Sari la conținut

Adrian Berescu aka TAZ accident mortal


orestte
 Share

Postări Recomandate

.... ala cu combina a vrut sa plece din parcare ,a iesit in fata lui TAZ ,care nu avand ce face (din fata venea masina )a vrut sa ocoleasca combina prin dreapta. pacat ODIHNESTE-TE IN PACE

Dupa parerea mea informatia asta spune tot. Este stiu ca, combinele, din cauza sistemului de directie pe rotile din spate, iau virajele foarte brusc. Betivul a tasnit pe carosabil...plm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 396
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De acord cu tine, dar, tu daca stii ca-s atitia criminali liberi , nu-ti iei nici o masura de sigurantza? Sau, asa cum tot repet ca papagalul, mergi pe premisa ca tie nu ti se intimpla?

 

Criminalul, ca alte sute ca el, iau maxim 3 ani cu suspendare, dar la ce ocupatie are el, nu-l afecteaza cu nimic in viatza de zi cu zi.

Rferitor la viteza, daca mergi regulamentar ai timp sa reduci viteza la limita evitarii oricarui obstacol. Sint baieti din zona, care-l stiau pe Taz cum merge, si ei zic ca destul de tare. Nu acesta e motivul pt care sustin ca viteza e cauza principala.

 

o intrebare "capcana"... daca tu mergi cu 70-80 la ora, iti iese brusc in fata un "nea' gigi", din scurt, nu poti sa ocolesti pe stanga, poate nici pe dreapta, sau poate nu ai timp sa mai faci nici o manevra, ce faci? "nea gigi" zice ca dupa aprecierea lui, ar fi avut loc sa intre fara sa il incomodeze pe Taz, acum tu de unde ai siguranta ca sa asigurat? sau poate a zis, lasa ca asta e mic si agil, are loc pe langa mine.... nu a fost sa fie, din pacate. poate Taz mergea repede sau poate nu, cert e ca nu el e vinovat pentru ceea ce sa intamplat. SE VEDE CLAR DIN POZE, DIN MASURATORI. se vede ca nu prea te pricepi, asta e doar parerea mea, si nu numai...

 

R.I.P Taz, ai grija de noi de acolo de sus. :rose: :rose: :rose: :rose:

 

P.S. nu conteaza cu ce viteza mergi, conteaza sa ai experienta necesasra sa opresti intr'un timp cat mai scurt "sageata"

Editat de deathm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. In poza atasata se vad urmatoarele:

 

- semn stop orientat spre camp (in partea dreapta a fotografiei). Ala e locul de unde a iesit combina.

- marcajele politiei pe asfalt care delimiteaza urmele de pamant lasate de combina.

- motocicleta cazuta in parcarea de care vorbesti tu.

 

Deci motociclistul venea din dreapta combinei care a traversat DN-ul virand la stanga.

 

foto-accident-taz.jpg

Eu zic ca nu este gresit. Daca ala a iesit din parcare, TAZ, ca orice motociclist cu experienta, ar fi incercar evitarea prin dreapta, "pe la spate" . impactul producandu-se in zona parcarii, de unde a iesit giolbanu'....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu este gresit. Daca ala a iesit din parcare, TAZ, ca orice motociclist cu experienta, ar fi incercar evitarea prin dreapta, "pe la spate" . impactul producandu-se in zona parcarii, de unde a iesit giolbanu'....

 

Combina nu a iesit din parcare. Altfel cum iti explici marcajele politiei de pe asfalt si declaratia criminalului: „A intrat unul din dreapta cu motocicleta în roata din dreapta a utilajului meu." ? Eu sunt sigur ca e asa cum am spus si ca motociclistul a vrut sa evite prin dreapta.

Editat de dumitrasrazvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine, dar, tu daca stii ca-s atitia criminali liberi , nu-ti iei nici o masura de sigurantza?

Imi iau masuri de siguranta care depind de mine, in momentul in care intervine neprevazutul, care nu mai este sub controlul tau, nu mai ai ce sa faci. De asta se si numeste accident.

In acelasi timp trebuie sa-mi traiesc si viata si sa fac lucrurile care imi plac.

Daca ar fi sa-mi conduc viata si ferindu-ma de toti cocalarii din jurul meu, ar insemna ca am fost invins de rau.

 

Combina nu a iesit din parcare. Altfel cum iti explici marcajele politiei de pe asfalt si declaratia criminalului: „A intrat unul din dreapta cu motocicleta în roata din dreapta a utilajului meu." ? Eu sunt sigur ca e asa cum am spus si ca motociclistul a vrut sa evite prin dreapta.

