Sari la conținut

Postări Recomandate

Cum sa pun link cand nu incurajez crackingu :) ai forumu gpszone.ro si navitotal.com care doar cu chestii de astea se ocupa si ai acolo toate discutiile despre cum si ce sa faci. Eu am life time update, deci la mine vin singure hartile si nu trebuie sa le crackui, nu pe cele de la garmin :)

 

Daca nu te descurci cu forumurile alealate vi cu navigatoru si iti pun harta de la mine sau iti dau img u de pe navigatoru meu. Eu pe comp nu am .img am doar gmapurile.

:) merci.

nu ierea pentru mine.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simplu...faci pas cu pas ca in video:

 

Aham.... acum inteleg ce vrei sa zici... harta != ruta :)... tu voiai sa zici ca exporti si importi o ruta din google maps, nu o harta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Update-ul poate fi pe bani sau nu, in functie de pachetul achizitionat initial.

A da, am uitat sa precizez, acesti pasi sunt valabili daca ai maps update for life...

Precizarea asta conteaza, la mine nu a mers, cere bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Valabil pentru toata lumea? :agree:

pai ce sa facem cu colegii de ture, mai ales cu cei din acelasi oras :) ii ajutam,

baga un pm sau whatsup sau tel : ) si vedem cum te rezolvam :)

» Post actualizat in 10 Aug 2016 21:21

Salut! Pentru mine suna a "chineza" tot ce ai scris aici. Mai pe romaneste, la ce folosesc toate astea de fapt?

tocmai ca daca nu iti place sa iti bati capu, cumperi o harta cu update pe viata si gata, cand pornesti garmin expresu iti spune ca ai un update de facut, conectezi usbul la device dai update si gata ai harta noua. Probabil ca daca ai bani de harta ai si loc pe partitia C la calculator, lucru pe care eu nu il am caci ssd ul meu de 240 e totusi prea mic pt tot ce am nevoie.

 

Cat despre hartile topo, cand practici si alte sporturi nemotorizate iti doresti din adancu sufletului sa vezi ce te asteapta in fata si stai si analizezi pe unde o iei sa iti fie cat mai usor, sa nu trebuiasca sa urci o mie de metri in 3 km cand poti face 5 si urci doar 500. Mai nou cam toate hartiile au hillshade dar nu prea te ajuta in cifre, vezi ca e o panta abrupta dar nu ai nici o idee cat e de abrupta. Device urile garmin cu hartile potrivite, fie platite, dar mai ales cele gratuite sunt niste bijuterii, iar integrarea cu bmw ul mi se pare incredibil de reusita. Cat despre utilitatea hartilor topo sau de bicicleta sau cele de la OSM pe motor, sunt foarte utile cand parasesti asfaltu si o iei pe aratura : ) Am luat-o pe Transalpina pe strategica, fara sa fi plecat cu planu asta dimineata de acasa. Am zis ca merg un pic sa vad cum se vede de mai incolo. Al naibii ca m am dus si m am tot dus. Semnal la telefon/internet ioc ca sa verific o harta online. harta City Navigator zicea ca mis pe aratura. Mi-am adus aminte ca am harta OSM pe gps, asa ca din 3 clikuri am vazut toate drumurile din zona si am ales o varianta de iesire la asfalt, evident fara sa ma intorc ci sa traversez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca daca nu iti place sa iti bati capu, cumperi o harta cu update pe viata si gata, cand pornesti garmin expresu iti spune ca ai un update de facut, conectezi usbul la device dai update si gata ai harta noua. Probabil ca daca ai bani de harta ai si loc pe partitia C la calculator, lucru pe care eu nu il am caci ssd ul meu de 240 e totusi prea mic pt tot ce am nevoie.

 

Pai... lifetime updates mi-a venit la pachet cu navi, cam asa cred ca e la toate astea din zilele noastre. Si da, cand apare soft sau harta noua imi apare mesaj pe bara superioara de la navi (via Smartphone Link).

Deci restul e can-can, nu am de ce sa-mi bat capul.

Legat de alte sporturi, pt asta am smartphone, navigatorul e oricum prea mare si greu sa-l car. Si apropos, pt acolo unde nu ai semnal... exista Google Maps offline, nu mai zic de altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precizarea asta conteaza, la mine nu a mers, cere bani.

Ai cumparat pachetul de navigatie fara update free?

