Sari la conținut

Zx9 Sau Xx?


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

Eu am fost pana la Ploiesti la Motorock cu unul din prieteni care are ZX9 model 2000 si nu numai ca nu se plange dar chiar se simt lejer pe el, si el si prietena lui. A avut inainte CBR900RR si prietena zice ca sta mai bine pe asta decat pe CBR!

 

Si cu tot cu prietena in spate si nici el nu e micut (tot 1.89 dar mai slab) si am fost si in gasca, tot era cel mai tare de pe sosea daca vroia!Pentru ca pilotul e mai important, motoarele despre care discutam pot foarte multe daca te pricepi! Bagati asta la cap!

 

E adevarat ca are vreo 4 sezoane cel putin!

 

Iar la liniuta in paralel cu XX-ul se mai ridica pe o roata si cand schimba a 3-a!(poate si din cauza ca avea si prietena in spate si era mai usor de ridicat!

 

Nu zic ca voi putea sa ma dau ca el sau ca e un exemplu dar vreau sa subliniez ca se poate merge si la drum cu ZX-ul, se preteaza la sport-touring!

 

Si tot de la el stiu ca CBR900 statea lipita pe trasa in curba muuult mai bine decat ZX-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

General acceptat este ca supersport e categoria 600cc, 750-900-1000 sunt superbike, 1100-1200-1300 sunt supervaci. :burnout:

Nu dati cu pietre daca nu e asa, explicati-mi si mie sa ma luminez.

 

Ry.

 

 

cele de peste 900 cmc si implicit peste 120-140 hp sunt superbike. asta inseamna R1, gsx-r1000, xz10, fireblade...

superbike a pornit de la cea mai tare din serie. de obicei, superbike sunt cele de 1000 cmc.

hayabusa e sport-touring by the way. & zx12 & zx14.

 

*cum e la KTM. cel de 640 e superbike. Restu sunt dirtbike, hard enduro etc... Nu ma pricep prea mult la astea.

 

Eu am fost pana la Ploiesti la Motorock cu unul din prieteni care are ZX9 model 2000 si nu numai ca nu se plange dar chiar se simt lejer pe el, si el si prietena lui. A avut inainte CBR900RR si prietena zice ca sta mai bine pe asta decat pe CBR!

 

Si cu tot cu prietena in spate si nici el nu e micut (tot 1.89 dar mai slab) si am fost si in gasca, tot era cel mai tare de pe sosea daca vroia!Pentru ca pilotul e mai important, motoarele despre care discutam pot foarte multe daca te pricepi! Bagati asta la cap!

 

E adevarat ca are vreo 4 sezoane cel putin!

 

Iar la liniuta in paralel cu XX-ul se mai ridica pe o roata si cand schimba a 3-a!(poate si din cauza ca avea si prietena in spate si era mai usor de ridicat!

 

Nu zic ca voi putea sa ma dau ca el sau ca e un exemplu dar vreau sa subliniez ca se poate merge si la drum cu ZX-ul, se preteaza la sport-touring!

 

Si tot de la el stiu ca CBR900 statea lipita pe trasa in curba muuult mai bine decat ZX-ul!

 

Intre kawa si honda este o INCA o mare diferenta ;)

kawa e mai mare, mai rigida, mai nervoasa. Honda e mai usoara, mai fiabila si mai mica (dimensiuni reale).

in cazul celor doua, la o liniutza sa zicem... honda face praf kawa.

Kawa e mai mare, mai lata iar cel din spate sta mai confortabil. Pilotu face muschi :D mai ales in trafic.

 

(vbesc in cunostinta de cauza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la poze si ai sa vezi un baiat cu R6(model 2006) care a facut cateva mii de km in cateva zile ,in plimbare...deci ,se poate :burnout:

[/quote

oare???

eu am facut o mie si un pic intr-o zi si vreau sa-ti zic ca am fost varza...

rupt in gura, dureri de fund spate si de genunchi nici nu mai vb.

nu mai fac asa ceva in viata mea cu ss.

si gandeste ca am fost cu honda 900 rr care este mai comoda putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut o mie si un pic intr-o zi si vreau sa-ti zic ca am fost varza...

rupt in gura, dureri de fund spate si de genunchi nici nu mai vb.

nu mai fac asa ceva in viata mea cu ss.

si gandeste ca am fost cu honda 900 rr care este mai comoda putin...

