Zimbrutza Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 As vinde cauciuc spate 190x55, Dunlop SportSmart, uzura minima, am mers cu el 800km (are 5mm adancimea santului pe mijloc), produs in saptamana 22 din 2013. Pret 500 lei Cu ce te-ai gandit sa-l inlocuiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Cu ce te-ai gandit sa-l inlocuiesti? Cu GPRacer endourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Niko: acu te intreb serios,fara sa te trollez: de ce ai da jos SpotSmartul? Chiar simti ca e prea slab pt cum mergi tu? sau ce te-a nemultumit la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Niko: acu te intreb serios,fara sa te trollez: de ce ai da jos SpotSmartul? Chiar simti ca e prea slab pt cum mergi tu? sau ce te-a nemultumit la el? Vrei sa-ti zic de ce nu-mi place cand eu vreau sa-l vand? Nu vrei sa-l iei tu si sa-mi demonstrezi ca e absolut de-ajuns chiar si pentru raceri adevarat, d-apai pentu mine? Am avut GPRacer, clar e mai prost ca ala. M-am obisnuit cu gandul ca ma tine cauciucul mai mult decat skill-ul si ma simt bine mental asa. Cu SportSmart am avut emotii la rece de cateva ori de mi-a dat fiori pe sira spinarii. M-am lasat in viraj larg la plecarea din Veliko, 170 la ora, cred ca nici un cauciuc pe care l-am avut pana acum pe moto nu ar fi derapat asa, mi-e plecat de fund de am zis ca ma impachetez. E genul de cauciuc in care odata pierduta increderea nu-ti vine sa mai faci nimic... Chestia cu presiune mica iar e nasoala. Ok , tot cu presiune mica se merge si la GPRacer dar ala parca lucreaza mai bine. SportSmart la presiune 1,7 nu se deformeaza deloc, pana nu am lasat la circuit la 1,3-1,4 nu am simtit ca lucreaza. Acum merg si pe strada cu 1,5 cu el. Mi-am comandat pe fata GPRacer, daca il vrea careva pe asta as pune si pe spate tot GPRacer,daca nu ,merg cu el asa...dar nu sunt prea fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Aia cu veliko ori a fost eroare crasa din partea ta, ori nu era incalzit inca. Crede-ma, SportSmart e un cauciuc la care nu ai ce sa-i reprosezi, cel putin nu o persoana cu skill ca tine sau ca mine. Daca face ceva prost, e cam vina ta... Tu crezi ca daca aveai GP Racer acolo nu puteai pati la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Aia cu veliko ori a fost eroare crasa din partea ta, ori nu era incalzit inca. Crede-ma, SportSmart e un cauciuc la care nu ai ce sa-i reprosezi, cel putin nu o persoana cu skill ca tine sau ca mine. Daca face ceva prost, e cam vina ta... Tu crezi ca daca aveai GP Racer acolo nu puteai pati la fel? E posibil, poate aveam prea mult in el, era rece,dar aia nu era inclinare la care sa derapeze. GPRacer-ul mi-a facut asa singura data, prima iesire pe Cheia in primavara (dupa ce in toamna fusesem cu el si la circuit si avea si zgrumturi din aia pe el), la primele viraje a facut la fel, dar odata incalzit nu a mai facut. Cel mai probabil nu o sa-l vand...asa ca o sa te tin la curent cum s-a mai comportat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Inteleg senzatia cand iti fuge o guma dar trebui sa o raportezi si la cum mergeai si ce setari aveai cand ai patit-o. Eu as avea foarte mare incredere in SportSmart, este una dintre cele mai echilibrate gume pt mers stradal (chiar si pt o mobra ca ZX10R).. La mine e regula de aur, pana nu stiu eu ca au ajuns la o temperatura optima,nu ma inclin tare...am patit-o si eu si stiu senzatia... Eu am avut SportSmart pe spate, si in afara de faptul ca s-a dus cam rapid, in rest nu am ce sa-i reprosez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Sportsmarul e guma buna dar are un mic truc, ca sa fii multumit de el. Guma nu e la fel de aderenta ca la GP racer dar carcasa e la fel de rigida. Cand mergi singur, pana se incalzeste nu tine asa bine. Dupa ce s-a incalzit e foarte bun. trebuie umflat putin, altfel se comporta nasol. Daca mergi cu pasager, culmea, se simte mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Cu SportSmart am avut