MotoRocker Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km ) au trecut 10.000 km. facuti in regim de touring si f incarcat (pasager + bagaje). viteze: autostrada: 110-130, autobahn: 130-170 km/h, DN/E: 80-110 km/h s-au consumat asa (dupa estimarile mele): fata mai are cam 70%, spatele cam 50%. aderenta: f buna, chiar si in conditii de ploaie/mazga (am mers o zi intreaga in Scotia pe ploaie, de la 9 dim la 8 seara, si nu am simtit niciodata ca "fuge" de sub mine, dar nici nu m-am dat sa pun genunchiu jos, intelegeti voi) sau frig (tot in Scotia, intr-o zona gen Transalpina, dar mai lunga ~100 km, erau 9 grade Celsius la pranz) performanta: le-am dus si la capat de cateva ori...oarecum fara sa-mi dau seama, adica nu ma asteptam, am vazut ca-s duse la cap cand oprisem. diferente fata de Michelin PP: se lasa "mai greu"mobra (e si normal, nu sunt la fel de ascutite), impresia mea e ca se incalzesc mai repede si mai mult...le-am si topit putin (adica au facut 'muci' din-aia pe laterale)...150 km de curbe, largi dar constante, una dupa alta (side-note, pe drumul asta aveam zambetul pe moaca non-stop ). presiunea recomandata de Suzuki/Dunlop...2.3 fata, 2.5 spate, facuta cand apucam (de obicei cand mi se parea ca-s lasate), pe care, desi senzatie era ca se lasa, si-o pastreaza (diferente de maxim 0.2-0.3 la temperaturi ambiantale f diferite 10-30 grade). Amortizeaza mai bine ca PP-urile, dar in acelasi timp directia e mai greoaie pe loc si la viteze mici, tocmai d-asta si aveam impresia ca se lasa, dar la compresor era bine. Overall, le recomand pt ce am facut eu... cand o sa ajung sa ma dau singur pe mobra cheala(fara bagaje) mai 'reising' o sa va zic si cum se comporta acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Problema sta in felul urmator. Anvelopele au un contact mai mic cu solul si pe curbe e un dezavantaj major! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 hmm deci sa inteleg ca prioritate are sa schimb prima oara anv pe spate care e mai mare dif fata de carte? aia pe fata influenteaza asa mult diferenta? si pe cele care le am acum cat trebuie sa aiba presiune? ms .... sunt curios oare dc o fi pus fostul prop aceste dimensiuni? ca anv sunt set noi, michelin 2ct parca... adica ar trebui sa ajute in vreun fel? ms de raspuns p.s cele actuale de atins nu ating nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor Pe spate, cauciucl de 180 nu sta bine pe janta motocicletei. Profilul nu va mai fi bun. Pune guma de 160. Se gasesc anvelope foarte performante pe dimensiunea asta. 120/70-17 pe fata este foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 ok m-am lamurit clar cu treaba asta si va multumesc pentru raspuns, probabil mai stau asa sf acestui sezon si pt urmatorul clar iau ce trebuie, poate cine stie gasesc sa dau la schimb:) ca arata ca noua a mea:) insa cu presiunea ce fac? cat trebuie sa fie in cele actuale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 orientativ: 2.2 fata, 2.0 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 hmmm.. multumesc pentru raspuns, o sa trec azi pe la o vulcanizare, ca ieri am fost plecat la drum si am trecut si aveam 1.2 fata si 2 spatele si le-am facut 2.2 fata si spatele 2.5.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 » Post actualizat in 04 Sep 2014 16:31 am reusit sa modific fata de data trecuta stilul pe partea stanga ,eu zic ca arata ok ,ce parere aveti? tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danrar777 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Salutare la toata lumea! Am un burgman 650 si trebuie sa-i schimb cauciucul fata. Am de ales intre michelin city grip front tl indice viteza S si michelin power pure sc front tl, cu acelasi indice de viteza, sau michelin pilot sport sc front tl cu indice de viteza H, de care am in prezent pe mobra dar care e dublu si ceva la pret fata de primele 2 variante. As dori parerea cuiva care se pricepe, va salut si asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) S e pana la 180km/h, dacă nu mergi mai tare... http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=5 Editat Septembrie 6, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danrar777 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Mersi yoyo-man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 4.pirelli diablo rosso 2 5.metzeler m5 interact 6.Z8 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance? Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun? Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie? Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima? Nu am citit in nici o carte cunosc pe cineva care lucreaza la Pirelli si cand am ocazia il intreb toate nebuniile, da intradevar daca se supra-incalzeste nu mai este ce aderent, am incercat sa dau un raspuns mai simplu si in mare parte este ce am scris mai sus. Editat Septembrie 18, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Au miros de levantiza si la pipait se simt asa ca fundul de bebelus! Sunt cele mai touring, faci 20 de mii pe an?D-astea iti trebuie!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 PR3 e moale, sincer. Nu's singurul mobrist care a constatat asta, nici pe circuit nu ma dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. Asa credeam si eu, dar uite ca baietii zic exact invers: /index.php?/topic/717845-trackday-motor-park-adincata-27-28-septembrie/page-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Fiecare crede ce vrea, dar este gresit, mai intervine aici si suprafata asfaltului, tipul traseului (rapid sau cu multe curbe) (daca este abraziva sau nu) nu numai temperatura.In fine la ce piste aveam noi de 100m....Cel mai bine iti explica un biker profesionist care are enspee km pe circuite mari nu amatori ca mine, care mai apleaca un genunche pe astfat. Ma voi interesa la un adevarat racer local si iti voi comunica care este exact combinatia de cauciucuri. Editat Septembrie 18, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Ma ajuta cineva si pe mine ca vreau sa mi cumpar saptamana viitoare » Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 4.pirelli diablo rosso 2 5.metzeler m5 interact 6.Z8 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 5.metzeler m5 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3. Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine. Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie. PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.