Arthur E Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Vreau sa votez acest post ca postul anului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) Daca am inteles bine frinarea rotii de fata cu cea de pe spate trebuie sa fie in anumiti parametri ca sa nu pierzi aderenta. In cazul cand exista abs sa inteleg ca rezolva el necorelarile? Cel putin in faza asta mi se pare un lucru destul de dificil sa frinez si cu mana si cu piciorul. In acest clip se explica ceva mai bine cum functioneaza abs-ul la moto. Vedeti ca scrie si traducerea in engleza in partea de jos, daca nu intelegeti italiana Dar asta e un tip de ABS "combinat", asa il numesc ei. Editat Ianuarie 15, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Cred ca asta ti-ar satisface cerintele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 In acest clip se explica ceva mai bine cum functioneaza abs-ul la moto. Vedeti ca scrie si traducerea in engleza in partea de jos, daca nu intelegeti italiana Dar asta e un tip de ABS "combinat", asa il numesc ei. Da, se numeste CBS (combined braking system ) si este pus pe 1100 XX de la Honda. Este foarte faina ideea. Franeaza ambele roti simultan, intr-un anumit procentaj: de ex, daca franezi fata, iti franeaza in proportie mai mare fata si mai mica spatele si veceversa. Mesaj completat Vreau sa votez acest post ca postul anului ! Multumesc, multumesc Arthur ! Cand am vazut poza prima data am ras o ora ! miau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) Oricum pilotii de off-road moto,adica enduro sunt cei mai meseriasi ,chiar nu se bazeaza ei pe ABS !!! Ar fi sinucidere curata sa folosesti ABS pe off-road enduro ;) Editat Ianuarie 15, 2011 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicu p Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Daca faceti deja off-road inseamna ca sunteti familiarizat cu cazaturile, asa ca ce mai conteaza ABS sau nu ! Este vorba de off road cu auto bineinteles Mesaj completat Da, se numeste CBS (combined braking system ) si este pus pe 1100 XX de la Honda. Este foarte faina ideea. Franeaza ambele roti simultan, intr-un anumit procentaj: de ex, daca franezi fata, iti franeaza in proportie mai mare fata si mai mica spatele si veceversa.Mesaj completat Multumesc, multumesc Arthur ! Cand am vazut poza prima data am ras o ora ! miau ! Sa inteleg ca honda are cel mai destept ABS? Exista vreo clasificare a firmelor dupa performanta ABS-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Este vorba de off road cu auto bineintelesMesaj completat Sa inteleg ca honda are cel mai destept ABS? Exista vreo clasificare a firmelor dupa performanta ABS-ului? CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL. Editat Ianuarie 16, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL. Cu amendamentul ca la BMW maneta actioneaza frana fazta + spate si pedala DOAR frana spate ! Foarte OK modelele care au buton pentru anularea functiei ABS ! Iti ofera posibilitatea sa "te dai" in modul... personal-pilot... cum vrea "muschiul" tau ! Nu mai vorbim de boieria ESA... Dar asta e din alt "film"... Sa fim iubiti ! Editat Ianuarie 16, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 CBS face ceva, ABS altceva. Daca vrei amandoua, ia BMW 1150 dupa 2002 sau orice 1200 mai putin C sau CL. honda are si cabs sau cum dracu' s-o numi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 honda are si cabs sau cum dracu' s-o numi. C-ABS-ul e din alt film cu Honde ! Care dreaq' modele ?!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) on topic ..recomand CU ABS daca se poate si nu te indoaie la bani mai cauta si pe youtube sa vezi ce inseamna cu si fara abs la franare off topic.. am simtit ca ma scoate de mult mai multe ori din rahat ASC decat ABS Editat Ianuarie 16, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 C-ABS-ul e din alt film cu Honde !Care dreaq' modele ?!... care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr din 2009, sunt sigur ca si 2010. la fel, pui fata, este activat si spatele. nu stiu daca atunci cand pui spatele este ca la bmw sau se pune si fata in schimb... ah, mai sunt goldwing-ul, st1300, vfr-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Cu amendamentul ca la BMW maneta actioneaza frana fazta + spatesi pedala DOAR frana spate ! Adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 hehehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 multumesc de sfaturi.Ma bucura sa vad oameni atat de binevoitori. Daca am inteles bine frinarea rotii de fata cu cea de pe spate trebuie sa fie in anumiti parametri ca sa nu pierzi aderenta. In cazul cand exista abs sa inteleg ca rezolva el necorelarile? Cel putin in faza asta mi se pare un lucru destul de dificil sa frinez si cu mana si cu piciorul. Vizavi de frine am o experienta bogata pentru ca particip la competitii de off road unde frina in general este un dusman. Inca o data multumesc de sfaturi si am sa incerc sa