Inainte de a beneficia de update free este oricum nevoie de inregistrarea aparatului cu serial no.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge, am updatat zumo 390 la ultimu soft 4.20 pt moment si imi scrie cand porneste zumo co 2016, tot arata 2015 si incepea sa ma enerveze :) .

Am descarcat de pe http://garmin.opentopomap.org/ harta romaniei de exemplu, mai exact fisierul romania_contours.img si l-am lasat activ impreuna cu harta Citi Navigator. Nu, terenul nu este 3D ca asa au vrut cei de la garmin, dar acum insfarsit poti sa iti faci o idee pe gps de ce si cum se intampla cu altitudinea caci au aparut curbele de nivel. Sper sa nu uit sa ii fac o poza cand ajung pe la vreun munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descarcat de pe http://garmin.opentopomap.org/ harta romaniei de exemplu, mai exact fisierul romania_contours.img si l-am lasat activ impreuna cu harta Citi Navigator. Nu, terenul nu este 3D ca asa au vrut cei de la garmin, dar acum insfarsit poti sa iti faci o idee pe gps de ce si cum se intampla cu altitudinea caci au aparut curbele de nivel. Sper sa nu uit sa ii fac o poza cand ajung pe la vreun munte.

 

hartile topo = curbe de nivel. tehnic pt garmin si zonele dintre cercurile polare oricine si le poate face... cu 10 sau 30m rezolutie orizontala, densitate verticala configurabila pe 3 nivele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge, am updatat zumo 390 la ultimu soft 4.20 pt moment si imi scrie cand porneste zumo co 2016, tot arata 2015 si incepea sa ma enerveze :) .

Am descarcat de pe http://garmin.opentopomap.org/ harta romaniei de exemplu, mai exact fisierul romania_contours.img si l-am lasat activ impreuna cu harta Citi Navigator. Nu, terenul nu este 3D ca asa au vrut cei de la garmin, dar acum insfarsit poti sa iti faci o idee pe gps de ce si cum se intampla cu altitudinea caci au aparut curbele de nivel. Sper sa nu uit sa ii fac o poza cand ajung pe la vreun munte.

Salut.De cat trebuie sa fie cardul,ce clasa pentru zumo390LM? Editat de Batranul Lup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.De cat trebuie sa fie cardul,ce clasa pentru zumo390LM?

 

oricat... real. doar n-o sa bagi in gepese card de 64 sau 128. viteza n-are relevanta. la carduri oricum e data ca viteza de scriere - caz care conteaza 0 pt gps.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un card de 8 giga class 4, si am avut cateva erori de harta si reporniri pana mi-am dat seama ca o fi totusi de la card :) acu vad ca am un 16 HC UI1 class 10, merge foarte bine de mai bine de un an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Deschid acest topic in speranta ca cineva este la curent cu tehnologia de azi referitor la GPS. Stiu ca subiectul a fost abordat in mai multe topicuri, dar din ce am citit, fie erau postari destul de vechi, fie nu faceau interesul in ceea ce ma priveste. Asadar, dupa ce m-am invartit prin Sibiu din cauza "Ioanei" precum cainele in jurul cozii, bagandu-ma pe niste stradute imposibile sau pe sensuri interzise, m-am hotrat sa fac o investitie intr-un dispozitiv bun. Din ce am citit sunt cateva branduri de luat in seama: Garmin, Tom Tom, Mio... As vrea ca noul dispozitiv sa fie potrivit ca dimenisuni (m-am gandit ca undeva pe la 4,5-4,7 inch ar fi ok), sa ruleze fara intermitente, sa am posibilitatea sa fac update-ur, sa aiba si o autonomie decenta (3-4 h) si sa poata fi montat si pe auto si pe moto. Initial m-am gandit la Garmin Nuvi sau Zumo dar sunt atat de multe modele incat nu stiu ce sa aleg. Ideal ar fi sa aiba si TMC. Ceva sfaturi de la cineva care are asa ceva? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ai invartit in sibiu din cauza hartii nu din cauza ioanei, ea nu are nici o vina. Nu trebuie sa citesti tot topicul acesta ca sa iti faci o idee, doar cateva pagini in urma...

Eu am zumo pt cai de moto, adica rain proof, mere si in masina, are 4updaturi pe an, am si tmc dar pe fm, in ungaria e cam degeaba, dar decat nimic o fi bun, eu am si senzori de presiune la roti.

Seria de zumo o cumperi in functie de posibilitatile financiare sau ofertele de bundle existente pe piata. Harta e de la here maps si poti pune harti open street map.

