Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,

 

O sa spuneti ca sunt cofetar ...

 

Am un gsxr 600 k5. Am luat acest motor pentru sunet si pozitie, nu ca sa circul cu viteza ( aici voi instiga tot felul de remarci, sper ca nu multe). Sunt incepataur, am permis categoria A de 1 an si mobra asta din aceeasi perioada. Am mai avut eu scutere, dar nu e bash acelasi pilaf de orez. Putem concluziona: experienta - nu prea, spre nu.

Viteza mea medie de croaziera pe exterior este undeva la 90 km/h si nu ma zgarii deloc pe genunchi vreodata, in fie ea orice curba o fi. Am montate pe mobrisca pirelli diablo rosso 2. Sunt patrate,va dati seama - kaput/sarma, iar marginea e new. Le-am plimbat eu 7000 km anul trecut ( nu erau noi cand am achizitionat moto).

 

Asadar, motor de viteza - check, stil de mers - pensionar touring - check.

 

Scop postare: Trebuie sa le schimb si as vrea sa optez pentru ceva mai longeviv, ceva touring avand in vedere stilul de mers (macar pe spate, am citit pe aici ca se mai practica fata ceva mai soft pentru franare de urgenta si spatele ceva touring).

 

Ce imi recomandati? Am mai citit una alta despre Angel GT, eventual ceva mai moale pe fata pentru cand strang de maneta de frana ca de card la bancomat.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre obiective / subiective. Apreciez si ironia, poate chiar constructiva.

 

Cu stima,

Sasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy

Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok)

In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate.

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sasha - Eu am folosit comboul precizat de zimbrutza, doar ca sunt pe PRoad 2 pe spate. Pentru longevitate e the shit, pentru franari e un raport ok. Ploaie? nicio treaba, viteza/noapte - putina grija si esti "betmen". Pe masura ce am mai inaintat in skill si Roadul de pe spate s'a mai intarit(desi carne incaa are), am inceput sa nu mai fiu multumit de partea spate a comboului. Fata sa zicem ca inca o accept cu toate ca mi'ar placea sa franez mai draconic putin.

 

Sincer ai putea sa faci alegerea asta, sau ai putea sa mergi full pe Pilot Power sau ceva echivalent(Diablo Rosso Corsa, Dunlop sportsmart 1/2). Eu daca as intoarce timpul inapoi, as merge pe varianta asta desi nici prima nu mi'a gresit rau. Totusi sezonu' trecut am pierdut spatele de cateva ori bune, iar pe ploaie burnouturi involuntare la greu pe V-ul meu.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Va salut,

 

O sa spuneti ca sunt cofetar ...

 

Am un gsxr 600 k5. Am luat acest motor pentru sunet si pozitie, nu ca sa circul cu viteza ( aici voi instiga tot felul de remarci, sper ca nu multe). Sunt incepataur, am permis categoria A de 1 an si mobra asta din aceeasi perioada. Am mai avut eu scutere, dar nu e bash acelasi pilaf de orez. Putem concluziona: experienta - nu prea, spre nu.

Viteza mea medie de croaziera pe exterior este undeva la 90 km/h si nu ma zgarii deloc pe genunchi vreodata, in fie ea orice curba o fi. Am montate pe mobrisca pirelli diablo rosso 2. Sunt patrate,va dati seama - kaput/sarma, iar marginea e new. Le-am plimbat eu 7000 km anul trecut ( nu erau noi cand am achizitionat moto).

 

Asadar, motor de viteza - check, stil de mers - pensionar touring - check.

 

Scop postare: Trebuie sa le schimb si as vrea sa optez pentru ceva mai longeviv, ceva touring avand in vedere stilul de mers (macar pe spate, am citit pe aici ca se mai practica fata ceva mai soft pentru franare de urgenta si spatele ceva touring).

 

Ce imi recomandati? Am mai citit una alta despre Angel GT, eventual ceva mai moale pe fata pentru cand strang de maneta de frana ca de card la bancomat.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre obiective / subiective. Apreciez si ironia, poate chiar constructiva.

