Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. doar ca japonezii nu-s italieni tepari, am s20 evo in ngaraj, sunt diferite fata de s20 simplu, o sa le fac un review" mai incolo si mai e o treaba cand cumperi ultima aparitie, nu poate sa fie stoc vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx). se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Sunt convins ca e 100% aceeasi guma. Asta in cazul fericit. poate sa fie chiar mai slaba. Si nu doar Pirelli a facut aceasta gluma proasta la adresa motociclistilor. Dunlop cand a scos din productie D211 GP si l-a "inlocuit" cu D212 GP a pus sufixul PRO. Numai ca... tzeapa. Compozitiile de pe D212 sunt mai... de strada decat de pe D211 GP care erau aceleasi cu compozitiile slick-urilor KR. Istoria se repeta. Editat Mai 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx). se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie. pe autostrada trebuie sa cresti presiunea altfel se topesc... am facut cam 8k km cu un spate.. sunt excelente pe ploaie, singurele hypersport bune pe ploaie si frig. @cesar, ai stoc de s20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 e bine de stiut asta! tnx Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 pai ce te tot contrazici atunci? eu le am langa mine si evo sunt diferite, nu stiu cum se simte pe strada deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. Including me, 2 coaste fisurate. Habar nu aveam de versiunea PRO, mersesem cu Supercorsa SC sute de km pe pista, la PRO m-am imprastiat pe aceeasi pista la o frinare la care viteza era cu cel putin 15km/h mai mica, a alunecat instant, brusc. Fu..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber? carcasa e mai stiff pe centru dar mai moale pe laterale si compoundu pare ceva mai moale.. bine e diferenta de dot intre ele de 1 an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Topicul este pentru motocicletele sport,naked-standard,sport-touring In primul rand alegerea cauciucurilor trebuie facuta in functie de modelul motocicletei dar si in functie de stilul de pilotaj Categorii de cauciucuri : - Sport-touring - Hypersport - Race-DOT Sport-touring: Ofera aderenta suficienta si durata de viata relativ lunga 12-15k km pentru un uz stradal moderat, aderenta pe carosabil ud si temperaturi joase este cea mai buna din cele 3 categorii de preferat sa se ocoleasca de catre posesorii de SS,SBK mai ales incepatori la mers sportiv se topesc si tocesc mai repede decat hypersporturile sunt in general pentru motociclistii care stiu ce vor de la motocicleta,merg si pe vreme urata,fac peste 10-15k pe sezon, cunosc limitele cauciucului si ale motocicletei. cel mai mic cost/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Roadtec-Z8-Interact.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/t30/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4 http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport-touring/roadsmart-ii/ Hypersport: Este cauciucul minune, incearca sa le faca pe toate, cateodata reuseste, comportamente diferite de la fiecare producator, durata de viata 6-10k km, aderenta foarte buna pe carosabil uscat dar la temperaturi mai mari decat ST faci 5-10k km pe an? ai accese sportive? vrei un plus de siguranta, asta e categoria ta. cost mediu/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K3.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/s20/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3 http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/sportmax-q3/ Race-Dot Aderenta maxima pe sosea uscata si la temperaturi mari,la astea deja se pot alege compozitii de cauciuc cu proprietati diferite (soft-mediu-hard) in functie de temperatura de functionare si rugozitatea asfaltului. Astea le alegi cand topicul asta nu-ti mai spune nimic nou. cost mare/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K0-K1-K2.