emotii la rece de cateva ori de mi-a dat fiori pe sira spinarii. Scapa de el daca ai ramas cu sechele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) A-propos, Nico, Iulian cu r6, se dadea chiar tare pe sportsmart la Tg. Secuiesc. Poate solutia ar fi sa pui cumva alea 15 kile la loc, ca sa nu-ti mai fuga de suPt k00r Editat Februarie 24, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Sa se obisnuiasca mentalul cu senzatiile, o solutie ar fi mersul pe Super Moto, Enduro, Cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu anul asta o sa merg pe SportSmart2. Revin cu impresii. Am acum GpRacer E pe spate si nu pot sa zic ca sunt foarte multumit de el . Daca ar fi sa aleg iar as merge pe M,E-ul e prea tare..se incalzeste greu si nici nu pot sa zic ca am avut mare incredere in el pe curbe tinand cont ca mi-a dat de cateva ori emotii. (sau o fi chestie pe psihic ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 A-propos, Nico, Iulian cu r6, se dadea chiar tare pe sportsmart la Tg. Secuiesc. Poate solutia ar fi sa pui cumva alea 15 kile la loc, ca sa nu-ti mai fuga de suPt k00r La circuit la inceput mergeam incet si era doar caldut, apoi am mai prins curaj si s-a incalzit,am simtit ca a devenit si lipicios asa ca a mers bine. In sfarsit se simtea fierbinte si cum trebuie. Dar asta la presiune 1,3 si dupa cel putin 2 ture de incalzire. Pana la timpul meu de 1,14 nu am mai simtit nicio alunecare pe circuit. Ma deranjeaza pe strada la rece, plus ca nu-mi vine sa merg cu el atat de desumflat pe strada... Sa se obisnuiasca mentalul cu senzatiile, o solutie ar fi mersul pe Super Moto, Enduro, Cross. Da, cred a nu aluneca atat de tare incat sa se duca de tot, dar eu nefiind obisnuit cu senzatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Daca vrei sa nu-ti mai fuga spatele ,schimba producatorul E o anvelopa hypersensibila la presiune si temp asfaltului ,praf etc ,e o anvelopa de curse ce dracu sa cauti cu ele pe strada WTF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 pai cum, nu vezi ca balamuc ne-a zis sa mergem cu SC-uri, GP racer/ K1/ etc pe strada ?) omul ( Niko) s-a conformat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Va salut, O sa spuneti ca sunt cofetar ... Am un gsxr 600 k5. Am luat acest motor pentru sunet si pozitie, nu ca sa circul cu viteza ( aici voi instiga tot felul de remarci, sper ca nu multe). Sunt incepataur, am permis categoria A de 1 an si mobra asta din aceeasi perioada. Am mai avut eu scutere, dar nu e bash acelasi pilaf de orez. Putem concluziona: experienta - nu prea, spre nu. Viteza mea medie de croaziera pe exterior este undeva la 90 km/h si nu ma zgarii deloc pe genunchi vreodata, in fie ea orice curba o fi. Am montate pe mobrisca pirelli diablo rosso 2. Sunt patrate,va dati seama - kaput/sarma, iar marginea e new. Le-am plimbat eu 7000 km anul trecut ( nu erau noi cand am achizitionat moto). Asadar, motor de viteza - check, stil de mers - pensionar touring - check. Scop postare: Trebuie sa le schimb si as vrea sa optez pentru ceva mai longeviv, ceva touring avand in vedere stilul de mers (macar pe spate, am citit pe aici ca se mai practica fata ceva mai soft pentru franare de urgenta si spatele ceva touring). Ce imi recomandati? Am mai citit una alta despre Angel GT, eventual ceva mai moale pe fata pentru cand strang de maneta de frana ca de card la bancomat. Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre obiective / subiective. Apreciez si ironia, poate chiar constructiva. Cu stima, Sasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok) In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate. Editat Februarie 24, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 @Sasha - Eu am folosit comboul precizat de zimbrutza, doar ca sunt pe PRoad 2 pe spate. Pentru longevitate e the shit, pentru franari e un raport ok. Ploaie? nicio treaba, viteza/noapte - putina grija si esti "betmen". Pe masura ce am mai inaintat in skill si Roadul