hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 @kawazaki, la cum vorbesti despre gume e clar ca experienta ta cu ele se rezuma la o pereche de 7 ani cu care ti-a venit mobra si inca una cu care le-ai schimbat.. maxim In locul tau n-as mai fi atat de activ pe topicul asta nush pe cine incerci sa convingi si ce anume.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Furnizorul de pneuri e ales de DORNA, FIM samd, nu de Rossi sau de echipa Movistar Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) Fiecare cu gumele lui hardknot, ma gandesc sa fac acum schimbul la ele ca de.. 7ani nu mai tin si sezonul ce vine.Se lauda prea mult firma dunlop de zici ca e "miere" dar sunt si scumpe. Editat Februarie 17, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 daca gasesti ieftine, arata-mi si mie ca le incerc! Conti RaceAttack pe care pusesem ochii sunt cu vreo 100 euro mai ieftine per set decat GPraceru in afara... la noi cucu.. -50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 daca gasesti ieftine, arata-mi si mie ca le incerc! Conti RaceAttack pe care pusesem ochii sunt cu vreo 100 euro mai ieftine per set decat GPraceru in afara... la noi cucu.. -50 de lei. Unele magazine moto au contracte cu anuminte firme de anvelope, am gasit spatele m5(180) cu 5mil si ceva fata de 6si ceva cum au restu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 De unde ai luat M5 la pret bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Nu am luat ca mai am un sp nou pe fata si am vrut tot sp sau tot setu de m5,magazin local nu are site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Inainte de inceperea oricarui sezon se testeaza tot, daca pe dunlop scoate domnul Rossi ceva sutimi in minus sau i se par mai bune clar anul ce vine sau cand e gata contractul cu bridgestone va pune si el dunlop.Doar nu or fi prosti ai din echipa sa nu puna cauciucu minune si sa piarda bani si puncte. ex: Daca Rossi vrea sa mai taie din bascula, taie baietii imediat. Nu te supara pe mine dar nu ai nici o legatura cu domeniul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 michelin pilot power 2ct sunt "lipicioase" ? dar si cat de cat ok pe ploaie Precizez ca NU am nici o treaba cu cauciucurile. acum am pirelli supercorsa si pe umezeala..sunt varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 michelin pilot power 2ct sunt "lipicioase" ? dar si cat de cat ok pe ploaie Precizez ca NU am nici o treaba cu cauciucurile. acum am pirelli supercorsa si pe umezeala..sunt varza. Nu sunt chiar de ploaie dar sunt cu mult mai bune pe ud decat supercorsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Nu sunt chiar de ploaie dar sunt cu mult mai bune pe ud decat supercorsa. m-am mai interesat..raman la supercorsa sau dunlop d211. si asa 95% din timp merg vara cand e cald si bine. mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 @yama ...mai bine asa Sunt curios de noua guma a lui Metzeler.. spre deosebire de Racetec Interact K3 care e trecuta ca si guma "supersport", Racetec RR apare ca o guma pt racing dar e dual compound si fatza si spate. Sa fie cumva o guma supersport pe care incearca sa o ridice in slavi prin marketing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am si eu o intrebare: In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ? In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am mers power supersport , iti pot spune ca se incalzesc foarte repede, sun destul de lipicioase pe asfalt, ca si viata nu stiu , au fost cumparate in toamna trecuta si montate pe un r1, vedem vara asta cat vor tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 ma gandesc ca nu ma loveste nimeni in cap daca intreb ceva,si amume: anvelopa pe spate pe motor (cbr 929) e destul de uzat.am doua gume ,au apoximativ aceasi dot,au aceasi grad de uzura numa nu stiu care ar fi mai bine... una este michelin pilot power cealata este metzeler roadtech Z8 amu pe motor am dunlop qualifier 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Am si eu o intrebare: In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ? In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ? Presiune mai scazuta inseamna pata de contact mai mare. Timpul de incalzire este afectat foarte mult de presiune. Daca ai presiune mica atunci vei avea deformatie a cauciucului in mers