O mie si un pic intr-o zi!!!!....pai e super-mult si daca ii faci cu masina ,daramite cu motorul ,ce naiba. Sau tu te asteptai sa faci cel putin 2-3000km pe zi ,doar asa ca e cbr?!?!? :D :burnout: ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele de peste 900 cmc si implicit peste 120-140 hp sunt superbike. asta inseamna R1, gsx-r1000, xz10, fireblade...

superbike a pornit de la cea mai tare din serie. de obicei, superbike sunt cele de 1000 cmc.

hayabusa e sport-touring by the way. & zx12 & zx14.

 

*cum e la KTM. cel de 640 e superbike. Restu sunt dirtbike, hard enduro etc... Nu ma pricep prea mult la astea.

Intre kawa si honda este o INCA o mare diferenta :burnout:

kawa e mai mare, mai rigida, mai nervoasa. Honda e mai usoara, mai fiabila si mai mica (dimensiuni reale).

in cazul celor doua, la o liniutza sa zicem... honda face praf kawa.

Kawa e mai mare, mai lata iar cel din spate sta mai confortabil. Pilotu face muschi ;) mai ales in trafic.

 

(vbesc in cunostinta de cauza)

 

Io unu nu inteleg ce vrei sa spui tu cu Kawa care e emai grea decat Honda!

Hai sa facem o recapitulare: e vorba de ZX9R an 2000 si Honda XX an 97-98.

 

Model: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Year: 1998

Category: Sport touring

Rating: 78.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 1137.00 ccm (69.38 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 164.00 HP (119.7 kW)) @ 10000 RPM

Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 7250 RPM

Valves per cylinder: 4

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Honda repair manual.

Physical measures

Dry weight: 223.0 kg (491.6 pounds)

Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 295.0 km/h (183.3 mph)

Power/weight ratio: 0.7354 HP/kg

 

Model: Kawasaki ZX-9R

Year: 2000

Category: Sport

Rating: 80 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 899.00 ccm (54.86 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 143.00 HP (104.4 kW)) @ 11000 RPM

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Kawasaki repair manual.

Physical measures

Dry weight: 183.0 kg (403.4 pounds)

Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.

Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 280.0 km/h (174.0 mph)

Power/weight ratio: 0.7814 HP/kg

Other specifications

Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)

Color options: Red, blue, green

 

Iar la lungime tot Honda e mai lunga cu 10cm, deci sper sa nu mai aud chestia sta cu Kawa e mai lunga si mai grea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal asa ar fi tocmai fiindca e mai grea si mai lunga si poti sa-i dai gazul mai tare de la inceput!

Dar tot pilotul face muzica!Si diferenta apare la peste 200 unde ZX9 incepe sa piarda!

Eu am vazut liniuta intre prietenii mei unde a iesit castigator ZX9, amandoi cu prietenele in spate!Bine , o liniuta mai moale asa, nu ceva extrem, dar repetata la fiecare semafor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mie si un pic intr-o zi!!!!....pai e super-mult si daca ii faci cu masina ,daramite cu motorul ,ce naiba. Sau tu te asteptai sa faci cel putin 2-3000km pe zi ,doar asa ca e cbr?!?!? :D :burnout: ;)

pai ai zis ca ala a facut 2-3 mii in cateva zile...

asta era.

si eu am facut 2000 cu o zi pauza si e nasol de tot pe autostrazi etc

ideea era ca cu ss e oribil !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io unu nu inteleg ce vrei sa spui tu cu Kawa care e emai grea decat Honda!

Hai sa facem o recapitulare: e vorba de ZX9R an 2000 si Honda XX an 97-98.

