Sari la conținut

Postări Recomandate

Pilot road 2 am eu pe spate. E genul de guma care tine 1 milion de km si are aderenta doar in primii 2000. Fuge spatele rapid, pe ploaie centrul e ca patina pe gheata prin oras.. lateralele hai sa zic ca sunt puutin mai ok, dar era sa'i trag un highside frumos la Natiunile Unite pe gume calde/asfalt cald la 35 la ora..

 

...daca puneam d'asta si pe fata, aveam ceva imprastieri la activ pe franare la ora asta. am avut noroc ca am primit sfatul "fata moale" atunci cand nu stiam destule despre gume ca sa decid asta singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor.

io nu te contrazic.

 

insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata

 

toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire,

sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu te contrazic.

 

insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata

 

toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire,

sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii

 

Cand am zis ca nu ma fac de ras cu locomotiva mea pe serpentine, nu o spuneam ca si cum as fii King of the hill...

Acum fiecare intelege ce vrea...pe cand tu insinuezi ca le dau fum si dume de genul.

 

La unii le dau, la altii nu, ideea e ca nu raman in urma la zeci de secunde.

 

Precum zicea un coleg, nu iti trebuie supersport ca sa te dai bine pe serpentine.

 

Edit: scuze, nu to o ziceai, alt camarad :)

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre cauciucuri niciodata montate pe o motocicleta, tinute pe raft, nevandute 3 ani si scoase la vanzare cu o reducere semnificativa?

Nu-i 100% ca unul abia facut dar nici SH copt nu e, in cazul tau l-as pune fara sa ma gandesc prea mult la el.

Mai bine unul de firma cu Dot mai vechi decat un gunoi chinezesc DOT de o saptamana

 

reducerea este de 300 ron, adica se simte, cauciucul are dungulitele alea albastra si rosie pe el, sau ce culoare or fi ele.

Nu stiu dot-ul exact, vine din Nemtia. Mai vechi de 5 ani nu are cum sa fie.

nemtaloii vand fara jena stockul vechi la export, uite aici gume ieftine http://www.fipio-reifen.com/motorradreifen.html dar verifica Dotul

Unii sunt de parere ca exista un strat aplicat din fabrica pt protectie ce pastreaza in limite "safe" proprietatile cauciucului depozitat. Cica ar fi vorba de un strat protector aplicat, acelasi care face ca in prima suta de km un cauciuc sa fie catalogat ca "alunecos" in comportament. Asa e? Cine stie?

Cu alte cuvinte, un cauciuc vechi de 4-5 ani, dar tinut pe raft e ok de rulat, si isi pastreaza in mare parte calitatile. In mare parte nu inseamna 100%.

Numai bine

am montat peste 100 de cauciucuri pana acum, nu exista nici un strat protector sau nu am gasit fix modelul ala,

cauciucul insa trebuie rodat" pe toata suprafata uzuala de rulare, el vine neted (exceptie Conti Attack si Dunlopurile pentru harley) asta inseamna sa initiezi virajul mai incet, sa nu accelerezi la fel de tare la iesirea din viraje si sa nu-l apleci dintr-o bucata primii 100~ km.

 

4-5 ani mi se pare un pic cam mult, 3 pe spate la un chopper no problem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe.

 

Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele.

 

Pentru mers zilnic pe strada, mare parte din timp cu cauciucurile reci e mai adecvat sportsmart sau gpracer?

 

Intrebarea e pusa asa in ultima clipa, ca deja mi-am comandat sportsmart 2 si urmeaza sa le pun, dar macar sa ma lamuresc si eu daca am ales corect. Fac cam 5000km pe an. Daca m-ar tine 2 ani as fi multumit de longevitatea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i 100% ca unul abia facut dar nici SH copt nu e, in cazul tau l-as pune fara sa ma gandesc prea mult la el.

Mai bine unul de firma cu Dot mai vechi decat un gunoi chinezesc DOT de o saptamana

 

nemtaloii vand fara jena stockul vechi la export, uite aici gume ieftine http://www.fipio-reifen.com/motorradreifen.html dar verifica Dotul

am montat peste 100 de cauciucuri pana acum, nu exista nici un strat protector sau nu am gasit fix modelul ala,

cauciucul insa trebuie rodat" pe toata suprafata uzuala de rulare, el vine neted (exceptie Conti Attack si Dunlopurile pentru harley) asta inseamna sa initiezi virajul mai incet, sa nu accelerezi la fel de tare la iesirea din viraje si sa nu-l apleci dintr-o bucata primii 100~ km.