Eu iau de buna treaba spusa anterior, plus ca..la 0,54/1000 in aerul expirat, adica dublu in sange, crezi ca ala mai stie care este roata din dreapta...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respect va rog ... haideti sa nu ne mai contrazicem pe acest topic... nu cred ca asta a fost si este menirea lui ...

o singura discutie am avut cu acest om - TAZ - si mi-am putut da seama ca este ALTFEL decat multi ... si asta va spune unul care discuta zilnic cu tot felul de oameni, ... de ceva timp

...nu l-am cunoscut foarte bine dar mi-au fost indeajuns 5 minute de vorba cu el ... asa ca va rog , rspect si condoleante ... cred ca atat ajunge ...

R I P !!!

DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE SUFLETUL TAU! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respect va rog ... haideti sa nu ne mai contrazicem pe acest topic... nu cred ca asta a fost si este menirea lui ...

o singura discutie am avut cu acest om - TAZ - si mi-am putut da seama ca este ALTFEL decat multi ... si asta va spune unul care discuta zilnic cu tot felul de oameni, ... de ceva timp

...nu l-am cunoscut foarte bine dar mi-au fost indeajuns 5 minute de vorba cu el ... asa ca va rog , rspect si condoleante ... cred ca atat ajunge ...

R I P !!!

DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE SUFLETUL TAU! :rose:

 

:agree: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respect va rog ... haideti sa nu ne mai contrazicem pe acest topic...

Vechii chinezi spuneau " Cel despre a carui moarte nu se vorbeste, inseamna ca nu a trait"

Nu l-am cunoscut, dar ceva imi spune ca nu i-ar fi placut sa vada numai RIP si trandafiri, pe topicul "lui"...

Dumnezeu sa-l odihneasca !

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa nu vezi combina cand iese din porumb?

 

Cred ca porumbul era mai inalt decat combina(a fost un an bun), cauta in topic este scris cu litere mici.

Editat de PingyXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine, dar, tu daca stii ca-s atitia criminali liberi , nu-ti iei nici o masura de sigurantza? Sau, asa cum tot repet ca papagalul, mergi pe premisa ca tie nu ti se intimpla?

 

Criminalul, ca alte sute ca el, iau maxim 3 ani cu suspendare, dar la ce ocupatie are el, nu-l afecteaza cu nimic in viatza de zi cu zi.

Rferitor la viteza, daca mergi regulamentar ai timp sa reduci viteza la limita evitarii oricarui obstacol. Sint baieti din zona, care-l stiau pe Taz cum merge, si ei zic ca destul de tare. Nu acesta e motivul pt care sustin ca viteza e cauza principala.

 

Domnule ornitorinc decopitat, asta ca sa spun la modul cat se poate de politicos, dumneata nu ai treaba? Se vede ca durerea noastra te doare fix in (cuvant cat se poate de urat). Matale ai crezut ca postarea mea anterioara este strigatul unei femei care nu stie sa deosebeasca stanga de dreapta si fesul de caciula.

 

Spune-le "baietilor din zona" ca TAZ (apropo, cand scrii cuvantul asta, ai putea sa-ti scoti caciula, ca probabil nu mai esti in satul natal) mergea tare acolo unde era posibil. Adica unde drumul era perfect si vizibilitatea maxima. Nu exista nici o sansa ca, in conditiile pe care le vad in poze, TAZ sa nu fi incetinit. Nu exista nici o sansa ca TAZ sa nu il fi vazut pe criminal. TAZ pe motocicleta era ca o pantera care vedea tot si simtea tot. Singura explicatie posibila pentru mine e ca acel criminal (ca multi altii care au omorat oameni pe care ai de noi, la nivelul carora nu te cobori tu, filosoful existential al vitezelor legale, ii plangem) a iesit cand TAZ era deja la o distanta mult prea mica ca sa mai poata face ceva. Ca a incercat imposibilul, dar cineva acolo sus, a decis ca e prea bun pentru lumea asta.

 

Si mai spune-le "baietilor din zona" ca TAZ a fost unul dintre cei mai buni motociclisti din Iasi, daca nu cel mai bun. Ca TAZ a iesit cu bine din situatii imposibile pentru multi altii. Ca TAZ era cel care isi lua cele mai multe masuri de siguranta dintre toti. Ca TAZ era constient ca e facut din carne si oase, ca era constientient ca se poate intampla orice, mai ales pe drumurile din Romania. NU A MERS NICIODATA PE PREMISA CA LUI NU I SE POATE INTAMPLA SA MOARA IN TRAFIC. A facut tot posibilul sa evite orice accident, intotdeauna. De aici vine socul pe care il resimtim noi, toti cei care l-au cunoscut.

 

Ca sa relationez cu mesajul meu anterior: TAZ, in conditiile de drum prost, oboseala si vizibilitate scazuta a facut de la Brasov pana in Iasi 10 ore. Asta ca sa realizezi si matale, atotcunoscatorul modului in care mergea TAZ, cam cum sta treaba cu viteza.

