Estremadura Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Bai omul ala care a pozat Uralul la Milano, are cateva dintre primele imagini publice cu editia limitata de anul asta "Apus", iar el nici macar nu a avut curiozitatea sa ceara comunicatul de presa de la Hari pe care-l vad in plan secund. Ca de obicei 25 de unitati vor fi produse in total. Rares, la motocicletele care merg e o placere pornirea la pedala, de aia multi entuziasti prefera pedala in loc de buton, felul cum porneste la pedala iti da si o indicatie despre starea motorului. Ma gandesc sa vand Retro ( singurul Retro din Romania de care stiu eu). Motivul este un Retro nou, rosu, sexi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Rares, la motocicletele care merg e o placere pornirea la pedala, de aia multi entuziasti prefera pedala in loc de buton, felul cum porneste la pedala iti da si o indicatie despre starea motorului. inteleg, multzam pt raspuns. da, e funny pornitul la pedala - dar daca pedala e inlocuita cu butonul, intr-adevar nu mai e funny. credeam ca au si una si alta (cum are Vespa, de ex), articolul nu e clar si-i scris "la norma" - desi autorul s-a aparat spunand ca "doar atunci cand Ural o sa vina cu ceva nou" va scrie mai consistent... ma rog. pacat. mai bine nu mai scria deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Pornirea la pedala este un ritual, nu doar o simpla actiune. Daca tin bine minte la Nipru era : Tragi socu de pe ambele carburatoare, le inunzi cu benzina, dai 2-3 pedale in gol, pui contactul, dai la pedala si...vezi daca mai e cazul sa mai dai o data. La mine pornea mai mereu din prima. Lasi motorul sa-si revina un pic, inchizi socurile pe jumatate iar apoi de tot. Inca ma bantuie dorinta de a-mi lua un Nipru sau un Ural, caruia sa-i atasez 2 tobe goale, sa-i zbor tot ce inseamna aripa, sa, bord, sa-i pun o sa de M si sa il plimb de parada sambata si duminica pana imi crapa cupla cardanica (cam des ce-i drept) )) Scuze pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 poate ca intr o zi visul tau va deveni realitate,bafta in realizarea visului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Pornirea la pedala este un ritual, nu doar o simpla actiune. Daca tin bine minte la Nipru era : Tragi socu de pe ambele carburatoare, le inunzi cu benzina, dai 2-3 pedale in gol, pui contactul, dai la pedala si...vezi daca mai e cazul sa mai dai o data. La mine pornea mai mereu din prima. Lasi motorul sa-si revina un pic, inchizi socurile pe jumatate iar apoi de tot. Inca ma bantuie dorinta de a-mi lua un Nipru sau un Ural, caruia sa-i atasez 2 tobe goale, sa-i zbor tot ce inseamna aripa, sa, bord, sa-i pun o sa de M si sa il plimb de parada sambata si duminica pana imi crapa cupla cardanica (cam des ce-i drept) )) Scuze pt offtopic Trageai socul doar jumate?sau cum zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Parca trageam socurile maxim si le lasam la jumatate dupa ce pornea, cat sa se incalzeasca un pic. Nu pot spune 100%, au trecut totusi 6 ani de cand am dat ultima oara la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Salut. Au trecut 6 ani, dar nu ai uitat. Asta este procedura corecta la pornire. Soclu deschis la maxim, inundate putin carburatoarele, 2-3-4 pedale in gol fara contact. Apoi contact, pedala pina porneste, lasat un pic sa mearga, dupa care soclu inchis jumatate pina se incalzeste putin motorul. Apoi soclu inchis total. Si...apa paie si bataie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 2 chestiuni: 1. Din cîte Âştiu... Âşocurile la Ural/Dnepr sunt "on/off". La IJ, ce e drept, am Âşoc cu cablu, pot să-l las la jumate. Dar la alea "mari" nu sunt 2 "butonaÂşe"? 2. ...mai puțin important pentru moment... dar, cine are o cutie de Ural cu marche-arrierre Âşi un grup de solo (fugă) de Ural, îl rog să le păstreze pentru mine, pîn la primăvară.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Din discutiile de pe aici, am inteles ca dealerul Ural in Ro, www.ural.ro, apartine userului Cios. Dar am vazut ca mai exista cineva in Ro care vand Ural si anume www.pedouaroti.ro. Sunt curios daca acestia apartin tot de Cios sau sunt dealeri independenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Importatorul oficial Romania este www.ural.ro. Restul sunt reselleri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 se poate face rodajul motorului cu atasul pus ? stie careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 da ,se poate eu cu atasul l am facut dar sa nu ai dai in gura prea tare ca poate sa caleze si sa