Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva)

Lasi lumea nedumirita, asta ai vazut-o in vreun bulb de sticla sau ai de gand scoti tu vreun capac de canal din drumul lui? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lasi lumea nedumirita, asta ai vazut-o in vreun bulb de sticla sau ai de gand scoti tu vreun capac de canal din drumul lui? :scratch:

 

Doar o parere personala, nu amenint pe nimeni, pe toti ne paste pana la urma.Cred ca sunteti mult prea setati toti pe BMW-urile voastre.

Editat de noobzor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vad legatura intre modelul asta pe care da, il stiam si un cruiser(care din punctul meu de vedere ar trebui sa aiba un V2 in el), dar ma rog, fiecare cu ce-l doare. Asta chiar e total pe langa subiect.

Modelul asta este ... un cruiser. Like, wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ianachime, te reprezinta ...videoclipul, 160 180 pe o martoaga ? macar de era zarzareaua

 

de la big ala n am pretentii ( ca n a avut (cuvant jignitor) acasa never, deci acum nici atat)

beeeii alea nu s vitezane ci niste amarate de ..tourere cu cilindrii din WW2 taiati de la vreun avion... .trezirea, voi le alergati ca pe RR-uri ( ma rog, se spun SS = supersporturi ca terminologie :-) )

 

hai, alfalt uscat si sa ne vedem sanaoti la intrunirea japoneze peste 50 de ani cand o sa uitati de ....mosisemele astea :)

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat. 3 zile m au durut coastele ca am dat cu scarita " ei " de asfalt. de atunci pe ruta Varna - Nessebar merg..cuminte. bine ca nu mergeti pe acolo ca m ai inerva

 

sa tra

 

 

ianachime, te reprezinta ...videoclipul, 160 180 pe o martoaga ? macar de era zarzareaua

 

de la big ala n am pretentii ( ca n a avut (cuvant jignitor) acasa never, deci acum nici atat)

beeeii alea nu s vitezane ci niste amarate de ..tourere cu cilindrii din WW2 taiati de la vreun avion... .trezirea, voi le alergati ca pe RR-uri ( ma rog, se spun SS = supersporturi ca terminologie :-) )

 

hai, alfalt uscat si sa ne vedem sanaoti la intrunirea japoneze peste 50 de ani cand o sa uitati de ....mosisemele astea :)

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat. 3 zile m au durut coastele ca am dat cu scarita " ei " de asfalt. de atunci pe ruta Varna - Nessebar merg..cuminte. bine ca nu mergeti pe acolo ca m ai inerva

 

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foxu man....

cu siguranta ...nu vrei sa vezi vitezometrul in actiune pe "zarzarea"

 

nu te bagi cu noi de o croatia

chiar daca e intrunire de LIGA primim si "hausideri" de gasca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

on topic, cand am facut si o eu o golaneala de asta scurta dar cu nevasta-mea in spate era sa raman...divortat.

 

 

 

:crack: foarte tare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici de la minutul 1:57 la minutul 2:02 .............. ABS-ul in cazul asta ........ e si nu e bun, depinde de abordare . De aceea injuram eu ABS-ul obisnuit cu enduro.

Acum m-am invatat cu el ........ cat de cat.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foxu man....

cu siguranta ...nu vrei sa vezi vitezometrul in actiune pe "zarzarea"

 

nu te bagi cu noi de o croatia

chiar daca e intrunire de LIGA primim si "hausideri" de gasca :cheers:

nu mai acum cu ce...acum doar ma uit la vitezometrul de la zarzarea..sa ti fie de bine si tie ( un fel de stf :-) )

 

cu croatia nu stiu ce sa spun, sanse mici ..dar da niste detalii. daca e si stat si plimbat poate poate , daca iar alergi si te uiti la film acasa :)..nu te as incurca

multumesc fain de intrebare

mai bine ia te cu duraceluuuuu de "roata" si hai pe 7 - 9 in Bg . o sa ne fie rusine daca vom si varadero dar ne impacam la o bere

 

a..si lasa mi avans 30 de min ca sa ajungem odata..

