Sari la conținut

Postări Recomandate

R10 sunt cauciucuri foarte bune dar un set 120-180 costa aproape 400 de euro.

Daca bugetul nu e problema, le schimba dupa un sezon si merge doar cand e cald si uscat, sunt o alegere foarte buna. Daca nu... nu :)

Nu poate sa mearga si pe frig si uscat? La recomandarea mea, un corporatist si-a luat asa ceva. Sint bestiale pe orice vreme, comparativ cu cauciucurile cu care motoreta R1 a venit echipata din fabrica. Chiar sint moi cind afara sint 10grd. Nu vorbim de bani aici, oricum, cauciucurile moi sint cel mai ieftin CASCO. Multi nu inteleg asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca exagerezi putin :) dar bine ar fi sa fie asa cum zici tu.

Nu am avut R10 si nu stiu cat de smechere sunt si la rece si la cald. Deocamdata nu am vazut inca anvelopa care sa fie super performanta si-si.

Cauciucuri moi pe vreme (strict parerea mea) rece sunt doar gumele de ploaie de curse. Parca sunt D212 la 30+ si soare. Se ridica 954 pe-o roata la iesirea din viraj, pe strada.

 

subiect nou:

de ce dracu nu foloseste aproape nimeni slickuri bridgestone? Sunt mai ieftine decat Dunlop. proaste sigur nu sunt.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Prea "tari"!; caut ceva aproximativ ca pp2ct. Ce zici tu, sunt mai touring.

 

haide bre, mai scuteste-ma....

cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul...

 

Vad o gramada de raceri carora nu le mai ajung gumele,toti vor supercorsa/ R10 / D211/d212 ....

 

Crede-ma, la ce faci tu, si Angel ST/GT sau RoadSmart 2 inca e prea mult....

 

prea tari cica :))))

 

Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta..

Acum mi-am luat Angel ST fata/spate..

 

Dar na, tu probabil esti un racer cu pedigree si nu te incurci cu RoadSmart2 sau Angel ST.....

 

Nu poate sa mearga si pe frig si uscat? La recomandarea mea, un corporatist si-a luat asa ceva. Sint bestiale pe orice vreme, comparativ cu cauciucurile cu care motoreta R1 a venit echipata din fabrica. Chiar sint moi cind afara sint 10grd. Nu vorbim de bani aici, oricum, cauciucurile moi sint cel mai ieftin CASCO. Multi nu inteleg asta.

Mai da-o-n ....

 

Inteleg tot tam-tam ul asta cu incurajarea de a lua gume noi, dar deja o iei pe aratura....

 

Daca ar fi dupa tine,am alerga toti cu supercorsa si R10 pe orice anotimp.... asta din partea ta....care cati km ziceai ca ai facut anu trecut pe STRADA?

 

Nu confunda strada si nevoile de pe strada cu circuitul...

 

Cine mai citeste ce scrii poate chiar o sa creada ca un set nou de R10 o sa-l salveze in orice situatie, e un fel de anti-wheelie / launch control / abs / traction control....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................

Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta..

 

...........

Vezi ca dau jos un Pilot Power de pe fata, tot SH, bun :crack: (2008), o sa fii mai multumit decat cu Angel, vrei sa ti-l trimit? Probabil la tine mai tine 3000km!Moca!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vezi ca dau jos un Pilot Power de pe fata, tot SH, bun :crack: (2008), o sa fii mai multumit decat cu Angel, vrei sa ti-l trimit? Probabil la tine mai tine 3000km!Moca! :D

 

Nu mersi Niko, Pilot Power nu mi-au placut niciodata, dar apreciez ironia ta ieftina. Mi-am pus Angel noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel sunt prafaleteee, si pensionarii aluneca cu ele. Cu orice guma poti sa te apleci blana daca il incingi vreo 2 ore. Iar la franari pun pariu ca transpiri bine

 

Eu am PP3 pe fata si Pilot Road 2 pe spate. Road nu mai cumpar niciodata(desi in primii 2000km a fost sa zicem acceptabil), iar de la pp3 m'as fi asteptat la mai multe stoppie-uri, dar se pare ca sunt si astea orientate spre durabilitate

 

Urmatoarea guma spate in primavara va fi Qualifier Q2, fata o mai tin. Pentru fata la urmatorul schimb cred ca o sa merg pe vreun GP.

