Sari la conținut

Accident intre Timisoara si Sacalaz


Clever
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 282
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Ontopic: Dat fiind ca sunt explicit interzise in lege atat depasirea coloanei la bariera cat si trecutul barierei cand e pusa, nu vad ce e mare lucru de discutat despre accidentul asta: gigi duru pe vitezana a incercat sa explice multimii de conservari ce stau la coada ca el e tare si de data asta nu i-a iesit ca si-a luat o bariera in cap, singurul lucru de discutat e ca idiotul avea si pasagera, asa ca poate e de pus pe aici un anunt de urgenta daca pasagera are nevoie urgenta de sange...

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si s-a mai dus unu'.Mah,de astia cu mintea-n pwla nu imi este mila.S-a intamplat sa fiu la locul accidentului pe mobra unui prieten.Cand am ajuns in coloana de masini l-am intrebat pe un conservar ce s-a intamplat si imi spune:''mai murii unul de-al tau.daca nu chiar doi.''.Nu am vrut sa intru in contradictii cu el,si dupa cum am aflat cum murise ciobanu',bine am facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca a vazut barierele coborate si a vrut sa treaca pe sub ele in viteza aplecandu-se. Cel mai probabil a crezut ca are timp sa treaca inainte sa se coboare barierele, asta explica si viteza. Numai ca, nu i-au iesit calculele ... Dumnezeu sa-l ierte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, io n-am injurat pe nimani inca, dar incet-incet, imi vine. Ce dracu' face un om care se presupune ca are ceva in zama aia de sub casca, in momentul in care observa ca i se gata drumul?!? Da gaz, sau franeaza?!? Cum PLM poate cineva sa-i gaseasca unui idiot de felul asta, circumstante atenuante? Hai sa trecem peste toate alea cu curba, coloana de masini si sa ajungem la bariera: ce face idiotul? Da gaz si se apleaca sa treaca pe sub ea. "Da-o-n plm de pasagera, ce? a venit cu mine?" Se presupune ca biata fata era prietena lui. Daca o franat idiotul pana la limita si tot n-a putut opri agregatul, trebuia sa-l culce, sa ia bariera-n pept cu barbatie, sa faca naibii ceva sa atenueze avariile pasagerei macar. Sau in momentul in care a ridicat picioarele-n scarite a uitat ca are pe cineva cu el?

 

P.S. Imi dau seama la cat de idiot a putut fi, numai cand ma gandesc la bietul sofer de tir care s-a trezit cu 'nea caisa pe jumate bagat prin parbriz...

P.S.2 Acu' astept sa dati bine cu pietre dupa mine, dar va anunt ca daca vre-un erou d'asta da peste mine si ma omoara, il bantui si pe el si pe toata familia lui, pana ma plictisesc.

SUBSCRIU !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, io n-am injurat pe nimani inca, dar incet-incet, imi vine. Ce dracu' face un om care se presupune ca are ceva in zama aia de sub casca, in momentul in care observa ca i se gata drumul?!? Da gaz, sau franeaza?!? Cum PLM poate cineva sa-i gaseasca unui idiot de felul asta, circumstante atenuante? Hai sa trecem peste toate alea cu curba, coloana de masini si sa ajungem la bariera: ce face idiotul? Da gaz si se apleaca sa treaca pe sub ea. "Da-o-n plm de pasagera, ce? a venit cu mine?" Se presupune ca biata fata era prietena lui. Daca o franat idiotul pana la limita si tot n-a putut opri agregatul, trebuia sa-l culce, sa ia bariera-n pept cu barbatie, sa faca naibii ceva sa atenueze avariile pasagerei macar. Sau in momentul in care a ridicat picioarele-n scarite a uitat ca are pe cineva cu el?

 

P.S. Imi dau seama la cat de idiot a putut fi, numai cand ma gandesc la bietul sofer de tir care s-a trezit cu 'nea caisa pe jumate bagat prin parbriz...

P.S.2 Acu' astept sa dati bine cu pietre dupa mine, dar va anunt ca daca vre-un erou d'asta da peste mine si ma omoara, il bantui si pe el si pe toata familia lui, pana ma plictisesc.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu imi pot explica numarul marisor de soferi care forteaza barierele, nu neaparat motociclisti, care trec cu dezinvoltura de coloana si ori se baga in fata ori daca sunt semibariere trec printre si culmea destui sunt si tocati de trenuri. Mai mare prostie nu cred sa existe.

