Sari la conținut

accident grav dn1 in apropiere de ploiesti


pebbles_ohp
 Share

Postări Recomandate

[...]acum sa fim seriosi...omul nu avea viteza prea mare dar cand se gaseste unul cu conserva sa dea in frana ca i se pare lui ceva pe un drum unde viteza e legala 90 sau 100,cum dracu sa nu se intample tragedii...[...]

 

Daca avea 130 pe un drum cu limita de 100 si inca nu avea viteza prea mare, atunci care e viteza prea mare dupa mintea ta pentru acel drum? Pare-se ca a murit, deci viteza totusi era prea mare fata de ce ii permitea drumul sau fata de ce era el in stare sa controleze. Numai cascadori domnule, numai cascadori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca avea 130 pe un drum cu limita de 100 si inca nu avea viteza prea mare, atunci care e viteza prea mare dupa mintea ta pentru acel drum? Pare-se ca a murit, deci viteza totusi era prea mare fata de ce ii permitea drumul sau fata de ce era el in stare sa controleze. Numai cascadori domnule, numai cascadori.

Se vede fratioare ca te dai cu mobra pe ulita....pai 130 e mult pt o mobra de 600,bai frate numai mobristi adevarati pe aci,sau te pomeni ca tu mergi numai cu 60,lupul moralist....lasaneeee,si totusi ai un pic de respect pt omul ala daca nu mai e printre noi.....!!!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut intr-un articol al carui link a fost dat pe o pagina anterioara ca ar fi murit si am luat de buna informatia. Eu sper sa fie bine, dar am zis si mai devreme, la cum arata masina - putine sanse.

 

Mi-am amintit acum, la cateva minute dupa ce am plecat a trecut un politist motociclist in viteza spre zona unde era accidentul, si pana la Ploiesti nu am intalnit vreo ambulanta (nici pana la Bucuresti, dar cred ca la Ploiesti l-ar fi dus).

 

Mesaj completat

Daca avea 130 pe un drum cu limita de 100 si inca nu avea viteza prea mare, atunci care e viteza prea mare dupa mintea ta pentru acel drum?

Viteza nu era prea mare, din pacate era neadaptata la traficul mult prea aglomerat si viteza prea mica a masinilor speriate de masinile de politie. Chiar cu cativa km mai inainte a intors in fata mea un logan de politie peste linia dubla continua, ca sa schimbe sensul de patrulare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti dusi cu viteza mare - viteza mica. Daca avea 130 pe drum cu limita de 100, LEGAL AVEA VITEZA PREA MARE, mai mare cu 30 km decat avea voie. Daca nu a apucat sa puna frana si s-a strivit ca musca de ala din fata, AVEA VITEZA PREA MARE pentru ce putea el sa controleze sau pentru ce permitea drumul. Obeafloesc, nu conteaza capacitatea motorului varza calita ce esti, motocicleta aia ajunge la 240 (daca e CBF) dar asta nu inseamna ca 200 e ok pentru ca motocicleta mai poate duce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, genială asta, ai dreaqu de proprietari de peugeot... ucigaÂşi de motocicliÂşti

Pejo 1: Accident Iuliu Maniu pt-a veteranilor

Pejo 2: Accident Soseaua Pipera

Pejo 3: Accident bd. Mircea Voda.

Pejo 4: Accident Cheia

Pejo 5: Iesirea Din Cluj

Pejo 6: Accident Bd Timisoara-Bucuresti

Pejo 7: Accident mortal Calea Mosilor

More: /index.php?...Search&f=14 ...

 

 

Daca avea 130 pe un drum cu limita de 100 si inca nu avea viteza prea mare, atunci care e viteza prea mare dupa mintea ta pentru acel drum?

Limita e 110 acolo. Si nu m-as lua dupa ochiometru unui forumist in stabilirea vitezei. Daca Pejo statea pe loc si el avea 130, Pejo era taiat in doua.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede fratioare ca te dai cu mobra pe ulita....pai 130 e mult pt o mobra de 600,bai frate numai mobristi adevarati pe aci,sau te pomeni ca tu mergi numai cu 60,lupul moralist....lasaneeee,si totusi ai un pic de respect pt omul ala daca nu mai e printre noi.....!!!

Se pare ca totusi pentru cineva a fost prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti dusi cu viteza mare - viteza mica. Daca avea 130 pe drum cu limita de 100, LEGAL AVEA VITEZA PREA MARE, mai mare cu 30 km decat avea voie. Daca nu a apucat sa puna frana si s-a strivit ca musca de ala din fata, AVEA VITEZA PREA MARE pentru ce putea el sa controleze sau pentru ce permitea drumul. Obeafloesc, nu conteaza capacitatea motorului varza calita ce esti, motocicleta aia ajunge la 240 (daca e CBF) dar asta nu inseamna ca 200 e ok pentru ca motocicleta mai poate duce.

Esti praf,asta se vede si e destul de clar....si mai lasa jignirile viteazule...din spatele compului...

