verssatu Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 io am patit-o similar la 10-15 la ora...cu ghidonul stramb si cu ochii peste umar sa vad daca tirul care tocmai plecase de pe loc avea demaraj de ferrari, am pus-o jos. nicio paguba, doar crashul zgariat bine. dar, ce observ in video e ca, la viteza de peste 40 km/h ghidonul se "strmaba" foarte usor. la sv-ul meu, cand trec de viteza asta, furca nu mai raspunde la smucituri si trebuie sa inclin motocicleta cu miscari din bazin...nu stiu daca e corect termenul de "furca giroscopica", dar inclin sa cred ca efectul e cam pe acolo...deasemenea, nu stiu nici daca e o caracteristica particulara la modelului meu, sau "asa face toate"... ...ajutor de la experimentati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Stiu ca anvelopele nu prea aderente erau pe acest motor deoarece cele aderente ofera posibilitatea de a frina si aplecat, chiar mult. Cei ce nu ati incercat personal aceste gume nu aveti de unde sa stiti diferentza. Am mai spus de nenumarate ori, vorbesc din experientza, nu din copy paste de pe google. Totusi, aici guma moale nu-l salva 100%, se vede din filmare ca nu a redus deloc viteza. Un accident asemanator am avut si eu in 2002 cu JAWA, aveam carnetul de 5 zile, eu nu am mai apucat sa frinez, masina ma acrosat si ma proiectat pe contrasens, buff, prietena 2 coaste fisurate, eu nici o zgirietura. Motorul acela oricum nu aluneca la frina brusca deoarece nu are frine performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 abs-ul bata-l vina... unde-i cand ai nevoie de el... zic asta exceptand cazul de fata unde conditiile de aderenta erau bune, variante destule,etc. Exerseaza intr-un poligon ceva franariile de urgenta! Invata unde-i limita franariilor pana sa te dea pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 "si-a pus cineva intrebarea daca soferul s-a dus pana in banda 3? (ca din filmare nu se vede! poate vroia sa faca stanga in intersectie ) cum mai evita ?? Simplu, cu gaz." Am un prieten care sta intr-o vila la etajul doi si accesul la el e pe o scara din aia in spirala, ingusta si abrupta ca dracu'. L-am carat in brate de la etajul doi pana la masina, dus la spital, apoi de la spital inapoi la etajul doi, tot in brate, fiindca avea bazinul prins in niste fiare pe care le-a strans cu cheia franceza timp de o luna ca sa-i aduca oasele bazinului la loc. Si are vreo 80 de kile, am crezut ca lesin din cauza efortului (ca avea dureri si trebuia tinut cu grija). Pe prieten il cheama Stelica (si cand se face bine o sa-i spun sa se inregistreze aici pe forum). Si a ajuns in starea aia exact din cauza "evitarii cu gaz". Daca apuci sa te strecori, bravo, felicitari. Dar daca nu, ajungi leguma. Eu unul N-AS risca. S-a infipt intr-o masina care nu i-a dat prioritate la iesirea de pe o straduta laterala, in dreptul rotii stanga fata, a sarit peste motocicleta si peste capota (si rezevorul i-a despicat, literalmente, bazinul, fiindca are forma de pana) si s-a dus taras vreo 30 de metri pana in niste porti metalice care i-au amortizat impactul. Daca avea ghinionul sa nimereasca intr-un stalp de iluminat, organizam alt mars funerar. DECI NU. Fara gaz. Riscurile sunt prea mari ca sa merite a fi asumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Va luati prea mult de baiat, are partea lui de vina, Teoretic vina este in totalitate a conducatorului, asta conform legislatiei rutiere in vigoare: "acordare a priorității – obligația oricărui participant la trafic de a nu-Âşi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalți participanți la trafic care au prioritate de trecere să-Âşi modifice brusc direcția sau viteza de deplasare ori să oprească" Practic in romanica nu se considera neacordare de prioritate in caz de accident decat in momentul in care a existat impact si asta in conditiile in care tu, care aveai prioritate , nu l-ai lovit pe celalalt in partea din spate a masinii, atunci cica e nerespectarea distantei. Pe de alta parte, cazatura putea fi evitata lejer, deci ai si tu o parte din vina. Nu da vina pe lucruri/evenimente cum ar fi cauciuc vechi, capac