Dar cum spuneam mai sus, s-a discutat ceva pe aici pe tema gpsurilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Deschid acest topic in speranta ca cineva este la curent cu tehnologia de azi referitor la GPS. Stiu ca subiectul a fost abordat in mai multe topicuri, dar din ce am citit, fie erau postari destul de vechi, fie nu faceau interesul in ceea ce ma priveste. Asadar, dupa ce m-am invartit prin Sibiu din cauza "Ioanei" precum cainele in jurul cozii, bagandu-ma pe niste stradute imposibile sau pe sensuri interzise, m-am hotrat sa fac o investitie intr-un dispozitiv bun. Din ce am citit sunt cateva branduri de luat in seama: Garmin, Tom Tom, Mio... As vrea ca noul dispozitiv sa fie potrivit ca dimenisuni (m-am gandit ca undeva pe la 4,5-4,7 inch ar fi ok), sa ruleze fara intermitente, sa am posibilitatea sa fac update-ur, sa aiba si o autonomie decenta (3-4 h) si sa poata fi montat si pe auto si pe moto. Initial m-am gandit la Garmin Nuvi sau Zumo dar sunt atat de multe modele incat nu stiu ce sa aleg. Ideal ar fi sa aiba si TMC. Ceva sfaturi de la cineva care are asa ceva? Multumesc.

1. Garmin sau Tomtom e totuna, diferenţele nu sunt mari, depinde mai degrabă cu ce eşti obşnuit

Eu am acum un Rider 2 (Rider 1 sau 2 acelaşi drac ) la ăsta se pot face update uri "manual" . La modelele noi nu mai poţi atinge hărţile dar deobicei au "lifetime map update" . Acelaşi lucru la Garmin cu deosebirea că Garmin nu prea poţi să găseşti modele vechi (nuvi 510 e slăbuţ)

2. Navigaţiile moto nu se prea pot folosi la auto pt că au doar ieşire BT, nu au difuzor din motive de "waterproof". E incomod să stai cu casca în ureche în maşină ( aici în FR e şi ilegal - 90 euro )

3.Am TMC pe care nu-l folosesc niciodată pt că mă încurcă teribil. TMC vede trafic congestionat şi mă scoate de pe autostradă inutil pt că eu am voie aici să trec printre coloane şi chiar aşa fac. La fel în oraş merg printre maşini până la semafor. (pt auto TMC e genial, pt moto e contraproductiv )

Nu ştiu dacă am mai scris mai în spate, o struţocămilă extraordinar de bună este Garmin Nuvi 760 are autonomie mare, BT, străzi enunţate cu nume, are alimentare duală - mini usb ( pt mobră ) şi cablu dedicat cu TMC pe care îl poţi folosi pe auto.

Am găsit alte struţocămile auto/moto :

Garmin Nuvi 215, 265, 275 (W), 1210 (50 lei pe OLX) + husă (5$ pe aliexpress ) .

Primele două au BT, ultimele două au pe lângă BT și TTS adică în plus şi numele străzii nu doar că o iei la dreapta ("au rond point, 3eme sortie Charles de Gaulle ").

Modelele 1310, 1370 au în plus Lane Assist și Junction View.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria nuvi nu este moto, e un gps strict de masina. Nu este rain proof. Toate zumo urile de la garmin au difuzor si se aud perfect in masina. TMC ul te anunta ca e un blocaj in trafic si tu poti alege ce vrei sa faci, sa continui sau sa recalculezi si sa alegi una din cele 3 rute propuse de el. Incarcarea/alimentarea printr-o mufa micro sau mini USB nu e o solutie pt vibratiile care sunt pe motor. In masina e alta discutie. Din cate stiu enuntarile cu numele strazilor nu e in limba romana doar in astea main stream gen germana/engleza. La seria mica si ieftina de zumo TMCul e disponibil doar cu un alt incarcator cumparat separat si doar in masina, nu prin alimentarea din suport cand sta pe motor. La seria mai scumpa il conectezi la telefon si contra unui abonament ai info despre trafic.

Tomtom si garmin nu sunt totuna. Au provideri diferiti de harti. Zumourile mai au avantaju ca poti sa iti alegi profilul, masina sau motor, si sa ai setari diferite in fiecare inclusiv de ce scurtaturi vrei pe ecran.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici vorbeam şi de soluţii low budget nu de "care pe care". Dacă eşti băiat deştept şi asculţi ce-ţi spun poţi să ieşi mult mai ieftin cu rezultate bune spre foarte bune.

Altfel, poţi pune botu' la reclamă, marcă banu' şi mult succes.


