14000 mile pe motocicleta) la mai multe piese decat alea pe care indica BMW ca ar trebui schimbate, si a obtinut schimbarea integrala a cutiei de viteze. 

 

(primul meu post nou pe forumul asta dupa mai bine de 10 ani, cred :)

 

 

 

Editat de nazdravanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Peste iarnă i-am schimbat amortizoarele, cu Wilbers.

644 WESA Dynamic Comfort. Arcuri portocalii. 

Dacă era după mine, nu le schimbam încă. 

Dar într-o dimineață prin ianuarie, o lăsasem în curte, văd ceva brumă pe jos.

Zic, hai s-o bag în garaj. 

Când i-am dat o cheie, aud un fâsâit de depresare. Dau cu spatele să o bag în garaj și lasă o dâră de picaturi de lichid transparent. 

Mă uit, curgea amortizorul față. 

Atunci. Pe loc. 

Asta este. Cu vreo săptămână înainte venisem repejor de la Constanța și luasem o groapă. 

Chestia asta m-a hotărât. 

A durat vreo 4 săptămâni și chiar înainte de pandemie a fost gata. La Tibi. 

La primul contact după, senzația a fost de cauciucuri lipicioase și upgrade de ABS... 😅 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km mai ai acum si ce impresii mai ai? Am avut 1150 gsa, acum am 1200 gsa dohc de care sunt foarte multumit insa k1600 gtl  imi place foarte mult si ma mananca de vreo 2 ani o schimbare in directia asta. Nu stiu insa cum se descurca pe drumuri mai sparte si cam care e pozitia pe ea, eu sunt cam inalt, la 1.96m...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.97m. 😁 

I-am pus semighidoane de GT, mai în față cu 5cm. Acum poziția este perfectă. 

120000km. După revizia asta, este ca nouă. 

Fiind grea, îi place asfaltul. 

Extrem de ușor de manevrat dinamic, păstrând senzația de siguranță absolută indiferent de regimul de mers. 

Doar pe noroaie n-aș intra cu cauciucurile de asfalt. 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bravo, să te bucuri de ea! 

La 21.02.2020 la 18:34, nazdravanul a spus:

Atentie la transmission recall-ul vietii. Sariti voi pe dealeri, daca nu ati primit inca notificari.

Motocicletele afectate incep cu data de fabricatie 22 Septembrie 2015 - absolut toata gama K1600

Aveți idee până la ce an se întinde recall-ul? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe bune?? Asta nu-i bună nici de glumă! 

Le-a luat 4 ani, timp în care au vândut mii de exemplare, ca să-și dea seama că au dat gherlă cu cutia de viteze? 😊

Isteți inginerii BMW! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incidența a fost foarte redusă și cred că doar la cei care au brutalizat cutia. Problema a apărut când au mutat fabricarea cutiei în Canada. Deci, tehnic, e vina unor economiști care au zis să reducă niște cheltuieli. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o noutate de la Michelin: nu cumparati cauciucul Road 5 GT, pe spate atinge in bascula.

 

"Hot off the press: Michelin have withdrawn the R5GT for use on K1600 models.
I have been offered a free PR4GT rear as a replacement.
For the doomsayers amongst us this is a Michelin problem, NOT a BMW K16 fault"

 

image.thumb.png.6a1a816353b14c41d3fc3349d790bf30.pngimage.thumb.png.31b9e86f0b514c4c96bb9a3a0aec6e40.png

image.thumb.png.062987c3637582b26564fb43df25fe30.png

 

Editat de _Tex_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, September a spus:

Am 1.97m. 😁 

I-am pus semighidoane de GT, mai în față cu 5cm. Acum poziția este perfectă. 

120000km. După revizia asta, este ca nouă. 

Fiind grea, îi place asfaltul. 

Extrem de ușor de manevrat dinamic, păstrând senzația de siguranță absolută indiferent de regimul de mers. 

Doar pe noroaie n-aș intra cu cauciucurile de asfalt. 

 

Esti mai mare ca mine, super tare. La pozitia genunchilor imi faceam griji, nu la ghidon.

Doar pentru asfalt m-ar interesa, pentru noroi sunt alte motoare.

Eram curios cum se simte pe asfalt imperfect sau usor spart cum e la mine in zona, dar probabil pana nu fac un test drive nici n-o sa stiu.

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Pe bune?? Asta nu-i bună nici de glumă! 

Le-a luat 4 ani, timp în care au vândut mii de exemplare, că să-și dea seama că au dat gherlă cu cutia de viteze? 😊

Isteți inginerii BMW! 