 

Model: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Year: 1998

Category: Sport touring

Rating: 78.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 1137.00 ccm (69.38 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 164.00 HP (119.7 kW)) @ 10000 RPM

Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 7250 RPM

Valves per cylinder: 4

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Honda repair manual.

Physical measures

Dry weight: 223.0 kg (491.6 pounds)

Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 295.0 km/h (183.3 mph)

Power/weight ratio: 0.7354 HP/kg

 

Model: Kawasaki ZX-9R

Year: 2000

Category: Sport

Rating: 80 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 899.00 ccm (54.86 cubic inches)

Engine type: In-line four

Stroke: 4

Power: 143.00 HP (104.4 kW)) @ 11000 RPM

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 6-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Kawasaki repair manual.

Physical measures

Dry weight: 183.0 kg (403.4 pounds)

Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.

Wheelbase: 1,415 mm (55.7 inches)

Chassis and dimensions

Front brakes: Dual disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 280.0 km/h (174.0 mph)

Power/weight ratio: 0.7814 HP/kg

Other specifications

Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)

Color options: Red, blue, green

 

Iar la lungime tot Honda e mai lunga cu 10cm, deci sper sa nu mai aud chestia sta cu Kawa e mai lunga si mai grea!

 

mai, tu esti incepator sau ce? daca da, nu cred ca e cazul sa-ti iei rachete precum cele doua mentionate!!!

stiai ca fiabilitatea unei motociclete sta mai ales in centrul ei de greutate?

stiat ca o honda 600RR 2004 are aceasi greutate cu un suzuki 600 gsx-r din 2001 ('01, '02, '03 acelashi model) dar totusi, honda e mai subtire, mai ushor de manevrat, mai ushoara pt pilot, pe cand suzukiu e cat o dacie si f greu de manevrat?

 

eu am cele doua modele sub nas aproape zilnic. XX e sport touring si e cu totul alta mancare de peshte. E adevarat, zx9r-le pe care-l am in vizor e mai vechi de 2000 insa e mecanica lor nu s-a schimbat prea mult. doar aspectul. :burnout:

 

 

Normal asa ar fi tocmai fiindca e mai grea si mai lunga si poti sa-i dai gazul mai tare de la inceput!

Dar tot pilotul face muzica!Si diferenta apare la peste 200 unde ZX9 incepe sa piarda!

Eu am vazut liniuta intre prietenii mei unde a iesit castigator ZX9, amandoi cu prietenele in spate!Bine , o liniuta mai moale asa, nu ceva extrem, dar repetata la fiecare semafor!

 

zx9 ia lejer XX. vbesc de oameni care chiar stiu cu ce se mananca asa ceva. la zx9 2002 nu apar astfel de probleme. adica dupa 200 incepe sa doarma. senzatia e exact asta = acceleratie continua, 290 -cred- si piua. adica nu mai ai acceleratie. mergi constant.

preitenii tai n-ar trebui sa faca liniute cu prietenele in spate. adica ... ma rog.

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disney, nu mai am rabdare sa intru in polemica pe tema asta, iti pun mai jos doar una din multele review-uri pe care le-am citit despre acest model si vezi si tu cam cat de "putine" modificari are modelul 2000 fata de cele mai vechi!Este cu totul alta motocicleta decat cea la care te uiti si te minunezi cat e de grea si de putin manevrabila!

 

http://www.motorcycle.com/mo/mckaw/00zx9r.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disney, nu mai am rabdare sa intru in polemica pe tema asta, iti pun mai jos doar una din multele review-uri pe care le-am citit despre acest model si vezi si tu cam cat de "putine" modificari are modelul 2000 fata de cele mai vechi!Este cu totul alta motocicleta decat cea la care te uiti si te minunezi cat e de grea si de putin manevrabila!

 

http://www.motorcycle.com/mo/mckaw/00zx9r.html

 

:burnout: i'm sorry dar tu ai cerut opinii.

daca esti deja hotarat, go for it si inchide topicul. (sau poate ai impresia ca esti mai priceput ...?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disney, nu mai am rabdare sa intru in polemica pe tema asta, iti pun mai jos doar una din multele review-uri pe care le-am citit despre acest model si vezi si tu cam cat de "putine" modificari are modelul 2000 fata de cele mai vechi!Este cu totul alta motocicleta decat cea la care te uiti si te minunezi cat e de grea si de putin manevrabila!

