Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sprayul respectiv se foloseste in caz de urgenta daca faci pana in drum, iti umple cauciucul cu spuma ca inca sa te poti deplasa.

Spray-ul nu-ti repara/infunda nici o gaura. E folositor pentru cei care nu au roata de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...).

Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ?

Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi).

e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ?

 

Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii...

 

Multumesc anticipat. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Ma rog sa ma lamuriti intr-o chestiune. cat de mult se recomanda scaderea presiunii in pneuri pentru mersul mai sportiv (drumuri virajate, franari mai agresive, nu prin oras, nu pe pista...).

Cat de mult afecteaza timpul de incalzire, perfomantele dinamice dar si durabilitatea pneului ?

Pe GSR-ul meu se recomanda 36psi fata/spate (248 kPa) dar am vazut/citit ca se recomanda pentru mers mai sportiv scaderea pana la 230 kPa (34 psi).

e OK sa variez presiunea pentru tipul de mers sau sa raman la 'ce specifica producatorul' ?

 

Am postat aici din doua motive. 1. banuiesc ca e o chestie banala, pe care trebuia sa o stiu. 2. poate mai intereseaza si pe altii...

 

Multumesc anticipat. Numai bine

 

Referinta: 2.2 fata cu 2.0 spatele la rece.

O singura exceptie la gumele ntec, adica Dunlop Gp Racer, GP Pro, GP, Sportsmart la care se merge cu 2.1-2.2 fata si spatele 1.4-1.5 pe curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa inca 2 sezoane si 2 set-uri de cauciucuri schimbate revin cu impresii.

 

Pe Pilot Sport si Pirelli Dragon (carcase construite asemanator cu majoritatea cauciucurilor existente pe piata) am testat presiuni variind intre 1.9 (primavara sau toamna, singur pe moto) si 2.7 (vara, cu pasager). Sub 2.2 nu mi-a placut cum se comporta motocicleta: reactioneaza mai lent la schimbarile de directie, uzura pneului si consumul de benzina un pic mai ridicate. Am avut neplacerea sa dau intr-o groapa adanca si s-a deformat carcasa incat mi-a ajuns vopseaua cu care era scris numele de pe peretele lateral direct pe buza jantei... daca avea presiune 2.0 pe fatza sigur indoia janta.

 

Am achizitionat recent o perche de Dunlop Sportsmart NTEC, carcasa vizibil mai rigida chiar si la pipait. Presiune 2.0 bar fata + spate, se comporta ca si cum as fi avut 2.4-2.5 pe cauciucurile vechi. Am ramas surprins cat de mare este efectul rigiditatii carcasei asupra presiunii.

 

NTEC-ul este o tehnologie care se gaseste doar pe Dunlop, dar am vazut ca au scos si Michelin 2CT+ (compozitia de cauciuc tare se continua si sub partile laterale ale cauciucului pentru o rigiditate sporita), concluzionand ca presiunea se va adapta in functie de rigiditatea unui cauicuc modern.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea asta, puine-i 2.0 fata si 1.9 spate. Cum se incalzeste creste-i usor presiunea pina la 2.1 cu 2.0 in plina vara.

 

Daca mergi pe drept ( autostrada ) sau cu pasager mai adauga putin sa compensezi greutatea.

 

Am citit mult despre cauciucurile astea si par foarte bune ( na ... inlocuiesc Power Pure care multi pling dupa ele ).

 

Sa le plimbi cu placere.



Vreau sa mai adaug ceva deoarece am observat ca esti din Ploiesti si banuiesc ca o sa `ataci` cu ele zonele virajate din imprejurimi.

 

Pentru un randament cit mai bun a pneurilor ( feedback/confidenta, aderenta, longevitate ) trebuie neaparat sa-ti reglezi si suspensia corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

:crack: ...AND HERE WE GO AGAIN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracul om :(

Habar n-are pe ce lume traieste.

 

Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare.

 

 

@Ionut

 

Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATILOR NU MAI FURATI CURENT.Presiune e prevazuta de constructorul motocicletei nu al cauciucurilor si doar aia e cea buna si deobicei e 2.5 fata cu 2.9 spate.Cum sa mergi cu 2 sau sub 2?Pai danseaza motocicleta pe asfalt voi nu o simtiti cum fandeaza mai ales in viraje?

 

Ionut, sunt n topicuri pe forumul asta despre cauciucuri si presiuni. Iti recomand sa te documentezi putin si apoi te vei convinge. Si da, presiunea e data de producatorul de anvelope, deoarece e singurul care-i stie compozitia si proprietatile. De exemplu exista anvelope cu tehnologie NTEC, unde se folosesc presiuni mult mai mici. Trebuie doar sa te interesezi :)

 

Esti un pic prea dur. Ionut are nevoie de intelegere si indrumare.

 

 

@Ionut

 

Cel mai simplu este sa dai un search pe google referitor la presiunea in caucicuri in general si despre Pilot Power 3 ( cele despre care este vorba in topic ) in special.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus pe spate prea mult pt Ntec.

Scade-l la 1.5-1.7. Dupa ce se incalzeste, in cativa km de curbe, vei avea la cald mai mult, evident iar gripul va fi foarte bun.

Se poate merge si cu 1.9-2.0 pe spate dar banuiesc ca nu te intereseaza foarte mult consumul la o forja pe serpentine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mergeam cu 2.5 fata si tot 2.5 spate.

Nu am avut niciodata problema pe viraje sau linie dreapta!

Fiecare merge cu presiuna care o considera ok si care face moto sa se comporte bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati :)

 

 

Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate.

 

I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula.

 

Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant.

 

Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate.

 

 

In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient.

 

p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta :D

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: ...AND HERE WE GO AGAIN!

Clar! :tempted:

 

Acum incep sa inteleg motivul pentru care se creaza atit de mare confuzie si de ce, cei care cauta o informatie folositoare, pleaca de aici si mai debusolati :)

 

 

Initiatorul topicului a intrebat ce presiune sa foloseasca intr-un pneu foarte performat pentru un mers mai sportiv in afara orasului, pe drumuri virajate.

 

I se raspunde de Ionut cu convingere sa citeasca pe bascula.

 

Andrew pune un film cu un nene care se refera la mersul in oras si la un caucicuc mai tare/longeviv/neperformant.

 

Dragos isi spune parerea ( foarte corecta de altfel ) din experienta acumulata pe un Chopper ( imi cer scuze daca am gresit insa nu ma pricep la cruisere - choppere ) care cu siguranta foloseste un cauciuc din cu totul alta clasa de grip, geometrie si longevitate.

 

 

In final toata lumea are dreptate insa nici un raspuns nu este folositor si asta deoarece s-au amestecat merele cu perele, patrunjelul si conopida in acelasi recipient.

 

p.s. lipseste opinia unui scuterist si a unui endurist sa iasa salata perfecta

Ai uitat biciclistul si manipulatorul de pe 41. =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...