Sari la conținut

Postări Recomandate

eu am vorbit si cu astia de la B&S motors din Bucuresti si se poate comanda si de la ei cu plata ramburs.

B&S Motors - Mihnea 0730017465. Nu au piesele pe stoc...sau cel putin nu au avut ce aveam eu nevoie dar se poate face comanda si ajung in cel mult 2 saptamani. eu am preferat varianta asta datorita modalitatii de plata.

 

Sa ne zici si noua cand iti vin piesele,ca si eu am comandat asta-vara,engine-guard(cras-bars)la B&S motors,tot cu Mihnea am vb,mi-a zis ca vin in 2 sapt,oricum mai multe seturi ca au cereri,am mai sunat eu,a zis ca sant pe drum din Ungaria,am asteptat,am asteptat si pana la urma am luat din Louis de la Ploiesti.

 

Nici in ziua de azi nu am primit nici un raspuns,o fi pe alta planeta Ungaria si s-or fi ratacit prin spatiu coletele. :ok: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

;) :D :pow: ;) :lol: :) :ok: :lol: :

 

intelegi ce vreau sa zic? :kali:

 

inteleg mai bine decat iti inchipui :kali: decizie inteleapta...eu mai astept nitel sa gasesc o alternativa...sper sa fac si eu aceeasi treaba ca tine in maxim jum' de an un an :ok: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :)

 

inca unu prosapat cu intruder m800.sambata dimineata am vazut o brigada de choppere pe dn1 unde va duceati?am vrut sa ma bag in seama cu voi dar n-am putut tine pasu cu voi :cheers: am mers 110-120 dar nu v-am prins,la potigrafu m-am intors

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Ma inscriu si eu cu un Boulevard C50T (echivalentul unui Intruder C800 european)

Am trecut de 5000 mile (8000 km) deja in mai putin de 5 luni.

 

El a venit asa cum arata in poza pe fond alb dar i-am dat sissy bar-ul jos.

 

Sunt foarte multumit. Cel mai tare am mers cam cu 100 mph (~160 kph) si se simtea inca bine.

Am mers si fara windshield si saddlebags si trebuie sa recunosc ca arata mai bine dar le-am pus la loc, fiind foarte practice.

 

Ma voi intoarce in Bucuresti la vara cu ea sper.

Stie cineva ce trebuie sa fac s-o inmatriculez?

 

Numai bine!

 

post-28063-1195239028_thumb.jpgpost-28063-1195239048_thumb.jpgpost-28063-1195239438_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :cheers:

mi-am luat Intruder 750 de 3 luni...SI-MI PLACE! :lol:

am vreo 2000 cu el si sunt f multumit...

uite o poza cu el...

post-11279-1195483306_thumb.jpg

off topic : care stiti, pot pune o guma mai lata pe spate?

a incercat cineva? pareri? a mea e de 140....

Editat de Viomaddog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :lol:

mi-am luat Intruder 750 de 3 luni...SI-MI PLACE! :D

am vreo 2000 cu el si sunt f multumit...

uite o poza cu el...

post-11279-1195483306_thumb.jpg

off topic : care stiti, pot pune o guma mai lata pe spate?

a incercat cineva? pareri? a mea e de 140....

off ca numa mor de invidie! :cheers:

frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa pun de 150 pe spate si nu am loc

Daca totusi reusesti da si mie

 

PS. : Ptr piese originale, pot aduce si eu prin My Moto

Comanda dureaza cam 2 saptamani; si pot trimite piesele si prin curier

 

nu ai loc tot ce e posibil!

nu am cercetat zona asta la un intruder, insa pot sa spun ca eu la rusoaica am pus o guma de 120/90/17 in loc de 100/90/19 offhorse cu inel modificat din 19 pe 17 roluit centrat etc, si a mers cu chiu cu vai da a mers..

cum?

am pus o saiba intre cupla cardanului si roata, roata are roti dintate care intra in dinti cuplei cadranului intre cele daua bagi saiba da in asa fel incit sa nu de-a prea in afara ca altfel nu cade dinti unul peste altul si se pot buli si roata si cupla.

la mine inca calca cam 80-85% din suprafata dinte peste dinte din lungimea lui totala oricum nu merg nici la concurs de drag star si nici nu ma intrec uc vitezane :cheers: , in acest fel nu am modificat nimic la cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare - merge cineva la Sibiu - tare m-as bucura sa fir vreme de plimbare. Sunt disponibil cu tot cu Intruderul meu :cheers:

hmmmmm...pai prin bv e zapada si gheata asa ca nu stiu daca are vre-un rost sa faci drumul asta.Stiu cum e sa te manace sa te dai dar stai linistit si plimba-te in zona ca e mult mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am vrut sa pun de 150 pe spate si nu am loc

Daca totusi reusesti da si mie

 

PS. : Ptr piese originale, pot aduce si eu prin My Moto

Comanda dureaza cam 2 saptamani; si pot trimite piesele si prin curier

 

Se poate sa pui si de 200 pe spate-daca esti cuminte o sa ti-l arat ca este chiar in Bv- numai ca tre sa faci ceva modificari la bascula. Nu are rost sa pui 150 in loc de 140 ca tot bicicleta e(diferenta e f mica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa pui si de 200 pe spate-daca esti cuminte o sa ti-l arat ca este chiar in Bv- numai ca tre sa faci ceva modificari la bascula. Nu are rost sa pui 150 in loc de 140 ca tot bicicleta e(diferenta e f mica).

