SRJN Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Nea, ti-a mai spus cineva mai sus, nu ai ales motorul care trebuia! Boxerul nu-i un motor in care"sa dai" ca disperatul, sa-l tii numai in 7/8000 ture! Eu spun numai de consumul de ulei care apare la folosirea lui in regimul asta. Idem la cardan, la cum pleci si schimbi tu treptele la mobra aia apar niste socuri mari in transmisie si diferential, care este altceva decit un lant, mult mai flexibil in transmiterea puterii la roata! Confunzi cuplul cu puterea, tu cauti ture inalte si putere mare, mobrele cu cuplu mare sunt cautate pentru faptul ca pleaca bine din ture joase chiar fiind in viteza superioara. La ce se vede pe filmarea aia tu tii mobra ta numai in 7000 ture! Daca vrei un naked excelent"de ture inalte" ia-ti un Z1000, o mobra super din toate punctele de vedere. Este drept ca nu are ESA si cardan, dar in aia dai fara probleme, patru-n linie este altceva. Este foarte adevarat ca a fost probabil un viciu la mobra ta, nu avea voie sa cada asa, dar este clar ca nu te dai pe motorul care trebuie. Maturizeaza-te, limpezeste-ti mintea si alege cu cap Replica asta mi se pare asa....hai sa gasim scuze.K-ul nu e tot pe cardan? Nu trasmite pe direct toate socurile in cutie? Cica boxerul nu e motor care sa nu stiu ce....asa scrie in manualul de utilizator? A nu se folosi excesiv peste 6850 de ture? @ Bigfoot :Ziceam in celalalt topic de numarul de motociclete stricate in raport cu numarul fabricate...ce sa zic,ai avut ghinion. Se pare ca nu fac atat de putine motociclete pe cat credeam.Cifra e comparabila cu a japonezilor,cu producatori individuali adica. http://www.bmwgroup.com/annualreport2009/_downloads/BMW_Group_2009.pdf pag 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) Mi-am incantat si eu privirea cu filmuletul din celalalt topic: http://www.youtube.com/watch?v=dTp50xsoLV8&feature=colike Acum, sincer, eu nu prea vad unde este abuzul in filmuletul asta. Poate ca o abuzeaza in alte dati, dar acolo mergea cat se poate de "for pure fun". La ce parapeti, caderi libere si participanti la trafic vad in filmulet, nici nu ai unde sa abuzezi serios un motor. E nasol daca iti pica la suflet configuratia asta - naked boxer multielectronizat, fiindca este evident ca nu o sa te dea deloc pe spate altceva. Degeaba iti insiruim noi pe aici HyperMotard, SMT, Z-eturi, etc, fiindca niciunele nu vin cu un pachet asa interesant ca motocicleta asta. Poate o sa fii mai norocos cu un R1300R racit pe apa. Presupunand ca o sa echipeze si R-R -ul cu el. Mai mult ca sigur. Editat Noiembrie 3, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 4, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Replica asta mi se pare asa....hai sa gasim scuze.K-ul nu e tot pe cardan? Nu trasmite pe direct toate socurile in cutie? Cica boxerul nu e motor care sa nu stiu ce....asa scrie in manualul de utilizator? A nu se folosi excesiv peste 6850 de ture? Pai hai sa-ti explic, sa vedem daca dupa asta replica mea o sa ti se para tot ASA.. Am avut un boxer cu care am facut aproape 40.000 kilometri intr-un an jumatate si cred ca pot sa afirm in cunostinta de cauza ce-i place si ce nu motorului asta. Nu-i plac turele inalte, consuma ulei, peste 5/6000 vibreaza destul de tare, etc. Ai gasit tu vreodata in manualul oricarei mobre scris ca nu trebuie sa te dai pe-o roata pentru ca afecteaza ungerea? Totusi, citi mobristi nu se dau pe-o roata..? Ce vreau sa spun, tu te ghidezi in viata sau cind mergi pe mobra dupa manual, ce scrie si ce nu? Dupa feeling nu te iei? Ai idee, ai avut vreodata vreun boxer sa stii despre ce spun sau discutam tot..ASA?.. In ceea ce priveste transmisia am si afirmat ca in mod sigur nu este normal sa se intample asa, probabil a avut vreun viciu de fabricatie insa oricum ar fi socurile sunt mult mai dure decit cele transmise de lant. Trei din cinci mobre personale au avut transmisia pe cardan, si aici vorbesc in cunostinta de cauza.. Editat Noiembrie 4, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 cine vrea si putin fun tre sa se orienteze spre altceva si nu spre R de la BMW,altfel suporti consecintele,nu-i asa Luigi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R. Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW. Masa de 198 de kg este comunicata de producator la gol? Sunt curios cat cantareste motocicleta cu plinul facut, fara echiparea cu genti laterale. Eu mi-am cantarit yapaneza dupa ce i-am dat galeria originala jos, cu carenele de strada si plinul facut, si avea 195 de kile iar oficial, dry weight, direct din fabrica, sub 170 de kile (168). Mie mereu mi s-a parut o exagerare ce a comunicat porducatorul, de aia am si cantarit-o. Editat Noiembrie 4, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Masa de 198 de kg este comunicata de producator la gol? Da, producatorul comunica greutatea "uscata" de 198kg. Gata de drum, care mi se pare mult mai relevant, e cca 223kg. (fara ABS, fara cutii sau alte optionale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 bai sa fie acum inteleg de ce il alergam de duracell fara izbanda prin alpi a trecut ieri pe la mine pe la job si mi.a dat un pic LEGENDA pai frate era sa o pierd printre picioare la prima curba sa fi facut schimb cu MOBY in alpi...... atunci sa.l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 4, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Ma bucur ca am revenit pe topicul in cauza LEGENA Am citit diferitele opinii si intrebari de pe forumul K 1300 R si o sa le raspund acum. Cineva a zis ca am nevoie de putere sau ca defapt confund puterea cu , cuplul. Total gresit. Din punct de vedere dinamic,motocicleta ma satisface perfect pe drumuri secundare & serpentine,cuplul ala face toti banii mai ales la iesirea din viraje,nu sunt nevoit sa mestec acolo in cutie ca sa imi gasesc plaja optima o motorului,nu e cazul. E adevarat ca pe autostrada sau pe linie dreapta,NU fuge ca a lui Achim unde din cate imi amintesc la 200 daca o ciupesti, proportional cu cat o ciupesti acul vitezometrului se ridica . Boxerul meu se achita onorabil pana la 210km/h ( cat fuge cu 5-a) dupa aceea in a 6-a incepe sa adoarma incet incet pana la 230. Deci doar la acest capitol TOP SPEED da R-ul are un mic handicap,dar care nu prea ma intereseaza,pt ca pe autostrada cu oricat ai merge tot te plictisesti ( in opinia mea). A mai zis cineva pe forum la un moment da ceva de legat Stelvio ca Domne daca mergi in 7 - 8000 rpm il strici. In primul rand in Alpi mai turatia medie era 4500-6500 pe viraje abia pe linii drepte apucam sa schimb la 7500-8000rpm. Da a mancat ulei in acest stil de mers pe 3000km a consumat 500ml de ulei(baietii din Alpi stiu pot sa confirme). Completasem uleiul in Arabba. DA corect cineva a remarcat bine,zero_motoshop,filmarea pe Stelvio nu este la blana/abuz,aceea a fost prima oara cand am urcat pe Stelvio,abia din 3-a incercare sa zicem ca mi-am intrat in mana si am mers putin mai tare,desi oricum Stelvio nu prea iti permite sa fortezi pe viraje ca nu ai unde. Cand o sa vina zapada,o sa pun filmarile din Alpi pe net. Aici e un filmulet in care am tras de ea pe serpentine Sunt total de acord cu DAN_06 referitor la modalitatea de utilizare a motocicletei. Reguli de genul,domne sa nu depasesti nuj ce turatie ca sare supapa se aplica la Dacie. Ar fi pacat ca o motocicleta BMW care costa cat costa sa se coboare la nivelul de utilizare al unei 1310. De acord ca un motor este sensibil si trebuie gadilat cand