Mesaj completat

Se pare ca totusi pentru cineva a fost prea mult.

Asta cam asa e...pacat!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un localnic ce a vazut evenimentul, mi-a relatat ca masina implicata in coliziune cu motorul, a intrat pe DN1, venind de la Baicoi...iar a doua masina implicata, condusa de o femeie ai intrat intr-un parapet, datorita faptului ca aceasta s-a speriat cand au zburat bucati din motor/masina implicata prin fata ei! V-am relatat exact ce mi-a spus respectiva persoana, iar daca acestea sunt adevarate, dinamica accidentului se schimba! Sa-i dea Dumnezeu zile motociclistului! Doame Ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti dusi cu viteza mare - viteza mica. Daca avea 130 pe drum cu limita de 100, LEGAL AVEA VITEZA PREA MARE, mai mare cu 30 km decat avea voie. Daca nu a apucat sa puna frana si s-a strivit ca musca de ala din fata, AVEA VITEZA PREA MARE pentru ce putea el sa controleze sau pentru ce permitea drumul. Obeafloesc, nu conteaza capacitatea motorului varza calita ce esti, motocicleta aia ajunge la 240 (daca e CBF) dar asta nu inseamna ca 200 e ok pentru ca motocicleta mai poate duce.

Bai frate, ne lasi cu rasinile astea?! N-a zis nimeni ca mergea legal, ci doar ca nu era vreo mare viteza. Pe sectorul ala de drum pana la 110 nici radaru nu-ti da vreun leu amenda. Si diferenta de 20 km/h o alerg eu daca ma las doua zile de tutun.

Nu mai e loc frate de d-astia legalii si scortosii... Nu vrei sa mergi tu cu 90 pe DN1 sa vedem in cat timp se suie unu pe tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce imi place mie la rubrica asta de accidente e ca toti sunteti niste ilustrii specialisti de accidente si niste piloti desavarsiti.... d-aia rad de ma prapadesc cand citesc ineptiile debitate.

 

niciodata motociclistul nu e vinovat :P))))

 

din cate imi amintesc eu aceasta rubrica a fost creata sub titulatura "sa invatam din greselile altora" deci: la acest accident conducatorul auto a iesit de pe banda de accelerare la o viteza scazuta fata de cea a coloanei de pe DN iar motociclistul a realizat asta prea tarziu din tertze motive. CONCLUZIE: belitzi ochii cand vedeti un tolomac ca iese de pe banda de accelerare si eventual lasati-l sa intre in coloana(char daca are cedeaza), ca asa se procedeaza in tarile civilizate. va las pe voi sa va ganditi de ce e mai bine asa decat: avea cedeaza frate, mi-a iesit in fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergea nu 90,nu avea ce sa caute pe prima banda.Nu-l cunosc pe radutheone,dar e singurul legat la realitate din toti ce au comentat.Daca e de-al nostru,nu inseamna neaparat ca nu a gresit,iar noi,motociclistii,suntem peste conservari.Ma crucesc cand vad pe unii motociclisti cum merg,si mai tragic,cum mor cu legea de partea lor.Mergeti,fratilor,mai atent,si cititi intentiile masinilor din fata voastra.merg si cu 200+ pe dn,dar merg si cu 70 cand e cazul,mai ales duminica seara,dupa o sarbatoare.Iesiti pe amckart,la serres,pe offroad cu crossuri,daca vreti senzatii,pt ca pe sosele viata este inimaginabil de fragila.

Mesaj completat

ai dreptate si tu,stulewa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaaa, stai un pic, ca accidentul e pe banda 2.... deci cade tot ce am zis mai sus si ramane varianta neadaptarii vitezei la conditiile de drum/trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urata situatie. Si faptul ca acest lucru nu sperie lumea este mai urat. Va dati seama ca acest om avea incredere in el ? Omu mergea si el bine, punea frana, facea slalom la 120 la ora prin trafic, accelera puternic si lua curbe decent ? Ce se gandea el in casca cu momente inaintea accidentului? Probabil lucruri pe care si noi le gandim zi de zi. Si totusi nu mai apuca zile cu zambetul pe buze.

 

Jucam un joc periculos baieti. Si nu reuseste nimeni sa ii dea de cap. Toata lumea renunta la el cu timp ramas in rezervor sau pierde. Bafta si asfalt fara incidente neprevazute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgem are cele mai pertinente date despre ce s-a intamplat,avand in vedere ca a fost aproape martor.Viteza mie mi se pare f mare avand in vedere ca era mult trafic,sa crosetezi printre masini cu 130...Nu conteaza viteza legala,se adapteaza viteza la conditiile de drum,poti sa ai conditii de 30kmh sau de 230kmh.Nu suntem roboti sa ne luam dupa ce zic niste panouri.Cu cat e traficul mai aglomerat,cu atat treaba devine mai periculoasa,unde era condusul preventiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate si tu,stulewa

 

 

da ma dar vezi tu, la competitii nu te vede nimeni cat esti de "meserias", nu se sperie nimeni de tine in trafic, nu iti face nimeni loc daca turezi mobra in gol cu tomele de inox...

