Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

michelin pilot power 2ct sunt "lipicioase" ? dar si cat de cat ok pe ploaie

 

Precizez ca NU am nici o treaba cu cauciucurile.

acum am pirelli supercorsa si pe umezeala..sunt varza.

Nu sunt chiar de ploaie dar sunt cu mult mai bune pe ud decat supercorsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yama ...mai bine asa

 

 

Sunt curios de noua guma a lui Metzeler.. spre deosebire de Racetec Interact K3 care e trecuta ca si guma "supersport", Racetec RR apare ca o guma pt racing dar e dual compound si fatza si spate.

Sa fie cumva o guma supersport pe care incearca sa o ridice in slavi prin marketing?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc ca nu ma loveste nimeni in cap daca intreb ceva,si amume:

anvelopa pe spate pe motor (cbr 929) e destul de uzat.am doua gume ,au apoximativ aceasi dot,au aceasi grad de uzura numa nu stiu care ar fi mai bine...

una este michelin pilot power

cealata este metzeler roadtech Z8

amu pe motor am dunlop qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

Presiune mai scazuta inseamna pata de contact mai mare. Timpul de incalzire este afectat foarte mult de presiune. Daca ai presiune mica atunci vei avea deformatie a cauciucului in mers mai mare si se va incalzi bine. Daca pui presiune gresita, prea mare, la astea cu carcasa rigida, nu mai ai deformatii deci se incalzeste greu si pata de contact scade. Asta-i toata logica.

 

In viata reala daca te dai tare si il incalzesti bine merita. Daca mergi mai normal si nu ajungi sa-l incalzesti bine poti folosi un cauciuc mai "stradal" fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:

 

In viata reala (nu track day) are vreun beneficiu direct folosirea unei gume cu o carcasa mai dura ce permite o presiune mai scazuta ? Carcasa mai dura influenteaza timpul de incalzire al anvelopei ?

 

In alta ordine de idei, Michelin Power Supersport a folosit cineva ?

 

Este foarte posibil ca ideea de "carcasa rigida" sa fi fost inteleasa in general gresit.

Drept comparatie poti sa iei de exemplu o anvelopa care se monta cu camera si sa vezi cam ce fel de rigiditate avea in comparatie cu modelele actuale tubeless.

Rigiditatea crescuta a anvelopelor a fost o evolutie dictata de cresterea performatelor vehiculelor pe doua roti. La asta ma refer la vitezele de abordare a virajelor in special unde anvelopele vechi cu camera aveau profiluri necorespunzatoare.

Carcasa rigida permite deci obtinerea unui profil atunci anvelopa este montat si umflata. profilurile astea sunt diferite de la producator la producator si de la un tip de guma la altul. O guma sport va fi mai "ascutita" pentru pata de contat mai mare pe inclinari iar una touring va fi mai "rotunda" pentru o senzatie de siguranta crescuta si predictibilitate in manevre.

Trebuie stiut ca rigiditatea avelopelor (carcasei) vine din doua surse: penumatica si mecanica.

O carcasa mai flexibila se va opune deformarii mai mult din cauza presiunii iar o anvelopa cu carcasa rigida va lucra mai mult din proprietatile mecanice ale carcasei. In final, daca ar fi sa aducem doua anvelope diferite la aceeasi comportament in deformarea carcasei in exploatare, anvelopa mai flexibila va fi mai "bouncy" iar cea mai rigida va avea tendinta mai mica de a topai de pe asfalt. Daca ar fi sa analizam pata de contact, in cazul anvelopei flexibile, variatiile aceste suprafete sunt mai mari in cazul anvelopei flexibile.

