Sari la conținut

Postări Recomandate

Dar de Qualifier 2 si Sportsmart 2 ce zici? sunt comparabile ca pret/gen cu PP dar mie mi s-au parut cam la fel la grip si mai slabe ca "rapiditate in aplecare", poate ca au carcasa mai tare si sunt ceva mai rotunde (dot 14 toate, maxim 500 km uzura, pe V2 1000, ce-i drept, pt mobre diferite VTR/SV/SV-S) - 3 pretini cu V-uri de 1000 ce ne-am schimbat gumele in acelasi timp, eu PP, unu cu Qualifier 2, unu cu Sportsmart 2...dupa bike-swaping amandoi au zis ca mobra mea se arunca mai usor/rapid in aplecari, lasand deoparte superioaritate manevrabilitatii VTR-ului fata de SV-ul de 1000, cred ca mult din senzatia aia de "se lasa repede" vine si din ascutimea PP-urilor.


» Post actualizat in 21 May 2015 10:30

PS: inteleg ce zici cu moftul, dar nici n-are rost sa-mi pun gume de circuit care tin 2000 km pe o mobra ce pt standardele moderne e un sport-TOURING... nu merg chiar la limita la care sa am nevoie de gume super-moi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Qualifier 2 are profil rotund si e buna de touring.

Cu Sportsmart 2 nu inteleg exact pe ce motocicleta s-a mers. Factorul decisiv e geometria motocicletei si apoi anvelopele.

 

Ai fi surprins sa vezi ca un D211 spate te poate tine si 12.000 de km cu presiunea corecta in el. Un Supercorsa tine ceva mai putin dar ambele sunt anvelope senzationale pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SS2 nu mai are carcasa Ntec. Totusi, am montat mai multe seturi si pot spune ca nu sunt prea flexibile.

Corect este compromisul ideal pt tine pt ca nu exista un numar standard care sa satisfaca toat preferintele.

Ultima motocicleta pe care am mers a fost un SV650 care avea 2.1 pe fata si 1.9 spatele. Mi s-a parut ferma pe roti si foarte confortabila. Deci e loc sa fie umflate si mai tare dar nu mult.

Cred ca fata intre 2.1 si 2.3 e in regula iar spatele intre 1.9 si 2.3 functie de stilul de mers si drumul pe care il faci.

Nu am testat aceste presiuni in afara de ce a avut SV-ul deci ia-le ca pe niste presupuneri.

In final tu hotarasti unde e valoarea optima pt tine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un Suzuki Vstrom de 650 si vreau sa-mi inlocuiesc anvelopele dar sunt in mare dilema intre Mezeler Next si Michelin Anakee 3.

Pana acum o saptamana eram convins ca voi cumpara Anakee-urile, dar m-a dat peste cap un prietem pe care l-am simtit fan Mezeler. Dar daca nu e si e doar obiectiv?!

Va rog sa va dati cu parerea pe ce model a-ti merge si de ce.

Preturile sunt asemanatoare, profilul 95% asfalt la ambele.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai doar pe asfalt cu motorul? Zi-ne ce vrei sa faci cu motorul. Le iei in functie de ce vrei sa faci cu motorul.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

Editat de zaharia.tiberiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

 

De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg 99% pe asfalt, dar ambele modele sunt clasificate la fel 95% asfalt si 5% off.

Ma intereseaza in special sa am mai multa siguranta pe curbe chiar daca fortez limita, dar si durabilitatea.

De exemplu cu Metzeler Tourance, cand am fortat limita s-a vazut, mi-a alunecat fata. In schimb am 20k km si cred ca ma mai pot duce inca 6000 - 7000 km lejer, dar vreau sa le schimb.

Deci, caut doua lucruri:

1. Stabilitate pe curbe

2. Durabilitate

 

Multumesc

 

Pirelli Scorpion Trail

Dunlop TrailSmart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu-ti pui anvelope de strada - touring? Pilot Road 3/4 sau ceva echivalent de la Bridgestone/Pirelli/Dunlop/etc. In cazul ala izolat cand iesi pe macadam, odata pe an pt 20km poti merge cu orice.

asta nu inteleg nici eu la multi propietari de enduro-touring....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica mi te rog de ce recomanzi presiune 2 pt

roata spate si mai mare pt fata?.Pe aparatoare de lant indica altfel.

La anvelopele pe care le am avut inainte am pus 2,2 fata 2,4 spate.

Stiu ca difera rigiditatea carcasei de aceea am cerut un sfat.Amvelopele de acum sunt Metzeler M3.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca depinde destul de mult de anvelopa.

Eu am pe motor un set de D211 si pentru anvelopa spate, care NTEC, trebuie presiuni mici de genul 1.3-1.4. Daca as baga 1.9-2.1 (cat e posibil sa fie mentionat pe mobra) anvelopa s-ar comporta total aiurea.


De asemenea depinde pe unde mergi, o sa ai nevoie de presiuni diferite la circuit vs mers pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea intreb si eu ca una zice producatorul alta vad aici la cei care au mai multa experienta.Ma interesa explicatia

» Post actualizat in 03 Jun 2015 12:03

Pt strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica mi te rog de ce recomanzi presiune 2 pt

roata spate si mai mare pt fata?.Pe aparatoare de lant indica altfel.

La anvelopele pe care le am avut inainte am pus 2,2 fata 2,4 spate.

Stiu ca difera rigiditatea carcasei de aceea am cerut un sfat.Amvelopele de acum sunt Metzeler M3.

Multumesc

Ai la fiecare firma de ex michelin presiunea cand iti selectezi modelul si guma

http://www.metzeler.com/site/uk/products/tyres-catalogue.html

Aceleasi valori sunt si in manual.

 

La fel cum au spus si colegii depinde ce vrei sa faci cu moto,dar o guma mai umflata va tine mai mult decat una moale.Una moale se incalzeste mai repede si are o aderenta mai mare, alegerea este a ta.

Ca sa iti faci o idee eu am pana in 2 atm cand se merge mai race/viraje iar cand merg touring cu sau fara pasagera undeva la la 2.1 cu 2.3

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...