 

multi nu stiu ca exista o federatie romana de motociclism, sau cine a castigat Dakarul la clasa maraton....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ultimele poze trag concluzia ca impactul nu a fost la o viteza foarte mare. Am avut placerea, da placerea ca era un dobitoc, sa vad cu ani in urma un accident oarecum similar intr-o capitala europeana. eram in masina la stop si pe partea opusa, tot la stop statea linistita o tanti intr-un Suzuki Swift - un hatchback - model similar cu Peugeot-un implicat in accidentul de pe DN1. Tot din directia opusa veneau 3 mobre in viteza de la un alt stop intreptandu-se catre masina oprita la stop. Unul din baietzasi ii da gaz sa faca un stopie, ca deh era pe "Magheru" local in mijlocul zilei. Ceva nu i-a iesit si a venit prea tare doar pe roata din fata, s-a speriat si inainte sa intre in Suzi Swift a blocat fata si a venit gramada, atat el cat si motorul, dar cu coada inainte, peste haionul masinii. Cred ca nu avea mai mult de 10km la ora la impact, dar cu toate astea a facut zob spatele masinii, un superb V, iar cascadorul in mijlocul lui pe bancheta din spatele masinii! In fine, mai mult femeia de la volan a suferit, ca era in soc, cand s=a trezit cu asta pe bancheta, mobristul nu a avut nimic fizic, poate doar "respectul" sa-l fi pierdut cu asa manevra... De aici si concluzia ca nu a fost vorba de "100km/h cel putin" cum zicea un tembel pe alt forum dar se pare ca si la viteze mici, la impact frontal sansele sa scapi sunt minime.

 

in zonele astea cu bretea sa intre bizonul de la Campina, Baicoi, etc pe DN1 intotdeauna am avut probleme indiferent cate roti aveam sub cour, acolo nu era zona de stat cu mana-n gaz.

 

sper sa aiba zile si informatia cum ca a murit sa nu se confirme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va mai zic o faza.. in timp ce eram opriti acolo si ma pregateam sa fac poze, trece unul cu un jeep claxonand si facandu-ne semnul "prezidential"... halal conducatori auto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate am trecut si eu prin zona, iar motorul si masina erau deja pe platforma. In urma cu 30 de minute trecuse prin fata mea, eu iesind din Breaza, nu mi s-a parut ca mergea tare, dar nu stiu ce a facut mai tarziu... sper sa nu fi murit cu toate ca sunt putine sanse.

post-39187-1303803482_thumb.jpg

post-39187-1303803510_thumb.jpg

post-39187-1303803580_thumb.jpg

post-39187-1303803640_thumb.jpg

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un localnic ce a vazut evenimentul, mi-a relatat ca masina implicata in coliziune cu motorul, a intrat pe DN1, venind de la Baicoi...

Am identificat cu Google Street View exact locul accidentului.

http://maps.google.com/maps?f=q&source...136.08,,1,10.79

 

Se vad semnele de prioritate si parcare pe una dintre pozele de pe pagina 4, si se vad si sagetile de pe sosea de pe sensul opus de mers (dinspre Ploiesti).

 

Intorcand harta invers:

http://maps.google.com/maps?f=q&source...003653&z=19

se vede ca drumul care iese din Baicoi e la cam 100 de metri in spatele locului unde s-a produs accidentul, deci e foarte posibil ca Peugeot-ul sa fi intrat intr-adevar de pe acel drum care vine din Baicoi si sa fi virat stanga pe DN1 spre Ploiesti.

 

Tot pe harta asta inversata se vede si panoul publicitar din poze, si se vad si stalpii de inalta tensiune de pe marginea drumul care iese din Baicoi, deci locul accidentului asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA SCRIU CU CAPS: MOTORUL AVEA 140KM/H LA IMPACT.Am participat la suirea motorul pe masina de asistenta rutiera. Avea kilometrajul blocat la 140 km/h. Restul nu mai am ce comenta. Casca era plina de sange dar intacta motorul arata bine pentru un asemenea accident. Partea din fata inca exista. Peugeotul era "confiat" pana in dreptul scaunelor din fata si plin de miere pe geamuri prin interior. Dupa cum arata tind sa cred ca masina avea viteza foarte mica.

Aveti grija. Motorul trage dar nu uitati de femei, tampiti, tarani, masini proaste si drumuri asemenea. Indiferent cat vorbim noi aici aceastea tot vor exista. Nimeni nu face educatie rutiera. Si nici noi motociclistii nu luam asta in serios. Cand m-am dus spre munte eram cu 120pe banda a doua, dacie nova pe prima banda si trece printre mine si dacie cu zic eu 190km/h un motociclist! Am ramas nemiscat pt ca il vazusem in oglinda. NU MAI RISCATI ATAT. NU MERITA.

Pimavara frumoasa va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...