Bigfoot Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) fa-ma si pe mine sa inteleg, taoate cele enumerate de tine mai sus au cazut in in 35.000 de km la BMW-ul tau luat de nou ? Tot ce ai enumerat in postul tau a cazut. Ghionion sau nu, nu stiu ........... nu stiu daca poate fi o regula pt BMW-uri. Acum ideea este ca eu am folosit motocicleta asta 2ani chiar 3 ani zi de zi, dupa zicala: ride it like you stole it! De fel nu sunt un tip gentil cand vine vorba de comenziile unui vehicul masina sau motocicleta, ingrijesc vehiculul mult peste standardele recomandate, dar cand vine vorbda de distractie daca am conditiii ii dau fara resentimente. Dupa cum spune Ianachim si LUV .......... asta e ........... si maine daca ar fi sa-mi iau alta motocicleta noua pentru asfalt, tot R 1200 R mi-as lua, din considerentele enumerate in mai multe posturi d-ale mele pe acest topic. Probabil mi-as pune un grup spate de GSA pe R 1200 R ca sa aiba un raspuns mai de SM la acc, sau la iesirea din viraje. Nu consider ca daca ai PEGASO 650 inseamna ca mergi linistit la touring, iar daca ai V4 TUONO o rupi pe 1 roata toata ziua si polizezi scarite, chestia asta tine de PILOT nu de motocicleta. Achim are dreptate poate daca ar exista R 1200 R cu transmisie finala pe lant si eventual un ambreiaj multidisc in baie de ulei, poate ar fi fost mai fiabil sub mana mea. ))))))))))))))))))))))))))))) din nou )))))))))))))))))))))))))))) a fost vorba de la inceput de unu' care si-a facut un piedestal (pt. un motor care vad ca se cam strica), dupa care s-a urcat si el pe piedestal, linga motorul care se cam strica. toate 'stourile de pe topic exista pt. ca Duracell a implorat sa le primeasca. Citeste cu atentie si rabdare daca ai, vei intelege mai bine despre ce e vb...................piedestalul ala si-l merita indiferent de " bug-uri" sau de pretul acestor "bug-uri"............ iti trebuie timp si multi km pe aceasta motocicleta si inlcusiv pe alte motociclete ca sa poti ajunge la concluzia asta. Referitor la stouri............ din partea mea fiecare poate sa spuna fiecarea ce vrea....... who give's a fuck? atata timp cat sunt subiectivisme, adica atata timp cat nu vin din partea posesorilor de BMW R 1200 R care pot sa aibe o parere avizata despre aceasta motocicleta...... nu test rideri de weekend. Off... cand aud posesorii de BMW cu povesti de genul " linii de productie diferite", "calitatea a II-a pt Europa de est", imi vine sa zambesc. Unul nu poate admite ca atata poate BMW in materie de motociclete... ca mai au mult, mult pana sa ajunga la nivelul japonezilor. Valabil, de fapt, pentru orice marca europeana sau americana. Cine a spus ca dumnezeul motocicletelor este japonez, mare adevar a grait! Fanatism japonez. Si japonezii fac chestii bune ......... da nici chiar asa. Lexus LS - BMW seria7 da se pot compara Honda XLV 700 - BMW F 800 GS ..................... mnu prea au ce discuta una cu cealalta. Se vede clar diferenta ca de la cer la pamant............in geometrie in masa in centrul de greutate, in caracteristica motorului.......... n-are nici o sansa XLV 700........nici " tunata" n-ar avea ce discuta cu 800 GS. Respect si pt japonezi dar si pentru teutoni. Comparatiile facute sunt in cunostiinta de cauza. .............. nu m-am apucat sa compar 1200 crosstourer cu r 1200 gs pt ca nu stiu cum merge crosstourer. Editat Decembrie 15, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Apai cum le spui mata bobocule... mai rar cineva! Auzi vorba... potriveala, pilotul si motoreta... Clonck, tronck... cutia praff si clopotzeii linka... linkkka... ...Pai azi... mai ales pe plaiuri dambovitene... nici dracu' nu te trage de maneca daca joci baschet imbracat in frac sau te duci la opera in trening! Democratie, fratzicule... Cine, ce treaba are?!!... Ce, eu cand eram tanar nu rupeam cardanu' pe o roata?! Evident ar fi fost mai indicat un lanz de Jawa.... da' de... eu eram Preduracell. Atitudinea conteaza. Parol! Editat Decembrie 15, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 ktm990R 2012 16000km ... ultima belea - telescop central sub 2 ani ... 