rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 ok m-am lamurit clar cu treaba asta si va multumesc pentru raspuns, probabil mai stau asa sf acestui sezon si pt urmatorul clar iau ce trebuie, poate cine stie gasesc sa dau la schimb:) ca arata ca noua a mea:) insa cu presiunea ce fac? cat trebuie sa fie in cele actuale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 orientativ: 2.2 fata, 2.0 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 hmmm.. multumesc pentru raspuns, o sa trec azi pe la o vulcanizare, ca ieri am fost plecat la drum si am trecut si aveam 1.2 fata si 2 spatele si le-am facut 2.2 fata si spatele 2.5.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 » Post actualizat in 04 Sep 2014 16:31 am reusit sa modific fata de data trecuta stilul pe partea stanga ,eu zic ca arata ok ,ce parere aveti? tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danrar777 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Salutare la toata lumea! Am un burgman 650 si trebuie sa-i schimb cauciucul fata. Am de ales intre michelin city grip front tl indice viteza S si michelin power pure sc front tl, cu acelasi indice de viteza, sau michelin pilot sport sc front tl cu indice de viteza H, de care am in prezent pe mobra dar care e dublu si ceva la pret fata de primele 2 variante. As dori parerea cuiva care se pricepe, va salut si asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) S e pana la 180km/h, dacă nu mergi mai tare... http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=5 Editat Septembrie 6, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danrar777 Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Mersi yoyo-man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 4.pirelli diablo rosso 2 5.metzeler m5 interact 6.Z8 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance? Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun? Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie? Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima? Nu am citit in nici o carte cunosc pe cineva care lucreaza la Pirelli si cand am ocazia il intreb toate nebuniile, da intradevar daca se supra-incalzeste nu mai este ce aderent, am incercat sa dau un raspuns mai simplu si in mare parte este ce am scris mai sus. Editat Septembrie 18, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Au miros de levantiza si la pipait se simt asa ca fundul de bebelus! Sunt cele mai touring, faci 20 de mii pe an?D-astea iti trebuie!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 PR3 e moale, sincer. Nu's singurul mobrist care a constatat asta, nici pe circuit nu ma dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede. Asa credeam si eu, dar uite ca baietii zic exact invers: /index.php?/topic/717845-trackday-motor-park-adincata-27-28-septembrie/page-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Fiecare crede ce vrea, dar este gresit, mai intervine aici si suprafata asfaltului, tipul traseului (rapid sau cu multe curbe) (daca este abraziva sau nu) nu numai temperatura.In fine la ce piste aveam noi de 100m....Cel mai bine iti explica un biker profesionist care are enspee km pe circuite mari nu amatori ca mine, care mai apleaca un genunche pe astfat. Ma voi interesa la un adevarat racer local si iti voi comunica care este exact combinatia de cauciucuri. Editat Septembrie 18, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
field glass Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Ma ajuta cineva si pe mine ca vreau sa mi cumpar saptamana viitoare » Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 4.pirelli diablo rosso 2 5.metzeler m5 interact 6.Z8 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg : 1.michelin pilot power 2CT 2.michelin pilot power 3 3.P.diablo rosso corsa 5.metzeler m5 interact As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori. Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine) Va multumesc pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc?? Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3. Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine. Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie. PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance? Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun? Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie? Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate. La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile: O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect Editat Septembrie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 @S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate » Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate. La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile: O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect Am inteles urmatoarele: atata timp cat nu ma dau la 5 grade si nici la 40, GpRacer mediu fata-spate e bun pentru nivelul meu. Daca o sa vreau sa cresc si sa trec macar la GP-uri trebuie sa fac interpolare intre tabele alea! Merci! Editat Septembrie 18, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Poti incerca si SupercorsaSC V2 sau Bridgestone R10. Sunt generatii mai noi si, foarte posibil sa fie mai bune. D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe. D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile. Editat Septembrie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 @S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate » Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38 Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta. Pai foarte bine, ai asteptat pana ti-a raspuns un om care foloseste asa ceva. Eu n-aveam ce sa zic, n-am mers cu niciunul din ele, am mers mai demult cu un PR2 pe alta mobra si in niciun caz nu pun asa ceva pe motocicleta mea, deci nu te supara de caterinca, asa e in tenis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.