de canal, frana prea tarzie. Mereu exista o solutie (MEREU !!! ) de a evita, e datoria ta sa o gasesti si sa eviti accidentul, dar la fel, mereu exista o greseala care te poate pune jos, e datoria ta sa o eviti. Ca sa poti alege solutia buna si sa eviti o alegere gresita iti trebuie experienta. Ce a fost accidentul asta pentru tine? Imi place sa cred ca o experienta si nu o trauma, trage singur concluziile, analizeaza filmarea, vezi singur ce ai fi putut face sa eviti si incearca pe viitor sa faci lucrurile respective. Ai invatat ceva, scutura-te si mergi mai departe, e bine ca esti bine si tu si motocicleta, asta e cel mai important. In afara de asta, fix frectie tot ce ti se spune pe forum, nu o sa inveti nimic niciodata daca ti se spune fara ca tu sa realizezi singur ca aia este alegerea corecta. Sa ii raspund lui SSSS : "Eveniment fortuit, imprevizibil, care întrerupe mersul normal al lucrurilor (provocând avarii, răniri, mutilări sau chiar moartea). ♦ Fapt întâmplător, banal, care aduce nenorocire." Daca o luam ca in dex, e accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Nu vreau sa intru in polemica sau sa dau dreptate soferului, pentru ca nu are. Gandeste-te ca sunt doua cazuri total diferite, soso a sarit in sant cu motorul ca sa il evite pe ala. Presupunem ca frana, cadea si motocicleta se oprea pe carene pana sa atinga duba, crezi ca ar mai fi avut castig de cauza ? parerea mea e ca nu, posibil sa ma insel. Din cate stiu motocicleta franeaza mai bine pe cauciucuri fie ele si proaste decat pe carene. Daca baiatul tinea motocicleta pe roti accudentul nu ar fi avut loc, se vede clar ca motocicleta se opreste pana in masina. Editat Iulie 9, 2011 de Weeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco_monster Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Poti sa te uiti pe cauciuc si sa imi zici ce dot are?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Nasoala situatia, am patit-o si eu de mai multe ori, doar ca am reusit (cu mult noroc) sa raman pe roti de fiecare data. Sfaturi bune pe care le-am primit de la motociclisti care nu-s si forumisti: 1) Du-te intr-o parcare si exerseaza frane. Recomand parcarea de la Romexpo (se intra pe unde e reprezentanta Mitsubishi) - e libera, si are pavajul facut din dale mari pe care le poti folosi ca repere, incat iti poti numara foarte usor distanta in care ai franat. Incearca sa blochezi spatele, pana te obisnuiesti cum face cand blochezi spatele. Spatele blocat e controlabil. Nu incerca sa blochezi fata. 2) Pe banda a 2-a nu esti safe. Soferii nu aplica virajul la dreapta cu incadrare pe prima banda urmata de schimbarea benzii pentru un eventual viraj stanga. De asemenea, de obicei prima banda e ocupata de masini parcate, si din obisnuinta, ca sofer, te bagi pe banda a doua (desigur, unii se mai si asigura inainte de asemenea manevre). Nici pe banda a 4-a nu esti safe, am vazut zeci de ocazii in care soferul se incadreaza dintr-un viraj la dreapta direct pentru virajul la stanga. Pe motocicleta esti atat de safe pe cat poti sa prevezi ce urmeaza sa faca cei din fata, de preferinta 2-3 randuri in fata. 3) Nu da vina pe hardware. Nu e vina pneurilor, sau a franelor. Te-ai speriat, si ai blocat roata. Mi s-a intamplat si mie, si s-a intamplat multora. Piesele scumpe isi merita valoarea doar pentru cei care nu mai pot imbunatati nimic prin aptitudine. Pe scurt: mergi cu motorul stock o vreme (un an, doi, niste mii de kilometrii), pana crezi (convins) ca nu mai poti fi tu mai bun pentru ca te tine motorul in loc. Atunci poti sa incepi sa schimbi. Si, cand primesti sfaturi (inclusiv cele scrise de mine mai sus) trece-le prin filtrul judecatii tale. Poate pentru tine nu au sens, sau nu se aplica. Nu ii asculta pe toti, indiferent cati km au facut, de cati ani merg pe 2 roti, sau cate posturi au pe forum. In fond, tu mergi cu tine, pentru tine, si orice faci, e responsabilitatea ta. La fel ca in clip, nu o sa poti spune ca X de pe forum ti-a zis sa iti iei alte pneuri si ai alunecat, deci e vina lui. Ai discernamant, foloseste-l. Formeaza-ti stilul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Nasoala