Cea mai buna guma pe care am avut'o pe fata a fost Qualifier RR. PP3 e mai slab decat ala, dar probabil mult mai durabil(cred ca o sa'l schimb si p'asta cu toceala 30%)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

hardKnot: de ce spui ca-s prafalete Angel-urile?

 

Q2 am acum pe fata si confirm ca e o guma ok.... Qualifier RR ala e ceva derivat din D211?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Qualifier RR nu se mai fabrica si au fost un model care se facea concomitent cu GP Racer d209 si la aparitia lui D211 nu l-au mai fabricat.

Decupajul semana destul de bine cu cel de pe d209.

 

gumele de america, precum Q2 de exemplu (al carui decupaj seamana izbitor cu D211) nu sunt acelesi cu cele de europa - Qualifier 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haide bre, mai scuteste-ma....

cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul...

 

Vad o gramada de raceri carora nu le mai ajung gumele,toti vor supercorsa/ R10 / D211/d212 ....

 

Crede-ma, la ce faci tu, si Angel ST/GT sau RoadSmart 2 inca e prea mult....

 

prea tari cica :))))

 

Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta..

Acum mi-am luat Angel ST fata/spate..

 

Dar na, tu probabil esti un racer cu pedigree si nu te incurci cu RoadSmart2 sau Angel ST.....

 

Mai da-o-n ....

 

Inteleg tot tam-tam ul asta cu incurajarea de a lua gume noi, dar deja o iei pe aratura....

 

Daca ar fi dupa tine,am alerga toti cu supercorsa si R10 pe orice anotimp.... asta din partea ta....care cati km ziceai ca ai facut anu trecut pe STRADA?

 

Nu confunda strada si nevoile de pe strada cu circuitul...

 

Cine mai citeste ce scrii poate chiar o sa creada ca un set nou de R10 o sa-l salveze in orice situatie, e un fel de anti-wheelie / launch control / abs / traction control....

Casco nu-i obligatoriu pt oricine, e facultativ. Oricum, pina nu mergi tu personal pe el,... . Crezi ce vrei. Ma adresam acelora care isi permit efectiv un ban in plus. Daca omul poate cheltui 2000euro/an in anvelope, de ce nu ar face-o? Pentru ca te superi tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - de ce? pt ca e un cauciuc hard compound, touring. se incalzeste greu si face fff multi km, dar ofera si aderenta de touring. Din experienta mea nu foarte vasta cu gumele, astea touring se si "coc" foarte repede. De ex. pilot road 2u meu spate avea aderenta bunicica desi nu excelenta in primii 2000-2500 km, ca dup'aia sa se transforme intr'o chestie care arata ca un cauciuc aproape nou, dar in cele mai multe cazuri sa se comporte ca un cauciuc megavechi si prost depozitat.
Sportmax SportSmart si Sportmax Qualifier 1-2-3 sunt vreo 4 gume diferite :blbl: :blbl:

@cesar - da, dunlop are obiceiul de a nu fi foarte original in profiluri :crack: Stiu ca multi plang dupa Qual RR pe'afara. Cat despre ce vreau sa pun pe spate, ma refeream de fapt la Sportmax Q3 adica al 3lea qualifier. Sincer sper sa il gasesc si pe la noi in primavara, pt ca imi place profilul mult de tot.. asta pe langa reviewurile foarte bune pe care le are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cesar - da, dunlop are obiceiul de a nu fi foarte original in profiluri :crack: Stiu ca multi plang dupa Qual RR pe'afara. Cat despre ce vreau sa pun pe spate, ma refeream de fapt la Sportmax Q3 adica al 3lea qualifier. Sincer sper sa il gasesc si pe la noi in primavara, pt ca imi place profilul mult de tot.. asta pe langa reviewurile foarte bune pe care le are.

 

Asta e pagina cu anvelopele de europa.

http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/index.jsp

 

Q3 este mai mult ca sigur pentru piata americana. Cu Sportsmart sau GP racer sigur nu dai gres daca iti echipezi cu asa ceva pe motocicleta. Un GP racer endurance te poate tine 10.000 pe SV.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o veste proasta pt. mine.. intr'adevar nu m'am documentat f. bine pe ce piete se vinde.. doar am citit despre el + placut profilul. Sportsmart 2 ar fi cam tot pe'acolo, doar ca nu imi place f mult profilul ala..