 

Cu stima,

Sasa

 

 

ahhahahaha tre sa recunosc, ai scris misto :)

 

Totusi nu cred ca poti sa te abtii si sa mergi doar cu 90 in afara. Esti tare (si nu sunt ironic). Oricum,poti merge in siguranta chiar si cu un 120/130 (asta depinzand de vizibilitate si reactiile tale de sofer/pilot).

 

La gume, ce sa zic, daca e totusi discrepanta mare de aderenta intre fata si spate o sa se simta (in mod negativ) , poate chiar mai tare decat daca ai avea ambele gume sport touring.

 

Daca spui ca nu ai experienta, eu te-as sfatui altfel, daca-mi permiti: mai degraba pune accent pe aderenta decat pe longevitate, pt ca oricum daca mergi ca pensionarul, guma o sa te tina mai mult decat i-ar tine pe altii, iar o guma aderenta va compensa in situatii limita pt lipsa de experienta...

 

Iar prin aderenta, nu-ti sugerez Supercorsa sau D211/D212, ci un Pilotpower 3, SportSmart, Qualifier 2, etc...

 

Ai noroc la K5 ala si de faptul ca e usoara (165 kg are la gol cred) si asta conteaza mult atunci cand nu prea ai experienta,mai ales la manevre executate pe loc sau la viteza mica.

Succes si cati mai multi km (Fara nici un incident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand Pilot Road 4 pe spate si Pilot Power 3 pe fata. enjoy

Poate colegii o sa ma certe dar cred ca e suficient de moale ce ti-am propus pentru fata astfel incat sa fie aderent pe franari bruste si nu devina periculos pe ud sau rece (oricum pe foarte rece PP3 nu sunt ok)

In mod normal ambele pneuri trebuie sa fie din aceiasi clasa de aderenta. Daca iti schimbi stilul de mers, schimba si optiunea pentru spate.

 

Si o sa sara bucati din ele. michelin naspa alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba tocmai, ca mie mi se pare ca tinem cont :D pana la urma aici vorbim despre cele mai bune dintre cele mai bune.. si stiu ca pe la noi e "cultura" trio-ului asta al lui michelin-pirelli-dunlop, dar ma gandesc ca sunt altii care merg si pe altceva..

totusi metzeler, conti si bridgestone sunt si ele faimoase pe-afara. Cel putin pe forumurile .IT se aude puternic de metzeler racetek, care din pacate nu e disponibil pe 160 cat are trotinetu' meu

 

...pana la urma la nivelul meu ar trebui sa "functioneze" si entry-level'ul de pe guma sticky, ca vorba aia - de la pilot road 2 la pilot powerul 3 de pe fata care o sa mai stea acolo o vara.. mai e inca putin pana la race si in teorie ar trebui sa fie un pas bun. Ca ne mai uitam si la bani... e inevitabil :D

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

qualifier sunt pe linie cu Pilot power 3. Sunt "hypersport" daca ma iau dupa marketingul lu' Dunlop :crack:

Ma atrage clasa "race DOT approved"... m'a corupt unu' "Cesar" cateva pagini in urma si am zis sa vad ce iese :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Incepator fiind, a venit timpul sa schimb si gumele.De cateva zile caut sa imi schimb cauciucul, spatele in special, fata mai tine un sezon zic eu.

 

Este al doilea sezon pe ducati monster 600, prima motocicleta.

Acum am Diablo Rosso II, ca si colegul de mai sus, asa am luat-o. Ma gandeam sa pun pe spate aceeasi guma, dar nu stiu daca este potrivita pt mine. Am mers cam 6000 km anul trecut, cu un mic accident la activ cand am bruscat fata putin. In oras merg si mai tare putin cateodata, 80 max, in afara 110 sau mai mult daca permite traficul/vremea etc.

Tin sa precizez ca merg destul de des pe DN, Cheia... de "bastina" sunt din Valeni.