3000 euro "noroc" cu garantia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 BIGfut.ul lu' tata stai calm ca 99% din mototastaturistii astia daca le dai motorul pe stelvio nu vor rupe cardanul ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 15, 2013 Autor Share Postat Decembrie 15, 2013 Apai cum le spui mata bobocule... mai rar cineva! Auzi vorba... potriveala, pilotul si motoreta... Clonck, tronck... cutia praff si clopotzeii linka... linkkka... ...Pai azi... mai ales pe plaiuri dambovitene... nici dracu' nu te trage de maneca daca joci baschet imbracat in frac sau te duci la opera in trening! Democratie, fratzicule... Cine, ce treaba are?!!... Ce, eu cand eram tanar nu rupeam cardanu' pe o roata?! Evident ar fi fost mai indicat un lanz de Jawa.... da' de... eu eram Preduracell. Atitudinea conteaza. Parol! Acum asta e realitatea.......... mai departe referitor la cum mergi cu moto............ asta e o chestie subiectiva............. motocicleta e un moft care TREBUIE sa te faca sa zambesti........... fie mergand la touring, saltand-o pe 1 roata, polizand scarita sau mergand la mall. Am mai auzit persoane, inclusiv la BMW care au zis ca R 1200 R nu a fost gandit pt mersul meu si ca de aceea a cedat...................... nu ne putem sau nu ma pot schimba pt un tip de motocicleta............. persoana repsctiva mi-a recomandat atunci S 1000 R .............. ce sa caut eu pe ........cutiuta aia mica cu pozitie embrionara...........mai ales ca nu sunt interesat de cai, sunt interesat de cuplu. Din cate vad stilul asta NakedBike boxer are efecte : http://www.youtube.com/watch?v=IX0a8iA07hM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Din cate vad stilul asta NakedBike boxer are efecte : http://www.youtube.com/watch?v=IX0a8iA07hM marketing... incearca sa traga de powerplantul ala maxim,pana moare (ma refer la motorizarea boxer,care-si cam atinge limitele) NineT are alte chestii misto, motorul boxer sau cardanul nefiind unul dintre ele:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 ceva cevadomnu' Nastase, voi cita un fost coleg . . . doriti un mar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 BIGfut.ul lu' tata stai calm ca 99% din mototastaturistii astia daca le dai motorul pe stelvio nu vor rupe cardanul ...... . Si care ar fi diferenta intre curbele de pe stelvio si cele de pe transfagarasan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Cateva ace de par in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Cateva ace de par in plus. + 50km prolog de Dakar sau Redbull Romaniacs echivalentul starii Transfagarasanului. Cu KLE sau XT660Z (am detinut si eu asa ceva) nu prea simti, dar cu ceva de strada...................... pe Transfagarasan, ...................mai bine te lasi de motociclism. Iti bati joc de tine si de motocicleta ta. Eu am fost nevoit dupa tura de Transfagarasan sa-mi indrept jantele.......in conditiile in care cat am putut am evitat gropile, desi eviti una si dai in alta. Editat Decembrie 16, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 inseamna ca n-am pierdut nimic daca n am fost anu asta pe Trans, aceasta Mecca a motociclistilor de 'tura lunga' de la noi ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 motocicleta e un moft care TREBUIE sa te faca sa zambesti........... fie mergand la touring, saltand-o pe 1 roata, polizand scarita sau mergand la mall. Am mai auzit persoane, inclusiv la BMW care au zis ca R 1200 R nu a fost gandit pt mersul meu si ca de aceea a cedat.. Mai bine nu se putea explica. Ce rost are sa iti iei motor doar sa il menajezi? Modelul de fata nu mi se pare facut pentru pensionari totusi. Nu e tocmai F650/F800. Sunt fanul marcii cand vine vorba de masini si motoare. Parerea mea este ca platesti premiumul ca sa te bucuri de un produs premium nu doar sa ai elicea pe utilaj. Emblema o pot cumpara cu 2 lei de la tiganii din piata sa o lipesc cu dublu adeziva pe bot la dacia. Cat timp faci intretinerea maniacal nu are voie sa se strice. Ca a