 

4-5 ani mi se pare un pic cam mult, 3 pe spate la un chopper no problem.

La circuit, anvelopele noi se rodeaza pe 1-2 ture maxim. Dupaia, START, si incepe cursa.

 

Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele.

 

Pentru mers zilnic pe strada, mare parte din timp cu cauciucurile reci e mai adecvat sportsmart sau gpracer?

 

Intrebarea e pusa asa in ultima clipa, ca deja mi-am comandat sportsmart 2 si urmeaza sa le pun, dar macar sa ma lamuresc si eu daca am ales corect. Fac cam 5000km pe an. Daca m-ar tine 2 ani as fi multumit de longevitatea lor.

2 ani un cauciuc???? Nu tii deloc la sanatatea ta. Ce-ai luat tu, nu-s ebonite, esti OK cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stratul "protector" de care face referire AWD, este un fel de ceara, care face anvelopa ALUNECOASA.

Acest sfat l-am primit cand am cumparat acum cativa ani Pirelli Corsa III de la MyMoto, cu precizarea ca primii 50-100km sa nu trag tare de gaz, sa se toceasca aceasta pelicula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe.

 

 

Eu nu imi mai dau cu parerea dpdv tehnic despre gume, ca nu am chef sa starnesc polemici si nici nu sunt nu stiu ce inginer. Sunt doar un "end user'' / clientul final cu experienta putina.

 

Dar TOTUSI , JAGI, nu mai da cu lozinca aia ca mai putin costa o interventie chirurgicala sau o inmormantare....

 

Hai sa nu fim idioti si ipocriti. Majoritatea celor care o patesc o patesc pt ca O CAUTA. DA? Hai sa lamurim macar cacao.tul asta, daca discutiile despre ulei si gume sunt interminabile...

 

Atunci cand o CAUTI CU LUMANAREA< degeaba te bazezi sa te scoata nu stiu ce GP racer sau nu stiu ce guma soft...

 

Si intr-o nota ironica, dar deloc amuzanta, eu am avut 2 accidente grave.

 

La primul ,in oras, la vreo 70 la ora, am dat cu poponeata de asfalt, fisura de bazin. 30 zile la pat, imobilizat (fara ghips, fara suruburi,fara tije). ca si consecinta secundara a mai fost si o fisura infima de 5mm de menisc la genunchiul drept (care iarasi, n-a fost nevoie de operatie, am facut putina fizioterapie si a fost ok)

 

Al doilea, in exterior, am cazut la 100 si un pic, viraj care m-a surprins,a fost o curba din aia care se strange subit, m-a luat prin surprindere si aveam viteza prea mare.Am inclinat mobra mai tare, ca sa inchid curba, si dupa aia, la un punct, spatele a pierdut aderenta si m-am dus pe-o parte,taras, cu tot cu mobra. Mobra a sarit pe camp, eu m am oprit pe camp, cu gambele intr-un stalp de curba periculoasa (pe care l-am si indoit). Am stat cu copci si n-am putut sa merg vreo luna de zile, dupa care m-am recuperat. ( fusesera sectionati putin muschii de la gambe, unul pana aproape de os).

 

Ce incerc sa-ti spun este ca n-am dat un ban la spital,nici o atentie, nimic. Nu a venit nimeni sa aiba grija de mine in mod special (2-3 amici imi mai aduceau o portocala, o treaba).

 

Cei din spital nici nu se uita la tine,cand are loc vizita medicilor,trec peste tine cu ochii ca si cum e un pat gol.

 

Ideea este ca pe mine nu m-a costat nimic spitalizarea.

 

Ideea e alta: nu iti doresti sa patesti ceva in Romania, indiferent ca-i consecinta a unui accident rutier sau nu. Pur si simplu nu-ti doresti sa ajungi in spitale la noi.

 

Si cel mai important: accidentele se petrec pe fondul neatentiei, neadaptarii la conditiile de drum, teribilismului, VITEZEI, si a tot felul de comportamente imbecile care nu-si au rostul pe motor. Sunt foarte putine accidentele cand motociclistul NU are nici o vina.

 

 

De aia mi-am luat ANgel ST sau ebonite sau cum pu.la mea vreti sa le spuneti voi, pentru ca stiu cum am de gand sa merg si stiu cat am de gand sa merg, si pentru mine aceste gume sunt suficiente pt stilul meu de mers. Eu am fost in multe situatii si stiu ca NU renteaza smecheriile pe strada (indiferent de motorul pe care il ai si indiferent ca ai sau nu D211/D212 noi noute sub tine).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La circuit, anvelopele noi se rodeaza pe 1-2 ture maxim. Dupaia, START, si incepe cursa.

be-ati cafeaua, chopper, 240 pe spate , scarite low bla bla. merge pe circuit?

