Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un mic ghinion , am invirtit rotile de sarbatori si m-am pricopsit cu un "martisor". Dupa ce am sacapat de el ajutat de un cleste, surpriza .... n-am pierdut aer deloc, chiar si gaurelele sint vizibile dar micute. Sint intr-o dilema, mai trag sezonul acesta de cauciuc sau il schimb? Multumesc anticipat!


» Post actualizat in 15 Apr 2015 11:19

Poze:

post-72328-0-27735600-1429096723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine ;)

Edit! Scuze, sunt racetec k3.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre Metzeler Sportec M3? :)

 

Am pe SV pe spate.

La nivel de incepator (cum sunt eu) in mare parte e ok. Oricum nu-ti pot da multe detalii pentru ca nu am avut altceva, nu pot face o comparatie, etc.

O chestie ciudata insa, am patit de vreo 3 ori in oras, la accelerari puternice sa rupa aderenta, cauciucul fiind incalzit foarte bine si asta in vitezele 2 si 3. Ma gandesc ca o fi de vina si asfaltul, poate era ceva prin acea zona ...

Oricum, e bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat pe bavarez. Sunt bune. Adica sunt bune pt mine ;)

( Edit! Scuze, sunt racetec k3. )

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

 

What's that supposed to mean? :)) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Chiar asa slabe sunt ? Si astea cum sunt ? :P

 

Daca era Sportec M3 trebuia sa pleci de pe loc cu treapta a 2-a, prindeai suta la ora in peste 5 secunde.

post-44835-0-31745200-1429210955_thumb.png

post-44835-0-86308800-1429210970_thumb.png

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bune pt strada. PS: Vezi ca-s semislick-uri si nu merg pe asfalt ud, asta ca sa fiu in ton cu majoritatea care-s asi pe ploaie.


» Post actualizat in 16 Apr 2015 19:20

What's that supposed to mean? :)) nu sunt bune la "forja" de pe loc cu 1-a?

Darcorcbr are S1000RR, are peste 170cai la roata (numai daca cauciucul spate nu derapeaza). Exagerez, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cat de rele sunt semi-slick-urile pe ud/ploaie? E primul an cand merg pe D211 si desi mi se par fantastice pe uscat si se incalzesc inuman de rapid, nu stiu cum se vor comporta pe ud/ploaie. Nu ca o sa fac curse pe ploaie, dar doar ca sunt curios care e experienta altora cu anvelopele astea in conditiile astea mai ..ude ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut m-am intors de citeva ori de la Secuiesc pe motoreta, era incaltata cu d212. De ambele dati, ne-a ploat foarte tare de pe linga Brasov, pina pe la Valeni.

 

Cum s-au comportat pneurile ? ... foarte funky, la modul ca erau bocna ( cred ca erau mai reci decit temperatura ambientala ). La cea mai mica smucitura, fugeau de numa numa.

 

 

 

 

p.s. tip, daca va prinde vreo torentiala pe undeva si nu vreti/puteti opri, indiferent de pneuri ( striatii pentru evacuarea apei sa aibe ), bagati in plus fata de presiunea normala 0.2 - 0.3 bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu.

 

Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc

Cred ca daca as avea de facut ce zici tu si la ce motor ai mi-as pune un Pilot Power pe fata si un Pilot Road (2,3,4) pe spate. Daca nu vrei sa mergi cu ele desperecheate atunci Pilot Road, all the way, dar sa ai grija ca ai niste cauciucuri touring,deci manevre mai line, fara franari bruste, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună . Sunt posesor de Busa de 2000 . Vreau sa nu mai am cauciuc patrat dupa 4000 km . intenționez sa fac drumuri lungi pe afara ... mult pe autostrăzi cu pasager si bagaje . Care sunt cele mai rezistente si durabile gume pt asa ceva . Ceva gume dure pe coamă . Angel gt di michelin pilot 3-4 am cam înțeles ..., mai sunt și altele ...piate mai bune pt ceea ce caut eu ? Mulțumesc

 