mai mare si se va incalzi bine. Daca pui presiune gresita, prea mare, la astea cu carcasa rigida, nu mai ai deformatii deci se incalzeste greu si pata de contact scade. Asta-i toata logica. In viata reala daca te dai tare si il incalzesti bine merita. Daca mergi mai normal si nu ajungi sa-l incalzesti bine poti folosi un cauciuc mai "stradal" fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 (editat) Am si eu o intrebare: In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ? In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ? Este foarte posibil ca ideea de "carcasa rigida" sa fi fost inteleasa in general gresit. Drept comparatie poti sa iei de exemplu o anvelopa care se monta cu camera si sa vezi cam ce fel de rigiditate avea in comparatie cu modelele actuale tubeless. Rigiditatea crescuta a anvelopelor a fost o evolutie dictata de cresterea performatelor vehiculelor pe doua roti. La asta ma refer la vitezele de abordare a virajelor in special unde anvelopele vechi cu camera aveau profiluri necorespunzatoare. Carcasa rigida permite deci obtinerea unui profil atunci anvelopa este montat si umflata. profilurile astea sunt diferite de la producator la producator si de la un tip de guma la altul. O guma sport va fi mai "ascutita" pentru pata de contat mai mare pe inclinari iar una touring va fi mai "rotunda" pentru o senzatie de siguranta crescuta si predictibilitate in manevre. Trebuie stiut ca rigiditatea avelopelor (carcasei) vine din doua surse: penumatica si mecanica. O carcasa mai flexibila se va opune deformarii mai mult din cauza presiunii iar o anvelopa cu carcasa rigida va lucra mai mult din proprietatile mecanice ale carcasei. In final, daca ar fi sa aducem doua anvelope diferite la aceeasi comportament in deformarea carcasei in exploatare, anvelopa mai flexibila va fi mai "bouncy" iar cea mai rigida va avea tendinta mai mica de a topai de pe asfalt. Daca ar fi sa analizam pata de contact, in cazul anvelopei flexibile, variatiile aceste suprafete sunt mai mari in cazul anvelopei flexibile. Exista un compromis intre rigiditatea carcasei, alegerea gumei pt calea de rulare si presiunea de lucru si nu intotdeauna o anvelopa cu carcasa rigida va fi mai performanta. Sunt si alt factori care intra in calcul cand vorbim despre tinuta de drum a unei motocicletei. Editat Februarie 19, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 care ar fi mai bine...una este michelin pilot power cealata este metzeler roadtech Z8 amu pe motor am dunlop qualifier 2 pai cele 2 gume sunt din clase diferite.. pilot powerul este din clasa supersport si e ceva mai sticky decat roadtechul care e street/touring. Ambele se comporta bine pe ud, dar eu as pune pilot powerul pt ca are clar un plus pe uscat fata de cealalta guma. Qualifierul pe care il ai acum e cam pe aceeasi linie cu roadtechul, deci cu michelinul o sa simti un plus de aderenta daca dotul nu e prea vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Qualifierul pe care il ai acum e cam pe aceeasi linie cu roadtechul, Qualifier 2 este tot o guma sport. Roadsmart este sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 ok...este... dar e mult mai slaba decat sportsmartul.. qualifierul nu mai e de mult timp un nume care sa te zguduie cum era pe vremea RR-ului Probabil de-asta mi-a venit sa zic ca e "street" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 E un coleg de forum care a mers sezonul trecut de mai multe ori cu Qualifier 2 la Tg Secuiesc si pe strada, pe un CBR 600RR. Eu l-am sfatuit sa puna o guma mai performanta pt track days, totusi nu a avut probleme cu ele desi eu am fost sceptic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 o fi fost "smooth" omul.. presiuni corecte.. si nu s-o fi dat ca Denis. Oricum, nici cu pilot powere presupun ca nu scoti timpi record, dar as alege oricand michelinul in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 1.13 e un timp bun cu anvelope de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 multumesc @the mentalist & @cesar pentru detalii. Cumva, asociasem ideea de carcasa rigida la gume moto cu ideea de carcasa rigida gen "run flat" la autovehicule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 mersi pentru timpul acordat ,pilot power-ul o sa il pun sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.