Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Model nou performant -> normal sa fie mai scump Si inversa e valabila. e valabil de la tigai pana la iphone 6. la masina normal pentru tine poate nu e pentru altii. Un Pirelli P Zero Corsa Assimetrico, unul din cele mai performante cauciucuri auto de strada pe dimensiunea de 295/30 ZR19 costa undeva la 20 de milioane o bucata una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 Ce parare aveti despre Continental Motion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Ce parare aveti despre Continental Motion? NU pe hornel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 De ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Salut Sunt nou pe aici si vreau sa va intreb ce cauciuc imi recomandati ptru hinda cbr600 f3. Am cumparat moto acum o saptamana si imi trebuie un cauciuc fata. Tin sa precizez ca sunt cam incepator, asa ca nu merg pe pista. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Cu cit esti mai lipsit de practica, cu atit iti trebuie un cauciuc (fata) mai moale(aderent) si la temperaturi joase. Supercorsa SC1, BT R10, Racetec K0, K1. Pune-ti caucicuri mai dure(longevive) dupa ce devii mai bun.Treaba cu "nu ma dau pe pista" e o mare duma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Multumesc de sfat In principiu am inteles,imi trebuie un cauciuc moale. Acum am pe fata pirelli diablo. Sa imi cumpar la fel? » Post actualizat in 24 Nov 2014 16:24 Nu cunosc daca acest model de cauciuc este ok pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Ti-am enumerat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Am sa tin cont de ce mi-ai spus mai sus Multumesc mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Chiar daca ai dimensiunea 120/60, poti pune fara nici o probllema 120/70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Pai asa este cel de acum 120/70 R17 pirelli diablo ,dar nu am fost atent sa vad si ce model, ca sincer am vazut pe net diablo dar diferite modele. » Post actualizat in 24 Nov 2014 19:42 http://www.cauciucuridirect.ro/product/Pirelli/70/17/R-218408 Jagi ce parere ai?? Il cumpar sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Daca tot dai un ban , cauta un SC1, nu SP, e diferenta mare intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salutare Ce cauciucuri imi recomandati si mie pentru un z750? In primavara am de gand sa fac cursurile de pilotaj de pe amckart si daca o sa imi placa o sa mai revin si poate am sa incerc si la tg secuiesc. Aveti idee michelin pp 2ct ce compozitie au si aprox ce durata de viata au? m-am gandit ca ar fi bune sau ma pot orienta si catre seria pr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Ca sa fie clar, vrei siguranta, renunti la anduranta. Nu exista cauciucuri care sa tina mult si sa fie lipicioase . O cazatura pe Amckart e mult mai scumpa decit diferenta intre un PP si un cauciuc mai sus enumerat de mine. Economisesti 100euro la cauciucuri si cheltuiesti 3-400 sa repari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Mie mi-au placut PP2CT pentru uz normal... se incalzesc repede, sunt destul aderente la rece si pe vreme rece si au o durata de viata lunga. Durata de viata: estimez 8-10 mii daca nu le menajezi. Cand se incing incep sa piarda din aderenta, am comparat cu Pilot Power SuperSport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Am avut si PP si PP2CT, primele erau mult mai bune. Erau mai moi pe mijloc. Cu 2CT nu puteam sa fac broscute nici macar vara. Si cam orice cauciuc stradal, incalzit , incepe sa alunece. In fine, cum gindesti tu, au gindit-o si altii, si eu, fiecare invatam pe pielea proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 deci renunt la anduranta, ai dreptatea Jagi in legatura cu siguranta, prin broscute vrei sa zici "wheelie scurt" ? De PP3 ce stiti? bugetul meu este de 1000 ron dar daca ar merita as putea adauga inca 200 8-10 mii de km e bine zic eu daca ai si aderenta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Multi care nu au folosit efectiv combinatia intre 2 modele cauciucuri fata-spate vor spune ca nu! Eu, ca si altii care am folosit-o, spun ca poti pune linistit un model de cauciuc fatza si un alt model pe spate, adica, moale din exemplele enummerate mai sus si un cauciuc mai tare pt spate. Spatele se toceste primul , fata, care chiar daca-i mult mai moale, tine peste 5000km. Si eu, cind am fost in pozitia sa fac combinatia asta, am zis ca nu se poate, dar dupaia am fost la curse si baietii de acolo scoteau untul din anvelope, care unele erau montate si pe sens invers, sau fata-o marca, spate-alta marca, sau fata slick spate-cu profil.Am aplicat si eu dupaia combinatia si nu m-a deranjat cu nimic in anul in care inca am mai mers si pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) Eu spre exemplu am pe fata Michelin Pilot Supersport si pe spate Pirelli Angel GT (pt ca toate celelalte gume spate au fost devorate de Tuono meu in maxim maxim 4.000km si am zis ca... what the fuk ) . In principiu as pune si eu aceeasi marca si fata si spate (doar fiindca imi place mie sa fiu cu toate merele in aceeasi galeata ca sa zic asa). Dar uite ca s'a intamplat sa merg in combinatia de mai sus si nu pot sa zic ca am vre'o emotie . Editat Noiembrie 25, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 E doar in mintea noastra. Motocicleta, cind e bruscata, adica frina maxima, acceleratie maxima, se sprijina in mare parte doar pe-o singura roata, a doua nu prea conteaza in acele momente. Cind mergi cu acceleratie constanta, motocicleta nu e abuzata si cauciucurile nu sint intinse spre maximul aderentei lor.Vorbim de moto de viteza aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu. ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu. ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct Da, trebuie luata in calcul si umiditatea ...OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile. Ambele sunt gume foarte foarte bune. Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund. Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile. Ambele sunt gume foarte foarte bune. Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund. Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus. OK ! de retinut..multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.