Sari la conținut

Hai sa gasim motociclete abandonate


jethro tull
 Share

Postări Recomandate

ar fi frumos sa gasesti ceva.

Ce spunea mai sus Burg_man se refera la faptul ca motocicletele vechi au fost vanate asiduu in anii 90 si duse afara cu eficienta exemplara. Au ramas povesti si urme vagi. Ce poti sa gasesti tu e in felul urmaor:

1) pe bune un zundapp (cea mai mica sansa; mai sunt cazuri care au dar viseaza muuuuulte mii de euro pe un sac de fiare, singuru motiv pt care au ramas fiarele aici)

2) o ruseasca relativ moderna (la tara multa lume foloseste zundapp sau bmw pentru a descrie orice moto cu atas si boxer ) - sanse medii si mici sa existe si sa mai aiba si acte... nu ar fi rau una din variantele astea

3) o poveste frumoasa valabila acum mai mult de 20 de ani - cele mai mari sanse :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, sunt constient de ce zici, nici eu nu sunt adeptul "imbatarii cu apa de ploaie", dar Hoinarul asta mi-a dat ceva sperante. Legat de ce zici la punctul 2, chiar ieri a venit cineva la mine si mi-a zis ca e chiar frumoasa, mai ales ca Mobrele sunt proaste, dar asta e Hoinar :))

Indiferent ce gasesc, revin cu info.

 

P.S.: Stie cineva o solutie pentru curatarea calaminei si a depunerilor din carburator? Eu am un fel de sare care se foloseste la scara industriala pentru curatarea unor depuneri de reziduu petrolier (un fel de smoala). Problema e ca am pus corpul carburatorului acolo si l-a curatat destul de bine, dar am pus si paharul carburatorului si a cam inceput sa il topeasca, asa ca am anulat.

Din nou, ma frapeaza pentru ca am facut reglajele destul de ok (zic eu), dar nu porneste la kick start decat foarte greu. La impins porneste relativ repede :))

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jiclerele alea mici din alama le poti lega cu ceva sarma subtire si le pui la flacara de la aragaz, le tii pina isi schimba culoarea, pe urma dat cu o periuta fina de sarma.

Orificiile alea sunt ft mici sa le poti curata cu altceva, materiale corozive sunt excluse, diluantii nu-si fac treaba acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc. Aseara am vrut sa o fac cat de cat ca sa porneasca, sa fiu sigur ca mai merge. In seara asta o sa desfac din nou carburatorul si o sa ii verific si aprinderea, pentru ca am impresia ca s-ar putea sa dea scanteia putin mai tarziu decat ar fi cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sablare cu bicarbonat de sodiu, pentru corpul carburatorului, iar jigloarele cu sarma de cupru sau genul de fir de otel care se gasea in vechile ace de seringa..

 

in carburator nu este calamina...probabil oxidare de la zacut afara atatia ani...

 

 

O sa incerc. Aseara am vrut sa o fac cat de cat ca sa porneasca, sa fiu sigur ca mai merge. In seara asta o sa desfac din nou carburatorul si o sa ii verific si aprinderea, pentru ca am impresia ca s-ar putea sa dea scanteia putin mai tarziu decat ar fi cazul.

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sincer nu e "constructiv" sa avem aceasta abordare!

Eu stiam in satul meu natal un Zundapp ce a avut un piston spart, iar in trecut nu s-a ocupat proprietarul de el, de fapt nici prea usor nu era sa rezolvi o astfel de problema.

M-am gandit ani la el, dar mereu am zis "e la fier vechi ori deja s-a gasit alt destept"- deoarece proprietarul a murit si mostenitorii nu erau persoane ce ar fi fost interesate de restaurare, zona mai retrasa, slabe sanse de contact cu "oportunisti" care au fost concentrati pe ardeal (asta era oltenia), si nu am facut un drum de cca 300+300Km.

Anul trecut, discutand cu un prieten ce a fost contrariat de atitudinea mea,care a zis ca si daca am 10% sanse, de ce sa nu incerc, m-am pus chiar a doua zi pe drum (am facut 680 kn intr-o zi) si am mers.

Se pare ca am fost comod, nu a fost predat la fier vechi si nu a fost vandut imediat dupa '89, l-a luat cineva din zona Sibiu "pentru piese", sigur pe mai nimic cu cca 12 ani in urma.

Comoditatea noastra costa, iar "Dumnezeu da, dar nu baga in traista" e adevarat, aveam coordonate, stiam ca merita, de ce nu am incercat?-aceeasi gandire"a plecat la fier vechi ori e deja in Germania", nu a fost asa.

MERITA INCERCATA ORICE PISTA!(daca vrem sa obtinem ceva).

In fond ce asteptam?-sa vina un proprietar de Zundapp la M.Preda(scuze, esti ultimul ce a postat si te folosesc de exemplu, nimic personal) " nu vrei un Zundapp, 1000 lei, stiu ca iubesti motocicletele boxer?"