 

Cum bine a spus cineva mai sus, mai bine ai parasi acest topic. Lasa-ne pe noi, cei care chiar l-am cunoscut, sa il plangem. Lasa-ne cu durerea noastra. Cu ce te ajuta sa arunci cu noroi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule ornitorinc decopitat, asta ca sa spun la modul cat se poate de politicos, dumneata nu ai treaba? Se vede ca durerea noastra te doare fix in (cuvant cat se poate de urat). Matale ai crezut ca postarea mea anterioara este strigatul unei femei care nu stie sa deosebeasca stanga de dreapta si fesul de caciula.

 

Spune-le "baietilor din zona" ca TAZ (apropo, cand scrii cuvantul asta, ai putea sa-ti scoti caciula, ca probabil nu mai esti in satul natal) mergea tare acolo unde era posibil. Adica unde drumul era perfect si vizibilitatea maxima. Nu exista nici o sansa ca, in conditiile pe care le vad in poze, TAZ sa nu fi incetinit. Nu exista nici o sansa ca TAZ sa nu il fi vazut pe criminal. TAZ pe motocicleta era ca o pantera care vedea tot si simtea tot. Singura explicatie posibila pentru mine e ca acel criminal (ca multi altii care au omorat oameni pe care ai de noi, la nivelul carora nu te cobori tu, filosoful existential al vitezelor legale, ii plangem) a iesit cand TAZ era deja la o distanta mult prea mica ca sa mai poata face ceva. Ca a incercat imposibilul, dar cineva acolo sus, a decis ca e prea bun pentru lumea asta.

 

Si mai spune-le "baietilor din zona" ca TAZ a fost unul dintre cei mai buni motociclisti din Iasi, daca nu cel mai bun. Ca TAZ a iesit cu bine din situatii imposibile pentru multi altii. Ca TAZ era cel care isi lua cele mai multe masuri de siguranta dintre toti. Ca TAZ era constient ca e facut din carne si oase, ca era constientient ca se poate intampla orice, mai ales pe drumurile din Romania. NU A MERS NICIODATA PE PREMISA CA LUI NU I SE POATE INTAMPLA SA MOARA IN TRAFIC. A facut tot posibilul sa evite orice accident, intotdeauna. De aici vine socul pe care il resimtim noi, toti cei care l-au cunoscut.

 

Ca sa relationez cu mesajul meu anterior: TAZ, in conditiile de drum prost, oboseala si vizibilitate scazuta a facut de la Brasov pana in Iasi 10 ore. Asta ca sa realizezi si matale, atotcunoscatorul modului in care mergea TAZ, cam cum sta treaba cu viteza.

 

Cum bine a spus cineva mai sus, mai bine ai parasi acest topic. Lasa-ne pe noi, cei care chiar l-am cunoscut, sa il plangem. Lasa-ne cu durerea noastra. Cu ce te ajuta sa arunci cu noroi?

 

:agree:

 

L-am cunoscut pe Taz si a fost unul dintre oamenii care mi-a insuflat pasiunea pentru 2 roti. E un soc ce am aflat astazi, la orice m-as fi asteptat dar nu ca el sa aiba un asemenea accident.

Si eu si multi altii sustinem toate afirmatiile de mai sus, pana acum mie mi-a fost imposibil sa asociez cuvintele Taz si accident.

 

Imi pare atat de rau, un om de aur, cu o vorba buna si un sfat pertinent pentru toti si un artist desavarsit. Odihneste-te in pace, prietene!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. In poza atasata se vad urmatoarele:

 

- semn stop orientat spre camp (in partea dreapta a fotografiei). Ala e locul de unde a iesit combina.

- marcajele politiei pe asfalt care delimiteaza urmele de pamant lasate de combina.

- motocicleta cazuta in parcarea de care vorbesti tu.

 

Deci motociclistul venea din dreapta combinei care a traversat DN-ul virand la stanga. Asta sustine si criminalul: „A intrat unul din dreapta cu motocicleta în roata din dreapta a utilajului meu."

 

foto-accident-taz.jpg

Tind sa cred ca s-a intamplat asa cum ai spus si tu. Se vede clar desenul politistilor de pe asfalt. Insa, fara sa acuz, cred ca a fost si putina viteza la mijloc... E cam greu sa te ia prin surprindere o combina, care pleaca de pe loc destul de greu si se deplaseaza, la fel de greu. Nu l-am cunoscut pe Taz, deci nu stiu cum mergea el de obicei, insa avand in vedere "performantele" combinei si faptul ca ar fi avut loc sa evite prin dreapta ("parcarea"), cred ca a avut si ceva viteza. Sau, avand in vedere alcoolemia si gradul de inteligenta al soferului, e posibil sa nu fi oprit si sa fi iesit in sosea direct. Acest lucru ar fi luat prin surprindere pe oricine... Eu personal, daca merg lejer la drum lung (gen viteza legala), imi cam pierd din concentrare si ma relaxez...