situatia, am patit-o si eu de mai multe ori, doar ca am reusit (cu mult noroc) sa raman pe roti de fiecare data. Sfaturi bune pe care le-am primit de la motociclisti care nu-s si forumisti: 1) Du-te intr-o parcare si exerseaza frane. Recomand parcarea de la Romexpo (se intra pe unde e reprezentanta Mitsubishi) - e libera, si are pavajul facut din dale mari pe care le poti folosi ca repere, incat iti poti numara foarte usor distanta in care ai franat. Incearca sa blochezi spatele, pana te obisnuiesti cum face cand blochezi spatele. Spatele blocat e controlabil. Nu incerca sa blochezi fata. 2) Pe banda a 2-a nu esti safe. Soferii nu aplica virajul la dreapta cu incadrare pe prima banda urmata de schimbarea benzii pentru un eventual viraj stanga. De asemenea, de obicei prima banda e ocupata de masini parcate, si din obisnuinta, ca sofer, te bagi pe banda a doua (desigur, unii se mai si asigura inainte de asemenea manevre). Nici pe banda a 4-a nu esti safe, am vazut zeci de ocazii in care soferul se incadreaza dintr-un viraj la dreapta direct pentru virajul la stanga. Pe motocicleta esti atat de safe pe cat poti sa prevezi ce urmeaza sa faca cei din fata, de preferinta 2-3 randuri in fata. 3) Nu da vina pe hardware. Nu e vina pneurilor, sau a franelor. Te-ai speriat, si ai blocat roata. Mi s-a intamplat si mie, si s-a intamplat multora. Piesele scumpe isi merita valoarea doar pentru cei care nu mai pot imbunatati nimic prin aptitudine. Pe scurt: mergi cu motorul stock o vreme (un an, doi, niste mii de kilometrii), pana crezi (convins) ca nu mai poti fi tu mai bun pentru ca te tine motorul in loc. Atunci poti sa incepi sa schimbi. Si, cand primesti sfaturi (inclusiv cele scrise de mine mai sus) trece-le prin filtrul judecatii tale. Poate pentru tine nu au sens, sau nu se aplica. Nu ii asculta pe toti, indiferent cati km au facut, de cati ani merg pe 2 roti, sau cate posturi au pe forum. In fond, tu mergi cu tine, pentru tine, si orice faci, e responsabilitatea ta. La fel ca in clip, nu o sa poti spune ca X de pe forum ti-a zis sa iti iei alte pneuri si ai alunecat, deci e vina lui. Ai discernamant, foloseste-l. Formeaza-ti stilul tau. :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 ABS-ul, hmm, discutabil in situatia de fata. Merg al 4-lea sezon cu ABS dar incerc totusi sa nu ma bazez pe el. M-a ajutat si in linie dreapta si in curba, doar cit sa ma tina pe roti. In plus acum, cu Michelin Pilot Road 2, imi este aproape imposibil sa blochez fata pe asfalt curat si uscat. In cazul de fata, din cauza "point fixation" si din cauza ca ABS-ul lungeste distanta de franare, probabil ai fi intrat in masina! Bine ca esti sanatos. De acum incolo sa sa incetinesti instinctiv in situatii similare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 primu post relevant Nu numai ca este cel mai relevant, dar invatam si lucruri noi din el, de exemplu ca ABS mareste distanta de franare....bine ca ca n-avea pe Ducati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Nu numai ca este cel mai relevant, dar invatam si lucruri noi din el, de exemplu ca ABS mareste distanta de franare....bine ca ca n-avea pe Ducati... Si noroc ca n-avem ABS... Editat Iulie 13, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Sunt teste in care lumea zica ca distanta de franare e mia mica, si altele in care zic ca distanta de franare e mai mare. Senzatia mea personala este ca iti lungeste frana si nu se bazeaza pe nici un test efectiv si recunosc ca poate nu am dreptate. Avantajul clar este ca ramai pe roti. Restul este Dumnezeu, reflex si fizica. Vazind clipul, daca eram pe motorul meu si intra ABS-ul in clipa in care i s-a blocat lui roata, daca as fi pastrat traiectoria, deblocarea rotii fata m-ar fi dus pina in masina sau la centimetri. E o estimare personala bazata exclusiv pe experienta mea. Dar in oricare din situatii, personal prefer ABS-ul. Atasez pt referinta: Editat Iulie 13, 2011 de bambiloid1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Invata sa mergi pe motocicleta pentru ca, sincer, habar n-ai. Ce-ai patit tu in situatia de