Chill out, au fabricat ei dude pe perioade mai lungi fără să recunoască nimic! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Pe bune?? Asta nu-i bună nici de glumă! 

Le-a luat 4 ani, timp în care au vândut mii de exemplare, că să-și dea seama că au dat gherlă cu cutia de viteze? 😊

Isteți inginerii BMW! 

Pai ei au refuzat cativa ani sa recunoasca ca au o problema cu franele de nu mai opresti mobra (R1200RT), si tu vrei sa se dea de ceasul mortii pentru un mizilic de cutie de viteze? 😂 Si se mai si opreste.

 

@_Tex_  faina chiftea din partea Michelin ...

 

Toti MBA-istii au aceeasi scoala: cat mai ieftin la fabricatie si profituri cat mai mari. Indifernet ce belele  ar putea sa apara. Ca dupa ei raman un munte probleme li se rupe. Toti stau cate 2-3 ani pe la cate o firma, fac praf si pulbere si apoi pleaca mai departe.

 

Din pacate cuvantul inginerilor se face tot mai putin auzit peste tot in industrie, nu numai in automotive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salut.

 

O intrebare de incepator: eu pana acum am avut un R 1200 RT pe care il spalam la spalatoria auto de langa mine. De putina vreme am un GTL si ma ingrijoreaza sa pun jetul pe difuzoare. E vreo problema cu asta? voi unde/cum le spalati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Grigore Dolghin a spus:

Salut.

 

O intrebare de incepator: eu pana acum am avut un R 1200 RT pe care il spalam la spalatoria auto de langa mine. De putina vreme am un GTL si ma ingrijoreaza sa pun jetul pe difuzoare. E vreo problema cu asta? voi unde/cum le spalati?

Salutare!

Si GW-ul il spal la spalatorie. Ii spui sa nu dea jetul direct pe difuzoare sau sa il dea de departe ca sa nu vina jet ci ca o ploaie.

Si ai grija sa iti puna detergentul diluat  ca sa nu se pateze piesele din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara bună bajetii, 

 

Ma alutar și eu posesorilor de K1600. Varianta GT cam cu toate pe ea. O știți de aici de pe forum a fost la vanzare și am luat-o eu. Sper sa vina primavara mai repede sa încep sa vad ce stie. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, lacroyx a spus:

Seara bună bajetii, 

 

Ma alutar și eu posesorilor de K1600. Varianta GT cam cu toate pe ea. O știți de aici de pe forum a fost la vanzare și am luat-o eu. Sper sa vina primavara mai repede sa încep sa vad ce stie. 

 

 

Felicitari!

Sa o stapanesti sanatos si km cati mai multi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 03.03.2021 la 23:03, Grigore Dolghin a spus:

Salut.

 

O intrebare de incepator: eu pana acum am avut un R 1200 RT pe care il spalam la spalatoria auto de langa mine. De putina vreme am un GTL si ma ingrijoreaza sa pun jetul pe difuzoare. E vreo problema cu asta? voi unde/cum le spalati?

La motociclete se folosesc difuzoare tip marine, speciale, cu membrane din cauciuc. Idem la bărcile cu motor, iahturi etc. O poți spăla liniștit. 

Grig, sfatul meu este să faci ceea ce am făcut și fac și eu la GTR:

1. mergi la frățiorii Horubet să-ți facă un tratament ceramic la motocicletă. Pe lângă look-ul senzațional, marele avantaj este că mizeria de orice fel nu mai aderă la suprafețe și nu mai trebuie să folosești deloc detergent atunci când o speli. Tot jegul pleacă doar la jet de apă. 

2. Cumpăra un kit de film protecție vopsea, caută pe google / Ebay ceva asemănător: 

https://www.invisiblepatterns.co.uk/bikes/bmw-k1600-gt-2017

Odată aplicate, vei proteja vopseaua deja protejată de tratamentul ceramic și te vei bucura mulți ani de luciul impecabil. 

3. Caută o spălătorie self în zona ta și spală-ți mobra singur.

Nu-ți trebuie decât o lavetă să o ștergi și un recipient de genul celor cu soluție de geamuri, în care pui apa cu săpun lichid. 

Spreiezi cu soluția de apă cu săpun pe părțile murdare (în general botul și parbrizul motocicletei), lași să se înmoaie muștele și jegul, apoi o speli doar la jet de apă. 

Ordinarii de la spălătorii adaugă în soluții sodă caustică. Aceasta degresează și curăță foarte bine, dar atacă toate elementele cromate, inclusiv lacul! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...