ai bagi cam zece ml de ulei de amestec la litru de benzina si va merge ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 10 ml de ulei la un litru de benzina? nu e mult? doar in rodaj, ma mai sfatuit cineva sa bag putin ulei in benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Nu e mult, baga in primele sute 2-3 sute de km apoi baga cand crezi tu. Mergi prin oras cu ea macar prima suta de km pe distante scurte sa se aseze bine segmentii cu porniri-opriri. O incalzesti la pornire. Nu o subturezi dar nici nu ambalezi prea mult, vitezometrul iti arata regimurile, nudepasesti 70 km/h cu atasul. Temperatura de acum e ideala. Dupa 500 km - la anul probabil- dai jos uleiul, mai strangi chiulasele ca probabil s-au lasat, reglezi culbutorii si mai mergi inca 500 km mai vioi daca vrei. Viteza de croaziera la Ural cu atas e oricum 70. Culbutorii sa fie la 0.10 si 0.10, nu mai putin, avansul e important sa fie bine reglat, bujiile sa fie 14NP21 sau echivalent si amestecul sa nu fie sarac. 1. Din cîte ştiu... şocurile la Ural/Dnepr sunt "on/off". La IJ, ce e drept, am şoc cu cablu, pot să-l las la jumate. Dar la alea "mari" nu sunt 2 "butonaşe"? la Ural/Dnepr sunt socuri, la Ij rusii le cheama corectoare de amestec. Editat Noiembrie 27, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Pentru cei care au mai multe cunostinte de moto Ural, poate ma lamuresc si pe mine putin. Uitandu-ma pe site-urile ce comercializeaza moto Ural am vazut ceva neclar. Diferenta de pret dintre ele. De pilda de ce Ural Retro este cea mai scumpa, desi are tractiunea doar pe roata din spate? Ural Sportsman si Ranger au tractiune si pe atas si sunt mai ieftine. De asemenea modelul Turist este cel mai ieftin. Poate sa spuna cineva mai clar de ce e aceasta diferenta de pret? Ce are una si ce nu are alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 multumesc pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Pentru cei care au mai multe cunostinte de moto Ural, poate ma lamuresc si pe mine putin. Uitandu-ma pe site-urile ce comercializeaza moto Ural am vazut ceva neclar. Diferenta de pret dintre ele. De pilda de ce Ural Retro este cea mai scumpa, desi are tractiunea doar pe roata din spate? Ural Sportsman si Ranger au tractiune si pe atas si sunt mai ieftine. De asemenea modelul Turist este cel mai ieftin. Poate sa spuna cineva mai clar de ce e aceasta diferenta de pret? Ce are una si ce nu are alta? Exista un model si mai ieftin, se numeste "T" in varianta cu si fara tractiune si pe atas. Diferenta este data de nivelurile diferite de echipare cu accesorii (la acelasi cadru- Tourist, Ranger/Sportsman, "T"), si de faptul ca este un alt model (cadru, raport transmisie, atas diferit, tinuta de drum) - Retro. E ca si cum te-ai intreba de ce Sandero e mai scump decat Logan desi e mai mica. Daca vrei detalii da-mi un mail si-ti detaliez cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ...Daca vrei detalii da-mi un mail si-ti detaliez cu placere. Eu cred ca daca detailezi aici este mai bine... si eu sunt curios(si poate nu singurul) de toate echiparile, dotarile, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Nimic nu mi-ar face mai multa placere, dar poate fi considerata reclama si nu e cazul. Tu stii ca daca primesc intrebari raspund la ele dar nu e topicul asta locul potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) Cel mai potrivit ar fi sa scoti M63-ul ala din prim planul site-ului. Apoi sa apara mare un link cu ural.cc si sa zici ca poti aduce tot ce au aia. Cine si-ar fi inchipuit ca poti sa prajesti oua in tigaie Ural? Ah, si nu strica o lista cu toate piesele de 750 care sunt la fel cu cele de 650: cutie, grup, semnale, capacelul de pe joje, saboti etc., noi, originale, gata de adus. Copy paste din catalogul ala excel de prin 2003-2004?! unde apareau 650 si 750 laolalta - parca asa-mi amintesc. Editat Noiembrie 29, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 lucram la site, stiu ca e depasit si nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cyKHtyheBJU Super reportajul ..... mi-a placut cu tot frigul de acolo, aveau in fabrica 20 grade celsius ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Buna seara domnilor! Caut si eu un motor cu atas, in stare buna de functionare, cu actele in regula, sa aiba tractiune si pe atas.Nu trebuie sa aiba 100 de ani, sa aiba valoare mare ptentru ca stau prost financiar. Sa aiba cuplu mare si sa mearga peste tot si la munte si la vale cu 70 km/h. Astept oferte PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.