Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu nu as blama atat de tare SV-ul. Chiar daca are suspensii modeste are un sasiu destul de evoluat pentru clasa de motociclete din care face parte.

Te poti da tare cu SV-ul daca ai niste anvelope aderente, chiar cu amortizoarele stoc.



Arata senzational Dunlop KR (adica perfect pentru circuit, fiind slick :D ) dar din pacate si pretul e la fel de senzational, nu m-as arunca din prima chiar la asemenea OZN-uri. Practic doar cauciucul fata imi epuizeaza bugetul...de cel spate nici nu poate fi vorba :) :D.

 

In bugetul disponibil ce alternative ar mai fi la Pilot Power 3? Si da, o sa optez pentru un 190/55 pe spate, sigur.

 

pt track days chiar si pe kartodrom, niste slick-uri sau gume DOT cu compozitie de curse, SH sunt foarte potrivite.

D211, D212, Supercorsa, racetek, KR - se gasesc de toate

Pt strada iti iei ceva mai accesibil la pret si mai durabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta cu schimbatul cauciucurilor ar fi solutia ideala, dar din pacate nu m-as descurca logistic - schimbat cauciucuri, depozitat si asa mai departe.

Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa.

 

Stiu asta inclusiv de la bicicleta, ma trezeam ca am o ora libera si ca am chef de mers un pic prin jurul orasului pe sosea, si ajungeam sa ies cu cauciucurile de off-road pentru ca daca as fi stat sa montez slickurile se ducea ocazia :).

Probabil ca ar functiona pentru cineva care isi planifica totul din timp, dar nu pentru cineva asa aiurit ca mine care nu stie ce o sa faca maine :). De-aia as fi vrut totusi niste cauciucuri mai rasarite de sosea, care sa fie o solutie de compromis si pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu schimbatul cauciucurilor ar fi solutia ideala, dar din pacate nu m-as descurca logistic - schimbat cauciucuri, depozitat si asa mai departe.

Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa.

 

Stiu asta inclusiv de la bicicleta, ma trezeam ca am o ora libera si ca am chef de mers un pic prin jurul orasului pe sosea, si ajungeam sa ies cu cauciucurile de off-road pentru ca daca as fi stat sa montez slickurile se ducea ocazia :).

Probabil ca ar functiona pentru cineva care isi planifica totul din timp, dar nu pentru cineva asa aiurit ca mine care nu stie ce o sa faca maine :). De-aia as fi vrut totusi niste cauciucuri mai rasarite de sosea, care sa fie o solutie de compromis si pe circuit.

Ia Michelin-urile alea care ti le-ai propus si vant din pupa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal din ce-am vazut ca au patit altii cu Michelin,dar si din experienta proprie, nu prea mi-as mai lua gume Michelin (nu vreau sa generalizez intr-o maniera penibila,dar pur si simplu nu m-au impresionat cu nimic)... decat poate Pure Power, alea erau decente.

 

Hadriene, iar ne iei ma cu povesti? Adica vii si te bati cu caramida in piept ca pt tine Pire Angel sunt "the shit", te dai de gol ca mai sunt si SH..

Apoi vii si dai SFATURI? pareri despre Michelin/timpi de incalzire cand tu nu stii ce'i aia touring vs. clasa moale?

Cat despre suspensii, esti prea "slab dotat" ca sa faci diferenta, mai mult decat un spammer n'o sa fi niciodata pe forumul asta.

 

Am incheiat cu raspunsurile pt trollere "made in china"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Hadriene, iar ne iei ma cu povesti? Adica vii si te bati cu caramida in piept ca pt tine Pire Angel sunt "the shit", te dai de gol ca mai sunt si SH..

Apoi vii si dai SFATURI? pareri despre Michelin/timpi de incalzire cand tu nu stii ce'i aia touring vs. clasa moale?

Cat despre suspensii, esti prea "slab dotat" ca sa faci diferenta, mai mult decat un spammer n'o sa fi niciodata pe forumul asta.

 

Am incheiat cu raspunsurile pt trollere "made in china"

 

gumele sunt noi (Pirelli), iar cu Michelin nu sunt singurul care nu a fost multumit de ele.

 

tu chiar crezi ca R10 o sa te faca pilot pe SV ul ala de 650, atata timp cat ai o suspensie de cazan pe ea, in fine

 

incheie , incheie, nu te opreste nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... nu gasesc .. am cautat ... poate am ratat .. dar ...

 

Cum se numesc macar ...

 

Mie mi-e mila de jante de fabrica .. dar sa au marchesini .. cum ai tu pe Rsv4 ..