Exista un compromis intre rigiditatea carcasei, alegerea gumei pt calea de rulare si presiunea de lucru si nu intotdeauna o anvelopa cu carcasa rigida va fi mai performanta. Sunt si alt factori care intra in calcul cand vorbim despre tinuta de drum a unei motocicletei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ar fi mai bine...una este michelin pilot power

 

cealata este metzeler roadtech Z8

amu pe motor am dunlop qualifier 2

 

pai cele 2 gume sunt din clase diferite.. pilot powerul este din clasa supersport si e ceva mai sticky decat roadtechul care e street/touring. Ambele se comporta bine pe ud, dar eu as pune pilot powerul pt ca are clar un plus pe uscat fata de cealalta guma. Qualifierul pe care il ai acum e cam pe aceeasi linie cu roadtechul, deci cu michelinul o sa simti un plus de aderenta daca dotul nu e prea vechi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...este... dar e mult mai slaba decat sportsmartul.. qualifierul nu mai e de mult timp un nume care sa te zguduie cum era pe vremea RR-ului :) Probabil de-asta mi-a venit sa zic ca e "street"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un coleg de forum care a mers sezonul trecut de mai multe ori cu Qualifier 2 la Tg Secuiesc si pe strada, pe un CBR 600RR. Eu l-am sfatuit sa puna o guma mai performanta pt track days, totusi nu a avut probleme cu ele desi eu am fost sceptic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi fost "smooth" omul.. presiuni corecte.. si nu s-o fi dat ca Denis. Oricum, nici cu pilot powere presupun ca nu scoti timpi record, dar as alege oricand michelinul in cazul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un coleg de forum care a mers sezonul trecut de mai multe ori cu Qualifier 2 la Tg Secuiesc si pe strada, pe un CBR 600RR. Eu l-am sfatuit sa puna o guma mai performanta pt track days, totusi nu a avut probleme cu ele desi eu am fost sceptic :)

daca vb de aceeasi persoana ... toti am vb cu el sa aleaga ceva mai bun si sa mearga incet cat timp e incaltat cu qualifier 2 ,a ascultat,a fost intelept si a mers usor ,stiu ca a cumparat pt inceputul de sezon ceva nou si mai performant ,ma bucur pt el dtpdv

pot sa-ti spun ca am mers si eu cu motocicleta lui pe circuit ,nu am avut nici cel mai mic feedback de la cauciucrile acelea si am avut o stare de nesiguranta accentuata,nu le recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut să dau comanda la PP 2CT. Interesant este ca cu cat citesc mai multe review-uri cu atât intru mai mult în ceata.

Da, vreau cauciucuri cat mai moi care sa se încălzească repede, iar dacă o sa mi se para ceva foarte ok, maresc bugetul.

Am hotarat sa merg pe mana PP 2CT si ma bucur ca am facut alegerea asta ... am comandat anvelopele pe anvelopemoto.eu ... baieti/fete extraordinari acolo ... venit anvelopele in 7 zile fata DOT 4914 si spate DOT 5014 ... pret 970 lei cu tot cu transport pana la usa ... super mega multumit, recomand cu mega incredere. Ieri am montat anvelopele ... vremea 8 grade / soare puternic .... strada uscata si mult praf pe ea ... prima senzatie ... INCREDIBILLL!!!!! ... desi foarte rece ,anvelopele s-au incalzit foarte bine si repede ... nu am avut inca curajul sa o las ceva mai mult pe curbe ... dar cred ca o sa fiu foarte multumit de ele ... desi era mult praf pe strada nu mi-a lasat nici o secunda impresia ca as merge pe o strada asa de murdara ..foarte bune.

Bafta cu alegerea ta ... eu doar spun ca 2CT din punctul meu de vedere sunt excelente ... tu alege ce vrei/crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as avea încredere în anvelopa asta!

o sa o schimb. in martie - aprilie.. mai trag de ea la cate o tura mica

» Post actualizat in 20 Feb 2015 14:28

+ ca mai are ceva carne pe mijloc. dar e poza facuta de foarte aproape. si am dat si un foarte foarte mic burn. ca era cauciucul murdar si nu se vedea nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...