 

Am mai intrebat si anul trecut, tot nelamurit am ramas. Cum impariti voi moi si ebonite? Moi = Supercorsa, GP racer, D212 etc, adica alea destinate track day pe site-urile producatorilor si Ebonite alea touring gen pilot road, roadsmart, angel? Alea destinate hypersport cum e sportsmart unde se incadreaza? Cu alea destinate supersport, gen pilot power sau qualifier m-am lamurit, nu trebuie sa fii mare racer sa le atingi limitele.

sport touringurile nu sunt ebonite grave, vezi ca ma sunt touring simple conceptie veche, carcasa bias, la alea sa vezi pericol

 

sportsmart e hypersport cu PP si Q in clasa, trebuie sa tragi bine de tot de motocicleta sa le pui in dificultate,

 

n-o sa te tina 10k km daca mergi cat de cat repede, spatele cel putin iar daca te tin 10k puteai merge la fel de bine pe roadsmart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare-s curios cati schimba anual cauciucurile. Dupa mintea mea, 2 sezoane ar trebui sa tina un cauciuc, nu imbatraneste chiar asa repede. Daca se toceste mai devreme, asta e.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Tare-s curios cati schimba anual cauciucurile. Dupa mintea mea, 2 sezoane ar trebui sa tina un cauciuc, nu imbatraneste chiar asa repede.

 

 

JAGI exagereaza. Sunt curios CATI schimba anual gumele... 2 ani nu-i capat de tara (sunt al tii care merg 2-3 ani cu gume care sunt VECHI deja de 4 ani....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristidb - ai facut o alegere buna cu sportsmarturile. Orice sport/hypersport e deja bun si nu se mai incadreaza in categoria "ebonita".

Daca mergi 5000 pe sezon pe cc600, o sa ai uzura 70% dupa 2 ani si apoi incep sa se coaca. Si eu tot cam atat merg si m'a tinut un Qualifier RR 2 sezoane pe SV650, care ar fi cam de circuit, deci pt setul urmator poti sa iei in considerare si clasa moale, ca n'o sa suferi atat de mult din cauza uzurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa m-am gandit si eu. Pana acum cam 5000km/an a fost media, acum 2 ani am facut 8000, anul trecut 3000... depinde cat timp am la dispozitie sa merg cu motorul. Era in plan sa le schimb de anul trecut, dar au aparut niste situatii (copilu') si n-am mai apucat sa merg cu motorul prea mult. Acum cat tin, aia e, nu-i problema, dar mai tari n-are rost sa iau ca oricum nu merg prea mult si oricum dupa 2 ani le schimb. Urmeaza sa pun si pinioane -1/+1 cu ocazia schimbarii gumelor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jagi: Pe bune acum omu are un VFR750F de 20 de ani....daca atinge in 10000 de km de 2 ori limitele lu Angel ST e mult...ma refer la modul de pilotaj pentru care e facuta motocicleta aia. Chiar crezi ca se merita sa schimbi 3 seturi de Gp Racer pe an ca sa te plimbi relaxat pe VFR 750 F? Tu ai nevoie de penuri foarte aderente pentru ca in primul rand mergi mai mult pe circuit, in al doilea rand ai un motor foarte puternic si in al treilea rand (presupun) si pe strada ai un stil mult mai incisiv, care te face sa contezi pe limitele de aderenat ale pneurilor.

 