 

http://www.motorcycle.com/mo/mckaw/00zx9r.html

 

Ai dreptate,dupa 98' au scos o motocicleta absolut noua,cu aceasi denumire.

 

Iar cei ce se pling de greutatea "enorma"de 212kg (207 dat de Motorrad) puteti sa va dotati motocicleta cu servodirectie,troliu,parasuta pt frinare,plus angajati doi oameni care sa va tina motoru cit timp coboriti/urcati pe motor.Nu am contract cu Kawasaki,asa ca nu-mi pasa ce isi ia Nico,dar cind vad ca se posteaza tot felul de timpenii de la oameni care habar n-au de schimbarile de modele,nu ma pot abtine.Eu ma simt bine pe ea si asta conteaza.Si Nico trebuie sa-si ia motorul pe care se simte bine.M-am dat si pe XX sa vad cum e,(chiar acest topic mi-a trezit curiozitatea)dar nu e motorul care sa ma satisfaca.E un motor foarte bun,si puternic,dar e prea lin,prea neutru.E un foarte bun sport tourer,dar atit.

Sint multi care au impresia ca daca e Honda,e super fiabila.Orice motor e fiabil,daca stii sa-l intretii.Inainte am avut un Gilera XRT 600 din '88 ,care dadea clasa on/off road motoarelor cu 10-12 ani mai tinere si capacitate cilindrica mai mare.

Nico ia-ti un motor,pe care daca te sui,sa simti ca a fost "croit" pt tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa-mi iau sezonul viitor unul din cele doua modele.

Honda XX model 97-98 pe carburator, am mers pe unul si mi-a placut foarte mult

sau

ZX9 model 2000-2002, nu am mers cu el dar incap destul de bine (am 1.90 -110kg). Am auzit ca s-ar incinge tare in oras, ca e cam greu de pus pe trasa in curbe, ca daca lasi sau tragi de gaz are unele reactii cam tampite.

 

Nu prea ma dau in oras, mai mult la drum prin tara, ma intereseaza sa traga foarte bine pana in 200, nu vreau sa vad daca pot merge cu 300.

Experienta pe moto doar un sezon dar asta nu inseamna ca o sa mai trec pe la ceva mai slab inainte.

 

Daca sunt posesori care pot sa exprime o parere, va rog, postati cu incredere!

a avut shi omu meu aceeashi confuzie numai ca a ajus la concluzia ca daca e sa compari o honda cu un kawasaki honda tot honda e. asta a spus el, acu eu sunt la inceput nu stiu prea multe dar poate te ajuta.

Editat de AlexaAndra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam "relativ" "ajutorul" tau ,dar ma rog....poate prinde bine la cineva :burnout: ;)

 

a avut shi omu meu aceeashi confuzie numai ca a ajus la concluzia ca daca e sa compari o honda cu un kawasaki honda tot honda e. asta a spus el, acu eu sunt la inceput nu stiu prea multe dar poate te ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Kawasaki este mai mult renumita pt culoarea VERDE decat pt calitate...
....daca e sa compari o honda cu un kawasaki honda tot honda e....

ARGUMENTE, daca se poate. Fara "am auzit","se stie ca asa e","mie mi-a cazut x sau y" sau altele care pot fi spuse in egala masura si despre Honde. Ceva statistici oficiale, adica.

(fara ca sa arunc cu maro in XX si in Honde in general, ca nu e cazu'; parerile mele despre ambele modele au fost spuse deja...)

Cu multumiri; Taz, Kawasaki ZX-11 (ZZR-1100) D1, 1993, peste 120.000 km (din care nu foarte foarte multi pe placul politiei rutiere), compresie 14 pe toti cilindrii, nici o defectiune.

 

P.S.

