alex_en Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) E tot o chestie home made, facuta din sticle de sticla, interconectate intre ele prin furtune. Am vrut si eu sa-mi fac asa ceva, dar mi-a fost lene sa caut sticle de lapte/whiskey ...plus ca le poti sparge usor...not good! Uita-te in filmuletul . Harmonizerul tau e din alt film, Star Trek parca se numea... Editat Iunie 8, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Ala o pus tuburile alea doua ca sa nu ii traga lichid in motor Ingenioasa solutia daca stai sa te gandesti Eu nu cred ca asta a dorit. In acel tub intra de cel putin 30 de ori cantitatea de lichid din furtun! Un ciclu motor in pricipiu are un timp de admisie si trei fara. Acest lucru face ca acul manomerului(vacuumetru) ca si coloana de lichid sa oscileze. Una din solutiile de a anula aceasta oscilatie este de a adauga in circuit un condensator. Acesta a fost rolul celor doua camere. Am folosit tot felul de dispozitive pentru sicronizare pana acum, mecanice, cu mercur inclusiv electronice. Toate dispozitivele specializate(de firma), sunt dotate cu obturatoare pentru ca au volum mic. Deci nu este vorba de ingeniozitate ci de functionalitate. WTF man, da' are si GPS jucaria? nush cum sa face ca sistemul meu, care se face in 3 minute si costa 3 lei se incapatineaza sa mearga f bine. Nu conteaza ce sistem utilizezi, important este sa sti sa-l folosesti! In general se doreste aparatura simpla, fiabila, cu volum mic si aplicabilitate rapida, spatiu de depozitare, etc... Metoda cu furtune este aleasa pentru costul foarte scazut, dar foarte greoaie in practica(pregatesti un aparat o ora ca sa faci un reglaj in doua minute). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=rENpxq_neZ0&feature=related un filmulet destul de explicit referitor la sincronizare. acesta este singurul din care am inteles si eu cum se face. acum trebuie sa confectionez un dispozitiv din ala pe baza de lichid Editat Octombrie 29, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ...acum trebuie sa confectionez un dispozitiv din ala pe baza de lichid Sefu' cu tot respectul, am sa-ti sun un lucru foarte important! Nu conteaza cu ce tip de aparat faci sincronizare de carburatoare! Conteaza sa sti ce faci... restul sunt vorbe(uita-te in urma la tot ce s-a scris). Daca intelegi bine! Daca nu, poti sa-ti faci si scule atomice... ai sa vorbesti inutil pe pe acest topic in care toti "desteptii" lauda scula dar habar n-au ce inseamna carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Sefu' cu tot respectul, am sa-ti sun un lucru foarte important! Nu conteaza cu ce tip de aparat faci sincronizare de carburatoare! Conteaza sa sti ce faci... restul sunt vorbe(uita-te in urma la tot ce s-a scris). Daca intelegi bine! Daca nu, poti sa-ti faci si scule atomice... ai sa vorbesti inutil pe pe acest topic in care toti "desteptii" lauda scula dar habar n-au ce inseamna carburatie.. am inteles eu cat de cat.la mine este din carburatie ca imi merge in suturi la viteza mica si constanta.este usor la sradul meu,sau asa pare.de stricat nu prea am ce sa stric decat o desincronizare. nu umblu la nivelul camerelor sau alte reglaje.bujiile erau foarte ok cand le-am verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ...imi merge in suturi la viteza mica si constanta... Nu inteleg! Ce insemna "in suturi"? O roata ovala sau un tambur oval in contact cu sabotii, creaza acelasi simptom, iar daca este vorba de intreruperi, aproape sigur potate fi o cauza cumulata: aprindere + carburatie, in nici un caz doar carburatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) Nu inteleg! Ce insemna "in suturi"? O roata ovala sau un tambur oval in contact cu sabotii, creaza acelasi simptom, iar daca este vorba de intreruperi, aproape sigur potate fi o cauza cumulata: aprindere + carburatie, in nici un caz doar carburatie! adica ai aceeasi senzatie ca si cand accelerezi putin si in secunda 1 inchizi gazul.in accelerarae este bine.numai la mers constant si viteza mica.mi-a crescut doi consumul foarte mult. Editat Noiembrie 10, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Care-s semnele cum ca ar avea nevoie de sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Ralanti instabil, mers neregulat, consum marit de combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 adica ai aceeasi senzatie ca si cand accelerezi putin si in secunda 1 inchizi gazul.in accelerarae este bine.numai la mers constant si viteza mica.mi-a crescut doi consumul foarte mult. ia vezi tu lantul sa nu fie intins inegal. face exact ceea ce ai descris tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) ia vezi tu lantul sa nu fie intins inegal. face exact ceea ce ai descris tu... cum adica intins inegal.pai ori este intins ori nu este? poate vrei sa spui ca are uzura si are portiuni mai lungi. dar consumul,relatiul? de ce a crescut si relantiul instabil , mers constant dupa 20-30kmh sau o treapta mai sus merge bine. sper ca ai inteles ce am spus,cum face la mine.nu te contrazic cu lantul,nu l-am masurat dar eu