@bec: Pana sa conteze pneurile conteaza motoarele...Poti sa pui Pilot Power pe un R1 nou si d212 pe VRF750F ca tot nu ai cum sa tii pasul. Aia a fost clar o exagerare pe care am vazut ca a lamurit-o. Acum la noi e boala mare cu snobismul. Nu poti sa mai iesi din pe strada cu bicicleta sub 2000 de lei...daca n-ai frane hidraulice pe disc si cadru ca al campionului la Down Hill... nu mai poti sa faci aia 60 de km anuali pe piste de bicicleta, prin oras. Calculator ca sa intrii pe FB, sa dai mailuri si sa stai pe youtube musai cu procesor i7. Televizoare numai cu led ca cica zic unii experti ca alea LCD nu scot culoarea negru calumea. Fiecare producator are o gama variata de penuri care sa sa potriveasca fiecarui tip de motocicleta si fiecarui stil de pilotaj. Dupa unii trebuie sa punem GP Racer si pe rotile de la roaba ca tin mai bine la limita, cand e plina cu beton... Eu cred ca ungradeul pneurilor devine necesar atunci cand prin stilul de pilotaj penurile actuale ajung des la limita. Micile palpitatii pe care le traiesti atunci cand intrii intr-un mic slide au un rol foarte important pentru ca asa inveti cat poti intinde pelteaua. Atentie nu ma refer aici la cei care isi cumpara un set de pneuri sh de curse cu 120 de lei dupa care intra pe aici sa spuna ca mai bune decat d212 chelite nu exista. Din punctul meu de vedere pilotajul sportiv presupune impingerea cat mai departe a limitelor la care poti controla agregatul pe care-l conduci, pentru ca mai multi cai , penuri mai aderente si tot felul de alte gadgeturi vor exista intotdeauna....doar nivelul de experinta al pilotului, la un moment dat ramane acelasi. La noi cum ajung unii de doua ori pe pista de carturi cum devin deodata niste maestrii pentru care singurele imbunatatiri vin numai prin upgradarea echipamentului. Cum isi ia cate unu o tranta din cine stie ce stangacie cum da vina pe echipament asta ca sa nu o faca altii (anu trecut cazuse un baiat pe Amckart pentru ca a taiat gazul in apexul virajului dupa care a accelerat tare pe iesire=>lowside si toti sareau sa-i zica sa-si ia alte pneuri).

 

 

In clipul asta cu Pilor Power 2ct care nu sunt cine stie ce, Colin Edwards a scos 8 secunde sub timpul obtinut cu slick-uri de Moto Gp. La noi pe Amckart unii care scot 1:20 se contaziceau intre ei asupra pneurilor cand aia care stiu sa se dea scoteau 1.03...alea 17 secunde sunt obtinute in proportie de 95% prin mai mult skill si 5 prin pneuri desi din cate stiu toti aveau cauciucuri bune. Oricum daca te dai proponderent pe strada, faci peste 6-7000de km pe sezon si mai dai din cand in cand pe la circuit pentru agrement, penurile facute pentru utilizare 30/70 circuit strada sunt suficiente...

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bec: Pana sa conteze pneurile conteaza motoarele...Poti sa pui Pilot Power pe un R1 nou si d212 pe VRF750F ca tot nu ai cum sa tii pasul.

clar, dar daca pui angel-uri pe r1 si d212 pe vfr , vei avea o mare surpriza...doar sa stie carmaciu de pe vfr ce sa faca

iar unu care se extaziaza la cat de bune sunt angelgt nu trage suficient de gaz sa le puna in dificultate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare-s curios cati schimba anual cauciucurile. Dupa mintea mea, 2 sezoane ar trebui sa tina un cauciuc, nu imbatraneste chiar asa repede. Daca se toceste mai devreme, asta e.

 

Multi fac asta, eu de exemplu sezonul trecut am schimbat 4 perechi in 11000 de km facuti pe strada si pe piste.

 

Cum impariti voi moi si ebonite?

 

E mai mai mult o figura de stil, in fapt, si `ebonitele` sunt niste pneuri foarte bune.

 

De exemplu daca ai o motocicleta sportiva si un stil de mers mai sportiv/agresiv, mergi pe curbe si mai iesi si pe pista din cind in cind, o pereche de pneuri turing devin ebonite.

 

Daca iesi la plimbare si practici un mers mai normal, mai spre turing, dintr-o data Angel ST, sau alte modele de cauciucuri din aceiasi clasa de grip, devin unele foarte bune si o alegere desteapta.

 

JAGI exagereaza. Sunt curios CATI schimba anual gumele... 2 ani nu-i capat de tara (sunt al tii care merg 2-3 ani cu gume care sunt VECHI deja de 4 ani....)

 

In opinia mea, pneurile fiind o componenta extrem de importanta la capitolul siguranta pe motor, nu exagereaza deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

clar, dar daca pui angel-uri pe r1 si d212 pe vfr , vei avea o mare surpriza...doar sa stie carmaciu de pe vfr ce sa faca

iar unu care se extaziaza la cat de bune sunt angelgt nu trage suficient de gaz sa le puna in dificultate.

 

pe ultimele zeci de pagini pe topicul asta nu faci altceva decat sa porcaiesti Angel urile. Stau si ma gandesc daca ai inceput asta doar ca am scris ca mi-am luat si eu modelul asta de gume, sau poate ai sechele cu cauciucurile astea, nu stiu,ti-o fi ars femeia vreunul care avea gume Angel ST/GT, altfel nu-mi explic. Nu vad sa arunci cu noroi in alte modele de sport touring (PR3, RoadSmart2, etc)

 

Ce surpriza sa ai ma? cu R1 incaltat cu Angel, si D212 pe VFR? ce cacao.t de surpriza? O sa prinda ARIPI VFR ala?