 

am zis ca nu are loc pe bascula originala

Daca modifici bascula poti pune si de 250(si aici ai dreptate), dar nu se pusese problema de modificari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am promis niste poze mai clare cu noua achizitie, de care sincer nu prea sunt incantat.e cam grea (obisnuit fiind cu un dragstrar650) iar ciclistica e greoaie rau,asa mi se pare, poate datorita pozitiei si formei coarnelor, o sa le skimb si voi vedea atunci cum ma obisnuiesc cu ea.Un alt fapt neplacut din punctul meu dvdr este roata f ingusta pe spate, 140.Mi-a dat Marcel niste sfaturi si solutii, dar nu cred ca le pot suporta din punct dvdr financiar.Putere............aaaaaa da..asta da,are nerv .O sa i bag niste calmante in rezervor sa ii mai domoleasca cifra octanica :cheers: In rest optic imi e draga rau.acum astept sa va spuneti si voi parerea.App. id de mesenger grazian30.

post-8864-1195584749_thumb.jpg

post-8864-1195584873_thumb.jpg

post-8864-1195584909_thumb.jpg

post-8864-1195584935_thumb.jpg

post-8864-1195584957_thumb.jpg

post-8864-1195584976_thumb.jpg

post-8864-1195584994_thumb.jpg

post-8864-1195585023_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am promis niste poze mai clare cu noua achizitie, de care sincer nu prea sunt incantat.e cam grea (obisnuit fiind cu un dragstrar650) iar ciclistica e greoaie rau,asa mi se pare, poate datorita pozitiei si formei coarnelor, o sa le skimb si voi vedea atunci cum ma obisnuiesc cu ea.Un alt fapt neplacut din punctul meu dvdr este roata f ingusta pe spate, 140.Mi-a dat Marcel niste sfaturi si solutii, dar nu cred ca le pot suporta din punct dvdr financiar.Putere............aaaaaa da..asta da,are nerv .O sa i bag niste calmante in rezervor sa ii mai domoleasca cifra octanica :cheers: In rest optic imi e draga rau.acum astept sa va spuneti si voi parerea.App. id de mesenger grazian30.

 

Schimba-i ghidonul cu unul mai larg, o sa simti diferenta mare.

Si fara protectia cromata de pe aripa fata si scaritele de cruiser e chiar fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba-i ghidonul cu unul mai larg, o sa simti diferenta mare.

Si fara protectia cromata de pe aripa fata si scaritele de cruiser e chiar fain.

 

eu as lasa ghidonul ala,e mai de chopper....scaritele insa da,trebuie date jos...

 

Cred ca problemele de ciclistica vin si de la unghiul furcii, care imi pare marit fata de starndard. Sau o fi vreo iluzie optica din cauza pozitiei din care au fost facute pozele?

 

ba cred ca are unghiul marit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, rezervorul e de Harley, si nu imi place deloc,o sa il pun pe cel original, cat despre scarite...urate foc, stiu (asa am luat-o) O sa i le dau jos, o sa ii bag comenzi avansate, si coarne drepte largi, iti confera un alt echilibru.Problema e roata spate...costa mult sa o modific, trb modificata bascula cardanul etc, si tare urata e roata originala de numai 140.Ma rog, imi place, dar nu sunt prea incantat de ea, ma bate gandul sa o vand, defapt am bagat-o pe site la vanzare, vedem daca piza ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, rezervorul e de Harley, si nu imi place deloc,o sa il pun pe cel original, cat despre scarite...urate foc, stiu (asa am luat-o) O sa i le dau jos, o sa ii bag comenzi avansate, si coarne drepte largi, iti confera un alt echilibru.Problema e roata spate...costa mult sa o modific, trb modificata bascula cardanul etc, si tare urata e roata originala de numai 140.Ma rog, imi place, dar nu sunt prea incantat de ea, ma bate gandul sa o vand, defapt am bagat-o pe site la vanzare, vedem daca piza ceva.

ciclistica?

e prea mare unghiul furci,e la limita si problema e ca e din arbori facuta schimarea unghiului furci :cheers:

nici nu vreau sa ma gindesc cit de greu e de manevrat!

motorul e fain tare tovarase, nu te descuraza si-l vinde, fai furca cum o data mam fabrica si vei avea un motor bun.

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am vazut motorul , furca ma incantat, asa ca ar fi culmea sa i pun furca originala.....incerc sa ii fac ceva sa fie mai maleabila, vedem, dar daca pika sa o vand o dau, mersi oricum ptr sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...