» Post actualizat in 28 Aug 2016 14:48

Seria nuvi nu este moto, e un gps strict de masina. Nu este rain proof. Toate zumo urile de la garmin au difuzor si se aud perfect in masina. TMC ul te anunta ca e un blocaj in trafic si tu poti alege ce vrei sa faci, sa continui sau sa recalculezi si sa alegi una din cele 3 rute propuse de el. Incarcarea/alimentarea printr-o mufa micro sau mini USB nu e o solutie pt vibratiile care sunt pe motor. In masina e alta discutie. Din cate stiu enuntarile cu numele strazilor nu e in limba romana doar in astea main stream gen germana/engleza. La seria mica si ieftina de zumo TMCul e disponibil doar cu un alt incarcator cumparat separat si doar in masina, nu prin alimentarea din suport cand sta pe motor. La seria mai scumpa il conectezi la telefon si contra unui abonament ai info despre trafic.

Tomtom si garmin nu sunt totuna. Au provideri diferiti de harti. Zumourile mai au avantaju ca poti sa iti alegi profilul, masina sau motor, si sa ai setari diferite in fiecare inclusiv de ce scurtaturi vrei pe ecran.

 

Teoriile sunt una, practica (din care citez eu ) e alta ! TT are acoperire trafic doar Austria Belgium Czech Republic Denmark Finland France Germany Greece Hungary Ireland Italy Luxembourg Netherlands Norway Poland Portugal Russia Slovakia Spain Sweden Switzerland Turkey United Kingdom

Deşi Bucureşti ocupă locul 6 în lume la blocaje (lumea cunoscută de Tomtom, nişte rahaţi cu ochi ) conform https://www.tomtom.com/en_gb/trafficindex/list

Cam aceeaşi situaţie de acoperire la Garmin. Eu nu cunosc pe nimeni care are subscripţie la speedcams sau HD traffic dar poate nu mă învârtesc eu prin cercurile potrivite.

Adevărat că TTS e doar în limbile de circulaţie dar nu mă deranjează "prenez la 3eme sortie, rue Charles de Gaulle " in loc de "părăsiţi la a 3-a ieşire" .

Mai ales dacă sunt la Arc de Triomphe :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O solutie low budget este un gps ce il ai prin casa de ani de zile, sau un telefon. Despre care s-a discutat pe langa subiect in zeci de pagini aici. Sa iti cumperi un gps nou de masina special pt moto cu 100-200 de euro si sa il pui in husa pe motor nu e o decizie inteleapta. In primul rand se va incalzi si va refuza sa se mai incarce, apoi se va distruge acumulatorul destul de repede, iar apoi mufa de incarcare nu e prevazuta sa faca fata atator vibratii. Sa nu mai vb daca ai priza de 12V si incarcator, cate o data, de la gropi, cratere, mai sare afara incarcatorul si nu vezi ca nu se mai incarca gpsu si la un momendat se stinge. Ca sunt scumpe gpsurile moto, nu contesta nimeni, dar din pacate nu e numai marketing. Ca nu au toate functiile pe care ni le-am dori, din nou nu prea avem ce face.

 

Pe mine ma mira ca lumea nu doreste sa vada presiunea aerului din anvelope si sa isi dea seama din timp cand face pana. Nu vb de posesorii de bmw uri cu TPMS din fabrica. Eu acum 2 ani nu gasisem alta solutie mai accesibila si cat de cat fiabila fata de varainta zumo de la garmin cu senzorii pe ant+. Singurul dezavantaj, fiind montati pe ventil, e ca trebuie sa ii dai jos aproape dupa fiecare folosire, daca nu vrei sa ti dea altii jos :) dar cine are garaj poate sa doarma linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia am zis şi eu. Nu zic să cumperi Tomtom GO6000 ca să-l pui pe mobră. Eu zic să iei încărcătorul, suportul de la chinezi şi un gps ca cel de mai jos, ceva ce ai pe-acasă sau găseşti cu 50 lei pe OLX. Partea frumoasă e că în husa aia bagi orice, nu neapărat de moto. Eu de ex la drumuri doar prin oraş folosesc GO500 sau NUVI 3490 care au şi clădiri 3D. Bineînţeles că alea trebuie să le iei mereu jos pt că e gaură mare să ţi-l fure

Când am timp o să fac poze la ale mele pe mobră.

Încărcătorul 8$, e variantă cu suport metalic de ghidon, destul de rezistent.