 

vezi duracell

exact ce spuneam

CUM APAREA FEMEIA DISTRACTIA DISPARE

 

sa nu schimbam contextul . era vorba de nevasta, nu de " femeie" ..asa in general

 

:crack: foarte tare :laugh:

 

zici tu ? da, pumnii cam tari, circul pe masura . dar si satisfactia la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar s-a transformat in DUCATI :crack: a tacut din gura 6000km. Am citit pe diverse forumuri, cica ar fi normal. Normal ar fi sa nu scoata zgomote, ca atunci cand am luat-o de noua. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca eram intr-o zi cu chef prin Baneasa si am dat o tura cu "legenda". Am condus R1200R si un K1600GL ca am vrut si eu sa vad ce inseamna o barca din aia pe 2 roti, cu casetofon, GPS si alte goodies.

 

K1600GL

 

Pentru cei carora le place genul K1600GL eu zic ca se mint in oglinda ca ei sunt motociclisti, de fapt e o masina in toata regula, are doar dezavantajele mobrei si anume te ploua, te faci zob mai usor, in rest nu gasesc niciun avantaj fata de o masina.

Da,se sta foarte comod, motorul e capabil,nu vibreaza, de tras trage bine intr-a I-a si pana printr-a 3-a, apoi se cam termina distractia. E manevrabila dar e uriasa, la viteze mici poti sa stai cu viziera ridicata ca nu te bate vantul cu parbrizul reglabil electronic ridicat.La viteze mari urca foarte greu chiar daca o tii turata, nu vreau sa zic cu cat am mers maxim dar degeaba trageam de gaz,nu se mai intampla nimic.

Motoreta era setata pe "Dynamic" cu 2 persoane, ambele motorete le-am testat cu pasagera.

Ce sa mai, foarte multa tehnologie, foarte putin din ceea ce inseamna pentru mine "motocicleta"!

 

R1200R

 

Pozitie buna si relaxanta, prea verticala pentru mine venit de pe un fost sport, vibratii peste tot, nu sa ma deranjeze neaparat dar vibreaza mult. La schimbarea brusca de viteza motorul se misca mult, nu am mai condus boxere pana acum, nu imi place deloc senzatia asta.

Ciclistica mi s-a parut foarte buna, e o bicicleta, se merge foarte usor cu ea.

Puterea motorului in nici un caz nu m-a dat pe spate, nu stiu de ce il compari cu K-urile 1200 sau 1300, alea sunt clar mai puternice cam peste tot in ture.

Un motor simpatic, la care trebuie sa mesteci bine prin cutie sa-ti faci treaba, la 170km/h se cam termina smecheria.

Suzuki SV1000 semicarenat mi se pare o varianta mai buna si mai puternica pentru cineva caruia ii place sa iasa ca din pusca de pe viraje.

Oricand as lua K-urile 1200 si 1300 fata de R1200R.

 

 

Ca sa inchei, orice miar orezar 4L chiar si mai vechi mananca pe paine orice in afara de S1000RR din gama BMW.

 

Faptul ca Bigfoot se descurca atat de bine cu motoreta asta e doar skill-ul lui personal, ar face-o la fel de bine si pe alte motorete.

 

E doar parerea mea, influentata evident de experienta avuta numai pe japoneze.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GL

 

Pentru cei carora le place genul K1600GL eu zic ca se mint in oglinda ca ei sunt motociclisti

 

:crack:

 

Ia ca vine unu' cu K16 acum si ne explica cum ca struguri sunt acri.

 

LE: nimeni?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cu casetofon...

K1600GL

La viteze mari urca foarte greu chiar daca o tii turata, nu vreau sa zic cu cat am mers maxim dar degeaba trageam de gaz,nu se mai intampla nimic.

Motoreta era setata pe "Dynamic" cu 2 persoane, ambele motorete le-am testat cu pasagera.

