Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Au existat astfel de cazuri.

» Post actualizat in 25 Mar 2018 08:14

 

Bre, vezi ca i-ai dat reply unuia care scria prin 2007, intre timp a fost si banat. Se pare ca se reincarnase dar a fost banat iar.

 

 

La ce se refera acel replay ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai e mai sus, postul #906 catre bogdanawo.

 

Da da da ....scuze ! Eram bagat in subiect si voiam sa raspund lui Vlad ....am luat cu quote la gramada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si un review vis-a-vis de dispozitivele de sincronizare, cel mai ok ca functionare, fiabilitate, simplitate si rezultate este clasicul manometru cu bare de inox. Din pacate la Hayabusa si in general la cele pe injectie este bine sa folositi un manometru electronic care sa indice depresiunea reala din admisie (nu doar ca reper) ptr ca altfel te poti trezi la final cu probleme ale amestecului carburant!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut baieti... ma depaseste chestia astia cu sincronizat carburi..faceam curatat si reglata scuter dar asta era la 1 piston....am un hornet si mi s.a zis ca e recomandat sa le sincronizez...

Intrebarea mea este...cum imi dau seama ca trebuie facut acest lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti... ma depaseste chestia astia cu sincronizat carburi..faceam curatat si reglata scuter dar asta era la 1 piston....am un hornet si mi s.a zis ca e recomandat sa le sincronizez...

Intrebarea mea este...cum imi dau seama ca trebuie facut acest lucru?

 

Daca merge bine motorul (pornire, consum, acceleratie) nu trebuie sa sincronizezi nimic. Ce zici tu ca "e recomandat" sunt povesti de internet sau din folclorul motociclistic. Iar daca trebuie sa o faci si te depaseste mai bine du-te la unul care stie sa faca treaba asta.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc....merge bine trage bine...au zis mecanicii ca se aude un piston la care nu ajunge destula benzina...eu stiu cum merge un motor la care nu ii merge un piston de la masina...zgomotul ala de 3 pistoane il face doar cand raman fara benzina😂😂. Relantiu ok 1000 de ture...consum ok..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desincronizarea se simte la ralanti, turatii mici si accelerare de la turatii mici. Pe langa vacuumetre se poate face o diagnoza preliminara masurand temperatura evacuarilor cu un termometru cu infrarosu, la ralanti, dupa pornirea motorului. Bine, la carburatoare pot aparea diferente si daca e dereglat amestecul la unul (sau mai multe) dintre ele. De aceea se recomanda periodic curatat, reglat si sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Va salut! Am motorul de aproape un an, un suzuki bandit de 600 din 2001! vreau sa-l pregatesc pentru sezon, am reglat tachetii, acum vine partea de carburatoare (pentru ca atunci cand motorul este incins porneste cam urat si oricand undeva pe la 7000 ture pune putin in unghii)! as avea si eu nevoie de niste sfaturi...am facut "dispozitivul" cu sticle (gasit pe youtube, cred ca este mai ok decat cel doar cu furtune...in lipsa vacuumetrelor), am calibrat oarecum lichidul din ele la acelasi nivel si am inceput sincronizarea! am reglat 1-2, 3-4 si apoi 2-3! ceva schimbari sunt, motorul merge mai rotund si am impresia ca reactioneaza mai bine la accelerari, am dat doar o tura scurta pentru ca nu pot iesii cu ea! 

Preoblema pe care o aveam si inainte este cu avansul, ori nu stiu sa-l folosesc, ori nu este reglat sau are vreun defect, uneori in functie de temperatura de afara sau dupa ce motorul sta cateva ore si ramane foarte putin caldut imi uda bujiile! 

Ce sfaturi imi dati? ce presupune reglarea carburatoarelor? Am gasit manualul de reparatie, in afara de acele suruburi care se regleaza la 1 si 7/8 si a "plutitoarelor" mai este si altceva de reglat? as vrea sa le dau jos pentru a le curata si regla, apoi sa refac sincronizarea! Nu as vrea sa merg la mecanic pentru ca nu stiu pe nimeni de incredere , plus ca as vrea sa-l fac eu, e greu sa gasesti pe cineva sa stea sa "bibileasca"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul sfat pe care ti-l pot da, e sa iti recomand eu pe cineva, un mecanic care face asa ceva, de incredere. 

 

Asta, bineinteles, daca nu gasesti raspunsuri directe la intrebarile tale. Succes!

