Dan Cata Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Asta are consum de motocicleta sau de M3? Cica consuma mai putin decat GT'u vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 m-am laudat prea devreme, tranzactia nu va mai avea loc intrucat auto bavaria a solicitat nise costuri care nu au fost initial mentionate si de asemenea termenul de livrare avansat nu era cel real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blaster Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 m-am laudat prea devreme, tranzactia nu va mai avea loc intrucat auto bavaria a solicitat nise costuri care nu au fost initial mentionate si de asemenea termenul de livrare avansat nu era cel real. Nu te mira Dorule, cam asa merg toate la noi in tara...costuri ascunse, termene aiurea...etc... Nu inteleg de ce nu mergi sa-l iei direct din Germania?!? Suna la ei, la una din reprezentante, da comanda si mergi sa-l ridici... Oricum, ma bucur pentru voi, ca puteti si va permiteti asa un motor.... La cati mai multi km cu ele si...pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 (editat) iti multumesc. s-a modificat schimbarea, am fost asigurat ca merg la garmisch cu k-ul. am spus ca daca nu il am pe al meu il iau pe al lor si au zis ok. cam asta e. cu germania, daca diferenta nu e de 1000eu nu merita deranjul, nu-l poti aduce fara costuri sau timp pierdut. in plus am un rt pe care l-am dat in buy-back, e 2010, 22,000km, luati-l care vreti, merge perfect, nu a vazut decat sosele, ulei schimbat inainte de termen. Editat Mai 11, 2011 de Doru BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 iti multumesc. s-a modificat schimbarea, am fost asigurat ca merg la garmisch cu k-ul. am spus ca daca nu il am pe al meu il iau pe al lor si au zis ok. cam asta e. cu germania, daca diferenta nu e de 1000eu nu merita deranjul, nu-l poti aduce fara costuri sau timp pierdut. in plus am un rt pe care l-am dat in buy-back, e 2010, 22,000km, luati-l care vreti, merge perfect, nu a vazut decat sosele, ulei schimbat inainte de termen. sunt curios la cat il baga bmw la vanzare. 1200 gt-ul tau e inca acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 sunt curios la cat il baga bmw la vanzare. 1200 gt-ul tau e inca acolo. am vazut si eu, nu stiu de ce, motorul e impecabil, ca si rt-ul. eu nu circul decat pe sosele iar peste jumatate din km sunt in afara romaniei. acum are un pret f bun, f aproape de ce am primit eu acum un an. ma gandesc ca poate initial a avut un pret mai mare, nu stiu. este posibil si sa nu fie o piata de motoare aproape noi aici in romania, desi eu numai din astea as cumpara daca as avea de unde, cce inseamna 20,000km la un bmw din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Inseamna ca nu e rodat calumea... (a se citi: rodajul abia a inceput) Editat Mai 13, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Inseamna ca nu e rodat calumea... (a se citi: rodajul abia a inceput) cred ca era o gluma dar tot citind pe forumurile de boxere se pare ca astea se rodeaza pe la 50,000. la mine la 22,000 si la toate celelalte pe care le-am avut consumul de ulei era in permanenta scadere. la drumul in grecia nu a mincat mai nimic, poate 1mm, insesizabil. astea incep sa arda cam la peste 140, oricum nu mananca kile, nu mai e cum a fost, la un drum prin europa de exemplu de cca 5,000km mers tare pe autostrazi eu bag cam 500 ml max. daca o tii pe la 120-130 nu mananca mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Primul minus in eleganta conceptului, daca pot sa spun asa, este ca motocicleta si GPS-ul se imperechiaza doar cu castile cu comunicator BMW... Daca ai altceva, Cardo, Midland etc., trebuie sa alegi: 1. Iti iei casti BMW cu comunicatie (daca esti in 2, inseamna 1600€) dar astea comunica doar prin "blustutz" adica 10m si nu au radio individual, dar auzi radioul motocicletei, aceeasi sursa pentru amandoua castile. 