 

Casetefon 100% nu avea! :wink:

 

Nu stiu ce zici tu cu viteza aia mare, adica le ce viteza te referi, dar eu in modul "normal" am ajuns la 200 extrem de repede, fara sa-mi dau seama, si mai mult nu m-a interesat. :scratch:

Mie, si nu numai pt volumul ei, mi s-a parut foarte "jucausa"; si chiar am vazut oameni facand nebunii la greu pe pasuri pe K1600. Mai e ceva, poate ai testat GTL, pe GT ai o pozitie ceva mai dinamica.

Trebuia sa-l vezi eventual pe Chris Pfeiffer pe K1600 :D (cauta pe youtube).

 

Ma rog, aici suntem off-topic, exista topic special pt. K1600.

 

Un motor simpatic, la care trebuie sa mesteci bine prin cutie sa-ti faci treaba, ...

 

Faptul ca Bigfoot se descurca atat de bine cu motoreta asta e doar skill-ul lui personal, ar face-o la fel de bine si pe alte motorete.

 

Cat ai mers cu ea ca sa faci afirmatia aia despre cutie?? :scratch:

 

Afirmatia ta despre "miare" vs. orice BMW n-o pot comenta, e prea de tot. E suficient sa vezi ce cuplu au fiecare si la ce turatii si... no comment! (daca te referi la liniute in linie dreapta, nu ma intereseaza)

 

Nu pun in discutie skill-ul lui Duracell... dar motocicleta aia chiar poate rau. Vino prin Alpi si urmareste putin "fenomenul" si o sa intelegi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casetefon 100% nu avea!

 

Nu stiu ce zici tu cu viteza aia mare, adica le ce viteza te referi, dar eu in modul "normal" am ajuns la 200 extrem de repede, fara sa-mi dau seama, si mai mult nu m-a interesat.

Mie, si nu numai pt volumul ei, mi s-a parut foarte "jucausa"; si chiar am vazut oameni facand nebunii la greu pe pasuri pe K1600. Mai e ceva, poate ai testat GTL, pe GT ai o pozitie ceva mai dinamica.

Trebuia sa-l vezi eventual pe Chris Pfeiffer pe K1600 (cauta pe youtube).

 

Ma rog, aici suntem off-topic, exista topic special pt. K1600.

 

 

 

Cat ai mers cu ea ca sa faci afirmatia aia despre cutie??

 

Afirmatia ta despre "miare" vs. orice BMW n-o pot comenta, e prea de tot. E suficient sa vezi ce cuplu au fiecare si la ce turatii si... no comment! (daca te referi la liniute in linie dreapta, nu ma intereseaza)

 

Nu pun in discutie skill-ul lui Duracell... dar motocicleta aia chiar poate rau. Vino prin Alpi si urmareste putin "fenomenul" si o sa intelegi.

 

K1600GTL

O Hayabusa,un XX, chiar si miarele imping pana spre 300 cu total alta putere, ma asteptam la mai mult din 1600cc. Vorbesc de viteze peste 200km/h.

Trage f bine intr-a I-a, cred ca m-am ridicat pe-o roata de cel putin 2 ori, daca nu o fi fost doar senzatia mea, dar pasagera mi-a zis si ea ca ne-am ridicat deci poate nu a fost doar impresia mea. Iar de jucausa e chiar prea jucausa la volumul ala, aveam senzatia ca e foarte sensibila la orice miscare de ghidon, sunt sigur ca dupa ce te obisnuiesti se piloteaza usor, dar e o MASINA, for God's sake!:laugh:

 

 

R1200R

Nu am zis ca nu mergea bine cutia, am zis ca trebuia schimbat mult ca sa progresezi, e etajata mai scurt si motorul isi termina repede turele in care trage.

 

Daca asta e "miezul" pe curbele in ac de par din Alpi o fi, dar pentru un Bucurestean care trebuie sa mearga cel putin 100km ca sa dea de niste curba, iar in afara de cateva ace de par pe Cheia restul sunt cube mai "largi" nu mi-as cumpara motocicleta dupa criteriul "care iese cel mai bine din acele de par".