ta s-a dus din cauza proiectarii "slabute" sau pur ghinion cu acel exemplar nu stiu. Sunt exemple destule si in lumea auto cu modele "bulletproof" si cate un proprietar care nicicum nu scapa de micile probleme la utilaj, gen 4 cutii schimbate in 120k km pe A7, motoare de seria 5 cu surubele prin cilindri etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Totusi insist ca Bigfoot sa incerce si un Aprilia Tuono, sa vedem cat de mult isi mai iubeste "cioara" lui dupa experienta asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 16, 2013 Admin Share Postat Decembrie 16, 2013 inseamna ca n-am pierdut nimic daca n am fost anu asta pe Trans, aceasta Mecca a motociclistilor de 'tura lunga' de la noi ))) Eu l-am facut de doua ori anul acesta si fata de alti ani chiar mi s-a parut ca l-au ingrijit, nu prea erau gropi ci denivelari..este adevarat ca am mers normal..Bigfoot merge chiar tare si la stilul lui de mers este imposibil sa eviti chiar toate surprizele intalnite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Pai LT ul tau e alta mancare de peste, boss Eu de ex cu a mea, m-am descurcat si ep drum de pietris/pamant. Insa ce-mi da temelie,este drum din ala peticit, cu petece din alea mici si dese, ca niste cocoase micute. Deci ala ma termina psihic.... aaa si drumurile din placi. Astea 2 imi dau maxim maxim. Am mers pe forestiere cu a mea si n-am avut stress , fata de ce stress am avut pe alea peticite si pe alea cu placi.. revenind, Transfagarasanul e un drum de placere, niciodata nu mi s-a parut un drum pe care sa te 'dai tare',indiferent ca ai GS, superbike,naked, chopper etc... Si nu neaparat ca-i periculos,ci pur si simplu nu-l vad ca pe un drum de forja.. Totusi insist ca Bigfoot sa incerce si un Aprilia Tuono, sa vedem cat de mult isi mai iubeste "cioara" lui dupa experienta asta! omul daca are o obsesie cu R1200 ul, nu i-o scoti din cap cu Tuono,chiar daca e mult mai distractiv Tuono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 ...referitor la cum mergi cu moto............ asta e o chestie subiectiva. Sfatul bătrânului: În viată... a fi motociclist ține de opțiunea fiecăruia. În aviație... câteodată trebuie să aterizezi și fără roti... Uneori... ești obligat să încerci să pilotezi un bombardier ca pe un avion de vânătoare... În motociclism... poți să mergi pe cornișa casei cu un trial... sau te distrezi făcând cascadorii și giumbușlucuri cu un BMW boxer... Ține de scop și atitudine. DAR... tine minte: niciodată, niciunde... stridența nu se împacă cu eleganța. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 De gustibus non disputandum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Bigfoot: stii ce-ti trebuie tie? Husqvarna Nuda 900R sau KTM 990 SMR/SMT sau RSV Tuono fucking tons of fun... R1200 nu e pt abuz. E pt cruising, pt placere, pt o depasire mai in cuplu,mai etc...dar cam atat... Oricat ai nega, n-o s fie niciodata mai fun R1200R decat alea enumerate mai sus (la mers mai hooligan)... my 2c... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 eu zi ca si cu R1200R are destul FUN duracell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Bigfoot: stii ce-ti trebuie tie? Husqvarna Nuda 900R sau KTM 990 SMR/SMT sau RSV Tuono fucking tons of fun... Nu auzi ca alea consuma mult?........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 Despre Husqvarna Nuda. Cate poze si 2-3 randuri. /index.php?/topic/664611-husqvarna-huligan-supermoto/&do=findComment&comment=3124428 Pe 990SM nu am mers @ Adrian din cate spun baietii SM-ul e NET superior. Problema e ca Tuono / 990SM nu cred ca iti ofera posibiliatea de a face flotari dupa 800km fara probleme. Sigur stiu sa faca multe pe viraje dar .........confortul......... nu cred ca poate fi 1/2 din cel de la R 1200 R . Acum iarasi depinde si de cine e la ghidon: uite R 1200 GSA.........zici ca e KTM 640 DUKE asa merge pe viraje si mai ales IESE din viraje..............................50% - 50% depinde moto si omu. @ Ianachim - hai sa mergem pe AMCKART 10 minute la vara, si i-al in calcul si pe