2. Ai deja casca Schubert sau BMW si iti montezi doar comunicatoarele BMW (500€) cu aceleasi avantaje si dezavantaje. 3. Lasi naibii rozeta (interfata cu motocicleta)si folosesti castile tale, cumparandu-ti un GPS Garmin Zumo 660, ceva mai ieftin decat BMW Motorrad IV, si deschis la orice conexiune cu orice casca. Enervant, dar ca si in viata nu poti sa le ai pe toate. GPS-ul nu vine cu moto, dar inainte macar trebuie sa stii, te gandesti si alegi. Mda, am o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 ti-am zis sa incerci 665 asta al meu sa te asiguri ca merge inainte de a da nav4 inapoi. azi mai sunt aici maine plec vin spre sf saptamanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 15, 2011 Admin Share Postat Mai 15, 2011 ..Se cheama economie de piata; Au creeat ceva care te tine legat de service si de Brand cit timp ai lucrul ala. De preturi de cost nu mai amintesc, 1600e pe doua casti raportat la 25.000 cit costa mobra, nici nu merita sa deschizi discutia. In treaba asta s-a investit creier mult, totul este facut sa tina strict perioada de garantie, dupa, cind incep belelele.. . Eu astept-fara sa fiu rautacios-sa vad cind incep recall-urile, si pentru ce.. Din pacate asta este conceptul general, pe toate segmentele societatii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 E chestie de sacaiala... Pe GT am un Garmin Zumo 550 care merge perfect cu castile. Clar, iau un Garmin 660 care are locasul lui pe GTL, ii pun montura din pachet pe GT, si iau o montura Touratech pentru GS, il imperechez cu toate draciile pe care le am si tin un singur GPS pentru toate motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) orice cumperi nou are recall-uri. e o falsa problema, e si normal sa fie asa, masinile cel putin astea noi sunt atat de complicate si au atat de multa electronica incat nu se poate testa tot timp indelungat. discutia nu are obiect. de 2-3 ani a inceput sa fie valabil si la motoare, nu ma intereseaza, sunt obisnuit. clasa premium la amasini/motoare este varful tehnologiei, atat se poate. ma rog, vorbim discutii. p.s. am gasit un forum de 1600, e multa informatie utila acolo: http://www.k1600forum.com/forum/ Editat Mai 15, 2011 de Doru BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 ... totul este facut sa tina strict perioada de garantie, dupa, cind incep belelele.. . Eu astept-fara sa fiu rautacios-sa vad cind incep recall-urile, si pentru ce.. Din pacate asta este conceptul general, pe toate segmentele societatii.. Sincer in 3 ani am avut 4-5 recall-uri pe GT. Toate au fost gratis si au fost facute cu ocazia reviziilor normale. Nu am simtit nici o disfunctionalitate. Nu m-au lasat niciodata in drum, nu s-a defectat nimic intre revizii. Astea merg 150-200000km pana la primul RK. Timp sa ai de plimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 fondul discutiei este ca lt-ul e mai bun decat gt-ul 1600 - hahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Mai bun nu, dar sigur mai confortabil..ceea ce este cel mai important pentru mine, hahaha(ca sa te citez). Oricum, ai intuit tu ceva, dar era vorba ca in general inainte se faceau lucruri mult mai durabile, este adevarat ca lipsea atata electronica. Daca nu citeai printre randuri ce a scris colegul ai fi inteles ca am avut dreptate cind am spus de recall-uri si de garantie..dar ce te faceai daca lucrurile alea se intamplau after..cam cit sareai din portofele..ca nu toti isi permit sa dea o barca de bani pe un motor si sa-l dea la buy back dupa 14 luni.. Cunosc personal un flacau care are un GT 1200(ca veni vorba, a vrut sa-l ia pe al tau..)si care in ultima suta, pe garantie l-au chemat astia sa-i schimbe nustiu ce, norocul lui, daca treceau alea doua saptamani l-ar fi costat vreo 800 euroi.. Stiu, in binecunoscutul stil al tau ai sa-mi spui:de ce va luati fratilor BMW daca nu va permiteti sa le intretineti..nu? Oricum , ca sa fii relax si sa incepi saptamana bine afirm public