 

P.S. Sezonul asta nu cred ca mai apuc, dar daca suntem cu totii sanatosi la anul o sa ies la o plimbare cu baietii sa vad si eu "minunea" la lucru si sa vedem care pe unde si cum merge mai tare!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mai laudati ma atata :crack:

Da referitor la o excursie(sa fie de 2zile), eu va propun sa facem Transalpina si apoi sa mergem la Rosia Montana, si pe acolo sunt niste viraje+peisaje frumoase foc + un loc plin de istorie, pitoresc ( in opinia mea ). Daca vrem sa ne distram trebuie sa plecam la 5 dimineata, sa prindem dealul Negru liber si Transalpina libera. Fara opriri de caca, pipi, scarpinat, suflat nasul etc, doar in cazurile urgente oprim. Dupa ora 10 e timp destul pentru mofturi, pentru ca oricum numai ai ce face, drumul devine aglomerat.

 

Bai e adevarat ca 1 2 3 sunt scurte dar 4 5 si 6-a mai ales ( 70 - 230 ) sunt mult mai elastice si lungi.

In opinia mea cu 200 pot sa merg si cu masina, plus ca si daca mergi cu 200 sau 230 tot te plictisesti, e fun asa 1-2 min, dar dupa aceea pe mine ma ia stresul si frica, mai ales la noi in tara. Dc sa imi consume 7% cand poate sa-mi consume 5%, si nici nu mai stau cu frica in san valeuu 230. Imi place viteza pe linie dreapta doar ocazional cand ma mai apuca o criza, dar dupa aceea ma linistesc rapid. La inceput nu o lasam sub 200 cum prindeam o linie dreapta, acum m-am mai domolit, na au trecut aproape 3 ani. Prefer sa dau in ea ca animalu' pe viraje iar pe linie dreapta prefer sa o bag in 6-a si sa-i cant "noapte buna" ( nu e valabil si pe autostrada ). Cei care mai merg cu mine stiu la ce ma refer.

 

FUN-ul adevarat pentru mine si cred ca si pentru R 1200 R este pe viraje, 1 2 3 folosesti atat. Personal prefer virajele de viteza mica maxim 120km/h......... ce sare de 120 in viraj (la mers sportiv/fortat, nu pe autostrada) deja ma sperie, sau poate mai trebuie sa capat experienta.

 

Fata de K 1300 R am spus ca e mai puternic DE JOS. Da-i full gaz cu 3-a (3500rpm) de la 50km/h cu boxerul si incearca dupa aceea incearca aceeasi chestie si cu 4L ( eu imi aminstesc ca asteptam si asteptam si asteptam pana sa intre in 8000 si sa faca ceva SESIZABIL ). BUDD s-a exprimat perfect. Puterea cu galeata din scurt, vs putere cu picatura dar pentru mai mult timp.

Chestie de gusturi si chestie de cutii de viteza. Cu K 1300 R probabil ca e FUN pe Dealul Negru si A1, dar nu cred ca mai e la fel de FUN pe Transalpina, in schimb cu boxerul e FUN si pe Dealul Negru si pe Transalpina, iar pe autostrada......... na, eu ma multumesc cu 120 150 si ocazional cate o criza de 230.

 

Mie daca imi pui in fata o Husqvarna NUDA 900(sau un 450 SMR) si un K 1300 R sau HAYABUSA, aleg NUDA(sau SMR-ul), clar. Ma intereseaza cilcistica si caracterul ( nu puterea ) motorului.

Asta ma intereseaza acum, ca mai stiu si eu cu ce se mananca motociclismul, si imi stiu nevoile acum(comfort consum MIC & ciclistica). Dar daca ma intrebai acum 3 ani ce vreau, 40% ma interesa " sa ia tot bordul " daca discutam de o motocicleta de asfalt/strada.

 

Inca o chestie care mi se pare misto la R 1200 R e ca pe autostrada imi pot intinde picioarele pe motor si engine guard, deci ma choperesc un pic. Pe ce Naked bike mai poti face asta ? :banana:

 

Ganditi-va la excursie, cand doriti sa ne plimbam. Hai ca o sa iasa frumos, deja unii dintre noi se cunosc.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GTL

O Hayabusa,un XX, chiar si miarele imping pana spre 300 cu total alta putere, ma asteptam la mai mult din 1600cc. Vorbesc de viteze peste 200km/h.