 

...........Vad ca avem f multi experti pe forum.Oameni care se dau cateva sute de km cu anumite motociclete dau sfaturi ''pertinente''........

....... IAR TU VII PE FORUM SI VREI SA ZICI CA TE'AI PLICTISIT DE CB750 SI VREI ZX9R SAU XX????????........

.........Ma da' numai piloti sunteti pe forumul asta frate :burnout:..........

etc. etc......

 

Invatatorule, ce te face sa crezi ca in citeva mii de km de mers cu un XX sau cu un 9-R tu ai putea intelege mai multe de la motoarele astea decit mine sau alti citiva de pe-aici in citeva zeci?

In alta ordine de idei nu e treaba mea, a ta sau a altora sa stiu citi km a facut Niko si cu ce anume, sfaturi pe tema asta s-au dat, fiecare tine cont de ele sau nu. Omul a cerut niste pareri si le-a primit, asta-i tot.

Tu de fapt ce cauti pe topicul asta? ;)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irascibil: recunoaste, macar fata de tine, ca exista indivizi care invata mai repede ca altii, care au mai multa stofa decat altii, care au mai multi bani in cont decat altii, care se plictisesc mai repede decat altii. Sincer, reply-ul tau imi suna a invidie in cel mai bun caz. Ce dreaq? ....

 

Niko, iti recomand (cum mi-as recomanda mie) XX. Dar gandinu-ma si la timpul tau liber, iti poti lua si 9R.

 

ps. parere de noob, motociclist de internet. fara motor.

 

 

Cum ai ghicit hani?!?Fix invidie e!Sunt invidios pe un tip cu 5000 km pe sezon care vrea sa'si ia racheta.Cu aia isi termina repede norma de 5000 : intr'un weekend.

 

 

 

Eu eram curios cum de te poti plictisi de o motoreta ca a lui in 5000 km cand abia dupa dublul sau triplul astora incepi s'o inveti.Am fost inteles gresit, da' mi se rupe, n'am cui sa'i explic.

 

Bafta cu XX sau ZX, domnu' Niko!

 

 

P.S. : mi'au placut sfaturile si parerile voastre despre Dominator, o singura intrebare am : cati km ( sau poate sute de metri ) aveti pe Domi? Ah, sa nu uit : foarte tare faza in care CBul trece peste pietrisul in care Domi s'a varsat.Mi'e foarte clar acum ca Dominatorul n'are ce cauta in teren, ma duc sa caut un CB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, am exagerat si eu, bineinteles ca nu e cazul sa te duci cu vreun CB in teren accidentat!

 

Dar hai sa lasam ghionturile pentru ca............. MI_AM LUAT ZX9R!

 

Am vandut CB-ul sambata dimineata si am luat ZX-ul in proba, dupa care duminica dimineata am luat ZX-ul de tot!

 

Am facut doar vreo 50 de km, un Biker's club dus-intors si un pic prin floreasca, baneasa, etc.

 

Si cum nu cred ca trebuie oprit topicul asta doar fiindca eu mi-am luat motorul asta eu zic sa va spun primele impresii, mai ales ca am facut si schimb pe drum cu XX-ul ca sa avem o comparatie:

 

- mi-a cam frica sa-i dau fiindca tinde sa se ridice daca tragi prea tare de gaz, i-am dat doar de vreo 2 ori 10.000 in rest am mers pana in 7.000, oricum trage destul

- treaba cu manevrabilitatea greoaie sigur este vorba despre modelele vechi, asta se simte mai usoara ca XX la orice manevra, nu m-am dat inca pe curbe cu ea

- are ghidonul mai larg si rezervorul mai mare, pozitia ar fi asemantoare daca nu as avea la ZX scarite reising, auzi, :burnout: schimb scarite resing cu scarite normale aviz amatorilor!

- protectia la vant foarte buna, chiar si fara sa te apleci, s-a imbunatatit casca foarte mult, nu mai vajaie!

- am uitat de faruri, farurile vad incredibil, si nu poti sa mergi fara faza scurta,porneste automat!