 

Esti ca aia care sunt in stare sa afirme ca bujiile iridium iti dau 2 cai in plus la roata..

 

Daca ajungi sa tragi de un motor,pe strada, incat sa pui Angel urile in dificultate inseamna ca 1) nu ai ales gumele potrivite pt stilul de mers 2) posibil nici motoreta.

 

 

 

In opinia mea, pneurile fiind o componenta extrem de importanta la capitolul siguranta pe motor, nu exagereaza deloc.

 

Fa o statistica si vezi dupa aia daca exagereaza sau nu.

 

Ca sa reformulez,cati isi permit sa schimbe 3 seturi de gume in 11.000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cind l-am cunoscut pe Denis, in 2007, schimba cauciucurile la Aprilia RSV ca pe ciorapi. Statistica ca multi schimba rar tine de ignoranta, asta nu inseamna ca daca x si y care-s mai saraci, trag de anvelope pina la sirma, si citeodata se duc ca sania in masina care le-a taiat calea, automat asta reprezinta un etalon. Eu mereu compar costurile anvelopelor performante cu cheltuielile care apar frecvent in urma unei cazaturi. Dar, asa cum se vede zilnic, incepatorii dupa ce-si iau mobra, prima lor grija e sa-si puna cit mai multe accesorii (inutile) si care sumate, fac sute de euro, caucicurile ramin mereu pe ultimul loc ca importanta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ultimele zeci de pagini pe topicul asta nu faci altceva decat sa porcaiesti Angel urile. Stau si ma gandesc daca ai inceput asta doar ca am scris ca mi-am luat si eu modelul asta de gume, sau poate ai sechele cu cauciucurile astea, nu stiu,ti-o fi ars femeia vreunul care avea gume Angel ST/GT, altfel nu-mi explic. Nu vad sa arunci cu noroi in alte modele de sport touring (PR3, RoadSmart2, etc)

 

vasilica, incepi sa te prinzi ... ca laptele

pentru tine e 1 Aprilie in fiecare zi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e, presupunand ca banii nu sunt o problema, se justifica sa arunci un cauciuc neuzat doar pentru ca a fost folosit un sezon?

 

Daca functioneaza in parametrii, evident ca nu merita.

 

 

aia care baga 2-3-4-5 sute de euro in bling bling si ignora cauciucurile aia sunt niste retarzi care nici nu merita adusi in discutie....

 

Problema asta este una care tine de mentalitate si lipsa culturii motoristice.

 

 

Statistica ca multi schimba rar tine de ignoranta, asta nu inseamna ca daca x si y care-s mai saraci, trag de anvelope pina la sirma, si citeodata se duc ca sania in masina care le-a taiat calea, automat asta reprezinta un etalon. Eu mereu compar costurile anvelopelor performante cu cheltuielile care apar frecvent in urma unei cazaturi. Dar, asa cum se vede zilnic, incepatorii dupa ce-si iau mobra, prima lor grija e sa-si puna cit mai multe accesorii (inutile) si care sumate, fac sute de euro, caucicurile ramin mereu pe ultimul loc ca importanta.

 

De cind mi-am luat carnetul de conducere am cunoscut sute, daca nu mii de motociclisti.

 

Foarte trist a fost sa constat faptul ca vasta majoritate dintre acestia, la baza aflindu-se lipsa experientei/culturii motoristice/inteligenta, habar n-aveau despre ce este vorba in film.

 

Adrian spune ca nu toata lumea are bani si este absolut corect si adevarat insa cei mai multi dintre ei sunt lemne de foc. Sunt foarte multi care nu rezista presiunii exterioare si isi iau motociclete care nu le pot intretine corespunzator, motociclete foarte puternice care in momentul in care le accelereaza le baga morcovul pina-n git iar asta nu mai tine de bani ci de coeficientul de inteligenta.

 

Un om echilibrat si cu mai multi neuroni functionali, cind incepe aventura asta se informeaza, isi face calcule realiste: cit costa intretinerea, echipamentul, cam cu ce putere sa incep, unde sa ma duc sa invat sa merg, intra pe forumuri si bombardeaza cu intrebari si tot asa ...

 

La dobitoci e pe invers: cit baga ?, ce putere are ?, moare Gigi de invidie cind apar cu ea ?.

 

Mai vine un rasarit si ii atrage atentia despre una sau alta iar replica lui e .... ce rahat am nevoie de cauciucuri ca merg incet sau echipament de calitate ? eu n-am bani frate, sunt sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...