Si daca e cineva care va zice ca n-a auzit/vazut..nu mergea bariera aproape la fiecare bariera pe care o prind trebuie sa fie cel putin unul din asta.

Cred ca ar trebui puse camere la trecerile de nivel si saltat permisul celor care nu respecta, e singura solutie logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bariera e in curs de coborare deja luminile barierei sunt rosii si incepe sa se formeze coloana pentru ca soferii cu cap deja se opresc unul cate unul ... hai sa fim seriosi vezi bariera in fatza, vezi ca "prostii " franeaza dar tu esti mai cocosh ca doar ai ducati galben si lasi capul in jos in timp ce bariera coboara peste tine dar iti ramane gagica in urma si tu te infigi intr-un tir .... asta se numeste inconstienta ...

 

Dumnezeu sa il ierte

 

Plus de asta, trecerile la nivel cu cale ferată sunt marcate cu niște sutici de metri înainte, nu sare bariera - țuști! - în fața motociclistului ...

 

Eu nu imi pot explica numarul marisor de soferi care forteaza barierele, nu neaparat motociclisti, care trec cu dezinvoltura de coloana si ori se baga in fata ori daca sunt semibariere trec printre si culmea destui sunt si tocati de trenuri. Mai mare prostie nu cred sa existe.

Si daca e cineva care va zice ca n-a auzit/vazut..nu mergea bariera aproape la fiecare bariera pe care o prind trebuie sa fie cel putin unul din asta.

Cred ca ar trebui puse camere la trecerile de nivel si saltat permisul celor care nu respecta, e singura solutie logica.

 

Dane, recunoaște că ești fricos! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca a vazut barierele coborate si a vrut sa treaca pe sub ele in viteza aplecandu-se. Cel mai probabil a crezut ca are timp sa treaca inainte sa se coboare barierele, asta explica si viteza. Numai ca, nu i-au iesit calculele ... Dumnezeu sa-l ierte

Trotinel ii el copil diliu si sonat pe care il injura lumea, dar abia acum cand a zis el asta mi-a picat fisa.

Mi-am adus aminte ca vara trecuta mergeam intr-o perioada chiar si de doua ori pe zi pe drumul ala, spre Carpinis. Mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori sa ajung la bariera respectiva exact atunci cand se lasa jos. Tanti de la bariera mereu o oprea si imi facea semn sa trec ( repet, ajungeam cand incepea sa o lase in jos ).Ma gandesc ca poate si cu alti motociclisti a facut la fel si ei au invatat schema,mai ales daca erau din zona . Poate chiar pe asta miza el, ca va opri tanti bariera sa-l lase sa treaca ...totusi, nu am unde sa pun in calculul asta si coloana de masini...

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pantera, nu inteleg chestia cu tanti care manevra bariera!!!....sint 2 bariere, inainte si dupa trecerea peste calea ferata....tanti care te vedea cum actiona bariera?...cu manivela sau cu vreo telecomnada? manual sau electric? de afara sau din ghereta?...si de unde-ti facea semn sa treci?..din ce loc?...le actiona pe amandoua deodata?...si barierele cit de repede coborau?...te rog clarifica, ca e tare straniu chestia cu "tanti"...voinica daca actiona ambele bariere manual...sau daca o facea electic de undeva din interior inseamna ca avea o buna pozitie asupra intregii treceri la nivel...si era si foarte vizibila de acolo din interior cind iti facea semn sa treci...????

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pantera, nu inteleg chestia cu tanti care manevra bariera!!!....sint 2 bariere, inainte si dupa terecerea peste calea ferata....tanti care te vedea cum actiona bariera?...cu manivela sau cu vreo telecomnada? manual sau electric? de afara sau din ghereta?...si de unde-ti facea semn sa treci?..din ce loc?...le actiona pe amandoua deodata?...si barierele cit de repede coborau?...te rog clarifica, ca e tare straniu chestia cu "tanti"

N-am acordat importanta prea mare faptului atunci cand mi s-a intamplat , asa ca multe chestii nu le mai retin. Ce iti pot raspunde din ce ai intrebat tu este ca tanti era tot timpul afara cand se lasau barierele...cred ca erau actionate de manivela, pt ca statea mai mereu in acelasi loc, adica undeva langa cladirea aia mica in care stau cei de la CFR in dreptul trecerilor la nivel, putin in fata .Cladirea respectiva este pe partea stanga, cum vi de la Timisoara, asa ca o vedeam foarte bine.Semn imi facea tot de-acolo de unde statea. Da, barierele erau actionate simultan. Cam toti am prins tipul asta de bariere la viata noastra. Sunt cele luuuungi si grele ( asa par, cel putin) ce coboara greoi.