 

exact 10.000 e targetul meu. In medie fac cam 5000km si schimb gumele la 2 sezoane indiferent de uzura. Daca gasesc niste gume care sa se toceasca fix intr'atat, sunt perfecte pt mine. Vreau aderenta maxima pe care o pot obtine cu gradul asta de uzura. Sincer nu m'am atins inca de gama GP de frica uzurii si a pretului.. totusi sa dai un tun de 900-1000 de lei pe o guma spate e destul de dureros.

Eu aveam in gand sa trec de la comboul fata hipersport/spate touring la fata track/spate hipersport.. e mai ieftin mai ales spatele, si mai durabil dpdv. al aderentei. Oricum mai e ceva timp de gandire pana in aprilie-mai cand planuiesc sa'i dau burnout la Road2.

O sa iau in calcul si ideea cu "GP racer endurance", merci pt sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stradalii in general fug de GP racer pentru ca traiesc cu senzatia ca se tocesc rapid. Unele gume performante chiar asa si sunt - se duc repede, nu tin 25.000 de km :D

GP racer e o anvelopa de strada. Ca poti sa mergi cu ea si pe circuit e o alta poveste.

Dunlop a dat lovitura cu anvelopa asta, care din clasa ei este cea mai rezistenta, e dublu component si in cazul endurance (nu e la fel de aderenta precum mediumul) e si foarte durabila.

Inca un aspect pe care multi nu-l stiu sau nu-l spun: ca aderenta, Dunlop se pastreaza foarte bine in timp si chiar daca e uzat, guma tot tine. La primul meu track day am mers o zi cu un spate GP racer generatia 1, D209 dupa ce il folosisem 2 ani pe strada si era vechi de 3 ani.

E adevarat ca pretul e ceva mai mare dar parerea mea - merita 50 de euro in plus la set.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Casco nu-i obligatoriu pt oricine, e facultativ. Oricum, pina nu mergi tu personal pe el,... . Crezi ce vrei. Ma adresam acelora care isi permit efectiv un ban in plus. Daca omul poate cheltui 2000euro/an in anvelope, de ce nu ar face-o? Pentru ca te superi tu?

 

JAGI: nu stiu cati isi permit sa dea 400 eur pe un set de gume,iar dintre aia care-si permit,nu stiu care sunt convinsi sa o faca...(sunt foarte multi oameni cu bani care-s foarte scartzari)

 

dar plecand de la premiza ca banii nu conteaza, vrei sa spui ca R10 e mai bun pe strada decat oricare alta guma? (ai in vedere ca pe strada te mai prinde si ploaia, si o umezeala si o vreme rece, si un ca.cat de caine si asa mai deparet) ?

 

 

@Adrian - de ce? pt ca e un cauciuc hard compound, touring. se incalzeste greu si face fff multi km, dar ofera si aderenta de touring. Din experienta mea nu foarte vasta cu gumele, astea touring se si "coc" foarte repede. De ex. pilot road 2u meu spate avea aderenta bunicica desi nu excelenta in primii 2000-2500 km, ca dup'aia sa se transforme intr'o chestie care arata ca un cauciuc aproape nou, dar in cele mai multe cazuri sa se comporte ca un cauciuc megavechi si prost depozitat.

Sportmax SportSmart si Sportmax Qualifier 1-2-3 sunt vreo 4 gume diferite :blbl: :blbl:

 

 

 

Pai parca se spunea ca astea Sport Touring se incalzesc mai rapid (de unde si logica sa nu le folosesti daca bagi forja mare pe temperaturi ridicate). Acolo rezista mai bine gume gen R10/ SuperCorsa, D211/D212, care-s facute sa ruleze optim la temperaturi mai inalte, si mentinute acolo...

 

Si sunt de acord cu faptul ca gumele touring SH is pocnitori, adica daca ar fi sa aleg intre o guma SH touring si una SH sport/race, as alege-o pe a doua. Am vazut multe gume touring, SH, care-s ciocan...

 

Am un prieten care a avut PR2 pe spate ,exact cum spui tu,arata ok,nu arata uzat, dar aluneca in veselie...

 

Eu mi-am luat Angel ST pt ca se muleaza pe ce vreau eu sa fac. Si stiu ca chiar daca ma dau la ea, nu o sa ma dau pana in punctul in care sa depasesc limitele acestor gume (sunt sincer cu mine), si doi la mana, le-am luat sa le uzez in tot anul 2014, nu ca sa ma tina mai mult de-atat (ca stiu cat merg).

 

Si legat de familia Sportmax, cred ca mai diferit e Qualifier2 de SportSmart/Q2/Q3 decat e Sportsmart fata de Q2/Q3...