fata, putea fi evitat usor chiar si cu o dacie fara frane. Nu vad de ce ai pus un filmulet in care te faci singur de ras... Uite unde era lupulbikerul moralist Cel care se face de ras esti tu, prin constatarea puerila ... @Adrian C - Tati, capul sus! Se mai intampla Sunt convins ca ai invatat enorm din experienta asta nu tocmai placuta Bine ca esti in regula, mobra-i functionala ... Km multi fara incidente iti doresc! Editat Iulie 13, 2011 de GabiButon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Nu uitati ca pana la urma vinovatul este automobilistul. A intrat in intersectie fara nici o apasare, n-a incetinit, nu s-a asigurat ... nimic. Fara instigare la huliganism sau alte acte ilegale, presupun ca ar trebui "construit" un sistem de autoaparare colectiv al motociclistilor. Mai exact: 1. Grup de presiune pentru modificarea legistaliei rutiere in sensul precizarii ferme a vinovatiei morale. (vezi si cazul cand eviti un dobitoc si lovesti un nevinovat !) 2. Generalizarea utilizarii camerelor. 3. Parteneriatul cu o firma/organizatie de detectivi/avocati care sa urmareasca pana in panzele albe nesimtiti ca cel de mai sus. Adrian a avut si putin ghinion in acest caz pentru ca am ajuns cateva secunde dupa ce el a cazut; daca ajungeam in timpul incidentului depaseam eu pe banda a III-a si-l loveam pe vinovat. Eram cu masina si aveam camera pornita. N-ar mai fi fost nici o problema cu dovezile la politie sau tribunal. Abilitatile proprii de supravietuire in trafic sunt deja alta poveste. Trebuie sa le ai, te scapa din 99% din necazuri, dar nici nu poti merge terorizat ca tu esti un intrus fara drepturi al circulatiei rutiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Vezi de'aia au facut evitarea proba obligatorie, cica, la obtinerea permisului. Bine ca a nu a fost mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyr Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 am vazut filmuletul de cateva ori, si cred ca ai dreptate, capacul ala de canal era fix sub roata cand ai pierdut controlul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Nu vreau sa fac reclama dar primul lucru pe care tre' sa-l faci este sa pui mana pe telefon si sa suni la Amckart si sa te inscrii la cursurile de perfectionare moto de acolo. Dupa ce le faci o sa fii mult mai in siguranta cand te plimbi cu motoreta. Vei invata sa franezi corect, sa iei un viraj corect, si sa eviti situatii neasteptate. Iti spun din proprie experienta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 V-am inteles pe toti ca sunteti buni si evitati si gloantele care nu va dau prioritate, dar cand esti oprit la trecerea de pietoni sau la semafor si auzi scrasnet de frane in spate ce te invata Amckart sa faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 V-am inteles pe toti ca sunteti buni si evitati si gloantele care nu va dau prioritate, dar cand esti oprit la trecerea de pietoni sau la semafor si auzi scrasnet de frane in spate ce te invata Amckart sa faci ? sa stringi din b.u.ci ! din spate am fost eu pleznit acu' vreo 2 saptamani. nu ai ce sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Eu era s-o iau azi pe Mihai Bravu. M-am lipit de refugiu cat am putut si vaporul a trecut pe langa mine cu scrasnete. A oprit la juma' de metru de pietonul incremenit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AgresivRider Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Vezi de'aia au facut evitarea proba obligatorie, cica, la obtinerea permisului. Bine ca a nu a fost mai rau. Daca aia se cheama evitare....eu sunt Rossi. Scoala nu te invata decat cum pornesti motorul, cum schimbi treptele de viteza (adica pe ce sa apesi...), sa faci un 8 si sa mergi printre jaloane cu viteza melcului si ATAT! Instructor moto as putea fi si eu si orice alt motociclist care are 2,3 ani la activ. Ii arat elevului unde e frana, acceleratia, etc, apoi il pun sa mearga 3 sedinte in linie dreapta cu franari si opriri, timp in care io ma scarpin la o0 si vorbesc cu alti instructori, inca 4 sedinte de jaloane si 8-uri, vreo 3 de evitari si pe urma poligoane. Omul ia A-ul, iese in trafic si isi