free fly Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) michelin sunt francezi. dar nu asta e treaba. cauciucurile (toate) se testeaza conform unor reguli minime, indiferent de locul sau clima de unde vin ele "de la mama lor". ce iese peste sunt cele mai bune. acum depinde evident si de tipul motorului si de cat de "bun" e pilotul si de cat de bine sunt setate suspensiile... setare suspensii... de exemplu eu am bagat ulei mai gros in telescopape. Inainte cand intram pe farane in curbe de viteza topaia, acum e mai stabila. dar nu am umblat la spate, si fata e tare si spatele moale. cand am schimbari rapide de directie stanga- dreapta combinate cu franari puternice, spatele se decomprima mai repede decat fata si face un "balans". Asta insemna ca tb sa interesc si spatele asfel incat sa lucreze la fel ca fata, acum ramane in urma. Cand umblii la suspensia fata tb sa umblii si la spate, altfel nu e nici o treaba. Dar cum am zis si pe topicul celalalt : - forma cauciucului face diferenta. cu cat e mai in "v" cu atat se apleca mai usor. Asta conteaza mai mult la motocilete mari ca xx-ul, care nu are agiliatatea unei sportive. ..dar se vrea Asa ca v'am plictisit pe toti... ce cauciucuri sport sunt in "v"? care sunt in "U"? si cat de in "V" si in "U" sunt ? Ca sa fiu concis. Exista cauciuc sport mai in "V" decat michelin pp2ct? Editat Februarie 13, 2011 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) setare suspensii...de exemplu eu am bagat ulei mai gros in telescopape. Inainte cand intram pe farane in curbe de viteza topaia, acum e mai stabila. dar nu am umblat la spate, si fata e tare si spatele moale. cand am schimbari rapide de directie stanga- dreapta combinate cu franari puternice, spatele se decomprima mai repede decat fata si face un "balans". Asta insemna ca tb sa interesc si spatele asfel incat sa lucreze la fel ca fata, acum ramane in urma. Cand umblii la suspensia fata tb sa umblii si la spate, altfel nu e nici o treaba. Dar cum am zis si pe topicul celalalt : - forma cauciucului face diferenta. cu cat e mai in "v" cu atat se apleca mai usor. Asta conteaza mai mult la motocilete mari ca xx-ul, care nu are agiliatatea unei sportive. ..dar se vrea Asa ca v'am plictisit pe toti... ce cauciucuri sport sunt in "v"? care sunt in "U"? si cat de in "V" si in "U" sunt ? Ca sa fiu concis. Exista cauciuc sport mai in "V" decat michelin pp2ct? uite ca s-ar putea sa fie mai cu cantec. tu acum punand ulei mai gros ai incetinit si amortizarea si revenirea. dar pe spate nu poti sa pui alt ulei mai gros. nu la fel de usor ca in fata cel putin. chiar, ce reglaje are xx-ul pe furca si pe amortizor? power pure au tot profil "v" dar mi s-au parut cam de rahat sincer sa fiu... Editat Februarie 14, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 uite ca s-ar putea sa fie mai cu cantec. tu acum punand ulei mai gros ai incetinit si amortizarea si revenirea. dar pe spate nu poti sa pui alt ulei mai gros. nu la fel de usor ca in fata cel putin. chiar, ce reglaje are xx-ul pe furca si pe amortizor? power pure au tot profil "v" dar mi s-au parut cam de rahat sincer sa fiu... din pacate xx-ul pe fata nu are nici un fel de reglaj si pe spate doar "rozeta" care inareste sau slabeste arcul............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 setare suspensii...de exemplu eu am bagat ulei mai gros in telescopape. Inainte cand intram pe farane in curbe de viteza topaia, acum e mai stabila. dar nu am umblat la spate, si fata e tare si spatele moale. cand am schimbari rapide de directie stanga- dreapta combinate cu franari puternice, spatele se decomprima mai repede decat fata si face un "balans". Asta insemna ca tb sa interesc si spatele asfel incat sa lucreze la fel ca fata, acum ramane in urma. Cand umblii la suspensia fata tb sa umblii si la spate, altfel nu e nici o treaba. Dar cum am zis si pe topicul celalalt : - forma