Soimul Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 DDCRISTI, tu vezi ce ai scris?..ma citeste odata: "CLAR nu putem sti EXACT ce s-a intamplat acolo... CLAR nu am spus ca omul n-a avut nicio vina in chestia asta... DAR, pasagera spunea ca el a apucat sa-i spuna sa se fereasca pentru ca nu mai poate sa opreasca.. nu stiu exact cuvintele pe care i le-a spus, dar de acolo reiesea ca motorul accelereaza necontrolat." -cui spunea pasagera? tie?..ma indoiesc! -vrei sa spui ca motorul a inceput sa accelereze, si ca in acelasi timp nu mai avea nici frane?..nici una? -si apoi intmpul ala extrem de scurt a apucat sa-i spuna pasagerei "fereste-te ca nu mai pot opri"?...cum i-a spus? prin casca?...avea intercomunicatie?..sau a ridicat vizeta?..si cum voia ca ea sa se fereasca?...sa se lase in jos?..sa se arunce de pe motor? Oricat ne-ai considera de dobitoci...o asemenea explicatie nu tine...auzi!..i-a spus pasagerei sa se fereasca...chiar chestia asta este un cretinism...in loc sa faci ce trebuie, tu spui aluia din spate sa swe fereasca!!!.... DDCRISTI, alta minciuna: "Eu ma dau pe motor de 16 ani si pot spune ca pe la inceputurile mele intr-ale motociclismului am patit si eu odata chestia asta. Motorul a inceput sa accelereze brusc si necontrolat. Crede-ma, in momentu' ala numa' la frane si ambreiaj nu m-am gandit! Atunci, nu ma gandeam decat sa caut un obiect in care sa ma opresc, inainte sa prind viteza mai mare. Din fericire pentru mine am gasit o masina parcata inainte sa iau viteza prea mare. Acum, clar n-as mai face asa, dar la vremea aia, lipsa de experienta m-a dus la o situatie d-aia." -si pina la urma ce avea motorul de se accelera?...ca la carburator exista un arc care treage spre ralanti, deci nu pre are cum sa se accelereze, dimpotriva! mai curand era mana ta inclestata pe frana dar cu manerul rotit la maxim! -nu inteleg cum sa nu apesi franele daca esti cu mina si piciorul pe ele iar in schimb sa cauti un obiect in care sa te opresti? Franarea se face din reflex inainte sa cauti tu ceva! ..asa ca nu o cred nici pe asta!.... @soimumaltez: Frate, du-te de unde ai venit si lasa-ne in pace. Vorbesti mult si prost, iar ipotezele lansate de tine sunt exagerate pana si pt un scenariu de film. Acceleratie ramasa blocata: Bullshit ! Trotinel, confunzi posturile si citatele!....nu am spus niciodata ca acceleratia a ramas blocat...poate altcineva!..cum de umbli cu moto daca nici macar atentie nu ai, cind citesti? Teoria mea este ca a fost doar un inconstient de "motociclist adevarat" si ca numai el este singurul vinovat. (Nu ma cobor la nivelul tau ca esti din aceiasi categorie cu decedatul; daca nu-ti place cum posteaza unii fa-ti forum separat, si daca nu ma inviti nu intru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Deci nu vrea nimeni sa se duca sa puna o intrebare la "tanti" aia de la bariera?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 intrebare 1: care este inaltimea barierei cand e coborata? intrebare 2: care este inaltimea minima (burta lipita de rezervor) a pilotului de pe 748? in rest RIP / recuperare grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 intrebare 1: care este inaltimea barierei cand e coborata? intrebare 2: care este inaltimea minima (burta lipita de rezervor) a pilotului de pe 748? in rest RIP / recuperare grabnica! Un lucru e sigur: 1 < 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ma intreb cum ar fi aratat topicul daca cei doi erau tigani. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 ce ma ?????????? hai sa o luam asa: daca ti se blocheaza acceleratia la 60 la ora si incepe motorul sa o ia razna tu ce faci ? ridici viziera si ii spui aluia din spate sa isi ridice si el viziera ca sa ii spui sa se fereasca pentru ca nu mai poti sa opresti? hai BA NENE sa fim SERIOSI!!!! eu cand merg cu pasager daca am mai mult de 60 la ora nu inteleg nimic din ce vorbeste ... si sa nu imi spui ca au casti cu bluetooth ca am vazut ce coji de pepene purtau pe cap .... inca o chestie...cand auzi toba ca suna mai tare / cand vezi turele ca urca singure / cand simti ca fuge motorul de sub tine / cand vezi ca nu il mai controlezi/ TRAGI AMBREIAJUL!!! e instinct frate! tu stii bine din experienta ca daca tragi ambreiajul nu mai fuge motorul ! deja povestea asta miroase a peste... sunt prea multi "martori" care au fiecare cate o poveste separata despre cum s-a intamplat asta.... unu zice ca a