brotacel. @ Menthalist - Nu stiu cum e Tuono V4 si nici 990SM dar parca subconstientul e mai atras de SM chiar daca nu e nakedbike sau streetbike. @ Nuda nu consuma foarte mult. Cand zice unu sau altul de Stelvio sau de alte pasuri din afara tarii, ca merita mai mult decat Transfagarasan, merita mai mult pt ca poti sa CIRCULI linistit, nu iti trebuie un enduro: Stelvio de JOS pana SUS Filmarea e aproape de asfalt...............1 groapa nu am luat pe Stelvio....................ba 1 , nici macar 1 nu am luat. Dupa plimbarea pe Transfagarasan pe langa faptul ca a fost un timp de calitate slaba petrecut pe moto datorita starii drumului, am mai aruncat si cu bani la SAMA, la indreptat jante echilibrat ...... alea ........ alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) @BigFoot: ironic,fix peste clipul ala am dat azi,inainte sa-ti scriu,de aia mi-am amintit de Nuda si SMR/SMT. Acum ajungem iarasi la dilema confortului.... Aici depinde fiecare ce nivel de confort il coafeaza si cat/cum rezista.. Eu am semighidoane si nu ma resimt dupa drumuri lungi,pt ca-mi place pozitia. Oricum as da-o, sunt sigur ca R1200R va fi mai comod. Desi Tuono are riser bars,nu are semighidoane.. (de fapt la fel si SMR/SMT). Corect, riderul face diferenta. Dar aici nu vorbim de input-ul din partea riderului, ci comparam strict motocicletele. Si din start, un SMR/SMT, Tuono,etc are un fun factor mai mare. Ce face X sau Y in filmuletele alea pe GSA sau R1200R....e una,dar imagineaza-ti ce-ar face pe un naked din asta... Asta era ideea.. Si crede-ma, ca poti face multi km fara sa te obosesti,pe aceste mobre. Nu sunt niste R1/GSX-R 1000... Stii cum e, ai vazut probabil si tu pe ADVRIDER cum sunt omuleti care fac ture foarte lungi pe Panigale, GSX-R 1000,etc (majoritatea stock, iar unele modificate vag, gen o pereche de risere si ghidon de naked,si paniere/coburi). Asa si cu mersul hooligan cu R1200R. Se poate, se poate si una si alta,dar asta nu inseamna ca-i ce mai buna solutie.. Tu te-ai dat pe ceva mobre, eu nu m-am dat pe Nuda,dar nu stiu,da-mi voie sa ma indoiesc ca o poti compara cu G 650...... Oricum BMW detine Husqvarna acum,din cate stiu (daca nu ma insel).. Si da, Nuda are un sunet mortal,e cel mai atipic sunet de parallel twin pe care l-am auzit..e o combinatie intre parallel si V. (de fapt, mai degraba intre V4 si V2) In rest, cu Trans ai dreptate...vroiam sa merg si eu anul asta si am renuntat pt ca mi-am amintit cum era cand am fost cu masina acu 2 ani + ce-am tot citit aici pe forum despre starea lui + sexul aferent daca il prinz in weekend...Am fost la Piatra Arsa in schimb......atat de putine masini!.....era ireal, era un VIS......si zona aia.....ma simteam ca in filmarile alea de la Sky Fall din Scotia ))) M-ar coafa mai mult un R1200R pe mine,decat RSV (pt ca merg cu pasager) Eu zic sa dai o tura pe un SMT/SMR.......s-ar putea sa te puna pe ganduri )) De consum.....toate consuma,DACA te dai la ele...... daca mergi touring, au consum decent, chiar si astea de 1000.... Editat Decembrie 16, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 16, 2013 Autor Share Postat Decembrie 16, 2013 Ai dreptate la aluzia cu ADVRIDER.... dar it's too late for me, acum si eu trebuie sa impac si pasagera. Ultima oara am lasat-o la cabana la 1 ciocolata calda si m-am intors dupa 20min de forja, ca mergeam ca " Patraulea " cu ea in spate pe viraje la Piatra Arsa. Asta e ceea ce ma framanta pe mine acum : Ori asa ceva ori un trial. Problema e ca trebuie luate de noi................cine isi ia asa ceva isi ia pt un scop anume, nu pt "poze" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 hahah si clipul ala il stiam........meserie curata ......dar mentenanta....... m-as multumi si cu un 4 timpi de 450/500 usurel........ sau un 690 Enduro..... Asa-i cu pasagera........eu tot asa gandesc, gandesc pt 2, nu pt 1. ca 80 % merg cu pasagera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 20, 2013 Autor Share Postat Decembrie 20, 2013 Ideal bike for me: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.