cauciucului face diferenta. cu cat e mai in "v" cu atat se apleca mai usor. Asta conteaza mai mult la motocilete mari ca xx-ul, care nu are agiliatatea unei sportive. ..dar se vrea Asa ca v'am plictisit pe toti... ce cauciucuri sport sunt in "v"? care sunt in "U"? si cat de in "V" si in "U" sunt ? Ca sa fiu concis. Exista cauciuc sport mai in "V" decat michelin pp2ct? Sper sa nu fi inteles eu gresit, iar tu ai glumit in privinta 2CT. Din punctul meu de vedere e o guma de rahat pe care multi o ridicati in slavi. Nu va mai cumparati cauciucuri "din auzite". Michelin 2ct este "U" si este un cauciuc dur pentru ca voi sa va dati fara stres pe curbe. Singurul cauciuc care eu il stiu in "V" este Pirelli Diablo Supercorsa. Intr-adevar tu ai mare dreptate free_fly.Alegerea corecta a cauciucurilor tine de multi factori. Tine de stilul de pilotaj; Tine de tipul de motoreta pe care le montezi (centrul de greutate al acesteia) De vechimea acestora; De ascutimea acesora, daca este un "U" sau "V". Un "V" te ajuta sa inclini mai usor motoreta pe curbe, doar o inclini, si ramane "intepenita" pe o parte iar "V-ul" devine ">" pe o parte. Eu merg cu incredere pe asfalt uscat, cu Pirelli Diablo Supercorsa. Cei indragostiti de 2CT imi pot trimite injuriile prin PM Hai cu soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Michelin 2ct este "U" si este un cauciuc dur pentru ca voi sa va dati fara stres pe curbe. Singurul cauciuc care eu il stiu in "V" este Pirelli Diablo Supercorsa. Deci, pe cuvantul tau de motociclist satanist ca : -Pirelli Diablo Supercosa este mai in "V", adica mai ascutit ca Michelin pp2ct ? Ca daca nu e asa, iti trimit injurii pe toate canalele media! Editat Februarie 16, 2011 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Sper sa nu fi inteles eu gresit, iar tu ai glumit in privinta 2CT.Din punctul meu de vedere e o guma de rahat pe care multi o ridicati in slavi. Nu va mai cumparati cauciucuri "din auzite". Michelin 2ct este "U" si este un cauciuc dur pentru ca voi sa va dati fara stres pe curbe. Singurul cauciuc care eu il stiu in "V" este Pirelli Diablo Supercorsa. Cei indragostiti de 2CT imi pot trimite injuriile prin PM Hai cu soare conteaza si greutatea motorului. de exemplu pe rf care are 235 de kile n-am avut nici un stress cu 2ct, chiar am fost mai mult decat multumit. aderenta destula cat sa pun genunchiul jos, puteam sa o ridic si pe ud pe o roata. pe aprilia in schimb lucrurile s-au schimbat. nu mi-au mai placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZEROS Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 salutare eu am avut pe kawasaki zx9r continental road attack,le-am cumparat dupa ce am tot cautat pe net ,si pot sa va spun ca e o anvelopa excelenta in conditii de rulare pe asfalt atat pe ud cat si pe uscat,e o anvelopa cara iti inspira foarte multa incredere,are un grip excelent.mi-am schimbat motorul, acum am un suzuki dl1000 vstrom,si mi-am schimbat metzelerul tourance cu continental road attack,iar diferenta este enorma.daca nu ma insel in anul 2009 sa facut un test foarte amplu pe o gama foarte variata de motociclete si anvelope,de catre un juriu european,stiu doar ca acest test a aparut si in revistele de la noi, motociclismo sau univers moto ..... eu ca si userul wtf cred ca e bine sa te documnetezi bine inainte de a cumpara o anvelopa ,iar michelinul sau dunlop,bridgestone 40% din pret este brandul....,lucrez in domeniul anvelopelor si stiu ce vorbesc..... cu respect va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 eu nu as risca la sh-uri mai vechi de un an, mai ales la pp2ct... cumparati-va noi atunci )... orice sh il iei mai vechi de 2 ani hai sa zic un an daca esti norocos... un cauciuc second in strainatate te lasa sa-l vinzi daca nu e mai vechi de 5 ani.ce vorbesti cu treaba mai veche de un an e bullshit.poti sa mergi acum in magazin sa-ti cumperi gume noi noute