 

Trebuie si tie prostii de astea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haide bre, mai scuteste-ma....

cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul...

Am fost acum cativa ani cu un preten la curbe. El avea pilot road NOU eu 2ct ...nu putea sa se tina dupa mine. Dupa ce a pus gume mai moi eram pe acolo. Ce intelegi de aici?

 

Cu gume touring am mers doar pe gpx 750r si pe gsx750 f acum multi ani. La cbr1100xx am avut doar power pure si pp2ct, numai set si numai NOI.

Gume care au tinut la fel, 7-8mii km si mai mergeau, dar sunt maniac la gume.

 

Nu-mi doresc sa ajung la limita aderentei, orice fel de guma as avea, devine periculos. Sigur cu o guma mai moale ca pp2ct am sa merg mai bine si sigur cu gume touring am sa merg mai prost.

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica, daca ma trezesc vineri noaptea ca sambata dimineata as vrea sa plec undeva cu motorul, si am cauciucurile improprii pe el, iesirea aia este compromisa.

 

CATEGORIC!! Imi imaginez ca la fiecare plecare modifici amortizoarele, discurile frana..samd, petnru ca iesirea sa fie una de bun augur.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Am fost acum cativa ani cu un preten la curbe. El avea pilot road NOU eu 2ct ...nu putea sa se tina dupa mine. Dupa ce a pus gume mai moi eram pe acolo. Ce intelegi de aici?

 

se pot intelege mult prea multe......nu doar diferenta dintre gume..

 

depinde ce motor avea el, ce motor aveai tu,cum tragea el de motor,cum trageai tu, despre ce viraje vorbim (din alea care le iei cu 180 care nu prea-s viraje......sau din alea stranse)

 

sunt N factori........ acu ce sa zic, vara asta, printr-un sat era un maxi scuter care se tinea scai de mine, asta ce inseamna? poate pentru unii ca am un gunoi de motor si ca nu stiu sa merg pe 2 roti , sau ca ala cu maxi scuter era dement incercand sa se tina dupa mine,care mergeam relaxat...

 

totul depinde de cum privesti situatia..

 

eu pur si simplu am fost multumit de Angel ST, de aia mi-am luat un set acu.... iar pe strada eu personal nu vreau sa ajung sa imping limita unui cauciuc sa vad unde pierde aderenta Angel si unde pierde SuperCorsa sau altele...

 

Am patit suficiente pe strada cat sa-mi dau seama ca nu merita golaneala pe strada (nu din aia inconstienta).. Depinzi de prea multe variabile pe strada, adica siguranta ta depinde de prea multe (nu doar de un set de gume noi si o suspensie bine setata). De la ca.cati pe strada, la fire de nisip,pietricele, animale care sar in fata, oameni beti care apar de te miri unde,cai speriati,carute,pete umede in padure (la umbra) etc etc etc etc etc...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta proprie, am mai spus si o mai spun.

Pilot Road = doar pt plimbari gen "turul europei"

Pilot Power = pentru "turul europei" mai agresiv, chiar si sa pui genunchiul jos.

daca vrei mers agresiv si pe incredere... te orientezi spre Power Pure sau power One. asta doar ce tine de "mișălin"

eu m-am dat intai pe Diablo Corsa care erau.... vai de capu' meu.. am avut norocul ca am da intr-o borta si le-am taiat. apoi, am gasit la urgenta un set Pilot Power fata Pilot Road spate care a fost schimbat dupa 2 zile tot cu Pilot Power. gume decente, dar cu limita de aderenta. situantia s-a schimbat cand am dat de Dunlop D211 sau Pireli Supercorsa so/sau chiar si batranele Dragon Super Corsaorsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CATEGORIC!! Imi imaginez ca la fiecare plecare modifici amortizoarele, discurile frana..samd, petnru ca iesirea sa fie una de bun augur.. :)

Tocmai, ca nu fac nimic din cele de mai sus si nici nu as vrea sa fiu nevoit sa fac. Replica mea era doar un argument pentru a nu folosi doua seturi diferite de cauciucuri, unul de circuit si unul de strada, pe aceeasi motocicleta ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu Dragon Supercorsa era incaltata mobra mea cand am cumparat'o si desi erau DOT de vreo 4 ani la vremea aia, dupa ce se incalzeau erau fenomenale. Beleaua era ca se incalzeau greu, ori din cauza vechimii..ori "asa face toate".

