Sari la conținut

Postări Recomandate

ok m-am lamurit clar cu treaba asta si va multumesc pentru raspuns, probabil mai stau asa sf acestui sezon si pt urmatorul clar iau ce trebuie, poate cine stie gasesc sa dau la schimb:) ca arata ca noua a mea:) insa cu presiunea ce fac? cat trebuie sa fie in cele actuale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

post-33534-0-23175300-1409847631_thumb.jpgpost-33534-0-28330500-1409847666_thumb.jpgpost-33534-0-68112500-1409847715_thumb.jpgpost-33534-0-89829100-1409847772_thumb.jpgpost-33534-0-88384800-1409847893_thumb.jpgpost-33534-0-27186000-1409847928_thumb.jpgpost-33534-0-73985500-1409848062_thumb.jpgpost-33534-0-96294500-1409848099_thumb.jpgpost-33534-0-12170100-1409848140_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:31

am reusit sa modific fata de data trecuta stilul pe partea stanga ,eu zic ca arata ok ,ce parere aveti?

tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Am un burgman 650 si trebuie sa-i schimb cauciucul fata. Am de ales intre michelin city grip front tl indice viteza S si michelin power pure sc front tl, cu acelasi indice de viteza, sau michelin pilot sport sc front tl cu indice de viteza H, de care am in prezent pe mobra dar care e dublu si ceva la pret fata de primele 2 variante. As dori parerea cuiva care se pricepe, va salut si asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Nu am citit in nici o carte cunosc pe cineva care lucreaza la Pirelli si cand am ocazia il intreb toate nebuniile, da intradevar daca se supra-incalzeste nu mai este ce aderent, am incercat sa dau un raspuns mai simplu si in mare parte este ce am scris mai sus.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

Au miros de levantiza si la pipait se simt asa ca fundul de bebelus! :crack:

 

Sunt cele mai touring, faci 20 de mii pe an?D-astea iti trebuie!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium

Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard

 

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

Asa credeam si eu, dar uite ca baietii zic exact invers:

 

/index.php?/topic/717845-trackday-motor-park-adincata-27-28-septembrie/page-4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare crede ce vrea, dar este gresit, mai intervine aici si suprafata asfaltului, tipul traseului (rapid sau cu multe curbe) (daca este abraziva sau nu) nu numai temperatura.In fine la ce piste aveam noi de 100m....Cel mai bine iti explica un biker profesionist care are enspee km pe circuite mari nu amatori ca mine, care mai apleaca un genunche pe astfat.

Ma voi interesa la un adevarat racer local si iti voi comunica care este exact combinatia de cauciucuri.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta cineva si pe mine ca vreau sa mi cumpar saptamana viitoare

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

 

3.P.diablo rosso corsa

 

5.metzeler m5 interact

 

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

 

Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3.

 

Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine.

 

Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie.

 

 

PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

 

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)


» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Am inteles urmatoarele: atata timp cat nu ma dau la 5 grade si nici la 40, GpRacer mediu fata-spate e bun pentru nivelul meu.

Daca o sa vreau sa cresc si sa trec macar la GP-uri trebuie sa fac interpolare intre tabele alea! :)

 

Merci!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca si SupercorsaSC V2 sau Bridgestone R10. Sunt generatii mai noi si, foarte posibil sa fie mai bune.

D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe.

D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Pai foarte bine, ai asteptat pana ti-a raspuns un om care foloseste asa ceva. Eu n-aveam ce sa zic, n-am mers cu niciunul din ele, am mers mai demult cu un PR2 pe alta mobra si in niciun caz nu pun asa ceva pe motocicleta mea, deci nu te supara de caterinca, asa e in tenis! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...