Mihutz77 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Mnah, am rezolvat si cu vinul fiert Ramane cum am stabilit: mie imi place Honda, mai ales noul model, Crosstourer, despre care accidental se mai vorbeste aici Daca castig la loto vreau sa fiu primul posesor din Romania Nu-mi trebuie BMW, nici Yamaha ST 1200 Vreau Crosstourer E cel mai frumos de pe planeta Si cel mai bun Si cel mai tare La tăți ni-i greu Editat Februarie 7, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Mie chiar imi place bordul. Simplu si practic, fara zeci de beculetze colorate, cadrane mari care sa te incurce in cazul in care vrei sa pui un gps, o camera video sau un derulator de roadbook. Am fost azi la salonul moto de la Linz; stiu ca voi fi din start considerat subiectiv dar mie mi s-a parut nsoala, "stearsa"; si fara vreo posibila legatura cu directia adventure. Bordul (dupa gustul meu) sub orice critica. Si mai nasol... distanta/gaura mare dintre ghidon si asazis-ul bord, prin care se vad toate cele pe dedesupt. @ boieru, de ex. la GS, deasupra bordului, poti pune ce vrei tu, navi are locul lui sus la vedere, poate chiar si un derulator (desi sa fim seriosi, cati folosesc asa ceva), in schimb la CT, in spatiul ala mare dintre ghidon si bord (castigat prin bordul asa mic) nu vad ce si cum poti pune iar deasupra de asemenea nu prea vad cum. Sunt convins ca unii o vor aprecia, fiecare cu gustul lui. De Triumph Explorer am fost insa placut impresionat, se vede din ce clasa face parte; insa asa cum Tiger 800 seamana mult cu 800GS, la fel mi s-a parut ca in afara de motor, Explorer aduce de la o posta cu 12GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Mnah, am rezolvat si cu vinul fiert Ramane cum am stabilit: mie imi place Honda, mai ales noul model, Crosstourer, despre care accidental se mai vorbeste aici Daca castig la loto vreau sa fiu primul posesor din Romania Nu-mi trebuie BMW, nici Yamaha ST 1200 Vreau Crosstourer E cel mai frumos de pe planeta Si cel mai bun Si cel mai tare La tăți ni-i greu Merg pe mana ta , si cu incredere aleg si eu cel mai tare brand de pe planeta ( din punctul meu de vedere ) HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 HONDA The Power of Dreams http://hondajet.honda.com/pdf/HondaJet_Brochure.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 HONDA The Power of Dreams http://hondajet.hond...et_Brochure.pdf frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 In sfarsit am vazut, auzit, pipait, mirosit, calarit animalu' live, la Budapesta In afara de o mica dezamagire vis-a-vis de dimensiune, Crosstourer este o Honda veritabila Ambreiajul ala dublu este de senzatie, aveam senzatia ca sunt pe scuter, dar Doamne ce scuter! Va rog sa incepeti cheta, o vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 In sfarsit am vazut, auzit, pipait, mirosit, calarit animalu' live, la Budapesta In afara de o mica dezamagire vis-a-vis de dimensiune, Crosstourer este o Honda veritabila Ambreiajul ala dublu este de senzatie, aveam senzatia ca sunt pe scuter, dar Doamne ce scuter! Va rog sa incepeti cheta, o vreau Baga detali..ce este in neregula cu dimensiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Toata lumea se astepta sa fie gigantica. In fapt desi este normala, pare mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Baga detali..ce este in neregula cu dimensiunea? da chair asa mai multe detalii va rugam sa ne mai clatim si noi vazul si auzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) Pai cat puteau sa o faca de mare? Ca atunci o cumparau numai gigantii si pierdeau un segment de piata destul de mare, al pigmeilor cum sunt si eu, de 170 cu detenta cu tot Si banii nostri 3' sa circule Editat Martie 10, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 VFR-ul de 1200, din care provine Crosstourer-ul, este la dimensiuni cat VFR-ul 800 VTEC (diferente de cm din ce imi aduc aminte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Si banii nostri 3' sa circule numa de ar fi in buzunarele noastre cat pt un Crosstourer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Baga detali..ce este in neregula cu dimensiunea? Pai mai mult ca sigur e o chestie subiectiva, ma asteptam la un bivol gen BMW 1200 GS Adv, dar acum e clar ca Honda se bate cu Yamaha 1200 ST si eventual cu BMW 1200 GS simplu, nu Adventure E cam cat Varadero, cel nou desigur, care era si el prezent in show-room Subscriu la cele scrise mai devreme de cineva vis-a-vis de bord, nu m-a lasat de loc cu gura cascata, dimpotriva, daca as fi responsabil la Honda cu asta as cere schimbarea lui Cu riscul de