Suportul 5$ e o porcărie destul de slabă dar e waterproof, străduiţi-vă şi voi mai mult şi găsiţi mai bune.

Nuvi760 e doar un exemplu cu BT şi FM, puteţi pune orice, preferabil astea cu mufa în jos sau lateral ( nu în spate, poate nu rezistă, zic, deşi eu am folosit Tomtom Via 130 care are mufă micro în spate şi rezistă la traficul de groază din Lyon).

 

Încă o chestie: am reparat suporţi Tomtom Rider 1& 2, se duc contactele de la alimentare pt că deşi sunt de calitate şi aurite, în timp se freacă şi apoi se oxidează ( sunt puse în margine 1 şi 4 nu în mijloc 2 şi 3 cum mi s-ar fi părut normal ). Când or apărea gps urile pt mobră cu încărcare prin inducţie gen S6 şi suport magnetic gen Tomtom LIve 1000 să mă strigaţi

 

post-39353-0-58828600-1472501018_thumb.jpgpost-39353-0-97408100-1472502324_thumb.jpgpost-39353-0-64023500-1472501025_thumb.jpegpost-39353-0-29050800-1472501035_thumb.jpgpost-39353-0-33827800-1472501050_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest moment pe lois iti iese zumo 340LM la 1125lei plus transport la care ori crackui harta pt romania ori folosesti varianta gratuita open streetmap. Aduci in discutie telefon care pana nu demult costa aproape 3000 de lei iar acu la reduceri e pe la 1800-2000 lei. Cine si-ar dori suport magnetic sa ii poata zbura oricand de pe mobra gpsul nu stiu.

Tu ai avea curajul sa pleci la drum 3-5 saptamani prin te miri ce tari sau continente cu un incarcator de 8$? :) Eu am un incarcator de ala ieftin la care am lipit firele direct pe el, il tin de rezerva in caz ca moare ala de garmin, scrie 2A pe el, in realitate 800 de mAh, il foloseam pe gpsul vechi, a dat chix la nici 200 de km de casa, in alta tara, pe drumuri nestiute si nesemnalizate, dupa ce l-am folosit 2 ani si l-am testat in tot felu de situatii.

 

De huse ce sa mai zic. Unii se jura ca ei gasesc benzinariile in timpu mersului. Pt ca imi daduse o eroare igoul era sa pierd gpsul din magnifica husa ca trebuia sa ajung la butonu de power.

 

Repet a mia oara pe topicul acesta, care este dedicat gpsurile moto, nu improvizatilor. Orice improvizatie are o gramada de neajunsuri si de riscuri, iar un gps moto indiferent de firma pe care il poarta are in primul rand hardwareul necesar conditiilor de vibratii si temperaturi, oarecum extreme care sunt intalnite pe motor. Orice merge o perioada pe motor, telefon care costa cat 3 gpsuri moto, sau telefon care costa 50 de euro, gps vechi de 10 ani, sau nou de sute de euro, solutii, cutii, huse, incarcatoare si orice acareturi. Exista o singura problema. Cat de mare este perioada in care functioneaza.

 

Eu personal am avut improvizatii care cand le am construit am crezut ca vor fi fiabile. Am luat in calcul o gramda de variabile, dar se pare ca practica bate teoria. Dupa o perioada a cedat mufa de incarcare din acaret, care in teorie nu avea cum sa se strice. Datorita cutiei si a soarelui am stricat 3 acumulatori, ultimu nu a tinu o luna in plina vara. Nu m-as mai intoarce veci pururi la improvizatii. Am avut destule emotii si probleme in timp, incat barem cu subiectul navigatiei vreau sa fiu linistit cand plec la drum. Am 2 smartfonuri cu harti offline si sisteme diferite de operare la mine, asta in caz de orice eventualitate, inca nu le-am folosit dar era cat pe ce o data cand nu am prins bine gpsul in suport si sper ca niciodata sa nu fiu nevoit sa folosesc solutia de backup. Am relatat anu trecut ce si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest moment pe lois iti iese zumo 340LM la 1125lei plus transport la care ori crackui harta pt romania ori folosesti varianta gratuita open streetmap. Aduci in discutie telefon care pana nu demult costa aproape 3000 de lei iar acu la reduceri e pe la 1800-2000 lei. Cine si-ar dori suport magnetic sa ii poata zbura oricand de pe mobra gpsul nu stiu.