e rece,trebuie menajat pana ajunge la temperatura optima de functionare,dar cam atat. A intrebat Cesar cate kilograme are,sincer nu m-am gandit niciodata sa o cantaresc,dar pot sa iti zic datele din fisa: 198kg la gol la care trebuie sa adaogi 4litri de ulei,1litru de ulei pt cutie si 18l de benzina. Oricum motocicleta este maxim de lejera & usoara. Dupa cum a zis si Achim mai sus. Pot sa fac o comparatie cu Transalp 700 si Cb500S,deoarece sunt motocicletele a 2 prieteni, Boxerul pare la fel de usor ca CB-ul de 500(dar MULT mai manevrabil,nu se compara) referitor la Transalp 700 mie mi se pare absolut TANC ELEFANT SUMO fata de boxer,pt ca e fff greu ca masa si greoi in directie (similar cu R 1200 GS ADV) . LUV a vorbit la un moment dat de Z 1000 vs R 1200 R referitor la stilul meu de pilotaj. 1 Cardanul nu ma deranjeaza,chiar imi place ca e mai sincer si direct,simt alfel motocicleta in viraj(la iesire pe accelerare). 2 4 cilindrii in linie au putere superioara boxerului,de acord,dar eu nu am nevoie de asta in primul rand,repet apreciez cuplul sanatos de jos,fara sa stau sa mestec in cutie aiurea. Dupa cum se vede si in filmuletul pus de mine mai sus,in viraje la iesire boxerul trage mai tare decat 4cil in linie( e un cbr 1000 in filmulet),pe mine asta ma intereseaza,e adevarat ca pe linia dreapta s-a vazut clar lipsa de putere fata 4L. (minutul 1.30 ) 3 Dupa cum ai remarcat l.u.v motocicleta asta imi place dpv estetic. 4 Pozitia pentru mine este fff buna( nu am standarde de RT sau LT ) ideea e ca niciodata nu ma dau jos obosit de pe ea. Cu asta am cam spus tot ce aveam de spus la capitolul ergonomie. 5 Consumul de 5,5 - 6 % pe Stelvio si in Alpi raportat la un mers relativ sportiv este excelent( nu e asta problema no1 dar conteaza totusi) Daca ar fi sa imi iau alta,desi repet acum nu sunt banii pentru o motocicleta noua,ar fi Aprilia Tuono RSV4 mi se pare geniala ca nakedbike sport. Mi-ar place tare mult sa o alerg prin Alpi. In incheiere revenind la problema mea de la boxer,ce sa zic, a reaparut,atunci cand o incingi in oras si schimbi trepetele de multe ori 1 2 3 cand mesteci in cutie,ajung seara la garaj si las motorul sa mearga sa-mi lumineze usa de la garaj,atunci incepe klank klank klank klank klank klank TDI pe scurt. Din punct de vedere dinamic performantele motocicletei nu sunt afectate,eu unul nu simt ceva schimbat. Sper ca am raspuns cam la toate intrebarile Editat Noiembrie 4, 2011 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 bai nene, la inceput ziceai ca mergi cu 220-230 croaziera , acum ca plm, se chinuie intr-a 6-a cu 230. pe langa faptul ca ai spus ca merge pe serpentine de rupe si de fapt tu mai ai pana la capatul cauciucului cacalau, fapt care se vede in poze. pana la urma legenda ta e... degeaba ca si majoritatea bembeurilor. motoare scumpe si degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 5, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2011 bai nene, la inceput ziceai ca mergi cu 220-230 croaziera , acum ca plm, se chinuie intr-a 6-a cu 230. pe langa faptul ca ai spus ca merge pe serpentine de rupe si de fapt tu mai ai pana la capatul cauciucului cacalau, fapt care se vede in poze. pana la urma legenda ta e... degeaba ca si majoritatea bembeurilor. motoare scumpe si degeaba... la 220km/h doarme pe ea din punct de vedere al reprizei,ca numai are zvac in ea,dar merge foarte frumos si calm fara vibratii sau zgomote anormale 220 7000rpm 230 7500rpm. Am avut parte la un moment dat de la Campina la Ploiesti(pustiu) de un drum excelent am facut 10minute,la un ritm sustinut. La fel si in afara tarii la 220 numai are zvac in ea sa traga,trage ca o masina nu ca o motocicleta,dar asta nu inseamna ca NU poate sa mearga linistit