ca(fara virgula)BMW-urile in general si GT-urile(al tau in mod special)sunt cele mai minunate creaturi iesite din mana omului.. hahaha Editat Mai 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 alta discutie fara noima de care e plina internetul....ce e vechi e mai bun...sigur...o fi. altfel numai aiurelei si sabloane, nimic de substanta. adica bmw-urile noi sunt proaste/nefiablile/etc? sunt aici pe forum oameni ce au sarit suta de mii cu ele fara incidente. cat despre confort, e o chetie absolut subiectiva, nu se poate impune sau generaliza. am vrut sa cumpar lt nou in 2007 sau 2008, nu mai stiu, cand au facut un facelift. nu pot sta pe el. nu-mi place pozitia. de aceea mi-am luat acum gt nu gtl. e optiunea fiecaruia, tine seama de gustul si anatomia individuala, evident ambele diferite de la om la om. am inteles ca esti foarte multumit de lt, ai spun de mii de ori. am inteles ca noul gt/l 1600 nu e bun de nimc. iti multumim pentru participare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 (editat) N-ai inteles nimic, dovada ca bati campii in continuare. Nu am adus eu in discutie si nu am facut nicio paralela intre LT si GT ci tu, trei posturi mai sus. Cind m-am referit la confort m-am referit strict la mine si aici nu este vorba de subiectiv sau obiectiv, nu puteam sa fac referire la tine sau la altii, eu ma raportez strict la ce apreciez eu, logic. Dar daca parerea mea nu poate fi luata in seama, intreaba-i si pe Classic VLD(Vlad) si pe Dr.House(DR.Stanut) din Arad, ei au facut drive test cu astea vreo 300 km prin Austria, vezi ce-ti spun. Poate pe tine tine te incanta brizbrizurile sau electronica lui, ceea ce nu este de combatut, asta-ti place tie. Nu a spus nimeni ca vechi este mai bun ca nou ci mai FIABIL. Daca in acceptiunea ta asta inseamna mai bun atunci nu te contrazic ci iti dau dreptate. Nu spune nimeni ca nu merg nustiu cite sute de mii, dar daca la fiecare revizie mai pun laptopul pe ele sa dreaga cite ceva atunci din punctul meu de vedere nu mai sunt fiabile. Daca pentru tine este ok asta atunci nu te contrazic.. Nu stiu unde ai citit tu ca am spus de mii de ori ca LT- este mai bun si GT mai prost, dar daca imi si arati poate te cred. Editat Mai 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 N-ai inteles nimic, dovada ca bati campii in continuare. da mai, am inteles si asta. iti multumim inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Hai mai, fii mai relax, cind iti bei cafeaua de dimineata savureaz-o, n-o da peste gat..aici doar combatem idei.. Editat Mai 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Hai mai, fii mai relax, cind iti bei cafeaua de dimineata savureaz-o, n-o da peste gat..aici doar combatem idei.. da mai, numai ca daca vrei sa combati idei trebuie sa ai idei. iti recomand sa mergi sa faci un test ca sa ai despre ce vorbi. pana atunci nu ai nimic de combatut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Permiteti sa imi dau cu parerea referitor la 16GT, pe care m-am urcat la SMAEB... Ca si pozitie, pare mai inalt ca si RT-ul, pe cricu central cel putin. Ghidoanele, de la jug pana la manere nu prea imi inspira incredere, is groase fix cat degetele mari de la mana. Din cauza culorii, imi dau impresia ca sunt de plastic, dar asta ii numa o iluzie optica M-am jucat si cu suportu de GPS, mai exact cu butonu ala mare de plastic care ridica usita GPS-ului. Iar nu mi-a dat o senzatie de incredere, plasticu fiind tot plastic Ce imi place foarte mult la 16GT/L sunt semnalele pe fata, cum se integreaza cuferii cu restu mobrei, protectia (parca sunt ceva mai protejat decat pe RT) si culoarea aia alba, faina. Forma e iar una fluida Parbrizu ridicat la maxim nu e mai mare ca ala de pe RT si pare-mi-se nici mai lat. Astept cu interes tulburarea apelor si drive-testul care va sa vie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 Nimeni nu-i ipocrit sa spuna ca nu si-ar dori asa ceva, dar