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inteleg..deci daca coboara greoi inseamna ca erau deja aproape coborate sau coborate, cind motociclistul le-a vazut si a decis sa treaca in viteza...nu putem spune ca ele erau sus si el venea si ele au coborat foarte repede, ba chiar mult mai repede decat venea el, deci barierele i-au luat-o inainte si el s-a izbit de ele...cred ca erau lasate sau aproape lasate, daca nici o masina nu a mai trecut cind incepusera sa se miste din pozitia de sus...asa ca tanti nici sa-l fi vazut din timp pe motorist nu mai putea sa-i ridice barierele care erau jos sau aproapre jos, ca atunci ar fi trecut toti...poate el le-a vazut de departe sus...a accelarat dar a apreciat gresit (cine stie de ce?) distanta, viteza lui si durata in care barierele vor cobora astfel ca sa nu mai poata trece...ceea ce iar este greu de crezut, pt ca un motorist are simtul distantelor si vitezelor, ba chiar mult mai ascutit decat al conservarilor...eu banui ca a fost afectat de o substanta, precum alcool, etnobotanice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inteleg..deci daca coboara greoi inseamna ca erau deja aproape coborate sau coborate, cind motociclistul le-a vazut si a decis sa treaca in viteza...nu putem spune ca ele erau sus si el venea si ele au coborat foarte repede, ba chiar mult mai repede decat venea el, deci barierele i-au luat-o inainte si el s-a izbit de ele...cred ca erau lasate sau aproape lasate, daca nici o masina nu a mai trecut cind incepusera sa se miste din pozitia de sus...asa ca tanti nici sa-l fi vazut din timp pe motorist nu mai putea sa-i ridice barierele care erau jos sau aproapre jos, ca atunci ar fi trecut toti...poate el le-a vazut de departe sus...a accelarat dar a apreciat gresit (cine stie de ce?) distanta, viteza lui si durata in care barierele vor cobora astfel ca sa nu mai poata trece...ceea ce iar este greu de crezut, pt ca un motorist are simtul distantelor si vitezelor, ba chiar mult mai ascutit decat al conservarilor...eu banui ca a fost afectat de o substanta, precum alcool, etnobotanice...

Oricum, chestia asta mi s-a intamplat cand eram prima la bariera si oprisem deja, pt ca le-am vazut de departe ca incep sa se lase in jos. Nu cred ca tanti mai putea face ceva in conditiile in care deja erau masini oprite. Logic ar fi asa... pt ca ar pune in pericol viata celorlati, care nestiind ce se intampla si de ce se ridica barierele, poate ar fi trecut si-atunci sa vezi carnagiu ....

Cat despre substante...doar raportul medico-legal poate stabili asta ...

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pantera, o idee: du-te intr-o zi si vorbeste cu "tanti" aia. Intreab-o ce s-a intamplat cu mobristu' ala. Cred ca ar fi cel mai bun martor posibil. Asa, pentru linistea celor care isi pun semne de intrebare privitor la accidentul asta. Eu nu-mi pun, dar tot sunt curios ce va zice "tanti" aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate chiar tanti aia i-a facut semn motociclistului sa treaca ... mai stii ?

 

 

in filmul asta : http://www.opiniatimisoarei.ro/teribil-accident-langa-timisoara-la-sacalaz-motociclist-mort-si-prietena-lui-ranita-dupa-ce-s-au-izbit-de-barierele-de-cale-ferata-pe-care-le-au-fortat-mare-viteza/06/06/2011

 

se vede urma de frana in dreptul locului unde este bariera indoita ... deci frane avea numai ca le-a folosit abia dupa ce a trecut de prima bariera si si-a dat seama ca nu o mai trece si pe a2a ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu sa mi se faca semn sa trec de catre cei care manevrau barierele. Acele bariere sunt actionate mecanic cu o manivela. Cred ca cei care manevreaza barierele au o simpatie pentru motociclisti ori se gandesc sa nu te tina in soare.

