Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3

Multumesc !

 

Mai am o intrebare: daca am guma spate 190/55/17 in loc de 190/50/17 cat scrie in CIV e iures mare la ITP ? Se uita cu aceeasi atentie ca la masini ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ,nu au grad de comparatie

am mers pe ambele cauciucuri ,qualifier 2 sunt bune pt sport-touring daca vrei

iti recomand sportsmart 2 care sunt niste gume excelente 10++

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau ca luna viitoare sa cumpar o pereche de cauciucuri pentru un gsxr srad. Sunt inca la inceput, deci nu foarte racing, nici foarte aplecat pe curbe.

 

Vad ca multi recomand Michelin pilot power 3 sau 4. Pt mine la inceput de drum, sa cumpar acest model sau sa ma gandesc si spre altceva. 120 / 70/ 17 si 180/55/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

qualifier 2 = sportsmart2 ?

Nu, sunt anvelope diferite. Singurul aspect unde cred ca seamana este comportamentul pe ploaie.

» Post actualizat in 23 Jan 2015 09:33

Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi?

 

Depinde de stilul de mers si drumurile pe care le faci.

Cum guma fata poti face linistit peste 15.000 de km iar spatele daca mergi pana uzura ajunge la markeri cred ca trece de 12.000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate

 

L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp :P

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate

 

L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp :P

 

Depinde ce vrei de la el :)

Continental nu face cauciucuri proaste dar .... culmea sunt nereusite.

Problema e profilul anvelopei (in sectiune). Asta afecteaza comportamentul - ciclistica motocicletei.

Am patit lucrul asta cu SportAttack - m-a dezamagit.

 

Daca la Dunlop/Michelin/Bridgestone/Pirelli sunt chichite pe care poti sa le sesizezi sau nu: carcasa mai rigida sau mai flexibila, grip la limita, stabilitate pe franare, etc., la Conti problema e de profil.

Cand in 2009 a aparut D211 GP racer am fost tentat si eu sa incerc RaceAttack pt ca avea pret bun dar am intrebat pe cei care l-au folosit o data si s-au reintors la Dunlop.

Astea sunt parerile mele si te rog sa le iei ca atare. Sunt subiectiv :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de ceva pareri de la cei care au incercat fie Michelin Pilot Activ, fie Pirelli Sport Demon, fie preferabil ambele modele!

Nu gasesc foarte multe variante pe 110/80-17 si 150/70-17 si astea cred ca ar fi cele mai ok.

 

Cum stau cu aderenta pe asfalt ud/uscat?

Care sunt mai rezistente in timp?

Care fac pana mai greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit un set de Pirelli Sport Demon noi pe un GPZ 500, insa am vandut motocicleta inainte sa le schimb, deci nu am termen de comparatie la ele.

M-au tinut pe mine 2 sezoane si pe noul proprietar inca 2. Asadar rezistenta in timp f. buna, si la puterea si ciclistica GPZ-ului, n-am dus lipsa de aderenta nici pe ud nici pe uscat, drept sau inclinat. N-am facut pana cu ele nici eu nici al doilea proprietar, desi el a mers cu ele pana la sarme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti pune linistit 120/70 si 160/60.

 

am incercat cateva sezone cu 12/70 pe fata si 160/60 pe spate, niste michelin pilot power (2?!) care s-au simtit super super primul an, insa dupa aia pneul fata s-a uzat foarte tare si ciudat (toti ma intrebau daca merg cu presiunea corecta) si am inceput sa pierd increderea in aderenta fata. eu cred ca suprafata de contact era cam mica, chiar daca ele erau mai late cu 10 mm, insa fiind janta prea ingusta, stateau prea tuguiate ca sa zic asa. o fi posibil asta? + spaguta la ITP care imi displace total

 

Am folosit un set de Pirelli Sport Demon noi pe un GPZ 500, insa am vandut motocicleta inainte sa le schimb, deci nu am termen de comparatie la ele.

M-au tinut pe mine 2 sezoane si pe noul proprietar inca 2. Asadar rezistenta in timp f. buna, si la puterea si ciclistica GPZ-ului, n-am dus lipsa de aderenta nici pe ud nici pe uscat, drept sau inclinat. N-am facut pana cu ele nici eu nici al doilea proprietar, desi el a mers cu ele pana la sarme.

 

deci +1 pt Sport Demon.

am mers 30.000 km pe pilot active, deci ma ajuta comparatia. ciudat mi se pare ca pe toate siteurile pe care m-am uitat, conform ratingurilor utilizatorilor, michelinurile au intotdeauna(!!) o nota putin mai buna. de ex sport demon au 4,5/5 , iar pilot activ au 4,7/5 . oare chiar asa o fi? sau pur si simplu michelin e un brand mai puternic si lumea e mai mandra de produsul lor? sau sport demon parca promit o performanta nitel mai sportiva insa putin nerealista, motiv pentru care dezamagesc, desi poate ar fi mai bune ca michelin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) sport demon au 4,5/5 , iar pilot activ au 4,7/5 . oare chiar asa o fi? sau pur si simplu michelin e un brand mai puternic si lumea e mai mandra de produsul lor? sau sport demon parca promit o performanta nitel mai sportiva insa putin nerealista, motiv pentru care dezamagesc, desi poate ar fi mai bune ca michelin?

O dai in parapsihologie acum :)) ... Eu nu am termen de comparatie, am folosit doar Pirelli. Dar ce te impiedica sa iei Michelin? Vezi la care din ele gasesti un pret mai bun, sa fie fabricatie cat mai recenta, in rest... sa ramana gazul ieftin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum mergi, daca iti place sa mergi sportiv, nu sunt bune.

Daca mergi in limite normale sunt ok.


» Post actualizat in 04 Feb 2015 06:44

Da-i o pagina inapoi, a scris Cesar parerea lui despre Sport Attack, poti sa deduci de acolo cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care ați folosit, ce părere v-au făcut Continental Road Attack?

Ce fel de anvelope sunt?

 

Ps- am nevoie pe un gsr600.

 

Pune macar Sport Attack ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bun review totusi, Supercorsa joaca intr-o liga unde nu avea competitor.

Mai e diferenta intre anvelopele Dunlop de strada vandute in US si cele vandute in Europa (Dunlop fabricate in Japonia de Sumitomo sunt foarte slabe). Dunlop a fost reprezentat de o anvelopa sport medie, nu topul. La fel pt Bridgestone si Metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dai in parapsihologie acum :)) ... Eu nu am termen de comparatie, am folosit doar Pirelli. Dar ce te impiedica sa iei Michelin? Vezi la care din ele gasesti un pret mai bun, sa fie fabricatie cat mai recenta, in rest... sa ramana gazul ieftin

:laugh: da, intr-un fel ai dreptate, dar sunt putin nemultumit de aderenta lor pe ud acum spre finalul vietii, cand sunt ceva mai uzate si as vrea sa incerc ceva nou. nu vroiam sa zic asta ca eram curios daca mai sesizase cineva ;))

Editat de unnamed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...