Propunerea mea: LUPTA!, cauta, mai sunt sanse(minime), cel putin incerci!(altfel vei avea regrete pe termen lung ca nu ai incercat)

Valabil si la alte modele, fiecare suntem atasati de diverse modele care se gasesc tot mai greu, dar inca mai sunt si se distrug pe zi ce trece!

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, vin oamenii cu Ţundapuri, da cer peste zăşemii de ieuro. Apăi nu am bani să le iau pe toate, că le-aş lua. Pe fond ai dreptate, merită să încerci, nu ai nimic de pierdut. Pt una. Dar să vezi că după o perioadă, sătul de mezeuri sahariene şi mobre cu afetu de mitralieră, ţi se cam taie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mihai,

Ai dreptate,dar eu am postat deoarece pe de o parte imediat ce a zis omul ca are o pista au sarit toti"pe el" ca "se abereaza", iar pe de alta parte, experienta mea cand toti cunoscutii au zis ca "visez", nu mai exista nimic acolo,dar a existat si am fost doar comod si influentat.Doar cei "anormali" fac ca lumea sa mearga inainte.Fiecare "cu drumul lui", actioneza ca atare si are rezultatele lui.Eu sper sa reuseasca si sa ne dea la toti "o palma" cand va posta ce nu ne astreptam, poze cu un Zundapp.Eu, personal ii urez "BAFTA", in vara ve facem poze cu Zundapp-ul lui (ca doar nu ne lasa sa ne dam cu el!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, Hoinarul e la vanzare. Din pacate mai am inca doua si nu reusesc sa ma inteleg cu "lumea" ca sa le pastrez pe toate 3. Am un Suzuki GSX 250 E din 1986 care a fost abandonat si pe care vreau sa il restaurez. Problema e ca imi trebuie butelie de argon si aparat de sudura in aluminiu (deocamdata am aparat de sudura normal) asa ca prefer sa vand Hoinarul si sa investesc in echipament ca sa reconditionez Suzuki (cel din topicul asta: /index.php?/topic/697372-1986-suzuki-gsx-250-e-pe-masa-de-operatie/?hl=+bad%20+florentina ).

 

Pe ala il am de 3 ani si m-au tinut pe loc cateva piese de rahat care efectiv se gasesc foarte greu. In plus am tot fost plecat cu serviciul si nu am apucat sa le caut. La omul cu Zundapp o sa merg macar ca sa vad daca e ceva acolo, sa imi iasa din grija, indiferent daca o iau sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionam tot ce e exotic , romanestile pixda masii . Nu o lua in nume de rau poate eu sunt mai dificil nu sunt inteles ,,la scris,,


» Post actualizat in 08 Mar 2016 00:04

Am si eu un Hoinar si arata nou nout si functionabil la fel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionam tot ce e exotic , romanestile pixda masii . Nu o lua in nume de rau poate eu sunt mai dificil nu sunt inteles ,,la scris,,

» Post actualizat in 08 Mar 2016 00:04

Am si eu un Hoinar si arata nou nout si functionabil la fel .

 

Nu e vorba despre a fi exotica sau nu, ci doar ca o prefer pe aia. Cu aia as putea si sa merg pe strada fara probleme, cu Hoinarul nu.

 

Din oficiu arata ca in poza de mai jos, deci nu e cine stie ce nava spatiala...

 

Suzuki%20GSX%20250%20E%201982.jpg

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai imi trebuie membranele din carburatoare, pe care le-am gasit destul de greu si inca cateva chestii, dar pe care le-am gasit. Cea mai mare problema, dupa cum am scris si pe topic, e cu rezervorul care are gauri pentru ca a fost lasat fara capac, dar luna viitoare as vrea sa imi cumpar un aparat pentru sudarea aluminiului si sper sa il pot rezolva singur.

 

P.S.: Carburatoarele sunt Mikuni BS 30 SS, dar iau in calcul sa le schimb cu totul, pentru ca am gasit membrane numai la preturi extraordinar de mari.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca acolo locuiesc parintii mei si implicit acolo am locuit si eu pana acum cativa ani. Cand aveam vreo 10-12 ani aveam o Jawa cu care mergeam pe camp (avem un rau foarte aproape de sat unde mergeam cu prietenii mei bikeri, toti pana in 15 ani). Tot atunci (adica acum vreo 15 ani) intr-un sat vecin era un barbat la vreo 50 de ani care avea motocicleta asta Zundapp de care va zic. Am vorbit acum cu un vecin de-al mosului si cica inca ar avea-o. De aia zic ca ma duc diseara sa verific. Tot din zona aia am luat si Hoinarul.

 

Daca arata ca asta Zundapp ul cautat de tine, o sa ai ceva de lucru la el.

Mai avea Tata o vorba, daca ai necaz pe cineva, nu trebuie sa-l bati...arunca-i un ceas stricat in curte, ca pe urma o s aiba ce face, tot asa si cu tine ti-o cauti cu lumanarea. :D

 

 

 

post-15361-0-14225700-1457555998_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...