Trage f bine intr-a I-a, cred ca m-am ridicat pe-o roata de cel putin 2 ori, daca nu o fi fost doar senzatia mea, dar pasagera mi-a zis si ea ca ne-am ridicat deci poate nu a fost doar impresia mea. Iar de jucausa e chiar prea jucausa la volumul ala, aveam senzatia ca e foarte sensibila la orice miscare de ghidon, sunt sigur ca dupa ce te obisnuiesti se piloteaza usor, dar e o MASINA, for God's sake!:laugh:

 

 

R1200R

Nu am zis ca nu mergea bine cutia, am zis ca trebuia schimbat mult ca sa progresezi, e etajata mai scurt si motorul isi termina repede turele in care trage.

 

Daca asta e "miezul" pe curbele in ac de par din Alpi o fi, dar pentru un Bucurestean care trebuie sa mearga cel putin 100km ca sa dea de niste curba, iar in afara de cateva ace de par pe Cheia restul sunt cube mai "largi" nu mi-as cumpara motocicleta dupa criteriul "care iese cel mai bine din acele de par".

 

P.S. Sezonul asta nu cred ca mai apuc, dar daca suntem cu totii sanatosi la anul o sa ies la o plimbare cu baietii sa vad si eu "minunea" la lucru si sa vedem care pe unde si cum merge mai tare!:rolleyes:

Te rog sa-mi dai voie sa comentez si eu ce ai postat:

 

1. nu cred ca e sanatos sa comparam K 1600GTL(mai ales) cu Hayabusa, XX sau SS de 1000. Aici iaras comparam mere cu pere. Parerea mea este ca daca vroia BMW sa scoata o motociclta cu 6 cilindri care sa concureze cu Hayabusa sau XX gandea ltfel conceptul decta K 1600Gt(GTL).

Zici ca e masina? Nu ! Este un touring de lux la fel ca si Gold Wing-ul. Daca K 1600 este masina ce este Gold Wing-ul? Atuul conceptului de K 1600 este ca ai cuplu deja la turatii mici chiar foarte mici si nu viteza de varf( de ex ca si la Hayabusa sau zzr 1400). Trebuia sa incerci ca este bestila la fel si la boxere sa mergi linistit cu 100 km/h in treapta a 6- a si sa dai gaz sau sa depasesti ceva. Acolo se simtea adevarat feelingul BMW.

 

2. R 1200R - se stie ca bozxerele trag bine la ture joase si medii, iar sus se cam termina puterea. asta asa e dar nu prea cred ca trebuia sa amesteci in cutia de viteza. Eu am de 1100 si iti spun sincer ca daca am o turatie de 2500 rpm nu mai este nevoie sa schimb in jos pt accelerare.

 

P.s - eu cu al meu schimb cat mai repede sa ajung macar in trapta a 3 sau chiar a 4-a si acolo incep sa trag de motor. Intradevar treptele sunt mult mai scurte decat la SS-uri.

 

3. intr-un fel inteleg ce ai scris in posturile tale pt ca chiar este o diferenta de stil de condus intre sportive si boxere. Pana nu te obisnuesti cu motorul boxer .

 

P.S va rog sa luati in considerare la citirea postului meu de mai sus ca sunt proprietar si fun BMW .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa trec in wily pe langa primu r12r pe care-l zaresc banana.gif

 

Aveam un filmulet cu R 1200 R pe 1 roata, dar nu il mai gasesc, un priten m-a filmat.

Pana atunci.....

 

post-16670-0-82535000-1346826156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la BMW si am facut un test cu R 1200 R pentru ca avea parbriz sport si am zis sa-l probez sa vad daca imi convine.

Nu mi-a placut parbrizul sport, iar imi suiera vantul pe langa cap iar turbulente ( nu asa de mari ca la parbrizul touring, dar destul cat sa deranjeze )......... deci am scapat de o grija, nu are rost sa-mi iau parbriz la a mea, pentru ca bordul in sine a fost GENIAL gandit....... asta e te bate vantul peste tot, dar nu ai turbulente => nu iti suiera vantul pe langa casca deci ai LINISTE. In cazul meu R 1200 R fara parbriz + Schubert C3 se impaca EXCELENT.

