mos bear Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Au existat astfel de cazuri. » Post actualizat in 25 Mar 2018 08:14 Bre, vezi ca i-ai dat reply unuia care scria prin 2007, intre timp a fost si banat. Se pare ca se reincarnase dar a fost banat iar. La ce se refera acel replay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 La ce se refera acel replay ? pai e mai sus, postul #906 catre bogdanawo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 pai e mai sus, postul #906 catre bogdanawo. Da da da ....scuze ! Eram bagat in subiect si voiam sa raspund lui Vlad ....am luat cu quote la gramada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Ca si un review vis-a-vis de dispozitivele de sincronizare, cel mai ok ca functionare, fiabilitate, simplitate si rezultate este clasicul manometru cu bare de inox. Din pacate la Hayabusa si in general la cele pe injectie este bine sa folositi un manometru electronic care sa indice depresiunea reala din admisie (nu doar ca reper) ptr ca altfel te poti trezi la final cu probleme ale amestecului carburant! Editat Martie 27, 2018 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 Va salut baieti... ma depaseste chestia astia cu sincronizat carburi..faceam curatat si reglata scuter dar asta era la 1 piston....am un hornet si mi s.a zis ca e recomandat sa le sincronizez... Intrebarea mea este...cum imi dau seama ca trebuie facut acest lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 (editat) Va salut baieti... ma depaseste chestia astia cu sincronizat carburi..faceam curatat si reglata scuter dar asta era la 1 piston....am un hornet si mi s.a zis ca e recomandat sa le sincronizez... Intrebarea mea este...cum imi dau seama ca trebuie facut acest lucru? Daca merge bine motorul (pornire, consum, acceleratie) nu trebuie sa sincronizezi nimic. Ce zici tu ca "e recomandat" sunt povesti de internet sau din folclorul motociclistic. Iar daca trebuie sa o faci si te depaseste mai bine du-te la unul care stie sa faca treaba asta. Editat Aprilie 11, 2018 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 mecanicii mereu recomanda asta.. fac si ei un ban. Doar mecanicii prosti recomanda sincronizare fara sa ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Va multumesc....merge bine trage bine...au zis mecanicii ca se aude un piston la care nu ajunge destula benzina...eu stiu cum merge un motor la care nu ii merge un piston de la masina...zgomotul ala de 3 pistoane il face doar cand raman fara benzina. Relantiu ok 1000 de ture...consum ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Desincronizarea se simte la ralanti, turatii mici si accelerare de la turatii mici. Pe langa vacuumetre se poate face o diagnoza preliminara masurand temperatura evacuarilor cu un termometru cu infrarosu, la ralanti, dupa pornirea motorului. Bine, la carburatoare pot aparea diferente si daca e dereglat amestecul la unul (sau mai multe) dintre ele. De aceea se recomanda periodic curatat, reglat si sincronizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Iulie 9, 2018 Share Postat Iulie 9, 2018 Cat mai costa acum o curatare si sincronizare pentru 2 / 4 cilindrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 Va salut! Am motorul de aproape un an, un suzuki bandit de 600 din 2001! vreau sa-l pregatesc pentru sezon, am reglat tachetii, acum vine partea de carburatoare (pentru ca atunci cand motorul este incins porneste cam urat si oricand undeva pe la 7000 ture pune putin in unghii)! as avea si eu nevoie de niste sfaturi...am facut "dispozitivul" cu sticle (gasit pe youtube, cred ca este mai ok decat cel doar cu furtune...in lipsa vacuumetrelor), am calibrat oarecum lichidul din ele la acelasi nivel si am inceput sincronizarea! am reglat 1-2, 3-4 si apoi 2-3! ceva schimbari sunt, motorul merge mai rotund si am impresia ca reactioneaza mai bine la accelerari, am dat doar o tura scurta pentru ca nu pot iesii cu ea! Preoblema pe care o aveam si inainte este cu avansul, ori nu stiu sa-l folosesc, ori nu este reglat sau are vreun defect, uneori in functie de temperatura de afara sau dupa ce motorul sta cateva ore si ramane foarte putin caldut imi uda bujiile! Ce sfaturi imi dati? ce presupune reglarea carburatoarelor? Am gasit manualul de reparatie, in afara de acele suruburi care se regleaza la 1 si 7/8 si a "plutitoarelor" mai este si altceva de reglat? as vrea sa le dau jos pentru a le curata si regla, apoi sa refac sincronizarea! Nu as vrea sa merg la mecanic pentru ca nu stiu pe nimeni de incredere , plus ca as vrea sa-l fac eu, e greu sa gasesti pe cineva sa stea sa "bibileasca"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 (editat) Singurul sfat pe care ti-l pot da, e sa iti recomand eu pe cineva, un mecanic care face asa ceva, de incredere. Asta, bineinteles, daca nu gasesti raspunsuri directe la intrebarile tale. Succes! P.S. treaba cu mecanicul recomandat, merge doar daca esti in Bucuresti, sau prin apropere. Editat Februarie 14, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Februarie 15, 2020 Share Postat Februarie 15, 2020 Multumesc, o sa incerc de unul singur, dacă ceva nu merge am sa iau legatura cu tine si ma deplasez la bucurești! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 15, 2020 Share Postat Februarie 15, 2020 Acum 23 ore, Georgefrk a spus: Am gasit manualul de reparatie, in afara de acele suruburi care se regleaza la 1 si 7/8 si a "plutitoarelor" mai este si altceva de reglat? as vrea sa le dau jos pentru a le curata si regla, apoi sa refac sincronizarea! Nu as vrea sa merg la mecanic pentru ca nu stiu pe nimeni de incredere , plus ca as vrea sa-l fac eu, e greu sa gasesti pe cineva sa stea sa "bibileasca"! da carburatoarele jos si curata-le bine , NU UMBLA LA PLUTUTIOARE , doar poti sa verifici ochiometric daca inchid toate la fel suruburile pt amestecul de relanti afecteaza , relantiul - pana la 1/4 din acceleratie si 1 7/8 sau cat ai tu e doar valoarea de referinta pentru pornitul motocicletei inainte de reglaj, ca sa reglezi amestecul cum trebuie iai nevoie de scule speciale si know-how sincronizarea carburatoarelor afecteaza doar functionarea la relanti -10% deschidere clapete maxim , dupa aia e irelevanta. cu kkturile alea de tuburi mai degraba risti sa faci un hydro-lock decat sa sincronizezi ceva, o poti face foarte bine pe banc cu o lumina in spatele carburatoarelor sau cu un subler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgefrk Postat Februarie 24, 2020 Share Postat Februarie 24, 2020 (editat) On 15.02.2020 at 20:54, superbec said: da carburatoarele jos si curata-le bine , NU UMBLA LA PLUTUTIOARE , doar poti sa verifici ochiometric daca inchid toate la fel suruburile pt amestecul de relanti afecteaza , relantiul - pana la 1/4 din acceleratie si 1 7/8 sau cat ai tu e doar valoarea de referinta pentru pornitul motocicletei inainte de reglaj, ca sa reglezi amestecul cum trebuie iai nevoie de scule speciale si know-how sincronizarea carburatoarelor afecteaza doar functionarea la relanti -10% deschidere clapete maxim , dupa aia e irelevanta. cu kkturile alea de tuburi mai degraba risti sa faci un hydro-lock decat sa sincronizezi ceva, o poti face foarte bine pe banc cu o lumina in spatele carburatoarelor sau cu un subler Le-am curățat, am umblat putin si la plutitoare dar foarte putin, toate sunt cam la 17 mm! Ideea este ca acele șuruburi în loc sa fie la 1 si 3/4 erau la 2 jumatate! le-am pus cum scrie în manual, a pornit la rece dupa ce am montat carburatoarele, dar nu mergea cum trebuie, nu rotund! Le-am pus din nou la 2 jumătate și dupa ce s-a răcit motorul nu a vrut sa mai pornească! Ce pot sa le fac? Cum le pot sincroniza cu sublerul? Editat Februarie 24, 2020 de Georgefrk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare și intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Da, iti trebuie niste “robineti”, probabil gasesti pe la accesorii pentru acvarii si niste furtune mai sanatoase. Interesante “ceasuri”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Cele de acvariu cu care am incercat prima data au cedat repede, le-am inlocuit cu unele de la raionul de gradinarit dintr-un magazin de bricolaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Poate te ajută... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Pentru puțin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Acum 17 ore, Motojurnal a spus: Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare și intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct? Numai bine! Daca vrei, ma uit prin depozit ce furtune pneumatice mai am. Parca aveam ceva futun de 12 mm. Ce filet ai la ceas? Poate gasesc si ceva adaptoare. Ceva in genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Cuple-push-in/conectori-push-in-drepti-filet-interior Ce diametru exterior are stutzul pe care vine furtunul la carburator? Cred ca daca greblez bine gasesc si ceva robineti sau drossele genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Regulatoare-debit/limitator-debit-pe-furtun Revin mai pe dupa amiaza cu ceva informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 (editat) Acum 8 ore, Silver Arrow a spus: Salut! Mulțumesc pentru interes! Momentan vacuumetrele sunt pe drum, abia pe luni (sper) vor ajunge în posesia mea. Încă nu pot să-ți dau informații referitoare de dimensiuni. Dacă voi întâmpina probleme în procurarea celorlalte materiale necesare, dau un semn. Numai bine! Editat August 13, 2020 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 (editat) Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia! Am găsit asta... https://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=21 Editat August 19, 2020 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Acum 39 minute, Motojurnal a spus: Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia! iti trebuie cate o sonda WIDEBAND pt fiecare cilindru, si cate un ceas .. astea costa cam 250E minim perechea X4 , o sa faci cel mai misto relanti de motocicleta ever .. in sarcina insa tot cu jiclere si ridicat cuie si dyno de cwr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.