cu dot de sfarsit de 2009 sau inceput de 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 cumparati-va noi atunci )... orice sh il iei mai vechi de 2 ani hai sa zic un an daca esti norocos... un cauciuc second in strainatate te lasa sa-l vinzi daca nu e mai vechi de 5 ani.ce vorbesti cu treaba mai veche de un an e bullshit.poti sa mergi acum in magazin sa-ti cumperi gume noi noute cu dot de sfarsit de 2009 sau inceput de 2010. eu te inteleg ca vinzi gunoaie la sh dar totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Era mai demult, acum un an sau doi, pe motociclism.ro un clip de la japonezi parcă, în care erau niÂşte tipi care se dădeau pe serpentine. Acțiunea se întâmpla undeva prin anii "90, motoretele erau 2t, 125-250cmc, dar Âşi 4t. Bănuiesc că prin anii ăia tehnologia în materie de gume moto nu era atât de evoluată Âşi cu toate astea băieții ăia dădeau cu genunchiul pe jos la greu. Clipul era postat, dacă nu mă înÂşel, de userul mac. L-am tot căutat acum câteva zile, dar n-am dat de el sub nici o formă. Editat Februarie 18, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Dar pentru "tourig" ce recomandati? Ce cauciucuri? Buna ziua, Pilot Road 2 sau Pilot Road 3. Multumesc! Editat Februarie 18, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 cum se dadeau astia acum mai bine de 15 ani in urma .. si cu ce gume preistorice ..iti vine sa plangi cand ii vezi asta e cel mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 cine stie , stie ...ce conteaza cauciucurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 cine stie , stie ...ce conteaza cauciucurile ba conteaza! si conteaza mult! nu-s de-al de "noi" care mergem pe cheia si punem genunchiul jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Michelin 2ct este "U" si este un cauciuc dur pentru ca voi sa va dati fara stres pe curbe.Singurul cauciuc care eu il stiu in "V" este Pirelli Diablo Supercorsa. Deci, pe cuvantul tau de motociclist satanist ca : -Pirelli Diablo Supercosa este mai in "V", adica mai ascutit ca Michelin pp2ct ? Ca daca nu e asa, iti trimit injurii pe toate canalele media! Hai bre free_fly nu fi rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 (editat) cum se dadeau astia acum mai bine de 15 ani in urma ..si cu ce gume preistorice ..iti vine sa plangi cand ii vezi Mulțumesc pentru link-uri. Le-am căutat într-o zi de mi-au sărit tastele. Nu mai țineam minte perioada în care se dădeau. TotuÂşi, cum reuÂşeau băieții ăÂştia să se mențină pe 2 roate, când toată lumea spune că ai nevoie doar de gume moi. Editat Februarie 19, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Mulțumesc pentru link-uri. Le-am căutat într-o zi de mi-au sărit tastele. Nu mai țineam minte perioada în care se dădeau. TotuÂşi, cum reuÂşeau băieții ăÂştia să se mențină pe 2 roate, când toată lumea spune că ai nevoie doar de gume moi. hai ca iti zic eu cum. printrun banc intrun salon de expozitii de gadgeturi si toate rahaturile, erau venite toate natiile posibile sa prezinte si ei ceva pentru viitor. la un stand mare de tot america prezenta cei mai inteligenti roboti care detectau drogurile, bombele, teroristii ii scana dupa fata, cu o sumedenie de arme pe el. la un alt stand super mare, nemtii prezentau masini cu cele mai puternice motoare, cu un consum foarte mic, cu toate gradele de siguranta pe ele si toate conditiile posibile si imposibile. dar intrun colt undeva, un stand micut de tot cat un WC, un chinez micut, o masuta, si un laptop pe masuta binenteles. la intrebarea: Ma tu ce prezinti? ca astia au ditamai standurile cu toate sumedeniile in ele. tu de ce ai venit doar cu un laptop care nu pare asa de nou. acesta raspunde: Vezi toate standurile de aici ce au in ele? noi maine ti le putem face pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Mulțumesc pentru link-uri. Le-am căutat într-o zi de mi-au sărit tastele. Nu mai țineam minte