- in momentul in care dai de contact se aprinde un beculet intre faruri si se dau limbile la ceasuri pana la capat, NICE!

 

Urcandu-ma inapoi pe XX:

- am fost tentat sa-i dau mai tare, nu are tendinta de ridicare pe care ma simtit-o pe ZX

- casca imi ramane total in vant, parbrizul la Honda e mai jos un pic

- pare mai stabila dar mai greoaie pe drum

- pentru mine la ora asta ar fi fost mai bun un XX, sunt convins, dar asta a fost ocazia

 

Primele poze, scuze- facute cu telefonul, si discutia ramane deschisa!

post-7144-1164615582_thumb.jpg

post-7144-1164615600_thumb.jpg

post-7144-1164615610_thumb.jpg

post-7144-1164615622_thumb.jpg

post-7144-1164615642_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, s-o stapanesti sanatos :burnout:

Culoarea e super.

Are toba originala? Daca da sa nu o schimbi ;) .

Intradevar scaritele alea sport sunt foarte nepractice in folosirea cotidiana. Totusi motoreta mi se pare f. cunoscuta, de unde ai luat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos,si multi km fara incidente ! Dar tot XX-ul este mai tare ! Nu te supara,dar la drum cand mergi cu XX-ul ai un sentiment de siguranta ...stiindu-te si pe o HONDA binenteles !!! Sper sa nu te superi dar asta am simtit eu .Poate ca trebuia sa mergi un pic mai mult pe XX.

 

ARGUMENTE, daca se poate. Fara "am auzit","se stie ca asa e","mie mi-a cazut x sau y" sau altele care pot fi spuse in egala masura si despre Honde. Ceva statistici oficiale, adica.

(fara ca sa arunc cu maro in XX si in Honde in general, ca nu e cazu'; parerile mele despre ambele modele au fost spuse deja...)

Cu multumiri; Taz, Kawasaki ZX-11 (ZZR-1100) D1, 1993, peste 120.000 km (din care nu foarte foarte multi pe placul politiei rutiere), compresie 14 pe toti cilindrii, nici o defectiune.

 

P.S.

etc. etc......

 

Invatatorule, ce te face sa crezi ca in citeva mii de km de mers cu un XX sau cu un 9-R tu ai putea intelege mai multe de la motoarele astea decit mine sau alti citiva de pe-aici in citeva zeci?

In alta ordine de idei nu e treaba mea, a ta sau a altora sa stiu citi km a facut Niko si cu ce anume, sfaturi pe tema asta s-au dat, fiecare tine cont de ele sau nu. Omul a cerut niste pareri si le-a primit, asta-i tot.

Tu de fapt ce cauti pe topicul asta? :D

Nici el nu stie...se baga in seama domnul pilot ! :burnout:

 

Cum ai ghicit hani?!?Fix invidie e!Sunt invidios pe un tip cu 5000 km pe sezon care vrea sa'si ia racheta.Cu aia isi termina repede norma de 5000 : intr'un weekend.

Eu eram curios cum de te poti plictisi de o motoreta ca a lui in 5000 km cand abia dupa dublul sau triplul astora incepi s'o inveti.Am fost inteles gresit, da' mi se rupe, n'am cui sa'i explic.

 

Bafta cu XX sau ZX, domnu' Niko!

P.S. : mi'au placut sfaturile si parerile voastre despre Dominator, o singura intrebare am : cati km ( sau poate sute de metri ) aveti pe Domi? Ah, sa nu uit : foarte tare faza in care CBul trece peste pietrisul in care Domi s'a varsat.Mi'e foarte clar acum ca Dominatorul n'are ce cauta in teren, ma duc sa caut un CB

Dar tu cati km ai pe doua roti ? Ca pilot vorbesc ! ;)

 

Este motoreta unui prieten de-al meu care cocheteaza cu supermoto, Vali, tot Tomina la origine, an 2000, 23.000km, cauciucuri aproape noi Dunlop Sportmax Qualifier.

http://www.honda.co.uk/motorcycles/Dispatc...kbird#focusHere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...