Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O suspensie reglata si un cauciuc bun iti ofera o mai mare predictibilitate asupra momentului de suspans cand se blocheaza roata fata. Nu inseamna ca daca ai blocat fata automat cazi. Ai putin timp sa lasi frana(1,2 m daca e motoreta dreapta----dar in situatii de franare de urgenta daca nu ai reflexul format--99% daca ai blocat fata pici, nu mai dai drumul la frana). Conteaza si cat de incarcata e furca. Cu cat e mai incarcata furca cu atat e mai mica sansa sa o blochezi, dar cu atat mai mult scade sansa sa mai eviti o cazatura daca ai blocat fata. Daca ai furca incarcata la maxim si ai blocat fata, pici instant direct in clavicula si te-ai aranjat frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta as vrea sa schimb cauciucurile la motorul meu Suzuki VS 800 din 94. Am o nelamurire, pe fata are cauciuc Pirelli 80/90-21 TT(tube type) si pe spate Pirelli 140/90 - 15 TL (tubeless). As vrea sa cumpar amandoua cauciucurile tubeless dar nu stiu daca janta suporta si cauciucuri tubeless. Am citit pe un forum ca ar trebui sa fie scris pe janta dar nu am putut gasi nimic pe a mea. Nici la atelerele de vulcanizare nu am gasit cunoscatori la motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la moto a ta care are spite trebuie si camera (doar daca nu ai facit tu ceva modificari) deci este irelevant daca pui cauciucuri TT sau TL. Cele TL au o buza cu profil special care etanseaza pe jantele ce suporta TL. Pe jante cu spite TT poti pune de care cauciucuri vrei (atita timp cit respecti dimnsiunile si pui si camera)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva magazine cu reduceri la cauciucuri stiti?

N-am luat in toamna ca am zis sa nu o las peste iarna cu cauciucuri noi si ca poate apar oferte dar din ce m-am uitat nimeni nu scade nimic si e aproape februarie....

N-as vrea nici s-astept pana la SMAEB spre mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la moto a ta care are spite trebuie si camera (doar daca nu ai facit tu ceva modificari) deci este irelevant daca pui cauciucuri TT sau TL. Cele TL au o buza cu profil special care etanseaza pe jantele ce suporta TL. Pe jante cu spite TT poti pune de care cauciucuri vrei (atita timp cit respecti dimnsiunile si pui si camera)

 

doar ca in caz ca faci o pana iti blestemi zilele cu tl fatza de tt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva magazine cu reduceri la cauciucuri stiti?

N-am luat in toamna ca am zis sa nu o las peste iarna cu cauciucuri noi si ca poate apar oferte dar din ce m-am uitat nimeni nu scade nimic si e aproape februarie....

N-as vrea nici s-astept pana la SMAEB spre mai.

Depinde ce gume te intereseaza. Dunlop, Pirelli si Bridgestone de stradă, sport si de curse sunt destul de reduse.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut si eu ca seturi de strada se mai gasesc.

Ce ma intereseaza pe mine sufletu' lu' Avram Iancu... doar pe anvelopemoto

Eu caut Dunlop K460 pentru asta mica :D set fata-spate si cu camere sa fie treaba treaba :D

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca in caz ca faci o pana iti blestemi zilele cu tl fatza de tt...

Deci ar fi indicat sa iau cauciucurile Tube Type (TT). Trebuie sa pun camere oricum si la cele TL. Macar m-am lamurit acum. Ca si brand care ar fi cele mai bune modele pentru chopper ca si performanta? Eu am gasit modelul: Pirelli M66 TT fata/spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ar fi indicat sa iau cauciucurile Tube Type (TT). Trebuie sa pun camere oricum si la cele TL. Macar m-am lamurit acum. Ca si brand care ar fi cele mai bune modele pentru chopper ca si performanta? Eu am gasit modelul: Pirelli M66 TT fata/spate

 

TT sunt in general o idee (nu extraordinar) mai ieftine. Daca iti rezolvi pana singur sunt si cele mai indicate ca se dejanteaza mai usor. Daca ai spitze, in general, exceptand cativa producatori sau modificari - trebuie oricum camera. Recomandarea mea TT preferabil TL era in ideea de capre / enduro-touring unde ai sanse mari sa faci pene des si rezolvarea sa fie pe barba ta. La cruiser - nu stiu daca se aplica, sansele de pana sunt mai mici si nici nu stiu cati ar cara chei de roti, leviere, petece sau camere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O suspensie reglata si un cauciuc bun iti ofera o mai mare predictibilitate asupra momentului de suspans cand se blocheaza roata fata. Nu inseamna ca daca ai blocat fata automat cazi. Ai putin timp sa lasi frana(1,2 m daca e motoreta dreapta----dar in situatii de franare de urgenta daca nu ai reflexul format--99% daca ai blocat fata pici, nu mai dai drumul la frana). Conteaza si cat de incarcata e furca. Cu cat e mai incarcata furca cu atat e mai mica sansa sa o blochezi, dar cu atat mai mult scade sansa sa mai eviti o cazatura daca ai blocat fata. Daca ai furca incarcata la maxim si ai blocat fata, pici instant direct in clavicula si te-ai aranjat frumos.