 

Cert e ca mi'au placut foarte mult si vroiam sa merg tot pe Supercorse, dar m'am linistit cand am vazut cat costa si am luat'o pe alt drum cu toate ca tot la clasa aia de gume ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

cu Dragon Supercorsa era incaltata mobra mea cand am cumparat'o si desi erau DOT de vreo 4 ani la vremea aia, dupa ce se incalzeau erau fenomenale. Beleaua era ca se incalzeau greu, ori din cauza vechimii..ori "asa face toate".

 

Cert e ca mi'au placut foarte mult si vroiam sa merg tot pe Supercorse, dar m'am linistit cand am vazut cat costa si am luat'o pe alt drum cu toate ca tot la clasa aia de gume ajung.

 

 

nu stiu care dintre noi nu face diferenta intre gume, ma faci prost si troll,dar tu te miri de ce DragonSupercorsa se incalzeau greu......

 

presupun ca erau noi noute DragoSupercorsa alea, de razi de altii care au avut gume SH...... nu de alta,dar atingi cateva cote inalte de ipocrizie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire.

 

De ce michelin zice :

 

Up to 52% larger contact patch at the rear. For example, with a bike whose cold pressure is adjusted from 2.9 BAR to 1.5 BAR for the rear, exclusively for track use. Michelin recommends cold pressure of 2.1 BAR at the front and 1.7 BAR at the rear (Or 1.5 BAR if used with heater blanket) for the MICHELIN Power SuperSport on the track.

 

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-power-supersport#desc

 

Ce pe strada nu poti sa mergi cu presiunea de pista, de ce? Sau de ce pe strada sa mergi cu presiune mare si pe pista cu presiune mica...doar ca se uzeaza mai repede?!

 

plm

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire.

 

Ce pe strada nu poti sa mergi cu presiunea de pista, de ce? Sau de ce pe strada sa mergi cu presiune mare si pe pista cu presiune mica...doar ca se uzeaza mai repede?!

 

plm

pentru ca.... daca mergi pe autostrada 20 minute cu presiune mica in blana o sa-ti explodeze cauciucurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis , se supraincalzesc, urmeaza desprinderea straturilor de la suprafatza, care-s doar vulcanizate de carcasa. Daca mergi legal, adica, 140/h, nu-i problema cu supraincalzirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10 tine maxim 3000 km pe un R1 2008 cu care s-a mers la plimbare. A mai ramai doar 1 mm din profil pe mijloc, face burta automat. Pe strada e bataie de joc cu el pe spate daca nu stai doar in curbe chiar si prin oras.

 

Pe strada:

SC2 si K2 pe fata e prea tare compozitia, trebuie sa le incalzesti inainte sa te joci cu ele.

SC2 spate--tot prea tare, trebuie incalzite ca sa abuzezi de ele.Dar e alegerea normala pe strada ca SC1 si SC0 sunt prea moi. Probabil un cauciuc de strada de la capat de gama ofera mai multa aderenta overall pe strada, cu opriri dese, oras.

SC1 fata- faci ce vrei cu ea si la 5 grade cu asfalt uscat, neincalzite.Adica faci stoppie dupa 50m. Nu stiu cat tine ca zici ca e un fel de plastelina si la 5 grade. Cel mai bun cauciuc de fata pe care am mers eu indiferent de temperatura (n-am mers pe varful de gama de la dunlop, doar sc1, sc2 , sc3, k1, k2, k3 dragonsupercorsa+ alea de strada 2ct, pure, z6....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pai cum zicea si JAGI, ce treaba are ca-s 400 eur setu si ca tin doar 3000 km, oricum racerii stradali nu-s cunoscuti pt nr mare de km pe an :)

 

cine are bani si poate, sa-si ia frate, 3 seturi de R10, din partea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de presiuni.

 

Gumele cu NTEC merg si 300km/h pe autostrada cu presiuni mici.

La celelalte gume, fara NTEC, daca dai blana pe autostrada trebuie sa ai presiune mare, cea recomndata de "motocicleta" , cand ajungi la viraje si vrei sa dai jar, scazi presiunea.

 

Am inteles bine? :-L

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, poti sa mergi 9000 km cu R10 daca te dai 3000 km pe mijloc si 3000km pe fiecare laterala. :crack: .In concluzie, daca mergi pe mijloc in afara orasului tine maxim 3000km. In oras cu forjari de la stopuri m-as mira sa tina profilul mai mult de 1500 km. Pentru cine vrea un R10-ul in cauza, pot sa ii fac legatura. Pe mijloc vreo 1.5 mm si lateralele noi-2011/190/55.

 

Cert e ca eu nu o sa mai cobor de la aderenta de SC1 pe fata. Pe spate pot sa merg cu orice, pot sa controlez acceleratia, dar franarile de urgenta nu sunt la alegerea mea, in mare masura.



Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...