 

Si oricum, combinatia aia de guma aderenta/moale fata + ciocan spate (gen PR2) nu lucreaza in favoarea ta deloc,mai ales pe o mobra gen SV...fix guma care asigura tractiunea, are cel mai mic coeficient de frecare...(nu ca fata n-ar fi la fel de importanta).

 

 

Eu zic ca un set de RoadSmart 2 te-ar coafa beton.... (parerea mea)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cesar.. uite cum imi strici tu planurile :crack: dar daca stau sa ma gandesc 800 de lei nu e prea departe de 650-680.. si daca intr'adevar imbatraneste mai greu compoundul merita inzecit diferenta de 100-150 de lei.

...acum stau si ma gandesc daca nu cumva o sa'mi dea feedback prea bun GP-ul de pe spate si sa fortez PP3ul de pe fatza peste limita, desi sper sa nu ajung chiar pana acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@cesar.. uite cum imi strici tu planurile :crack: dar daca stau sa ma gandesc 800 de lei nu e prea departe de 650-680.. si daca intr'adevar imbatraneste mai greu compoundul merita inzecit diferenta de 100-150 de lei.

...acum stau si ma gandesc daca nu cumva o sa'mi dea feedback prea bun GP-ul de pe spate si sa fortez PP3ul de pe fatza peste limita, desi sper sa nu ajung chiar pana acolo

 

Poti pune un GP Racer medium sau chiar soft pe fata, si un GP Racer Endurance pe spate, nu? asta ar fi un combo bun.. Ideea e (daca-mi permiti) sa nu ai discrepanta prea mare intre ele...adica o guma race pe fata si un ciocan pe spate...e diferenta de aderenta intre ele. Iar diferenta aia devina cel mai vizibila la rece, sau cand pleci de pe loc, in primii km, se vor comporta diferit pt ca se incalzesc diferit...

 

Eu personal din ce-am vazut ca au patit altii cu Michelin,dar si din experienta proprie, nu prea mi-as mai lua gume Michelin (nu vreau sa generalizez intr-o maniera penibila,dar pur si simplu nu m-au impresionat cu nimic)... decat poate Pure Power, alea erau decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu inteleg de ce trebuie sa ai o replica la absolut orice. Te simti ca si cum tot ce s'ar posta pe forumul asta ar fi o intrebare pt tine? ....mai ales pe topice la care nu te pricepi

 

e o intrebare ipotetica :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea mea e alta: ce furca ai pe sv-ul ala de te gandesti la cine-stie-ce gume reising? gp racer sunt dementiale intr-adevar dar daca suspensiile nu te ajuta poti tu sa ai cele mai bune gume, chiar si in linie dreapta, pe franare ca tot sunt limitate de suspensie. si suspensia stock de pe sv e chiar sinistra...

 

Anvelopa face parte din suspensie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva Dunlop GP Racer nu exista pe dimensiunea 190/50?

 

In alta ordine de idei motocicleta mea a venit cu niste cauciucuri uzate, va trebui sa iau ceva pentru noul sezon. Ma gandeam la Michelin Pilot Power 3, in acelasi buget ar fi si alte alternative de luat in calcul? Ar fi ideal sa am un "CASCO" bun pentru la anul, eu fiind incepator :D.

 

Buget aproximativ 1.200 lei / set

Moto Honda 954

Parcurs preconizat preponderent asfalt uscat, curbe, Amckart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele nu se fabrica pe dimensiunea 190/50, doar 190/55. Pune 190/55 - e un profil mult mai potrivit pentru o motocicleta sport.

Pt pista, 954 se intelege cel mai bine cu niste dimensiuni mai deosebite: 125/80-17 195/65-17 Dunlop KR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele nu se fabrica pe dimensiunea 190/50, doar 190/55. Pune 190/55 - e un profil mult mai potrivit pentru o motocicleta sport.

Pt pista, 954 se intelege cel mai bine cu niste dimensiuni mai deosebite: 125/80-17 195/65-17 Dunlop KR

 

Arata senzational Dunlop KR (adica perfect pentru circuit, fiind slick :D ) dar din pacate si pretul e la fel de senzational, nu m-as arunca din prima chiar la asemenea OZN-uri. Practic doar cauciucul fata imi epuizeaza bugetul...de cel spate nici nu poate fi vorba :) :D.

 

In bugetul disponibil ce alternative ar mai fi la Pilot Power 3? Si da, o sa optez pentru un 190/55 pe spate, sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...