Cu toate ca e partial off-topic, parerea mea e asa.

Sint convins ca tot ce ai scris e corect dar in anumite conditii.

Una la mina ca exista motociclete (chiar si de productie recenta) la care nu ai nici macar preincarcare reglabila pe fata. Adrian a avut si SV650 si acum are RSV-ul, daca zice ca e "oarescare" diferenta intre suspensii, eu il cred pe cuvint.

Doua la mina, sint convins ca pe circuit sau asfalt pe care-l cunosti perfect poti sa ajungi sa stapinesti frinarea fata pina la nivelul la care sa blochezi fata si sa nu cazi. In schimb, la motociclete cu suspensii mediocre, conditii de drum necunoscute (sper ca n-o sa-mi spuna cineva ca asfaltul e la fel peste tot), indeminare de om normal, cauciucuri neincalzite (conservarul care taie fata nu te intreaba in prealabil cit le-ai incalzit) eu refuz sa cred ca se poate pune problema de asa ceva si cred ca daca iese e doar din noroc sau indeminare iesita din comun si exercitiu f mult. La 60 la ora, 1,5 m inseamna 0,1 secunde si din cite stiu reactiile mai rapide de-atit sint considerate de exceptie.

Ideea e ca ideal e sa nu ajungi sa blochezi fata sau sa ai ABS. Daca la masina e obligatoriu in ziua de azi, o fi existind poate si un motiv.

Am vorbit si cu oameni care se dau bine pe circuit si sint de-aceeasi parere.

 

Scriu asta ca om care a cazut blocind fata si pot sa spun ca se reactia motorului e atit de rapida incit doar cu reflexe peste medie ai putea sa faci ceva (si nu sint convins). Am patit s-o blochez si sa ma redresez dar senzatia e ca a fost 100% noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa blochezi fata fara sa cazi, am spus detaliat mai sus conditiile. Eu asa si testez cauciucul de pe fata prin oras daca s-a incalzit si pot sa ma bazez pe el. Daca intra in stoppie de la 20-30 e bun de dat, daca nu, se duce 1,2 m taras fara nici o grija legata de vreo cazatura. Am blocat asa fata peste 1000 de ori, (fac la fiecare iesire, imi si place).

Am mai blocat fata intre 2 masini, furca neincarcata, eveniment neprevazut, frana scurta si tare, blocat fata,(40-50km/h) da i-am dat drumul si nu am cazut.

In schimb, franare de urgenta de la 90 la ora in oras, frana blana (ca a pus si nenea cu masina tot la fel,doar ca el avea 50 la ora), pana la vreo 15 la ora(motorul doar zgarietura pe crash-pad si eu julit geaca in cot, atat) cand m-am trezit pe jos si ma uitam la bara de la masina omului care era la jumatate de metru. Am cazut fix cand am atins marcajul de la trecerea de pietoni. Mare noroc. Nici nu mi-am dat seama ca s-a pierdut fata fiindca era incarcata furca la maxim si atunci te trezesti instant pe jos.

 

Se invata usor blocatul rotii fata la coborari cu bicicleta prin padure. Se blocheaza asa des ca o sa iti intre in reflex sa ii dai drumul. Blocatul rotii la bicicleta e acelasi ca si la motocicleta, difera doar viteza, dar reflexul se poate invata si pe bicicleta. Mergeti cu bicicleta la vreo 20-25 la ora, transferati greutatea pe spate si blocati fata din ce in ce mai mult. Poti sa blochezi fata asa de multe ori fara nici o grija--depinde si de skill. Daca muti din ce in ce mai multa greutate pe fata, o sa vezi ca ai din ce in ce mai putin timp sa reactionezi.

 

Placerea cu blocatul rotilor vine de pe bicicleta, acolo a fost locul unde am invatat. In schimb, eu sunt pentru ABS . Eviti cazaturi aiurea determinate de oboseala, cauciucuri, asfalt cu nisip/....

 

Sper sa se inteleaga ce am vrut sa zic, nu ma dau zmeu, am luat la cazaturi de la blocat fata pe bicicleta de nici nu mai stiu numarul si pe motor am cateva(3 scuterul si una cu motorul). Mi-o si caut. Am vrut doar sa accentuez ca daca blochezi fata, nu neaparat o sa cazi, desi exista o mare probabilitate.

 

Foarte multe accidente de motor se intampla ca se blocheaza fata, asa ca eu nu inteleg de ce nu s-a introdus pana acuma ABS-ul. Multe vieti erau salvate.( ca sa nu mai spun de vatamari corporale)

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut si eu ca seturi de strada se mai gasesc.

Ce ma intereseaza pe mine sufletu' lu' Avram Iancu... doar pe anvelopemoto

Eu caut Dunlop K460 pentru asta mica :D set fata-spate si cu camere sa fie treaba treaba :D

http://www.anvelopemoto.eu/

exista undeva pret mai bun ? ca eu nu am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.anvelopemoto.eu/

exista undeva pret mai bun ? ca eu nu am gasit

 

Pai preturile astea le au ei de asta vara... credeam ca acum in iarna mai scad ceva dar am asteptat degeaba.