O data mi-au facut semn sa ocolesc bariera. Am facut-o cu teama gandindu-ma ca ala stie ce face si ca nu vrea sa ma omoare si m-am asigurat de 10 ori.

Cert este ca tipul putea sa incetineasca si apoi sa treaca dupa ce se asigura ca nu vine trenul. Asta daca tot vroia sa fie jmecher.

Oricum nu stim care au fost cauzele clare dar oricat de inconstient a fost tot nu merita sa moara. Bine ca fata a scapat.

Si eu cred ca avea viteza foarte mare si e un pic de teribilism sa mergi cu viteza aia cu pasager pe un asemenea drum.

Mai fac si eu eroisme cand am pasager incepator dar numai in zone foarte sigure. Cand am pasageri cu multi km la activ chiar nu mai are rost sa fac pe nebunul ca aia deja au vazut destule.

Asa ca nu e cazul sa ne dam lebede. Toti facem prostii doar ca unii exagereaza.

Sper sa fi priceput cat mai multi ca in preajma barierelor nu e bine sa circuli cu viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in filmul asta : http://www.opiniatimisoarei.ro/teribil-accident-langa-timisoara-la-sacalaz-motociclist-mort-si-prietena-lui-ranita-dupa-ce-s-au-izbit-de-barierele-de-cale-ferata-pe-care-le-au-fortat-mare-viteza/06/06/2011

 

se vede urma de frana in dreptul locului unde este bariera indoita ... deci frane avea numai ca le-a folosit abia dupa ce a trecut de prima bariera si si-a dat seama ca nu o mai trece si pe a2a ;)

 

Am zis ca nu mai postez aici, dar am observat ceva in filmuletul ala. E o faza (mai pe la inceput) cand unu' cu tricou rosu ridica de bariera. Apoi, imediat dupa faza asta urmeaza ceea ce am observat eu: barierele ridicate cam pe la jumatate sunt lasate in jos, si se poate observa ca se lasa destul de repede. Asta ma face sa cred ca intreaga coborare a barierelor nu este uniforma. Adica in prima jumatate (de cand sunt complet ridicate si pana se lasa jumatate din distanta) barierele coboara mai incet, iar dupa ce ajung pe la 45 de grade, incep sa coboare mai repede. Asta poate sa fie un factor important in decizia luata de motociclist. El o fi vazut barierele cum incep sa coboare (incet) si s-o fi gandit ca are timp sa treaca, insa cand s-a apropiat, barierele au inceput sa coboare mult mai repede decat vazuse initial si practic nu a mai avut ce face. E doar o presupunere, o teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inteleg..deci daca coboara greoi inseamna ca erau deja aproape coborate sau coborate, cind motociclistul le-a vazut si a decis sa treaca in viteza...nu putem spune ca ele erau sus si el venea si ele au coborat foarte repede, ba chiar mult mai repede decat venea el, deci barierele i-au luat-o inainte si el s-a izbit de ele...cred ca erau lasate sau aproape lasate, daca nici o masina nu a mai trecut cind incepusera sa se miste din pozitia de sus...asa ca tanti nici sa-l fi vazut din timp pe motorist nu mai putea sa-i ridice barierele care erau jos sau aproapre jos, ca atunci ar fi trecut toti...poate el le-a vazut de departe sus...a accelarat dar a apreciat gresit (cine stie de ce?) distanta, viteza lui si durata in care barierele vor cobora astfel ca sa nu mai poata trece...ceea ce iar este greu de crezut, pt ca un motorist are simtul distantelor si vitezelor, ba chiar mult mai ascutit decat al conservarilor...eu banui ca a fost afectat de o substanta, precum alcool, etnobotanice...

 

treba cu luatul barierelor in piept mi s-a intamplat dar , a fost o bariera de parcare , am calcat pe senzor , s-a dechis dar fiind concepute pentru masini pana am bagat 1-a si am plecat de pe loc s-a lasat , cu o viteza destl de mare , am apucat doar sa strang frana si sa o iau direct in piept.

