Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca nu le foloseste Rossi, asta nu inseamna ca nu sunt bune, nici pe departe. Eu le-am folosit si le mai folosesc, nu as putea sa nu le recomand pentru mers sportiv.

Uita-te la toti care merg la circuit sa vezi ce cauciucuri folosesc.

Stiu ca folosesc Dunlop, eu nu sunt fan, ai mei raceri locali fololosesc pirelli si bridgestone ma refer la slicuri nu semi.Daca atat se lauda firma Dunlop (spunem net superioare)ca si anvelope sigur avea si domnu Rossi si multi altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faci sa para ca exista Dunlop si restul.. totusi Michelin scoate cateva gume foarte bune. Si sa nu uitam ca SportSmart n-a ajuns nicidecum la fel de celebru ca "Pilot Power fraTe".. si nu cred ca a fost doar efect de turma, ca s-a cam auzit vorba prin toata europa.

 

Doar pt ca unii au experienta mai mare cu Dunlop nu inseamna ca Metz, Conti, Michelin sau Bridgestone nu sunt o concurenta viabila si mai ales pe topicul asta ar trebui sa evitam devierile cu interes

 

Am comentat o reclama mincinoasa scoasa de Michelin, atat. Nu e vorba despre ce gusturi am eu sau alte aspecte. Lucrurile astea le-am explicat mai demult. Acum nu era cazul. (Despre continental am si dat niste explicatii de ce le gasesc slabe cu cateva pagini in urma).

 

Stiu ca folosesc Dunlop, eu nu sunt fan, ai mei raceri locali fololosesc pirelli si bridgestone ma refer la slicuri nu semi.Daca atat se lauda firma Dunlop (spunem net superioare)ca si anvelope sigur avea si domnu Rossi si multi altii

 

In MotoGP sunt prezenti doar doi producatori: Bridgestone la clasa MotoGP si Dunlop la Moto3 si Moto2.

Un pilot nu poate folosi de capul lui ce anvelope doreste pentru ca acestea sunt contracte stabilite dinainte de organizatori impreuna cu furnizorii. Deci Rossi "nu are incotro".

In WSBK furnizor unic de pneuri este Pirelli.

In primul rand ar trebui sa stii aceste aspecte inainte sa iti dau cu parerea despre ce "foloseste" un pilot :)

» Post actualizat in 17 Feb 2015 15:32

Michelin o sa devina furnizor unic de gume in MotoGP in 2016. Atunci sunt sanse sa imbunatateasca si ei gumele sport la nivelul lac are sunt acum Pirelli, Dunlop si Bridgestone. Momentan se ocupa cu pacalit lumea si se lauda puternic ca au lansat anvelope noi dar care sunt gume vechi la care au modificat decupajul.

 

Nu am fost si nu voi fi fanul vreunui producator. Prefer sa dau banii pe consumabilele care imi satisfac cel mai bine nevoile.

Referitor strict la gume de curcuit sau de track day, majoritatea in Europa folosesc Pirelli si Dunlop. Chiar si Metzeler sunt folosite mai mult decat Michelin. Daca va intrebati de ce, raspunsul e simplu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de inceperea oricarui sezon se testeaza tot, daca pe dunlop scoate domnul Rossi ceva sutimi in minus sau i se par mai bune clar anul ce vine sau cand e gata contractul cu bridgestone va pune si el dunlop.Doar nu or fi prosti ai din echipa sa nu puna cauciucu minune si sa piarda bani si puncte. ex: Daca Rossi vrea sa mai taie din bascula, taie baietii imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kawazaki, la cum vorbesti despre gume e clar ca experienta ta cu ele se rezuma la o pereche de 7 ani cu care ti-a venit mobra si inca una cu care le-ai schimbat.. maxim

 

In locul tau n-as mai fi atat de activ pe topicul asta :) nush pe cine incerci sa convingi si ce anume..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu gumele lui hardknot, ma gandesc sa fac acum schimbul la ele ca de.. 7ani nu mai tin si sezonul ce vine.Se lauda prea mult firma dunlop de zici ca e "miere" dar sunt si scumpe.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti ieftine, arata-mi si mie ca le incerc! Conti RaceAttack pe care pusesem ochii sunt cu vreo 100 euro mai ieftine per set decat GPraceru in afara... la noi cucu.. -50 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasesti ieftine, arata-mi si mie ca le incerc! Conti RaceAttack pe care pusesem ochii sunt cu vreo 100 euro mai ieftine per set decat GPraceru in afara... la noi cucu.. -50 de lei.

Unele magazine moto au contracte cu anuminte firme de anvelope, am gasit spatele m5(180) cu 5mil si ceva fata de 6si ceva cum au restu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de inceperea oricarui sezon se testeaza tot, daca pe dunlop scoate domnul Rossi ceva sutimi in minus sau i se par mai bune clar anul ce vine sau cand e gata contractul cu bridgestone va pune si el dunlop.Doar nu or fi prosti ai din echipa sa nu puna cauciucu minune si sa piarda bani si puncte. ex: Daca Rossi vrea sa mai taie din bascula, taie baietii imediat.