a ii supara pe fanii BMW, afirm ca gradul de finisare este superior, tipic pentru Honda Nu stiu cum s-ar comporta la drum lung, dar are de toate: putere, cuplu, ciclistica, pozitie in sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Pai mai mult ca sigur e o chestie subiectiva, ma asteptam la un bivol gen BMW 1200 GS Adv, dar acum e clar ca Honda se bate cu Yamaha 1200 ST si eventual cu BMW 1200 GS simplu, nu Adventure Io mi-am mai exprimat punctul de vedere pe sectiunea asta a forumului: sunteti multi care, nu-mi dau seama de ce, probabil in necunostinta de cauza ca altfel chiar nu-mi pot explica, nu intelegeti ca Adv este doar o varianta derivata din GS; "originalul" este GS. Asadar, este absolut firesc sa fie comparabil cu GS, ST etc. GS-ADV nu are inca un concurent direct (cilindree, cardan, dimensiuni, autonomie etc). Nu stiu de unde erau asteptarile tale, avand in vedere ca si in poze pare destul de "firava". Am stat si eu pe ea si chiar nu mi-a inspirat nimic pozitiv, dar aici poate fi chestie de gusturi. Explorer-ul insa de exemplu chiar mi-a placut. Cu riscul de a ii supara distra pe fanii BMW, afirm ca gradul de finisare este superior, tipic pentru Honda Fixed! p.s. bordul, personal, mi s-a parut sub orice critica. Nu stiu cum s-ar comporta la drum lung, dar are de toate: putere, cuplu, ciclistica, pozitie in sa Si eu sunt curios dar aici chiar ma astept la ceva pozitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Fixed! Chestia asta a fost de-a dreptul infantila, dar daca iti face tie placere, be my guest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Era sa o testez si eu in weekend dar desteptul de dealer Honda, la care am promis ca nu mai calc dupa ce m au jefuit cu revizia la raposata africana si la scuterica, a zis ca nu o da pt test ride decat daca o inchiriez o zi cu 220 de francutzi, franciza de accident de 3000. La pretentia asta astept sa apara mai multe pe stoc si sa ma dau gratis Prin urmare nu pot decat sa ma pronuntz decat dpdv personal fata de pozitie pe loc si aspecte de design: - pozitia in sa pare buna si comfortabila - mobra nu e mare vs greutatea ei reala, au compactat o bine - design bord nasol rau, noul SH125i sau SH300i sunt mai faine - spatiu mare gol intre ghidon, bord si carenaj, imi bate a VStrom - plastice OK calitativ - design carenaj fata nu prea placut - parbriz stoc prea mic chiar si in pozitia inalta, trebe testat pe drum si vazut cum e in realitate Per total, la banii pe care trebuie sa i ai pt o mobra noua tre sa ti si placa cum arata per total, si aici nu ne intelegem cu noua Honda. Prefer noul Triumph sau ST1200 oricand iar Boxerila ramane inca alegerea mea si anu asta. In 3 saptamani au promis altii ca baga pe stoc vreo trei, poate poate prind una la o mica tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hakkinda Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Eu am vazut jucaria la Kawa care a adus una pentru un batranel de vreo 70 ani,dar teapan din cate am inteles.Cu cutie automata si cu controlul tractiunii. O imensitate si o frumusete in acelasi timp.Sigur pentru drumuri lungi e fantastica.Pretul 13700 euroi tva inclus..not bad pentru una noua de asemenea anvergura. Eu am CrossRunner-ul din August si-s foarte multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2012 Autor Share Postat Aprilie 11, 2012 Eu am vazut jucaria la Kawa care a adus una pentru un batranel de vreo 70 ani,dar teapan din cate am inteles.Cu cutie automata si cu controlul tractiunii. O imensitate si o frumusete in acelasi timp.Sigur pentru drumuri lungi e fantastica.Pretul 13700 euroi tva inclus..not bad pentru una noua de asemenea anvergura. Eu am CrossRunner-ul din August si-s foarte multumit de ea. Cumva repectivul "batranel" e cunoscut sub numele de "Bunul" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Era sa o testez si eu in weekend dar desteptul de dealer Honda, la care am promis ca nu mai calc dupa ce m au jefuit cu revizia la raposata africana si la scuterica, a zis ca nu o da pt test ride decat daca o inchiriez o zi cu 220 de francutzi, franciza de accident de 3000. Chestia asta a facut-o elvetianul??? Wow! chiar ca e criza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Acum ceva vreme vorbeam cu un amic si ma gandeam ca s-a facut cam tot ce se putea face in acest domeniu ADV.