 

P.S. treaba cu mecanicul recomandat, merge doar daca esti in Bucuresti, sau prin apropere.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Georgefrk a spus:

Am gasit manualul de reparatie, in afara de acele suruburi care se regleaza la 1 si 7/8 si a "plutitoarelor" mai este si altceva de reglat? as vrea sa le dau jos pentru a le curata si regla, apoi sa refac sincronizarea! Nu as vrea sa merg la mecanic pentru ca nu stiu pe nimeni de incredere , plus ca as vrea sa-l fac eu, e greu sa gasesti pe cineva sa stea sa "bibileasca"!

da carburatoarele jos si curata-le bine , NU UMBLA LA PLUTUTIOARE , doar poti sa verifici ochiometric daca inchid toate la fel

suruburile pt amestecul de relanti afecteaza , relantiul - pana la 1/4 din acceleratie si 1 7/8 sau cat ai tu e doar valoarea de referinta pentru pornitul motocicletei  inainte de reglaj, ca sa reglezi amestecul cum trebuie iai nevoie de scule speciale si know-how 

 

sincronizarea carburatoarelor afecteaza doar functionarea la relanti -10% deschidere clapete maxim , dupa aia e irelevanta. cu kkturile alea de tuburi mai degraba risti sa faci un hydro-lock decat sa sincronizezi ceva, o poti face foarte bine pe banc cu o lumina in spatele carburatoarelor sau cu un subler 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

On 15.02.2020 at 20:54, superbec said:

da carburatoarele jos si curata-le bine , NU UMBLA LA PLUTUTIOARE , doar poti sa verifici ochiometric daca inchid toate la fel

suruburile pt amestecul de relanti afecteaza , relantiul - pana la 1/4 din acceleratie si 1 7/8 sau cat ai tu e doar valoarea de referinta pentru pornitul motocicletei  inainte de reglaj, ca sa reglezi amestecul cum trebuie iai nevoie de scule speciale si know-how 

 

sincronizarea carburatoarelor afecteaza doar functionarea la relanti -10% deschidere clapete maxim , dupa aia e irelevanta. cu kkturile alea de tuburi mai degraba risti sa faci un hydro-lock decat sa sincronizezi ceva, o poti face foarte bine pe banc cu o lumina in spatele carburatoarelor sau cu un subler 

 

 

Le-am curățat, am umblat putin si la plutitoare dar foarte putin, toate sunt cam la 17 mm! Ideea este ca acele șuruburi în loc sa fie la 1 si 3/4 erau la 2 jumatate! le-am pus cum scrie în manual, a pornit la rece dupa ce am montat carburatoarele, dar nu mergea cum trebuie, nu rotund! Le-am pus din nou la 2 jumătate și dupa ce s-a răcit motorul nu a vrut sa mai pornească! 

 

Ce pot sa le fac? Cum le pot sincroniza cu sublerul? 

Editat de Georgefrk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare :Dși intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct?

Numai bine!

1_26207.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Motojurnal a spus:

Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare :Dși intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct?

Numai bine!

1_26207.jpg

Daca vrei, ma uit prin depozit ce furtune pneumatice mai am.  Parca aveam ceva futun de 12 mm.

Ce filet ai la ceas? Poate gasesc si ceva adaptoare.

Ceva in genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Cuple-push-in/conectori-push-in-drepti-filet-interior

Ce diametru exterior are stutzul pe care vine furtunul la carburator?

Cred ca daca greblez bine gasesc si ceva robineti sau drossele genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Regulatoare-debit/limitator-debit-pe-furtun

Revin mai pe dupa amiaza cu ceva informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

 

Salut! Mulțumesc pentru interes! Momentan vacuumetrele sunt pe drum, abia pe luni (sper) vor ajunge în posesia mea. Încă nu pot să-ți dau informații referitoare de dimensiuni. Dacă voi întâmpina probleme în procurarea celorlalte materiale necesare, dau un semn.

Numai bine!

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia!

 

 

Am găsit asta...

https://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=21

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Motojurnal a spus:

Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia!

 

 

 

iti trebuie cate o sonda WIDEBAND pt fiecare cilindru, si cate un ceas .. astea costa cam 250E minim perechea X4 , o sa faci cel mai misto relanti de motocicleta ever .. in sarcina insa tot cu jiclere si ridicat cuie si dyno de cwr 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...