Am primit preturi mai bune, nu cu mult, de la useri de pe forum la momentul cand eram hotarat sa iau... probabil multi mi-au umplut frigideru ca m-am interesat si apoi n-am mai luat dar chiar m-am gandit ca n-avea rost sa o tin acum in garaj nemiscata juma de an pe cauciucuri noi.

 

Acum obligat fortat trebuie sa-mi iau set ca nu am cum s-o scot in sezon cu mizeriile de pe ea.

Daca aveti oferte de Dunlop K460 , Bridgestone TW201 si 202 sau TW 39 si 40... astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@wawessh: nu pot sa fiu de acord cu tine...

 

eu am 1.75 @ 63 kg iar motoreta are 187 kg la gol.

tu nu stiu ce fizic ai,dar mobra ta are 167 kg la gol.

 

conteaza f mult atat fizicul cat si masa motocicletei cand vine vorba de blocarea franei fata.

 

eu iti spun sincer la RSV meu daca blochez fata, nu conteaza ca-i pe 1-2-3 metri, daca insa apuca sa NU fie dreapta, s-a dus pe pwla si ma trezesc instant jos...

 

Si de asta zic ca e importanta masa. O masa mare e mai greu de tinut drept. cum e blocata fata si cum se inclina VAG intr-o directie.....s-a dus,fara sa stii ce te-a lovit....

Am patit sa blochez si eu fata pe 1-2 metri si sa ramana (sa reusesc sa o tin dreapta) si a fost ok....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.anvelopemoto.eu/

 

exista undeva pret mai bun ? ca eu nu am gasit

 

Incearca si aici, da-le mail cu modelul de cauciucuri dorit si s-ar putea sa primesti raspuns cu un pret putin mai bun, poate cu 3-8% mai mic decat la cel de mai sus. :)

http://www.metricmotion.ro/#!contact/c1z0x

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian

Tu de unde stii unde e limita aderentei cauciucului de pe fata daca nu blochezi fata? Inseamna ca esti departe de ea. Iti spun eu ca poti sa blochezi fata fara sa cazi, nu depinde de fizic ci de echilibru( moto dreapta , viteza mica). Incearca sa pui frana de la 10-15 la ora brusc, la inceput. Ori aluneca fata ori faci stoppie,la inceput. Daca pici, oricum o faci la viteza mica, dar m-as mira. Incearca pe bicicleta prima data, ca e mai safe si e aceleasi lucru, doar ca poti sa mai pui un picior jos la bicicleta, dar si la motor poti pana la un punct. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si aici, da-le mail cu modelul de cauciucuri dorit si s-ar putea sa primesti raspuns cu un pret putin mai bun, poate cu 3-8% mai mic decat la cel de mai sus. :)

http://www.metricmotion.ro/#!contact/c1z0x

sarumana ... daca eise curieruț gratis ii suficient :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. ... Amestecati clasele de cauciucurile tari cu moi , aderente cu cele mai putin aderente !!

cine vrea SH merse putin 10-20 ture la pret civilizat am eu si omologul meu din BG.

cine vrea noi FCP.RO sau My Moto si Grand Racing Garaj

anvelope .eu care era inainte DE adica vezi domne Germania

pina cind i sa explicat teparului ca nu este legal si nici corect !! nu e bune !! :D

la fel si Mac aceeasi speta de combinatori !!

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa argumentezi te rog de ce Aurelian e in aceeasi speta de combinatori?eu si prietenii mei lucram cu el din 2007 si baiatul a fost super mega ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am primit in 6 ani de zile recomandare din partea lui sa cumpar/merg cu anvelope sh ,daca voi spuneti va cred pe cuvant insa nu cred ca atunci cand a aparut cu anvelope sh la vanzare zicea de anvelopele noi ca nu sunt bune... va spun din inima cum si eu am o parere despre casti ca ele trebuiesc cumparate DOAR NOI nefolosite, foarte bine am pus casca veche care a ramas mare la vanzare si tot asa de bine a fost cumparata si purtata de altcineva , cel care o are se bucara si acum de ea ,asa e si cu cauciucurile ,eu cauciucurile sh le-am dat pe o suma modica dusa la Biserica scria clar in anunt ,baiatul a fost super mega incantat cand toata lumea il apostrofa cum poate sa mearga cu asa ceva ,inteleg rostul cauciucurilor sh revandute din cauza ca au fost puse din greseala de un novice pe o motocicleta care avea nevoie de alta marime pe janta respectiva si baiatul nu se intelege cu marimea noua pusa ,dar dupa ce s-au dat "baietii mari" sa le cumparam noi de bune ... va rog frumos

p.s asta nu inseamna ca daca o sa fiu nevoit sa pun asa ceva pe motocicleta de forta majora nu o sa o fac .. o sa fac si o sa ma bucur daca pot + o sa va impartasesc si voua

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...