Tu ai avea curajul sa pleci la drum 3-5 saptamani prin te miri ce tari sau continente cu un incarcator de 8$? :) Eu am un incarcator de ala ieftin la care am lipit firele direct pe el, il tin de rezerva in caz ca moare ala de garmin, scrie 2A pe el, in realitate 800 de mAh, il foloseam pe gpsul vechi, a dat chix la nici 200 de km de casa, in alta tara, pe drumuri nestiute si nesemnalizate, dupa ce l-am folosit 2 ani si l-am testat in tot felu de situatii.

 

De huse ce sa mai zic. Unii se jura ca ei gasesc benzinariile in timpu mersului. Pt ca imi daduse o eroare igoul era sa pierd gpsul din magnifica husa ca trebuia sa ajung la butonu de power.

 

Repet a mia oara pe topicul acesta, care este dedicat gpsurile moto, nu improvizatilor. Orice improvizatie are o gramada de neajunsuri si de riscuri, iar un gps moto indiferent de firma pe care il poarta are in primul rand hardwareul necesar conditiilor de vibratii si temperaturi, oarecum extreme care sunt intalnite pe motor. Orice merge o perioada pe motor, telefon care costa cat 3 gpsuri moto, sau telefon care costa 50 de euro, gps vechi de 10 ani, sau nou de sute de euro, solutii, cutii, huse, incarcatoare si orice acareturi. Exista o singura problema. Cat de mare este perioada in care functioneaza.

 

Eu personal am avut improvizatii care cand le am construit am crezut ca vor fi fiabile. Am luat in calcul o gramda de variabile, dar se pare ca practica bate teoria. Dupa o perioada a cedat mufa de incarcare din acaret, care in teorie nu avea cum sa se strice. Datorita cutiei si a soarelui am stricat 3 acumulatori, ultimu nu a tinu o luna in plina vara. Nu m-as mai intoarce veci pururi la improvizatii. Am avut destule emotii si probleme in timp, incat barem cu subiectul navigatiei vreau sa fiu linistit cand plec la drum. Am 2 smartfonuri cu harti offline si sisteme diferite de operare la mine, asta in caz de orice eventualitate, inca nu le-am folosit dar era cat pe ce o data cand nu am prins bine gpsul in suport si sper ca niciodata sa nu fiu nevoit sa folosesc solutia de backup. Am relatat anu trecut ce si cum...

Aduc vb de S6 pt că nu ştiu altceva portabil ce se încarcă inductiv, nu ştiu cât costă, nici nu mă intere. Un exemplu mai bun de încărcare inductivă e Oral B dar nu e gadget.

Ori nu improvizăm, ori crăcuim harta de RO. Ce faci dacă are firmware peste 3.10 şi nu mai poate fi modificat ? Îl trimiţi înapoi în DE ? Oricum va trebui să nu-l actualizezi niciodată via garmin express ci doar manual. În Franţa este Zumo la reducere 50% cu cartografie FR, Benelux dar e nemodificabil.

Problema voastră a românilor este că gândiţi ca nişte miniştri wanabe: nu în folosul propriu ci vă gândiţi la binele societăţii. Unwanted. Unsolicited. Cine dracu umblă cu mobra 5 săpt în ţări şi continente ? 1 la mie ?

Eu vb de mine, de 100 - 150 km pe zi în Lyon şi împrejurimi ( mi-au şi furat un TT Pro că de-aia am rămas cu sechele :) şi nu le mai dau ocazia )

Tu ai făcut nişte improvizaţii proaste sau neinspirate. Eu fac improvizaţii folosind Garmin şi Tomtom, tu folosind iGO. Apropo, absolut întotdeauna folosesc charger original Tomtom sau Garmin deci priza aia montată pe ghidon nu are niciun risc, doar dacă folosiţi 5v ( dar nu peste 1A ).

Core-ul trebuie să fie solid, de calitate. Nuvi760 are autonomie vreo 5 ore. Dacă se rupe suportul şi cade bricheta îl bag în buzunar şi îmi dă indicaţii audio TTS până traversez Franţa.

Nuvi765 e chiar mai bun ( pt oraş) se poate modifica pt a afişa clădiri 3D. Asta ar fi tot o improvizaţie dar vezi tu, improvizaţiile astea nu sunt pt oricine.

eu folosesc waze.

Şi eu folosesc Oral B.

» Post actualizat in 29 Aug 2016 22:58

are 4updaturi pe an, au rămas 3 updateuri / an de prin 2015

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti foarte dăștept. stii sa folosesti improvizatii care muritorilor de rand nu le sunt accesibile. pot sa te ating?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...