Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW K1600 GT/GTL

Recommended Posts

Am scris o gramada despre poza cu stoparea vanzarilor, dar forumul lui peste prajit mi-a volatilizat mesajul. In cateva vorbe, ca nu mai am rabdare s-o iau de la capat, la modelul nou se poate bloca roata, la cuplarea accidentala a 2 trepte din cutie, simultan. Marii ingineri nu au solutie momentan. Eu nu o sa fac nimic, chiar daca ma recheama, la ce jale e in service. Consider ca la modul in care exploatez cutia, nu are ce sa se intample.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian M: vreo 3000€ cu manoperă și TVA.

_Tex_  în istorie mi-a rămas de 3 ori între 4 și 5 la schimbarea în forjă, dar incomplet. 

A 3-a oară, am auzit un "tink" pe la Narvik și am găsit o bucățică de jumătate de mm3 dintr-un dinte, pe magnetul din bușon la schimbul de ulei acasă. 

Asta acum 40000km.

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai, ai avut și GT.

Ți s-a părut mai manevrabilă și rapidă față de GTL? 

Vreau să te întreb una / alta legat de GT, îmi poți lăsa un număr de telefon? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de K 1200-1300 GT? 

Puncte slabe: 

Maneta ambreiaj dură.

Prin oraș în aglomerație este sâcâitor. 

Protecția la vânt slabă. De la 140 la 180 îmi arunca aerul pe la barbie sub cască cu tendința de ridicare a ei. Te bagi sub parbriz și rezolvi. 

Confort pasager redus. 

Direcția mai greoaie la viteze foarte mici. 

Poziție la ghidon cam în mâini. Poți să mai reglezi ușor înălțimea ghidonului. 

Poziție pe șa ciudată: în față este ok ca senzație dar șaua este îngustă și amorțești repede, în spate unde șaua este lată stai prea în mâini și apare o vulnerabilitate la vânt. 

Dar eu sunt atipic, am 1.97m... 🤔

Ah, în oraș vara la foarte cald, la punctul mort apare oscilația în turație, dacă atingi accelerația urcă pe la 3000 (o bagi în a 1-a strângi frâna dai drumul la ambreiaj o aduci în ralanti, dar dacă atingi accelerația și n-ai plecat, urcă iar) problemă nerezolvată de Bavaria. 

Puncte tari: 

Motor superb. Elastic și progresiv. 

Stabilitate excelentă la viteze foarte mari. Zona 180-240km/h. 

Accelerație de miar. 

Zâmbet garantat. 

Edited by September

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mers si pe 1300? Ma intereseaza daca are ceva imbunatatiri la ambreiaj sau altceva fata de 1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie la transmission recall-ul vietii. Sariti voi pe dealeri, daca nu ati primit inca notificari.

Motocicletele afectate incep cu data de fabricatie 22 Septembrie 2015 - absolut toata gama K1600. 

 

https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1575/19&lng=en

 

Mie, dealer-ul din UK, dupa ce a asteptat piese si instructiuni de la BMW cateva luni, mi-a bagat-o in service, a demontat toata cutia de viteze, a descoperit uzura prematura (14000 mile pe motocicleta) la mai multe piese decat alea pe care indica BMW ca ar trebui schimbate, si a obtinut schimbarea integrala a cutiei de viteze. 

 

(primul meu post nou pe forumul asta dupa mai bine de 10 ani, cred :)

 

 

 

Edited by nazdravanul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...