[domeniu in care sustin in continuare ca sunt anumite mobre care nu ar trebui sa intre]. Au fost introduse mobre de strada mobre super grele in fine parerea generala a fost ca urmatoarea mare idiotenie din domeniu va fi vitezana adventure. Dar iata ca inca o data zicala Honda'i Honda [cu riscul de a-i supara pe fani mi se pare o mare idiotenie] s-a dovedit cat se poate de reala. Boon deci facem o mobra adventure a zis nea' Yosuke Hasegawa. Pai sa o facem sa fie unica sa sparga tiparele sa distruga concurenta. Intrebare : Putem sa o facem cea mai usoara ? Raspuns : Shefu' nu prea putem ... Bine atunci o facem cea mai grea. Sa iasa din multime sa se diferentieze. Shefu' [se auzi o voce ] am o idee hai sa o facem cum nu s-a mai facut niciodata o mobra ...ce daca tre sa fie fiabila ca e de adv hai sa o facem cu shimbator din butoane sa se confuzeze baietii in curbe si in caz ca reusesc sa schimbe vitezele computeru de bord sa ia atitudine pai ce pana mea e asta frana de motor in curba lasa ca schimbam superior ca nu e bine sa avem cuplu la iesirea din curba mai bine sa se balbaie subturata. Buna ideea ta pustiule [zise nea' Yosuke Hasegawa] si ca sa ii facem pe clienti la buzunare le scoatem levieru' de schimbator iar daca il vor neaparat sa plateasca in plus ce basca mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Mi-ar placea una din asta. E inalta(merge de un forestier incet asa),frumoasa,fiabila HONDA,cardan are, consumul.........sunt curios care o fi? Estetic in opinia mea e singurul SUV moto care arata FRUMOS la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Acum ceva vreme vorbeam cu un amic si ma gandeam ca s-a facut cam tot ce se putea face in acest domeniu ADV.[domeniu in care sustin in continuare ca sunt anumite mobre care nu ar trebui sa intre]. Au fost introduse mobre de strada mobre super grele in fine parerea generala a fost ca urmatoarea mare idiotenie din domeniu va fi vitezana adventure. Dar iata ca inca o data zicala Honda'i Honda [cu riscul de a-i supara pe fani mi se pare o mare idiotenie] s-a dovedit cat se poate de reala. Boon deci facem o mobra adventure a zis nea' Yosuke Hasegawa. Pai sa o facem sa fie unica sa sparga tiparele sa distruga concurenta. Intrebare : Putem sa o facem cea mai usoara ? Raspuns : Shefu' nu prea putem ... Bine atunci o facem cea mai grea. Sa iasa din multime sa se diferentieze. Shefu' [se auzi o voce ] am o idee hai sa o facem cum nu s-a mai facut niciodata o mobra ...ce daca tre sa fie fiabila ca e de adv hai sa o facem cu shimbator din butoane sa se confuzeze baietii in curbe si in caz ca reusesc sa schimbe vitezele computeru de bord sa ia atitudine pai ce pana mea e asta frana de motor in curba lasa ca schimbam superior ca nu e bine sa avem cuplu la iesirea din curba mai bine sa se balbaie subturata. Buna ideea ta pustiule [zise nea' Yosuke Hasegawa] si ca sa ii facem pe clienti la buzunare le scoatem levieru' de schimbator iar daca il vor neaparat sa plateasca in plus ce basca mea. Nu stiu cum am facut de am postat intrucat nu terminasem de scris . Vroiam sa mai ating si alte aspecte minunate ale noului model; cum ar fi necesitaea unui van care sa aiba in spate o alta mobra si care sa te urmareasca atunci cand te plimbi intrucat daca o scapi pe jos e gata..dar nu mai am rabdare chef si timp asa ca pt doritori m-am inspirat de aici .Postul nr. 17. Have fun nu uitati Onda'i Onda.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Nu stiu cum am facut de am postat intrucat nu terminasem de scris . Vroiam sa mai ating si alte aspecte minunate ale noului model; cum ar fi necesitaea unui van care sa aiba in spate o alta mobra si care sa te urmareasca atunci cand te plimbi intrucat daca o scapi pe jos e gata..dar nu mai am rabdare chef si timp asa ca pt doritori m-am inspirat de aici .Postul nr. 17. Have fun nu uitati Onda'i Onda.... Crosstourerul este pt aventura din 2012 . Putine locuri pe glob unde nu poti ajunge pe un drum. Indiferent de starea lui un drum este un drum si Honda la asta s-a gandit. Cred c a facut si un sondaj cu intrebarea catre posesorii de GS, Stelvio sau Multistrada cat la suta din calatori parasesc drumul. 2-5 % cred. Nesemnificativ. In plus lovitura este pretul foarte competitiv in raport cu BMW in special si concurenta in general. Sub 14000 euro. Cine-si cumpara motorul din ratiuni practice va fi satisfacut 100%, cine il cumpara din ratiuni de imagine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Fiecare isi cumpara si merge cu o motocicleta cu un anumit motiv...dar de rugala acel motiv este "ca imi place". Degeaba ai un fier care ajunge oriunde pe planata daca nu stai comod sau nu iti place... Orice motocicleta este buna la ceva, daca toate ar fi bune la aceleasi chestii nu ar mai fi nici o diversitate si ne-am plictisii... Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.