la acea viteza. Referitor la serpentine nene nu vorbi cand NU sti . Daca te referi la Stelvio,acolo nu ai cum sa te apleci mai mult ca nu iti permite drumul. Dar in rest,sincer vorbesti fara sa sti. Baietii din Alpi pot sa confirme starea cauciucurilor mele pe laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 O Daaaa... Multe poți reproșa la R dar ca nu se inclina in viraj NU. La mine atingea engine bar-ul de asfalt si la mulți nu le venea sa creadă cum poate merge o mobra așa mare pe drum virajat de lăsa multe ss in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 nu lasa ss, nu stiau aia sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Referitor la serpentine nene nu vorbi cand NU sti . Daca te referi la Stelvio,acolo nu ai cum sa te apleci mai mult ca nu iti permite drumul. Dar in rest,sincer vorbesti fara sa sti. Baietii din Alpi pot sa confirme starea cauciucurilor mele pe laterale. Confirm: bembeurile boxer cu acest tip de sasiu si de suspensie se apleaca usor si sunt foarte stabile pe viraje. Fata de sportive insa au dezavantajul ca nu pot fi culcate mai mult din cauza cilindrilor care ating asfaltul, cum a zis un coleg si mai au dezavantajul ca nu se poate intra cu aceeasi incredere pe frana inclinat. Eu n-am avut tupeul asta pentru ca, desi suspensia fata e confortabila, n-am simtit-o la fel de precisa ca o furca clasica. La iesirea din viraje boxerul este minunat, cuplul masiv iti face viata usoara si, foarte important, mi s-a parut mult mai usor de controlat orice slide si derapaj, fata de motoarele 4 in linie. Acelasi lucru e valabil si pt V2. Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Partz ! In incheiere revenind la problema mea de la boxer,ce sa zic, a reaparut,atunci cand o incingi in oras si schimbi trepetele de multe ori 1 2 3 cand mesteci in cutie,ajung seara la garaj si las motorul sa mearga sa-mi lumineze usa de la garaj,atunci incepe klank klank klank klank klank klank TDI pe scurt. Din punct de vedere dinamic performantele motocicletei nu sunt afectate,eu unul nu simt ceva schimbat. De unde vine zgomotul asta? Daca ma iau dupa simptome asta suna ca si cum bucsile de la TB ar fi uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 7, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Confirm: bembeurile boxer cu acest tip de sasiu si de suspensie se apleaca usor si sunt foarte stabile pe viraje. Fata de sportive insa au dezavantajul ca nu pot fi culcate mai mult din cauza cilindrilor care ating asfaltul, cum a zis un coleg si mai au dezavantajul ca nu se poate intra cu aceeasi incredere pe frana inclinat. Eu n-am avut tupeul asta pentru ca, desi suspensia fata e confortabila, n-am simtit-o la fel de precisa ca o furca clasica. La iesirea din viraje boxerul este minunat, cuplul masiv iti face viata usoara si, foarte important, mi s-a parut mult mai usor de controlat orice slide si derapaj, fata de motoarele 4 in linie. Acelasi lucru e valabil si pt V2. Eu am polizat scaritele in Alpi si pe stanga si pe dreapta,si nu am atins deloc cu cilindrii de asfalt,iar de aplecat se vedea si pe cauciuc,nu prea mai aveam cum si unde sa ma aplec,aveam cauciucul tocit/uzat pana la acel semn de sigurata dat de producator (acele 2 axe x y ). Referitor la geometrie,din cate simt eu cand vine vorba de serpentine (maxim 140km/h in viraj) moto imi inspira incredere,ce sare de 140km/h pe viraj aplecat fiind,e loterie,eu nu prea mai am feedback de incredere de la trenul fata SAU imi este mie frica sa ma aplec pe viraje la peste 140km/h.......... e destul de subiectiv. Suspensia este variabila... o setezi tu cum vrei sport normal comfort,cand urc serpentinele prefer sa fie pe COMFORT(sau sport pt powerslide-uri mai usor de controlat ) chiar daca trag de ea,cand cobor serpentinele prefer sa fie clar pe SPORT. Partz ! De unde vine zgomotul asta? Daca ma iau dupa simptome asta suna ca si cum bucsile de la TB ar fi uzate. Din spatele boxerului,de langa electromotor,undeva intre electromotor si/sau cutie. Ce ai vrut sa zici prin TB? Nu stiu ce inseamna TB. Editat Noiembrie 7, 2011 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 TB = throttle body. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 25, 2011 Autor Share Postat Decembrie 25, 2011 (editat) Pentru ca afara a fost frumos si motocicleta"cuminte" am iesit la o plimbare prin oras,ca sa ii arat luminitele de Craciun. 1,5 - 2 grade cam asa a fost,40min de plimbare a fost de ajuns. Langa Intercontinental m-am intalnit cu un Ural/DNEPR ,copie dupa BMW ce o fi fost,semana cu strabunicul R-ului, m-am dat la o parte la stop ca sa ii fac loc,vroiam sa vb cu el,dar a fost mai timid si nu a venit langa mine treaba lui . Poze "proaspete" acum am ajuns acasa. Craciun fericit! Editat Decembrie 25, 2011 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Salut Bigfoot, Am citit despre problema cutiei de viteza. Eu am patit ceva asemanator la R60-ul meu pe vremuri. Am schimbat uleuiul in citia de viteza (T90-ul) cu un ulei shell sintetic. Dupa ce am pornit si s-a incalzit uleiul in relantiu scotea un zgomot ca am crezut ca s-a spart ceva in cutie. Daca acceleram zgomotul nu mai era asa de tare. Dupa ce am pus inapoi T90 -ul a mers perfect fara zgomote. Nu stiu daca te ajuta ce am scris dar nu se stie niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 25, 2011 Autor Share Postat Decembrie 25, 2011 Salut Bigfoot, Am citit despre problema cutiei de viteza. Eu am patit ceva asemanator la R60-ul meu pe vremuri. Am schimbat uleuiul in citia de viteza (T90-ul) cu un ulei shell sintetic. Dupa ce am pornit si s-a incalzit uleiul in relantiu scotea un zgomot ca am crezut ca s-a spart ceva in cutie. Daca acceleram zgomotul nu mai era asa de tare. Dupa ce am pus inapoi T90 -ul a mers perfect fara zgomote. Nu stiu daca te ajuta ce am scris dar nu se stie niciodata. Salut, Mai eu ce sa zic de a mea,m-am obisnuit sa am acel zgomot(tipic DIESEL) la relanti,bine ca nu imi afecteaza performantele motocicletei,si ca se misca la fel ca in prima zi. O sa ii schimb uleiul la cutie cum vine caldura. O sa mentionez pe forum daca atunci va aparea o schimbare sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Daca afara e zapada .............. am inceput sa caut si editez filmulete din Tura in Alpi cu Vlad IV. In filmulet apar la inceput,Dexxter si Sorin Das, si evident personajul principal , domnu cu KTM de 450 BOXER Stelvio. La minutul 9 devine interesant Editat Februarie 8, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 bai cum se "invarte" roata ce frumos sa te mai aud ca denigrezi bmw.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 bai cum se "invarte" roata ce frumos sa te mai aud ca denigrezi bmw.... Da......la capitolul ciclistica,confort si consum,nu are rivali. MMMMmmmm am avut eu ghinion probabil cu acea cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 bai cum se "invarte" roata ce frumos sa te mai aud ca denigrezi bmw.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 La minutul 9 devine interesant "Pai... i-am facut!" Cum altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 14, 2012 Autor Share Postat Februarie 14, 2012 "Pai... i-am facut!" Cum altfel? asta era valabila pe Valparola pass parca. Unde am oprit noi? Am mancat carnati uscati cu paine,pentru ca asteptam sa vina bucatarul,de ziceti voi Duracell,bea o cafea si dute . Eram undeva in IT. Numai tin mitne exact. Aici eram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.