Sari la conținut

Postări Recomandate

pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km :) )

 

au trecut 10.000 km.

facuti in regim de touring si f incarcat (pasager + bagaje). viteze: autostrada: 110-130, autobahn: 130-170 km/h, DN/E: 80-110 km/h

s-au consumat asa (dupa estimarile mele): fata mai are cam 70%, spatele cam 50%.

aderenta: f buna, chiar si in conditii de ploaie/mazga (am mers o zi intreaga in Scotia pe ploaie, de la 9 dim la 8 seara, si nu am simtit niciodata ca "fuge" de sub mine, dar nici nu m-am dat sa pun genunchiu jos, intelegeti voi) sau frig (tot in Scotia, intr-o zona gen Transalpina, dar mai lunga ~100 km, erau 9 grade Celsius la pranz)

performanta: le-am dus si la capat de cateva ori...oarecum fara sa-mi dau seama, adica nu ma asteptam, am vazut ca-s duse la cap cand oprisem.

diferente fata de Michelin PP: se lasa "mai greu"mobra (e si normal, nu sunt la fel de ascutite), impresia mea e ca se incalzesc mai repede si mai mult...le-am si topit putin (adica au facut 'muci' din-aia pe laterale)...150 km de curbe, largi dar constante, una dupa alta (side-note, pe drumul asta aveam zambetul pe moaca non-stop :D ). presiunea recomandata de Suzuki/Dunlop...2.3 fata, 2.5 spate, facuta cand apucam (de obicei cand mi se parea ca-s lasate), pe care, desi senzatie era ca se lasa, si-o pastreaza (diferente de maxim 0.2-0.3 la temperaturi ambiantale f diferite 10-30 grade). Amortizeaza mai bine ca PP-urile, dar in acelasi timp directia e mai greoaie pe loc si la viteze mici, tocmai d-asta si aveam impresia ca se lasa, dar la compresor era bine.

 

Overall, le recomand pt ce am facut eu... cand o sa ajung sa ma dau singur pe mobra cheala(fara bagaje) mai 'reising' o sa va zic si cum se comporta acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm deci sa inteleg ca prioritate are sa schimb prima oara anv pe spate care e mai mare dif fata de carte? aia pe fata influenteaza asa mult diferenta? si pe cele care le am acum cat trebuie sa aiba presiune? ms .... sunt curios oare dc o fi pus fostul prop aceste dimensiuni? ca anv sunt set noi, michelin 2ct parca... adica ar trebui sa ajute in vreun fel? ms de raspuns p.s cele actuale de atins nu ating nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor

 

Pe spate, cauciucl de 180 nu sta bine pe janta motocicletei.

Profilul nu va mai fi bun.

Pune guma de 160. Se gasesc anvelope foarte performante pe dimensiunea asta.

120/70-17 pe fata este foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok m-am lamurit clar cu treaba asta si va multumesc pentru raspuns, probabil mai stau asa sf acestui sezon si pt urmatorul clar iau ce trebuie, poate cine stie gasesc sa dau la schimb:) ca arata ca noua a mea:) insa cu presiunea ce fac? cat trebuie sa fie in cele actuale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

post-33534-0-23175300-1409847631_thumb.jpgpost-33534-0-28330500-1409847666_thumb.jpgpost-33534-0-68112500-1409847715_thumb.jpgpost-33534-0-89829100-1409847772_thumb.jpgpost-33534-0-88384800-1409847893_thumb.jpgpost-33534-0-27186000-1409847928_thumb.jpgpost-33534-0-73985500-1409848062_thumb.jpgpost-33534-0-96294500-1409848099_thumb.jpgpost-33534-0-12170100-1409848140_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:31

am reusit sa modific fata de data trecuta stilul pe partea stanga ,eu zic ca arata ok ,ce parere aveti?

tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Am un burgman 650 si trebuie sa-i schimb cauciucul fata. Am de ales intre michelin city grip front tl indice viteza S si michelin power pure sc front tl, cu acelasi indice de viteza, sau michelin pilot sport sc front tl cu indice de viteza H, de care am in prezent pe mobra dar care e dublu si ceva la pret fata de primele 2 variante. As dori parerea cuiva care se pricepe, va salut si asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Nu am citit in nici o carte cunosc pe cineva care lucreaza la Pirelli si cand am ocazia il intreb toate nebuniile, da intradevar daca se supra-incalzeste nu mai este ce aderent, am incercat sa dau un raspuns mai simplu si in mare parte este ce am scris mai sus.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

Au miros de levantiza si la pipait se simt asa ca fundul de bebelus! :crack:

 

Sunt cele mai touring, faci 20 de mii pe an?D-astea iti trebuie!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium

Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard

 

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

Asa credeam si eu, dar uite ca baietii zic exact invers:

 

/index.php?/topic/717845-trackday-motor-park-adincata-27-28-septembrie/page-4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare crede ce vrea, dar este gresit, mai intervine aici si suprafata asfaltului, tipul traseului (rapid sau cu multe curbe) (daca este abraziva sau nu) nu numai temperatura.In fine la ce piste aveam noi de 100m....Cel mai bine iti explica un biker profesionist care are enspee km pe circuite mari nu amatori ca mine, care mai apleaca un genunche pe astfat.

Ma voi interesa la un adevarat racer local si iti voi comunica care este exact combinatia de cauciucuri.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta cineva si pe mine ca vreau sa mi cumpar saptamana viitoare

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

 

3.P.diablo rosso corsa

 

5.metzeler m5 interact

 

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

 

Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3.

 

Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine.

 

Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie.

 

 

PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...