 

De NOUL DOHC R 1200 R ce pot sa zic.......... aproape identica. Exista totusi o mica dar foarte mica diferenta, in caracterul motorului. A mea SOHC trage de jos hotarat iar dupa 5500rpm puterea creste clar, nu brutal, dar creste. La modelul DOHC motorul trage o idee mai tare pana 5000rpm si apoi trage o idee mai incet fata de SOHC dupa 5000rpm. Bine diferenta este de 5-10% cred. Trebuie sa sti foarte bine unul din modele ( in cazul meu R1200R 2009 ) ca sa poti sa iti dai seama............altfel este aceeasi motocicleta.

 

Am facut test si cu R 1200 GSA.

Nota 10 pentru cei care au conceput MONSTRUL, pare grea, defapt este grea cand sta pe loc dar odata pusa in miscare greutatea sau masivitatea motocicletei " dispare " partial. In opinia mea este o motocicleta de ASFALT clar.......sau poate de un drum forestier in stare excelenta..........buna de un drum forestier de Dacie ca sa zic asa.

Nu mi-a placut parbrizul ala, parca era cu Tramway-ul asa ma simteam.

Mi-a placut foarte mult pozitia de conducere, conduci de la etajul 3 nene :bounce: foarte buna si utila pozitia asta de conducere. Inca o chestie misto la ea e ca iti intra genunchii la fix " in rezervor " si asa esti pazit de vant.

O motocicleta buna si practica R 1200 GSA o motocicleta PERFECTA pentru ROMANIA. Este o motocicleta foarte agila pentru masa ei, poti face "prostii" cu ea dar abia dupa ce inveti sa ii respecti masa.

Eu nu mi-as lua asa ceva pentru ca:

1) E urata de iti sangereaza ochii :yikes: , bine ca atunci cand o conduci nu poti sa ii vezi design-ul :yikes: ( este strict opinia mea subiectiva )

2) Nu ma reprezinta motocicleta ( ma simt mult mai in largul meu pe R 1200 R ). Daca ar fi fost capabila in enduro poate ca ma mai coafa, dar e mult prea grea si mare pentru enduro.............piatra cubica si drum de Dacie atat.

 

Revenind la R 1200 R -ul meu. Tocmai i-am schimbat la garaj, uleiul din cutie( sper sa taca acum, o perioada ) si i-am schimbat/montat mansoanele de ghidon incalzite. Dreptul a tinut sa zicem 28 29.000km iar stangul 33.000km asta duce la o cheltuiala de 220euro odata la 3 ani, decent. Bine eu mi le-am montant singur, nu avea rost sa ma duc la BMW pentru montaj.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

.

si i-am schimbat/montat mansoanele de ghidon incalzite. Dreptul a tinut sa zicem 28 29.000km iar stangul 33.000km asta duce la o cheltuiala de 220euro odata la 3 ani, decent. Bine eu mi le-am montant singur, nu avea rost sa ma duc la BMW pentru montaj.

 

Ai schimbat tot "mansonul" ca te a costat atat?? Este posibilitatea sa schimbi numai parte exterioara la un pret de 30 de euro pe pereche daca tin eu bine minte pretul. Gasesti si pe louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind de la unu care are un R1200R (probably the fucking ugliest bike in the world) posesorii de GSA ar trebui sa se simta jigniti :crack:

 

:crack: :crack: :crack:

 

Ai schimbat tot "mansonul" ca te a costat atat?? Este posibilitatea sa schimbi numai parte exterioara la un pret de 30 de euro pe pereche daca tin eu bine minte pretul. Gasesti si pe louis.

 

Da 383 lei manson stanga si 475lei manson dreapta.

Nu cred ca ai cum sa le carpesti. Defapt SIGUR nu ai cum sa le carpesti, cel putin in cazul lui R 1200 R 2009, la demontare m-am uitat si eu la ele, se vede clar ca sunt gandite sa fie de unica folosinta si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...