rupe capul pt ca nu tu franari, nu tu luat curbe, nu tu adaptare viteza curba, nu tu evitare la viteza mare and so on. Le inveti cu ajutorul amicilor mai batrani in breasla sau pe propria piele, in functie de noroc. sa stringi din b.u.ci ! din spate am fost eu pleznit acu' vreo 2 saptamani. nu ai ce sa faci! Cu aruncat de pe motor si tot tacamul,nu? La mine odata a mers stransul din buci, a doua oara ...n-a mai mers.... Editat Iulie 15, 2011 de AgresivRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 (editat) Daca aia se cheama evitare....eu sunt Rossi. Scoala nu te invata decat cum pornesti motorul, cum schimbi treptele de viteza (adica pe ce sa apesi...), sa faci un 8 si sa mergi printre jaloane cu viteza melcului si ATAT! Instructor moto as putea fi si eu si orice alt motociclist care are 2,3 ani la activ. Ii arat elevului unde e frana, acceleratia, etc, apoi il pun sa mearga 3 sedinte in linie dreapta cu franari si opriri, timp in care io ma scarpin la o0 si vorbesc cu alti instructori, inca 4 sedinte de jaloane si 8-uri, vreo 3 de evitari si pe urma poligoane. Omul ia A-ul, iese in trafic si isi rupe capul pt ca nu tu franari, nu tu luat curbe, nu tu adaptare viteza curba, nu tu evitare la viteza mare and so on. Le inveti cu ajutorul amicilor mai batrani in breasla sau pe propria piele, in functie de noroc. Cu aruncat de pe motor si tot tacamul,nu? La mine odata a mers stransul din buci, a doua oara ...n-a mai mers.... Gresit omule...ii arati ,,franele" nu ,,frana"...pentru ca majoritatea se infige in fata uitand complet ca mai este o pedala pe partea dreapta care il ajuta foarte mult..Multi,da multi care gasesc pedala aia se infig in ea si nu mai iau picioarul pana nu au culcat-o (nici cand s-a indreptat motorul singur) ca au citit ei undeva ,,niste sfaturi" cum ca mobra te arunca daca dai drumul la frana spate ,fara sa mentioneze omul ca poti sa-i dai drumul daca vaca este cat de cat ,,dreapta".. Ca altii nu-i vad utilitatea si nici macar nu pot gandi sa ,,calce pe ea"cu piciorusul..asta este .Vor continua sa blocheze fata si se vor duce pe burta xca papadiile.Evitarea aia din poligon care spui tu ca este ,,rahat"...va fi de rahat cand vei reusi sa o faci tu la 50 km/h cum scrie in legislatie.La examen nu cred sa existe mai mult de 3-4 procente care sa abordeze evitarea cu mai mult de 40 ..restul o fac la pas.Asa ca ce pretentii poti avea? Colegu cu accidentu,nu te supara dar nu ai ce face.Aveai o multime de posibilitati sa iesi frumos din situatia aia dar te-ai pierdut.I-ao si tu pe un drum pustiu ,trage doua linii si exerseaza franarea pana iti intra in reflex ..Alta solutie nu exista .soferii nu vor fi mai atenti pt ca eu,tu sau y avem probleme cu franarea si manevrarea mobrei.Asta este .Scoate-ti din cap ideea cu politia,imagini..etc ...nu de alta dar te faci de rahat singur .Las-o cum a fost ..vezi poate-l intalnesti si alta data pe omul cu masina ..te duci la el si i-o tragi.Simplu.Sunt sigur ca nu esti genul care sa faci asta ...dar vaitatul pe forum chiar nu ajuta. Editat Iulie 15, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AgresivRider Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Gresit omule...ii arati ,,franele" nu ,,frana".... Tocmai aici bateam....ca se arata doar "FRANA". Mie personal mi-a spus ca spatele nu prea se foloseste. Am invatat singur ce minuni face pe prundis. ca este ,,rahat"...va fi de rahat cand vei reusi sa o faci tu la 50 km/h cum scrie in legislatie Nu cred ca imi cunosti atat de bine aptitudinile de pilotat motocicleta incat sa faci afirmatia asta. Chiar refuz sa iti raspund la jignire, pentru ca ar iesi o discutie penibila. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 V-am inteles pe toti ca sunteti buni si evitati si gloantele care nu va dau prioritate, dar cand esti oprit la trecerea de pietoni sau la semafor si auzi scrasnet de frane in spate ce te invata Amckart sa faci ? SIMPLU. cand esti la semafor, te asezi frumos cat mai aproape de bordura! ! si te asiguri sa nu stai langa vreun stalp sa nu ti cada in cap!..etc..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.