iau cu abs. Va tin la curent nu chiar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 C-ABS-ul e din alt film cu Honde !Care dreaq' modele ?!... care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr din 2009, sunt sigur ca si 2010. la fel, pui fata, este activat si spatele. nu stiu daca atunci cand pui spatele este ca la bmw sau se pune si fata in schimb... ah, mai sunt goldwing-ul, st1300, vfr-ul... Adevarat http://world.honda.com/motorcycle-picturebook/eCBS/ Electronically Controlled Combined ABS allows riders to apply precise rear-wheel braking with the foot pedal. Application of the rear brake does not result in immediate front brake activation unless rear-wheel lockup is sensed, allowing an experienced rider to use the rear brake like a traditional non-linked unit during spirited riding such as track days for outstanding speed, suspension and steering control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 La mine la Z750 nu e "combined" ABS, este....simplu, sau cum vreti sa considerati Daca apesi pedala de frana, franezi doar spatele, iar in momentul in care ar trebui sa se blocheze se simte o pulsatie in pedala (ca la masina) si asta e tot. Daca tragi maneta pentru frana fata franezi doar fata si probabil se simte aceeasi pulsatie in functionarea ABS. Nu stiu sigur, ca oricat m-am proptit in frana fata pe asfalt n-am reusit sa vad functionarea abs. Pe nisip sau pietris n-am incercat, ii las pe altii mai priceputi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 on topic ..recomand CU ABSoff topic.. am simtit ca ma scoate de mult mai multe ori din rahat ASC decat ABS Supercorect cu ASC, dar deja suntem in "alt film"...! care imi vin in cap imediat sunt 600 rr si 1000 rr... C-ABS. Un sistem Honda destinat motocicletelor hipersportive. Pe langa faptul ca ne schimba conceptia despre oportunitatea "ABS" la curse... mai executa si franarea corecta ! Indiferent cu ce forta sau ce apesi first: maneta, pedala, sau ambele... C-ABS actioneaza intai spatele pana se aseaza motocicleta, apoi fatza, mentinand suficient spate pentru stabilizarea pe traiectorie ! http://www.youtube.com/watch?v=q9dH03SKWxw...feature=related Absolut magistrala demonstratia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Absolut magistrala demonstratia ! "Magistrala" aia e o demonstratie de 2lei: 1. cel fara ABS are viteza mai mare 2. cel care franeaza forteaza intentionat, daca ar fi franat cu bun simt nu ar fi cazut, sau daca n-ar fi avut roti ajutatoare ... De ce nu se face testul cu aceeasi persoana care piloteaza moto? ABS e OK, dar nu e "miezu".. La curse inca nu se baga asa ceva si nici n-o sa se bage prea curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) La mine la Z750 nu e "combined" ABS, este....simplu, sau cum vreti sa considerati Stimate Norian, Stiu ca iti iubesti motocicleta si stiu si de ce... Am avut si m-am distrat si eu un sezon cu modelul Kawa Z750 ABS 2009. Si eu cred ca un sistem de franare cu anti-blocaj i-ar fi util domnului care a deschis acest topic. La multi kilometri frumosi ! ...aia e o demonstratie de 2lei: Ca de obicei, nu esti capabil sa arati moderatie in comportament si exprimare... Ca de obicei folosesti parerile subiective vs adevarul demonstrat de meseriasi ! Ia-o si pe asta si continua sa ne uimesti cu vasta ta experienta moto... de la distanta ! Multumim ! Editat Ianuarie 17, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Mie mi se par mai relevante astea, exceptand binenteles reclama. Oricum ar fi, nu cred ca ABS-ul e o inventie inutila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? Stimate domnule Nicu, Daca mai sunteti inca pe receptie, avand in vedere ca discutiile generate de dorinta dvs. risca sa atinga abordari academice, subsemnatul, motociclist roman la 61 ani ca varsta si de 42 ani motociclist v-as propune sa centralizam un pic datele. In primul rand lamuriti-ne daca optiunea pentru chopper este "batuta in cuie" sau nu si suma de care dispuneti ! Numai plecand de la aceste aspecte putem evalua impreuna si concret situatia luand in consideratie modele mai usoare, polivalente si mai manevrabile dotate cu ABS ! Restul e... imagine si "exercitiu de dictie si teorie" made in motoreta si compania... La multi ani si sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Iarasi discutia asta ridicola si interminabila pro/contra ABS? Da' ce ziceti, merita sa ai calorifere in casa? Nu-i mai simplu sa aduceti o caruta de lemne si sa le dati foc in loc sa montati centrala, sa trageti tevi, sa platiti gazele? Mi-e greu sa cred ca un om normal la cap care a avut ABS nu-l apreciaza (evident, in conditii normale, pe drum); ceilalti, vulpea cu strugurii. Ce naiba poate fi de discutat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Cu thread-uri d-astea (ca si BMW vs restul lumii, ce ulei, de care antigel) parca vine mai repede primavara:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.