 

Cu ce as putea sa le inlocuiesc? Sau sa raman cu ce am si sa schimb spatele? Am cautat destul de mult, intreb ce imi recomandati ca si incepator. Imi trebuie ceva mai moale, raman la rosso 2...?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai "bruscat fata" e posibil sa fie de fapt cauciucul copt si sa se "bruscheze" prea repede. Rosso 2 sunt gume destul de bune, compound taricel dar sunt moi pe margini si sunt ok cand sunt noi.

Daca nu mai esti sigur pe guma, mai bine o schimbi..

 

Niste franari de urgenta in parcari/strazi libere fac minuni pt mai tarziu cand esti pus intr'o situatie critica. Iti intra niste reflexe frumoase in "memoria musculara".. totusi din prietenii carora le'am spus asta nu m'au ascultat prea multi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am exersat, nu atat de des cum trebuie, cand am cazut era nov parca, destul de rece, abia plecasem de la serviciu, guma rece, la 20 km/h poc jos. Norocul meu ca era coloana.

Nu sunt sigur pe spate, este destul de varza cauciucul, de aceea il schimb.

Nu am cu ce sa compar, nici experienta sa stiu cu ce tip de guma...deci raman la rosso 2, am gasit review-uri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

qualifier sunt pe linie cu Pilot power 3. Sunt "hypersport" daca ma iau dupa marketingul lu' Dunlop :crack:

Ma atrage clasa "race DOT approved"... m'a corupt unu' "Cesar" cateva pagini in urma si am zis sa vad ce iese :peace:

 

Si pe mine m-a corupt, dar totusi ce faci cand e mai frig afara, intr-o dimineata racoroasa 8-10 grade ce zicem.

Ce faci cand te prinde ploaia intr-o rupere de nori la munte.

 

Am vrut si vreau sa iau un Supercorsa SC2, dar nu e safe in toate conditiile ce pot aparea pe strada. Si nu vorbesc de mers pe vremea asta in februarie, vorbesc de un intreg sezon de 3 anotimpuri.

Mai m-a corupt unu 'Denis' care zicea ca pneul de pista e bun pe pista, si cel de strada e bun pe strada.

Fiecare are dreptate in felul lui, un cauciuc DOT Race va frana blana, am vazut si cum, dar trebuie incalzit, trebuie sa fie uscat-perfect si asfaltul cald, samd. ceea ce e greu de realizat in conditiile unei singure motociclete, conditii de mers diferite.

Daca as iesi numai la terasa si la amckart, clar mi-as pune supercorsa, altfel sunt obligat sa fac un compromis pentru a acoperi un numar mai mare de scenarii.

Am exclus factorii pret si durata de viata din ecuatie, fiindca finantele complica si mai mult decizia, in cazul fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cauciuc soft o sa fie intotdeauna mai bun decat unul de strada pe vreme rece, ambele neincalzite. Ambele se incalzesc greu la temperatura aia, dar cel soft e din start mai aderent. Performantele pe ploaie sunt intr'adevar scazute, dar e un compromis bun pentru forta de franare/aplecare adaugata.

 

Atata timp cat te apleci cat mai putin atunci cand ploua, eu zic ca esti safe.. ca oricum nu merge nimeni ca tampitu' pe ploaie :)

Din punctul meu de vedere, in afara de uzura mai mare si performante putin scazute pe ud, un DOT racing bate la toate capitolele o guma de strada.... si cu totii stim ca "un medicament bun la toate" e cam frectie

 

 

@iulian - cand ai guma rece si franezi in trafic, trebuie sa franezi mai cu frica fata(dar o folosesti). Apasa in schimb cu incredere spatele, chiar daca fuge.. mie imi si place mai nou :crack:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

vorbiti de gume race/hypersport.......dar aveti idee cat costa un set de Supercorsa? NOU. Ca eu sper ca vorbiti de gume NOI.

 

Majoritatea nu-si permit nici macar un set de gume touring noi, nu DOT race approved (care te tin 4-5 mii de km maxim.)