 

Nu te supara pe mine dar nu ai nici o legatura cu domeniul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

michelin pilot power 2ct sunt "lipicioase" ? dar si cat de cat ok pe ploaie

 

Precizez ca NU am nici o treaba cu cauciucurile.

acum am pirelli supercorsa si pe umezeala..sunt varza.

Nu sunt chiar de ploaie dar sunt cu mult mai bune pe ud decat supercorsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yama ...mai bine asa

 

 

Sunt curios de noua guma a lui Metzeler.. spre deosebire de Racetec Interact K3 care e trecuta ca si guma "supersport", Racetec RR apare ca o guma pt racing dar e dual compound si fatza si spate.

Sa fie cumva o guma supersport pe care incearca sa o ridice in slavi prin marketing?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca nu ma loveste nimeni in cap daca intreb ceva,si amume:

anvelopa pe spate pe motor (cbr 929) e destul de uzat.am doua gume ,au apoximativ aceasi dot,au aceasi grad de uzura numa nu stiu care ar fi mai bine...

una este michelin pilot power

cealata este metzeler roadtech Z8

amu pe motor am dunlop qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

Presiune mai scazuta inseamna pata de contact mai mare. Timpul de incalzire este afectat foarte mult de presiune. Daca ai presiune mica atunci vei avea deformatie a cauciucului in mers mai mare si se va incalzi bine. Daca pui presiune gresita, prea mare, la astea cu carcasa rigida, nu mai ai deformatii deci se incalzeste greu si pata de contact scade. Asta-i toata logica.

 

In viata reala daca te dai tare si il incalzesti bine merita. Daca mergi mai normal si nu ajungi sa-l incalzesti bine poti folosi un cauciuc mai "stradal" fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

 

Este foarte posibil ca ideea de "carcasa rigida" sa fi fost inteleasa in general gresit.

Drept comparatie poti sa iei de exemplu o anvelopa care se monta cu camera si sa vezi cam ce fel de rigiditate avea in comparatie cu modelele actuale tubeless.

Rigiditatea crescuta a anvelopelor a fost o evolutie dictata de cresterea performatelor vehiculelor pe doua roti. La asta ma refer la vitezele de abordare a virajelor in special unde anvelopele vechi cu camera aveau profiluri necorespunzatoare.

Carcasa rigida permite deci obtinerea unui profil atunci anvelopa este montat si umflata. profilurile astea sunt diferite de la producator la producator si de la un tip de guma la altul. O guma sport va fi mai "ascutita" pentru pata de contat mai mare pe inclinari iar una touring va fi mai "rotunda" pentru o senzatie de siguranta crescuta si predictibilitate in manevre.

Trebuie stiut ca rigiditatea avelopelor (carcasei) vine din doua surse: penumatica si mecanica.

O carcasa mai flexibila se va opune deformarii mai mult din cauza presiunii iar o anvelopa cu carcasa rigida va lucra mai mult din proprietatile mecanice ale carcasei. In final, daca ar fi sa aducem doua anvelope diferite la aceeasi comportament in deformarea carcasei in exploatare, anvelopa mai flexibila va fi mai "bouncy" iar cea mai rigida va avea tendinta mai mica de a topai de pe asfalt. Daca ar fi sa analizam pata de contact, in cazul anvelopei flexibile, variatiile aceste suprafete sunt mai mari in cazul anvelopei flexibile.

Exista un compromis intre rigiditatea carcasei, alegerea gumei pt calea de rulare si presiunea de lucru si nu intotdeauna o anvelopa cu carcasa rigida va fi mai performanta. Sunt si alt factori care intra in calcul cand vorbim despre tinuta de drum a unei motocicletei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ar fi mai bine...una este michelin pilot power

 

cealata este metzeler roadtech Z8

amu pe motor am dunlop qualifier 2

 

pai cele 2 gume sunt din clase diferite.. pilot powerul este din clasa supersport si e ceva mai sticky decat roadtechul care e street/touring. Ambele se comporta bine pe ud, dar eu as pune pilot powerul pt ca are clar un plus pe uscat fata de cealalta guma. Qualifierul pe care il ai acum e cam pe aceeasi linie cu roadtechul, deci cu michelinul o sa simti un plus de aderenta daca dotul nu e prea vechi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...este... dar e mult mai slaba decat sportsmartul.. qualifierul nu mai e de mult timp un nume care sa te zguduie cum era pe vremea RR-ului :) Probabil de-asta mi-a venit sa zic ca e "street"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un coleg de forum care a mers sezonul trecut de mai multe ori cu Qualifier 2 la Tg Secuiesc si pe strada, pe un CBR 600RR. Eu l-am sfatuit sa puna o guma mai performanta pt track days, totusi nu a avut probleme cu ele desi eu am fost sceptic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi fost "smooth" omul.. presiuni corecte.. si nu s-o fi dat ca Denis. Oricum, nici cu pilot powere presupun ca nu scoti timpi record, dar as alege oricand michelinul in cazul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...