perioada în care se dădeau. TotuÂşi, cum reuÂşeau băieții ăÂştia să se mențină pe 2 roate, când toată lumea spune că ai nevoie doar de gume moi. una e la curse, alta pe strada de "dat" si atat te dai cu orice guma. intrebarea e cat de in siguranta poti sa fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Ma gandesc serios sa-mi iau BT 003 RS Din cate am vazut pe net sunt misto au profil in "V" , cel putin fata, se incalzesc repede. Singura intrebare cat rezista pe strada? Cu pp2ct fac in jur de 6-7mii km. Eu consider uzat cauciucul cand striatiile de pe mijloc se sterg , adica cand se face slick pe cetru. schimb si fata si spatele, amandoua odata, chiar daca fata nu e f uzata. Pirelii nu!.... au simboluri sataniste si nu vreau sa merg cu draku sub mine Michelin - e de domeniul trecutului (pt mine ) Dunlop- e prea rotund Metzeler- nu prea stie nimeni nimic de el, si nici eu Mesaj completat ... Sau ma ma gandesc la o varinta BT-003RS pe fata BT-016 pe spate, asta daca BT-003RS asre aceesi forma ca si BT-016 (vb exlusiv de spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Eu am Michelin Pilot Power,ff bune pt ca mi se pare ca iti dau aderenta buna (mai ales cand sunt incalzite) combinata cu o rezistenta enorma,ma asteptam sa se uzeze instant la ce aderenta au plus ca pe ploaie sunt destul de bune. Metzeler- nu prea stie nimeni nimic de el, si nici eu Cauciucuri bune,recomand cu toata caldura.Am avut Metzeler Sportec 3,parca asa se numea, foarte-foarte aderent,Michelin-ul mi se pare mai bun per total,dar e o diferenta semnificativa de pret intre ele,asa ca se compenseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Ma gandesc serios sa-mi iau BT 003 RS Din cate am vazut pe net sunt misto au profil in "V" , cel putin fata, se incalzesc repede. Singura intrebare cat rezista pe strada? Cu pp2ct fac in jur de 6-7mii km. Eu consider uzat cauciucul cand striatiile de pe mijloc se sterg , adica cand se face slick pe cetru. schimb si fata si spatele, amandoua odata, chiar daca fata nu e f uzata. Pirelii nu!.... au simboluri sataniste si nu vreau sa merg cu draku sub mine Michelin - e de domeniul trecutului (pt mine ) Dunlop- e prea rotund Metzeler- nu prea stie nimeni nimic de el, si nici eu Mesaj completat ... Sau ma ma gandesc la o varinta BT-003RS pe fata BT-016 pe spate, asta daca BT-003RS asre aceesi forma ca si BT-016 (vb exlusiv de spate) sa stii ca si mie mi s-au parut prea rotunde dunlop prima oara cand le-am pus, am zis "ce dreq o fi fost in capul meu cand le-am luat?" dar dupa aia nu mi-au facut probleme deloc. poti sa cobori jugurile o idee, vreo 4-5 mm, o sa te ajute enorm la manevrabilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Pirelii nu!.... au simboluri sataniste si nu vreau sa merg cu draku sub mine laugh.gif Sunt de acord! Si eu sunt nehotarat. Momentan am PP2CT si vreau sa le schimb urgent. Nu stiu ce sa aleg intre PP2CT, Dunlop Max SP Qualifier si alte cateva modelel. Cu uzura actuala as spune ca imi cam fuge spatele. Plus ca ma intereseaza sa le cumpar de undeva unde sa si monteze si sa echilibreze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 qualifier 2 daca tot te uiti la qualifier. eu am fost foarte, foarte multumit de q1 pe strada, q2 n-au cum sa fie mai proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Eu merg de vreo 4 seturi, numai pe Pirelli Dragon Supercorsa Pro, ofera cea mai buna incredere la inclinari. Tine cam 4000 Km spatele iar fata dublu. Am incercat, Metzeler Sportec M3, K3, 2CT, Qualifier RR dar pentru mine Dragonurile sunt cele mai ok pentru mers sportiv stradal. Nu stiu cum mergi tu dar Dragon Supercorsa m-au tinut 15k si mai merg 2-3k. PS. nu merg deloc linistit, am fost pe curbe cu ele...o fi o minune in cazu meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 ei, daca ai fost pe curbe normal sa te tina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.