 

Daca va referiti la SH uri din astea care sunt comercializate pe forum si pe bikeshop de cativa indivizi, atunci nu cred ca stiti ce vorbiti..

 

Pana acum am mers mereu pe gume SH (si poate as mai merge), dar m-am ars anul trecut nasol cu o guma. Am dat ca boul 200 ron pe un SportSmart (cu tot cu transport) care nici o luna nu m-a tinut......pai ma fu.t pe ele SH uri (si Sportsmart ul nu D211, cred ca daca era D211 ma tinea 2 saptamani)

 

O guma buna luasem de la unu de aici de pe forum,un 120/70 DOT 2009 (in primavara 2013), Supercorsa SC3 daca nu ma insel, la vreo 240 ron cu tot cu transport,daca nu ma insel.( era NOU NOUTA) O guma buna, foarte ok pt fata, pacat ca dupa aia am dat cu janta de bordura ca dobitocu si am facut o taietura fina la cauciuc si mi-a fost frica sa-l mai folosesc.

 

@hardknot: daca nu faci multi km pe sezon si vrei gume aderente, uite, la FCP.RO e vreo 300 eur un set de 120/70 (ori E ori M) + 160/60/17 D211 GP RACER.


O Supercorsa SC1 de 160/60/17 e cam 225 (doar SPATELE).


80 % din gumele SH care se vand la noi sunt niste gioarse la niste preturi incredibil de mari. Iar cand le spui asta se supara...

 

Dupa ce am vazut cat ma tin pe mine niste gume SH pe motocicleta mea,am decis ca nu mai renteaza sa iau SH uri. Cel putin nu astea care le tot vad la unii pe aici la vanzare.

Sunt ok gumele SH atata timp cat nu sunt mai vechi de 1-2 ani si uzura/starea se reflecta in pret. Avand in vedere cum se circula in Romania,am decis s-o las mai moale si de aia am optat pt un set de Angel ST (care sunt arhisuficinete pt mine). Am avut pe spate unu din asta SH pe spate,in toamna,si ii dadeam pana in capat pe curbe si am fost foarte multumit. Eu vreau un set de gume sa ma tina MACAR un sezon (n-am pretentia sa ma tina mai mult).

 

Sunt curios cati sunt dispusi sa dea de la 350 eur in sus pt un set de gume ''moi'' / ''race'' pt motocicleta lor,in conditiile in care nu scoti mai mult de 5-6 mii km din alea (daca mergi tare). Ca pana la urma de aia le iei,sa merg tare, ca daca nu mergi tare, care mai e logica? iti poti lua sport touring daca nu mergi tare.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian - acum lasand mistourile si caterincile cu care suntem obisnuiti pe aici, la postul de mai sus iti dau mare dreptate. Gumele moto sunt al dracu de scumpe si multi dintre noi facem eforturi mari pentru ele. Cel putin pt mine sa dau 5-700 de lei pe UN cauciuc e ff mult si ai zice ca m'am tampit. Cand ma intreaba tata cat am dat pe o guma/casca sau alti pitici de'ai mei de obicei tai pretul in jumate pt ca mi'e rusine. Si nu ma dau banii afara din casa, dar imi place atat de mult motociclitu asta incat vreau sa ma bucur pe cat posibil de maximul pe care il pot face. Pe langa asta ma tot obsedeaza gumele performante pt ca sunt atatea accidente si e normal sa te temi.

In schimb ce ai zis tu mai sus cu gume pe care ti le permiti(de ce nu SH, n'are treaba, am avut si eu soft SH si a fost mai bun decat PP3u de acum pe fatza de nou). Atata timp cat esti responsabil si iti adaptezi stilul de mers la ce stii ca se preteaza materialul pe care il ai - adica faci compromisurile necesare, e totu ok si dai dovada de maturitate pana la urma. Iar nevoile difera mult de la persoana la persoana.