eu ma refer la un singur aspect: CONFORT! Adica asta cer eu de la o mobra in primul rand. Nu stiu care parte nu o intelegi.. Test probabil ca am sa fac, dar ca sa vad cum trage in ture si de jos, daca pozitia este mai aplecata sau mai dreapta pe ea, cum sunt modulate franele, etc. La noi testul este un vax, te invarti juma de ceas si gata, nici n-ai timp sa inveti comenzile. Ca sa intelegi ceea ce poate dpdv al confortului trebuie sa faci minim 7/800 de kilometri pe ea dintr-o bucata, ori pentru asa ceva nu ti-o da nimeni, cel putin la noi, nu stiu afara.. Oricum, nu trebuie sa fac teste ca sa aflu ce stiu deja, si anume ca nu ofera confortul vechiului LT. Si nici nu are cum, pentru ca daca te uiti la ambele iti dai seama de la prima strigare ca, fiind mult mai ingusta in solduri te cam bate vantul pe ea. Idem si la parbriz, ca sa nu mai vorbesc de saua aia destul de ingusta si tare. Cam prea tare pentru augustele mele buci, daca pot spune asa Pina una/alta, ca iti cade tie bine sau nu, cind vine vorba de confort la mobre la modul absolut pe toate forumurile din lume, in toate revistele si in toate mediile nu exista decit LT si GL! Ordinea ia-o cum vrei tu. Atat. .(punct) Nu RT, GT, GTR, ST, etc, astea sunt trecute la..si altele! Vorba unei batranele de la mine de la tara, "maica, daca ma minte astia te mint si io!" Asa si eu, nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant, uita-te in jur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 ce trebuie sa intelegi este ca notiunea de confort este aplicabila fiecarei persoane, nu se aplica absout.poate exista si o majoritate, tot nu conteaza. in ceea ce ma priveste sunt f confortabil pe noul gt. de fapt, am vazut asta de la koln dar nu a fost suficient. a trebuit sa fac test ca sa il comand, merge absolut uluitor. cu confortul, unii vor canapea, altii ceva viu intre picioare (haha). eu sunt mai aproape de a doua categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Obisnuit cu GT-ul, tot de la BMW, in care imi facusem setarile mele si nu prea am umblat la ele cu anii, am dat acum la GTL de un meniu mai complicat. Cateva zile am zis: vrajala, ai bre lasa-ma cu rain, road si dinamic. Dinamic clar, si atat. Iar varianta Comfort cu pasager si bagaje, era standardul cu cealalta. Cand eram incarcati era ok, iar cand eram singur suspensia era ceva mai tare si nu mai umblam la ea, ma simteam bine. Eh, merg eu cu GTL-ul pe Dinamic, Comfort cu pasager si bagaje, prin oras si zic ia sa vedem ce poate. Bag mana brusc in gaz. Eram in a 3-a pe la 3000 de ture. La GT as fi simtit cum incepe sa ma impinga valul elastic si sa ma arunce in fata, progresiv si nesfarsit, iar dupa 7000 de ture incepea sa se auda esapamentul cum striga a mobra adevarata. Excelent! Agila, controlabila, te imbie sa tragi de gaz. La GTL, stand si cam pe scaun, trag de gaz, un pic agresiv, da sa ridice roata si fuge de sub mine, ma agat de ghidon inchid gazul si vin in cap. Ce dra..! Agresiva, violenta, nervoasa, matahala. Tasneste din orice pozitie. Neobisnuit. Un cuplu de... tractor. Interesant, dar usor obositor trebuie sa dozezi gazul la mm, si printre masini... Dupa 2 zile, usor sacait mi-am zis, ia sa vad ma ce vrea si road-ul asta. Alta motocicleta! Cuminte, elastica, discreta! Dar pe rain? Trag de gaz violent si pleaca... in varful picioarelor! Incredibil ce face maparea asta a motorului. "Motocicleta Victoria, 3 motociclete intr-una singura, ca pe vremuri." Bai, daca tot e data dracului ia sa vad si confortul cu unul singur pe motor. S-o vedea vreo diferenta? Bag setarea, plec. Parca i-a mai pus un rand de burete pe sa! Opa, inca o moto. Bai este chiar ieftina, 4 moto la pret de... 2! Zilele astea am plecat in bermude si tricou prin oras cu ea. Exceptionala protectie la vant. La 100km/h nici macar nu-ti flutura "hainele"... Chiar a inceput sa-mi placa matahala asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.