meg pe carburatoare mai ales ca in ultimii 4-5 ani nu a vazut reglare si sincronizare Editat Decembrie 5, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 E de la carburatoare.asa e si la mine.exact aceleasi simptome!insa lantul poate fi intkns inegal.poate fi pe o larte 4dungi si pe una 6....si atu ci si roata sta stramba:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) O varianta ieftina de sincronizator - facut din doua manometre luate de la aparatele de masurat tensiunea arteriala - gasiti la "rusi" in piata, cele mai ieftine variante - eventual poate au doar "ceasurile" de vanzare separat, stiu ca le-am luat cu 10-15 lei bucata - trebuie intai desfacut cadranul - si indoita in jos o lamela care blocheaza miscarea acului inapoi (este gandit initial sa masoare doar presiuni pozitive - relativ la presiunea atmosferica) - lipite pe o bucata de lemn, adaugate furtune - si foarte important - indesat ceva burete pe furtune - ca sa limiteze debitul de aer, altfel acele "bat" foarte tare, in ritmul motorului - si sunt greu de urmarit. Sau improvizat cu robineti de la magazine de acvaristica. Ceasurile sunt destul de precise, pentru etalonare suplimentara folositi un furtun in Y - ca in poza - ca sa urmariti daca acele se misca simetric. Alta scula "home-made" ieftina, utila si foarte eficienta este stroboscopul - pentru verificarea avansului (static si dinamic) si a aprinderii. Am facut recent cu succes operatiunea la o motocicleta mai veche, folosind doar doua sarme si elementul cu neon de la un bec ecologic oarecare, oricat de ieftin (5-6 lei in piata) - demontati partea cu electronica ascunsa in fasung - incat sa ramana doar elementul cu neon si firele corespunzatoare - legati cate un cablu de fiecare fir, se scoate fisa de la bujia cilindrului nr.1 si se inseriaza elementul neon intre fisa si bujie. Mai trebuie adaugata o linie alba in dreptul semnului "F" de pe platoul de reglaj al aprinderii - cu oja sau vopsea alba sau ce aveti la indemana, ideea e sa aiba contrast. Neonul va genera un flash la fiecare scanteie, inchizand totodata circuitul de inalta tensiune - bujia continua sa functioneze normal. Un dezavantaj este ca flash-ul dat de neon este destul de slab - trebuie lucrat intr-un garaj sau seara/noaptea - insa este foarte precis - si pentru utilizare ocazionala isi face treaba foarte bine. Ajuta mult la diagnosticat cazurile suspecte de "nu porneste, desi are benzina si scanteie" - mai toate motocicletele in ziua de azi au sincronizarea aprinderii pe bobina (pickup coil) - si nu se poate verifica aprinderea altfel (static, ca la platini sau senzor hall). Editat Martie 12, 2013 de moshulik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Interesant! ..teoretic ce scri tu este posibil. Desi am lampa stroboscopica, am sa verific cu prima ocazie varianta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 O sa fi mult injurat,cel putin de mine ai fost. Nu sterge nimeni prostia asta de aici!?!?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 dati ban permanent retardatului de "fesu".A postat poza asta pe toate topicurile.....sa fie in bafta lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 am un hornet 900 injectie. am gasit stuturile de vacum. cilindrul de referinta este 2.problema este ca nu gasesc suruburile de reglaj. am studiat manualul da nu am gasit nimic. sau sunt eu bou. daca stie cineva sa ma lumineze. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salut, caut si eu un capacul negru de plastic din partea de sus a carburatoarelor, am unul din ele crapat si-mi trage aer fals, cauza care duce la imposibilitatea sincronizarii lor. Stiti unde pot gasi unul fara sa fiu nevoit sa cumpar toata bateria de carburatoare? Sau o solutie alternativa?Capacul este crapat langa unul dintre suruburile de fixare, am incercat cu silicon pt garnituri sa etansez insa fara rezultate. Un capac nou unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 nu prea gasesti. dar exista poxipol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) salutare, are careva din Bucuresti,un sincronizator de carburatoare cu imprumut pt o saptamana? rasplatesc cu bere sau ce o fi. Multumesc Editat Mai 6, 2013 de iama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 La mine mergea in 3 pistoane... Care-s semnele cum ca ar avea nevoie de sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 ...un sincronizator de carburatoare cu imprumut pt o saptamana?... Ti-ai facut service moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 nu prea gasesti. dar exista poxipol! Nu e bun.Epoxi , tine la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Nu e bun.Epoxi , tine la caldura. mi se pare ca e tot rasina epoxidica. oricum, eu am folosit la un capac de chiulasa si a tinut, n-avea omul bani de sudura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Picatura si-a facut treaba desi nu capacul crapat era problema ci garnitura lipsa de la orificiul de sincronizare a carburatiei. Am improvizat una si sper sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.