Eu tot vbesc despre Racinguri si chestii pt ca oricum mobra mea e usoara si nu le toaca rau, si mai mult de 6000 pe sezon n'am mers niciodata(pe sez 2013 am 4000Km). In conditiile astea pt mine e un targ bun sa fac un sacrificiu si sa merg 1,5 sez sau chiar 2 cu setul respectiv de gume. Daca as merge mult si s'ar duce si f multi bani pe benzina, fii sigur ca as merge cu Pilot Power single compound care erau vreo 350-400 de lei bucata, sau ceva touring care sa bata 20.000km.

 

..pana la urma fiecare de'aici e cu prioritatile lui si nu cred ca blameaza nimeni atata timp cat iti adaptezi stilul de mers la ceea ce iti poate oferi hardware'ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@hardknot: ai vazut si tu,sunt foarte multi aici care se contrazic, vis a vis de cauciucuri..


Ceea ce nu inteleg multi este ca nu exista o reteta perfecta pt oricine. Asa cum avem motociclete diferite,avem stiluri de mers diferite,abordari diferite asupra motociclismului...

 

Eu-l inteleg de ex pe JAGI ca tot ne pistoneaza cu gume noi,cu gume moi si etc, dar el nu intelege ca nu toti isi permit sa dea 12-13 mil pe un set de gume.
Iar daca nu iti permiti un set de gume noi,nu inseamna ca nu trebuie sa-ti permiti sa fii motociclist si sa renunti la pasiunea ta. Motociclismul este intr-adevar un hobby costisitor, cine nu realizeaza asta....se imbata singur.

Eu dupa atatea SH-uri am zis sa iau si eu un set de gume noi, si am dat vreo 700 si un pic de ron pe un set Angel ST noi noute, (fata DOT 2011, spatele DOT 2012).

Nu-s DOT 2013/2014,dar sunt suficiente pt mine si eu macar sunt sincer si stiu cum o sa ma dau, de aia am optat pt sport touring.

 

Dupa ce schimbam cate 3 gume spate pe sezon (SH), m-am saturat. As lua in continuare o guma SH atata timp cat uzura si DOT ul ei este raportat la un pret corect...

 

Ma dispera in ce hal toceste RSV ul asta guma pe mijloc,de aia am ales Angel ST.


SH urile astea moi pe care le vand unii pe aici, care-s tocite lateral si decente pe mijloc is bune pt newbies, care merg doar in oras, doar pe distante scurte, sa le permita sa se incalzeasca rapid si care nu se apleaca...


Eu n-am cine stie ce skill,dar orice cauciuc si orice mobra am avut, am inclinat-o pana la capatul gumei ,si nu vreau ca atunci cand ajung la capat, si merg aplecat, sa merg pe o bucata de guma uzata la greu de altul pe pista si sa ma trezesc fara aderenta...


Daca as face 5-6 mii km pe an, sa mor, mi-as lua cele mai moi SH uri race (D211/D212/supercorsa) si m-ar durea in pix...


Dar pe mine ma prinde si ploaia,si toamna, si una si alta.

 

Prima cazatura pe sezon 2013 (in Martie 2013) a fost cand am plecat cu mobra de la garajul unde am tinut-o peste iarna. Dupa ce-am facut 20 metri, nici n-am atins gazu bine si s-a dus in pul.a spatele si m-am trezit in c.ur, pe jos... Si aveam o Supercorsa SP pe spate (vorba aia, 'aderenta').

 


Daca faci sub 10.000 km pe sezon,avand in vedere sV 650 ul tau, poti sa mergi lejer pe Qualifier II pe fata si RoadSmart II pe spate sau daca vrei mai aderent, SportSmart pe fata si Qualifier II pe spate...

 

Singura care a fost mai weird sa o aplec pana la capat a fost 200/55/17 (Supercorsa SP ul), avand un profil mai ascutit (poza e de prin Mai cred)


Cam asa se toceste pe margini guma ''race''', si ramai cu pwla aderenta dupa un timp

post-77849-0-27625000-1393514897_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...