franat si a tzasnit motorul dupaia... ba frate da e racheta? daca opresti pe loc si dupaia accelerezi, orice motor ai avea nu ai cum sa faci zdrente o masina si sa mai si sari peste ea sa intri intr-un tir si sa ii spargi geamu ... voi nu aveti contact cu realitatea? jeeeeeeeeeeeez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Un lucru e sigur: 1 < 2 cam asa as zice si eu. de unde rezulta ca cel putin prima bariera nu era complet coborata iar asta ar explica graba de a trece si pe sub a doua. din pacate (sau fericire in cazul de fata) pasagerul are o pozitie mai inalta iar asta a incurcat putin calculele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caciapercius Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 cam asa as zice si eu. de unde rezulta ca cel putin prima bariera nu era complet coborata iar asta ar explica graba de a trece si pe sub a doua. din pacate (sau fericire in cazul de fata) pasagerul are o pozitie mai inalta iar asta a incurcat putin calculele. Din tot ce am citit si tot ce am auzit si am avzut....cred ca asa s-a intamplat. A vrut sa forteze trecerea caii ferate, barierele fiind in curs de coborare, motiv pentru care a accelerat puternic ...din pacate ...nu a reusit sa treaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Frate este clar,omul nu a avut nicio intentie sa opreasca.Avea multe posibilitati,poate a facut vreo criza de epilepsie,infarct ori a inebunit instant.Sa-i fie tarana usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_tm Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) hmmm....pana la urma m-ati convins si pe mine,motociclistul era un criminal sadic care abia astepta sa faca ceva sa denigreze comunitatea moto.Daca nici acum nu am dreptate,vreau sa iau meditatii cu privire la acest topic...poate ma invatati sa postez ce trebuie! P.S.-eram ironic Editat Iunie 9, 2011 de bogdan_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 poate a facut vreo criza de epilepsie,infarct ori a inebunit instant. Probabilitatea ca toate acestea sa se fi intamplat este egala cu cea de-a fi reusit slalomul printre bariere la viteza aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Nope, tu n-ai inteles. Doar prima propozitie iti era adresata, a doua era catre cei care au lansat ideea cu blocatul acceleratiei. Tu cum de umbli cu scuteru' si iti dai cu parerea la accidente moto? Pe fiecare pagina e cate un post kilometric d-al tau, in care debitezi numai prostii. Taci din gura ! Ca idee, anumite modele de Ducati mai vechi(si nu numai),au o buba la "acceleratie". Un om cu multi km in spate a facut praf un ST4 pe o portiune virajata dupa ce i s-a blocat gazul. Explicatia este ca modelele mai vechi nu au acel "retur" de siguratnta. Sunt mono. Nu arunc cu ipoteze ci incerc sa fac un pic de lumina in privinta ipotezei cu blocatul acceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ca idee, anumite modele de Ducati mai vechi(si nu numai),au o buba la "acceleratie". Un om cu multi km in spate a facut praf un ST4 pe o portiune virajata dupa ce i s-a blocat gazul. Explicatia este ca modelele mai vechi nu au acel "retur" de siguratnta. Sunt mono. Nu arunc cu ipoteze ci incerc sa fac un pic de lumina in privinta ipotezei cu blocatul acceleratiei. multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 ...doar sa vedem ce declara fata dar pe bune, nu ce spunea si presupunea la mana 6-a timiseanul ala pueril... Timisoreanul ala pueril are mai multi km de impins motorul decat ai tu facuti cu fata. Pe langa asta este fost coleg de banca cu victima si destul de apropiat de pasagera. Iti place sa citesti ce scrii ? FOLOSESTE NOTEPAD !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angel_wings Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 . referitor la accident eu zic sa lasam omul sa se odihneasca acolo unde e si sa invatam fiecare, atat cat ne duce mintea, cate ceva din povestea asta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Timisoreanul ala pueril are mai multi km de impins motorul decat ai tu facuti cu fata. Pe langa asta este fost coleg de banca cu victima si destul de apropiat de pasagera. Iti place sa citesti ce scrii ? FOLOSESTE NOTEPAD !!! si daca are mai multi km ce ? si daca ai fost coleg de banca cu el ce ? inseamna ca era un sfant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Timisoreanul ala pueril are mai multi km de impins motorul decat ai tu facuti cu fata. Pe langa asta este fost coleg de banca cu victima si destul de apropiat de pasagera. Iti place sa citesti ce scrii ? FOLOSESTE NOTEPAD !!! Pai tocmai ca a impins motoru mai multi km nu e ok...si daca a fost coleg de banca cu sinucigasu' care-i chestia?..pot spune ca e de aceiasi teapa?..nu ma hazardez, dar dupa ce a scris cam este...numai prostii cu supraaccelerarea motorului si lipsa concomitenta a franelor si cu lunga conversatie, cu sau fara vizete ridicate, de cum sa se fereasca...vorba lui Voda Lapusneanul catre boier Motoc:"prosti da' multi...."