Dunlop Roadsmart 2

» Post actualizat in 24 Apr 2015 07:17

Daca nu bruschezi deloc comenzile , se poate merge pe ploaie si pe slick-uri. Caz concret vazut de mine la Most, in 2009, cursa ROSBK de 600, s-a pornit cu cauciucuri de uscat, cind mai erau 4-5 ture a inceput o ploaie serioasa, nimeni nu a iesit sa mai schimbe roti sau moto, s-a continuat pe ploaie, din pozitia de spectator parea Stan si Bran, insa viteza medie orara pe tur era destul de ridicata, mult mai mare decit o obtine o moto de strada care merge pe ploaie. Am mers si eu pe ploaie cu slick-uri prin Buc, involuntar, m-a prins una torentiala de vara, m-am oprit pina a stat , am pornit imediatdupa incetare, erau balti, morcov in fund, insa am testat frina, cu picioarele pe jos, daca mergeam in ritmul traficului nu era absolut nici o problema. Slick-ul fata era soft, cel spate era mediu.

 

Am mai mers prin Pipera, de la Amckkart, cu Pilot Power Race soft, erau super smechere pe asfalt ud, nu-mi venea sa cred cum tin la acceleratie. Era trafic lejer, am zis ca tot sint in situatia care sint, si sa testez.

 

Aderenta gumei slick pe asfalt ud tine mult de tipul asfaltului.

Pe un asflat neted e slaba de tot dar daca asfaltul e abraziv cu multe asperitati se imbunatateste situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D211 si acum D212 cu care merg ultimii 2 ani pe moto respectiv 1000RR 2004 si acum K7 1000 , pot sa va zic ca pe ploaie imi e foarte foarte frica cu ele si era sa o dau pe jos de cateva ori si la viteze foarte mici gen treapta a 1-2, in schimb pot sa va zic ca anul trecut de 1 mai am facut un drum de mare si ne-a prins o ploaie torentiala de aveam cizmele pline cu apa si vreau sa zic ca am mers cu niste viteze ptr starea carosabilului respectiv de nici acum nu imi dau seama cum de nu am dat-o pe jos, dar mergeam in coloana si incercam sa tin ritmul cu ceilalti, insa daca aveti de gand sa iesiti cu motoreta si cand ploua chiar nu va recomand slicuri ca aluneca rau de tot, cel mai bine Sportsmart 2


» Post actualizat in 26 Apr 2015 20:28

Am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca as avea de facut ce zici tu si la ce motor ai mi-as pune un Pilot Power pe fata si un Pilot Road (2,3,4) pe spate. Daca nu vrei sa mergi cu ele desperecheate atunci Pilot Road, all the way, dar sa ai grija ca ai niste cauciucuri touring,deci manevre mai line, fara franari bruste, etc...

Zi serios ca esti asa sigur de PilotR si manevrele alea bruste?....decat sa ma apuc de o carte sf mai bine citesc pe aici,..:)))...cu exceptia unora evident...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi serios ca esti asa sigur de PilotR si manevrele alea bruste?....decat sa ma apuc de o carte sf mai bine citesc pe aici,.. :)))...cu exceptia unora evident...

Eu sunt sigur. Am mers un sezon pe un XX incaltat cu asa ceva. Am franat si am alunecat cu fata, chiar niste mici tzopaieli ale rotii fata, am scapat fara sa ma pravalesc. Mi-a plecat spatele in curbe cat sa ma sperie si sa nu ma am incredere sa merg tare cu el. Multumit? Tu ce experienta ai cu el? Ai dat turul Europei si s-a comportat exemplar,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt sigur. Am mers un sezon pe un XX incaltat cu asa ceva. Am franat si am alunecat cu fata, chiar niste mici tzopaieli ale rotii fata, am scapat fara sa ma pravalesc. Mi-a plecat spatele in curbe cat sa ma sperie si sa nu ma am incredere sa merg tare cu el. Multumit? Tu ce experienta ai cu el? Ai dat turul Europei si s-a comportat exemplar,nu?

Bai da cam asa plus ca am devorat virajele bavariei ,romaniei,cehiei si culmea cu fata nu am avut probleme...dar probabil nu ma ridic eu la performantele altora...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am si eu o intrebare. imi cer scuze daca s-a mai discutat(eu nu am gasit)

la un cauciuc spate la care cartea zice 160/60 x17 MT 5.0

pot pune un cauciuc de 190/55?

multumes

 

Nu iti permite janta. Nu stiu exact daca ai janta de 4.5 sau 5. Daca ai janta de 5, poti monta guma de 180/55.

190/50 este o dimensiunea foarte slaba.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...