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/r10/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-power-cup http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/road-race/d211-gp-a/ http://www.pirelli.com/tire/us/en/motorcycle/catalog.html?subtype=track * presiunea influenteaza mult durata de viata si aderenta cauciucului, ce scrie pe bascula este o presiune de referinta pentru modelul de cauciuc cu care motocicleta a venit din fabrica. **modelele noi aduc in general imbunatatiri dar si siguranta unui DOT recent, pentru o economie de 50ron poti avea un cauciuc inferior si mai vechi. ***uzura cauciucurilor nu este liniara, se acceleraza in a doua jumatate a vietii(un cauciuc care a pierdut 10% din profil e aproape de 30% din viata, nu 10% ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Felicitari pentru initierea topicului, personal nu am gasit nimic nou aici, insa totul este expus intr un mod real si comic. Nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca tot te-ai apucat sa faci rezumat, trebuia sa pui de la dunlop modelele de pe site-ul .eu. Q3 n-am vazut prin Romania. E modelul pentru America. http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Nu stiu cine a impartit gumele in categoriile alea, daca textul e productie proprie,sau daca sunt crampeie de pe alte topicuri /review uri, dar eu cand aud de Michelin Pilot Power 3 ca fiind hypersport, imi vine sa rad.... Cand cineva spune hypersport, ma gandesc la un stil agresiv, mai sus decat sportiv (decat sport), undeva ''one notch'' sub track, un fel de racing stradal. Cred ca Michelin PP3 sunt mai degraba niste gume sport... Poate ar merge o clasificare in touring / sport touring / sport / hypersport / track(race) nu? Una e sa faci touring un 600cc 4L, si alta e un K1600 GT unde ai nevoie de o carcasa mai rigida la cauciuc care sa suporte masa mare a motocicletei si tranzitiile stanga/dreapta (sa nu se deformeze etc) Pana la urma gumele se aleg in primul rand dupa stilul de mers, dar si in functie de motocicleta... my 2c.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Asta e nimic, sa vezi ce bine mi-a picat mie cand topicul ala pe care il facusem cu "Articole si materiale educative" unde deja era destula informatie zic eu utila si unde si voi mai postaseti chestii bune, a fost unit cu un topic initiat de altcineva cu poze ogrish de la accidente, nu se mai intelege nimic din topic. Am facut lacramatii si la colegii moderatori, nimic...s-a dus pe garla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista? E vorba de un 954. Editat Mai 27, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 2.1-2.0 fata si 1.3-1.4 spatele la circuit, 1.6-1.7 spatele pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Buna dimineata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede? intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea... Te adaptezi si tu, daca mergi pe autostrada poti sa bagi probabil 2.0. Baietii nu vorbesc degeaba despre presiunile astea asa de mici la Ntec, carcasa cauciucului este foarte rigida si la presiuni mari nu se deformeaza, deci cauciucul nu se incalzeste. Si mie mi-a fost greu sa cred la inceput, l-am lasat la 1,9-2,0 dar era sa fac highside pe strada de mare frumusete. Asa ca am bagat cum recomanda cei care chiar se dau si de atunci consider 211 GPRacer un cauciuc bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista? E vorba de un 954. Nu inteleg de ce apar mereu intrebari de genul acesta. Pe site-ul DUNLOP scrie clar ce presiuni se folosesc. Crezi ca conteaza daca-i CBR de 600 sau 1000? Cauciucurile astea se folosesc si la pista, la motociclete de 180cai la roata, care chiar sint utilizati la maxim. Si la 600 si la 1000. Daca rezista la fortele alea pe pista, e logic ca rezista si pe strada. Vrei uzura mica, risti sa dai cu fundul pe jos.De ce va tot stresati cu Newtoni x Metri , cai putere daca nu aveti cu ce-i pune pe asfalt? Vrei putere? Ia-ti cauciucuri aderente si nu te milogi la bani. Editat Mai 28, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Ok, mersi. Am vazut valorile recomandate de dunlop pentru pista, ma interesa mai mult pe strada. Am intrebat de 2 ori deoarece i-mi pareau f mici valorile... asta e, le voi incerca asa in WE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut, Am observat ca majoritatea producatorilor de cauciucuri sport folosesc siliciu in compozitia cauciucului. Din cate stiu eu siliciul ajuta la aderenta in conditii de asfalt ud si temperaturi scazute. Ca exemplu avem Metzeler m7 si Michelin Pilot Power 3 care au cauciucul fata 100% silica compound iar la cel spate doar partile laterale, centrul avand mai putin siliciu. Au folosit siliciu pentru aceste cauciucuri pentru ca au vrut sa creeze un cauciuc sigur atat pe uscat cat si pe ploaie, iar compusii pe baza de siliciu au evoluat asa de mult incat au rezultate bune in orice conditii sau au gresit numele categoriei acestor cauciucuri cand ei zic sport sau hyper sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.