de pe spate s'a mai intarit(desi carne incaa are), am inceput sa nu mai fiu multumit de partea spate a comboului. Fata sa zicem ca inca o accept cu toate ca mi'ar placea sa franez mai draconic putin. Sincer ai putea sa faci alegerea asta, sau ai putea sa mergi full pe Pilot Power sau ceva echivalent(Diablo Rosso Corsa, Dunlop sportsmart 1/2). Eu daca as intoarce timpul inapoi, as merge pe varianta asta desi nici prima nu mi'a gresit rau. Totusi sezonu' trecut am pierdut spatele de cateva ori bune, iar pe ploaie burnouturi involuntare la greu pe V-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Va salut, O sa spuneti ca sunt cofetar ... Am un gsxr 600 k5. Am luat acest motor pentru sunet si pozitie, nu ca sa circul cu viteza ( aici voi instiga tot felul de remarci, sper ca nu multe). Sunt incepataur, am permis categoria A de 1 an si mobra asta din aceeasi perioada. Am mai avut eu scutere, dar nu e bash acelasi pilaf de orez. Putem concluziona: experienta - nu prea, spre nu. Viteza mea medie de croaziera pe exterior este undeva la 90 km/h si nu ma zgarii deloc pe genunchi vreodata, in fie ea orice curba o fi. Am montate pe mobrisca pirelli diablo rosso 2. Sunt patrate,va dati seama - kaput/sarma, iar marginea e new. Le-am plimbat eu 7000 km anul trecut ( nu erau noi cand am achizitionat moto). Asadar, motor de viteza - check, stil de mers - pensionar touring - check. Scop postare: Trebuie sa le schimb si as vrea sa optez pentru ceva mai longeviv, ceva touring avand in vedere stilul de mers (macar pe spate, am citit pe aici ca se mai practica fata ceva mai soft pentru franare de urgenta si spatele ceva touring). Ce imi recomandati? Am mai citit una alta despre Angel GT, eventual ceva mai moale pe fata pentru cand strang de maneta de frana ca de card la bancomat. Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre obiective / subiective. Apreciez si ironia, poate chiar constructiva. Cu stima, Sasa ahhahahaha tre sa recunosc, ai scris misto Totusi nu cred ca poti sa te abtii si sa mergi doar cu 90 in afara. Esti tare (si nu sunt ironic). Oricum,poti merge in siguranta chiar si cu un 120/130 (asta depinzand de vizibilitate si reactiile tale de sofer/pilot). La gume, ce sa zic, daca e totusi discrepanta mare de aderenta intre fata si spate o sa se simta (in mod negativ) , poate chiar mai tare decat daca ai avea ambele gume sport touring. Daca spui ca nu ai experienta, eu te-as sfatui altfel, daca-mi permiti: mai degraba pune accent pe aderenta decat pe longevitate, pt ca oricum daca mergi ca pensionarul, guma o sa te tina mai mult decat i-ar tine pe altii, iar o guma aderenta va compensa in situatii limita pt lipsa de experienta... Iar prin aderenta, nu-ti sugerez Supercorsa sau D211/D212, ci un Pilotpower 3, SportSmart, Qualifier 2, etc... Ai noroc la K5 ala si de faptul ca e usoara (165 kg are la gol cred) si asta conteaza mult atunci cand nu prea ai experienta,mai ales la manevre executate pe loc sau la viteza mica. Succes si cati mai multi km (Fara nici un incident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok) In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate. Si o sa sara bucati din ele. michelin naspa alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa cred ca a fost un defect de fabricatie si un caz izolat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 e plin netul de astfel de defecte izolate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Conti RaceAttack Competition Endurance(DOT) a avut cineva? par destul de laudate si un spate pentru a mea e cu vreo 150 de lei mai ieftin decat concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nu tine mai nimeni cont de ce se intimpla cind apare brusc, neprevazut, un obstacol in fatza. Cam cit costa sa nu poti opri, sa alunece cauciucul fatza? Putin, mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Stiu eu ce se intampla (de fapt am stiut de vreo 2-3 ori ) ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.