...deci ar trebui sa renunt..deci asta o sa si fac! fuck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Asta cu blocatul acceleratiei e cea mai mare vrajeala; adica daca era sa fi luat permisul acum 2 saptamani poate era mai plauzibil, dar om cu atat experienta cat n-au altii intr-o viata si atat de super motociclist sa nu fi auzit de ambreiaj si de butonul ala rosu din dreapta.... hai sa recunoastem macar atunci cand nu mai puteam gasi nici o scuza reala ca avem si batmani printre noi, care se cred in filmele de la Hollywood pe motor. Odihneasca-se in pace si sa speram ca, din toata nenorocirea, cineva undeva a invatat ceva ce-l va ajuta sa nu pateasca la fel pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Intr-o clipa s-a cct pe ea de viata,de vise, de familie, de iubita, de motocicleta,de tot ce avea el, obiecte personale etc pacat... Acum ma gandesc daca omul era intreg la bostan sau nu, ca ce vad in poza este sinucidere curata, oricum el stia ce a vrut sa faca sau ce a patit saracul de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cand conduceam si noi cu 1:0 in fata conservarilor la capitolul "accident pe calea ferata", am fost egalati. Azi dimineata: http://www.bzi.ro/un-suv-mercedes-s-a-infipt-intr-un-tren-la-letcani-foto-video-224048 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cand conduceam si noi cu 1:0 in fata conservarilor la capitolul "accident pe calea ferata", am fost egalati. Azi dimineata: http://www.bzi.ro/un-suv-mercedes-s-a-infipt-intr-un-tren-la-letcani-foto-video-224048 da ,da asta e VIU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Cand conduceam si noi cu 1:0 in fata conservarilor la capitolul "accident pe calea ferata", am fost egalati. Azi dimineata: http://www.bzi.ro/un...to-video-224048 Mi-ai inseninat seara! Sa traiesti! Gardu' omului cine il repara? Merge pe RCA? Editat Iunie 9, 2011 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 da ,da asta e VIU! avantajul conservei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ale naibii bariere, parca sunt unse cu miere, atrag mustele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Diferenta dintre scuter si motocicleta (oricat de scuter si oricat de motocicleta) intotdeauna nu a vrut sa fie inteleasa de catre scuteristi, pe oricati cm cubi ar sta ei. Nu faci cu Burgmanu' ce faci cu un moto, dar nici invers, multe chestii.Asta, bineinteles, ca sa nu aducem in discutie ciclistica,perioade de franare,centre de greutate si restul.Cauciucurile si greutatea se aplica la ambele.Dar...inca "unii" nu vor sa inteleaga.Si , DA, spun asta prin prisma faptului ca am condus ambele tipuri aduse in discutie, intre 50-650 cmc scutere si intre 50-945cmc moto...Deci propun soimului maltez un mic test drive care sa implice franari de urgenta, schimbari bruste in cutia de viteze(+si-),etc.Si apoi astept oarece comparatii...pana atunci, am citit toate posturile lui aproape degeaba. ON: Indiferent de semafor acustic-vizual,bariere sus sau jos, panourile de semnalizare in zona sunt sau nu prezente?Asta pt ca incepand cu 150m, oricat de blocata ti-ar fi acceleratia (da,chiar se poate intampla), tot ai avea ce sa faci...Mai ales daca porti raspunderea ca ai pasager in spate.Mai ales ca ai o varsta, km rulati (nu era la prima moto) si restul... Deci in opinia(nu verdictul) mea : Teribilism cu consecinte grave asupra altor persoane.Pilotului nu ii mai reprosam nimic, familia lui are tot timpul sa faca asta... Experienta pe moto se face nu in numar de kilometrii neaparat, ci si in cate si ce fel de situatii ai intalnit,trait,condus... Viteza / motor cu cmc destui / teribilism / nevoia de a impresiona pasagerul / lipsa de reactie.Daca faci suma , rezulta o viata mai putin, o alta distrusa, plus rude /prieteni marcati. Un salut cu farul , dar trecem mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.