 

m-am uitat si la reportajul de la stiri si nu inteleg , daca a vazut ca se lasau barierele , de ce a vrut sa treaca pe sub ele , avea pasager , se schimba total problema . avea viteza prea mare si nu a vazut-o ... dar din moment ce incepusera sa coboare coloana se oprea , deci nu era singur . e un mister , poate a fost vreo defectiune tehnica si nu a putut opri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere...indiferent daca la o trecere de cale ferata sunt sau nu bariere trebuie sa belesti ochii ca daca nu belesti sigur altceva...ori da dracu trenul in mobra sau conserva,ori poate ai bafta sa prinzi calea ferata mai inalta decat asfaltul si sa te dai cu gaoaza de pamant,fugind coarnele din mana ,pe sine(asta era sa mi se intample mie o data,de abia am redresat,rezultat amortirea genunchilor INSTANT,pauza 20 min...de revenire,de acum incet ca melcul la treceri),sau ,in cazul de fata sa dai direct in bariere si sa se intample nenorociri de astea...legea spune clar ce trebuie sa faci in asemenea situatii,daca o respecta nu era rece acum,pacat si trist...urmarile le suporta familia indurerata,prietenii si uneori ceilalti participanti la trafic,eu zic ca de aci trebuie sa tragem multe invataturi noi cei care postam acum pe aci,pacat de om ca o murit dar dupa cate se vad in accident mobristul o fost de vina...Asfalt uscat la toti si grija mare ca vara e abia la inceput!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El o fi vazut barierele cum incep sa coboare (incet) si s-o fi gandit ca are timp sa treaca, insa cand s-a apropiat, barierele au inceput sa coboare mult mai repede decat vazuse initial si practic nu a mai avut ce face. E doar o presupunere, o teorie.

Exact, exact, exact! Oricat de idiot ai fi, nu te duci cu gaz blana spre niste bariere deja coborate. Singura explicatie logica este ca a accelerat considerand ca are timp sa treaca inainte ca barierele sa fie coborate complet, dar n-a avut timp si probabil a realizat acest lucru destul de tarziu, avand o viteza prea mare ca sa reuseasca sa mai opreasca. Tanti aia l-o fi observat prea tarziu, sau deloc, oricum barierele alea se misca destul de greoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era deja coloana de masini STATIONATA, atunci clar barierele erau coborate cu mult inainte de a ajunge el in zona lor.

 

Rog pe cineva din zona (@pantera ?) sa confirme daca la trecerea de cale respectiva exista, in paralel cu barierele astea vechi actionate manual si sistem de semnalizare electronic de tip nou(acustic si vizual). Daca da, atunci e posibil ca masinile sa fi oprit la pornirea sistemului electronic de avertizare, barierele mari fiind coborate manual dupa o perioada de catre "tanti". Daca nu exista decat sistemul manual de bariere, atunci motociclistul a gasit barierele la orizontala (masinile fiind oprite si el depasind coloana in asteptare).

Concluzia o trage fiecare si actioneaza in consecinta.

 

Astept daca se poate o confirmare de la userii din zona asupra sistemului de avertizare de la trecerea respectiva. E un amanunt important, zic eu...

Merci.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fratilor, ce-i tot dati inainte cu barierele vietii?!? E "manuale" pentru ca le coboara tanti sau nenea, nu se actioneaza automat de catre turnul de control (da, si la trenuri se numeste tot turn de control), dar ele sunt actionate tot electric. Nu credeti ca fuge tanti de la o bariera la alta sa dea la manivele, ce naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..ca sa ne lamurim, eu zic ca trei motociclisti "adevarati" din zona, sa mearga la locul faptei la ora potrivita, sa-si traga la sorti ordinea, si pe rand sa procedeze la o "RECONSTITUIRE"...si apoi sa vina aici si sa posteze fiecare rezultatele si concluziile...bine, ca sa fie cit mai concludent ar trebui sa mearga cit mai multi, sa putem face si o statistica, dar e bine si cu numai 3...Cine sa ofera? :rusinica:

 

 

 

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...am glumit!!!!!...sa nu va puna dracu'!!!

 

..sper sa nu apara o noua figura de mers moto...respectiv "figura sau metoda Sacalaz" de trecere cu motorul a caii ferate!!!...cum au inceput liceenii aia metoda sinuciderii prin aruncare in rau cu rucsacul plin de bolovani in spate...cica au 4 cazuri intr-o luna in aceiasi localitate...azi l-au perins pe un licean care tocmai se pregatea de salt in apa! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eyu am fost deja ! :laugh:

Asta asa, ca sa mai destindem atmosfera si s-o pastram decenta ca pana acum ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...