 

Prin ipoteza lansata de mine, cum ca e posibil sa fi avut viteza, nu am avut intentia sa jignesc pe nimeni, nici pe Taz, nici pe cunoscutii lui. Este doar o ipoteza, o parere de motociclist, va rog s-o luati ca atare.

 

Dumnezeu sa-l ierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule ornitorinc decopitat, asta ca sa spun la modul cat se poate de politicos, dumneata nu ai treaba? Se vede ca durerea noastra te doare fix in (cuvant cat se poate de urat). Matale ai crezut ca postarea mea anterioara este strigatul unei femei care nu stie sa deosebeasca stanga de dreapta si fesul de caciula.

 

Spune-le "baietilor din zona" ca TAZ (apropo, cand scrii cuvantul asta, ai putea sa-ti scoti caciula, ca probabil nu mai esti in satul natal) mergea tare acolo unde era posibil. Adica unde drumul era perfect si vizibilitatea maxima. Nu exista nici o sansa ca, in conditiile pe care le vad in poze, TAZ sa nu fi incetinit. Nu exista nici o sansa ca TAZ sa nu il fi vazut pe criminal. TAZ pe motocicleta era ca o pantera care vedea tot si simtea tot. Singura explicatie posibila pentru mine e ca acel criminal (ca multi altii care au omorat oameni pe care ai de noi, la nivelul carora nu te cobori tu, filosoful existential al vitezelor legale, ii plangem) a iesit cand TAZ era deja la o distanta mult prea mica ca sa mai poata face ceva. Ca a incercat imposibilul, dar cineva acolo sus, a decis ca e prea bun pentru lumea asta.

 

Si mai spune-le "baietilor din zona" ca TAZ a fost unul dintre cei mai buni motociclisti din Iasi, daca nu cel mai bun. Ca TAZ a iesit cu bine din situatii imposibile pentru multi altii. Ca TAZ era cel care isi lua cele mai multe masuri de siguranta dintre toti. Ca TAZ era constient ca e facut din carne si oase, ca era constientient ca se poate intampla orice, mai ales pe drumurile din Romania. NU A MERS NICIODATA PE PREMISA CA LUI NU I SE POATE INTAMPLA SA MOARA IN TRAFIC. A facut tot posibilul sa evite orice accident, intotdeauna. De aici vine socul pe care il resimtim noi, toti cei care l-au cunoscut.

 

Ca sa relationez cu mesajul meu anterior: TAZ, in conditiile de drum prost, oboseala si vizibilitate scazuta a facut de la Brasov pana in Iasi 10 ore. Asta ca sa realizezi si matale, atotcunoscatorul modului in care mergea TAZ, cam cum sta treaba cu viteza.

 

Cum bine a spus cineva mai sus, mai bine ai parasi acest topic. Lasa-ne pe noi, cei care chiar l-am cunoscut, sa il plangem. Lasa-ne cu durerea noastra. Cu ce te ajuta sa arunci cu noroi?

 

Gindire made in Evul Mediu Intunecat. Toate lucrurile (rele) se intimpla programate de fortze Ceresti. De unde stii ca mergea incet in momentul acela? Utilajul ala e MARE, MARE, se vede din timp, plus ca nu are o viteza de manevre mare, se misca incet.

 

Referitor la epitete, nu mai incerca sa te dai interesanta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gindire made in Evul Mediu Intunecat. Toate lucrurile (rele) se intimpla programate de fortze Ceresti. De unde stii ca merge incet in momentul acela? Utilajul ala e MARE, MARE, se vede din timp, plus ca nu are o viteza de manevre mare, se misca incet.

 

Referitor la epitete, nu mai incerca sa te dai interesanta.

 

Măi omule bun sau rău, cum vei fi fiind, TE ROG, OPREÂŞTE-TE! Te rog pe tine ca Âşi pe toți ceilalți ca tine. Nu-ți mai rînjii colții aici! ÂŞi dacă vei înțelege ceva din sensul vieții ăsteia, nici aiurea! Te rog!

 

Sunt unul dintre cei cu care pe ultimii kilometrii ai vieții lui, Taz s-a intersectat. Nu ne-am cunoscut altfel. Dar l-am văzut în acele lungi minute de agonie de cînd eu am ajuns la locul accidentului Âşi pînă cînd salvarea a venit Âşi l-a luat! Sunt unul dintre cei care au stt neputincioÂşi la căpătîiul lui Âşi n-am înțeles NIMIC din zbaterea lui din căutarea privirii lui, din sunetele nearticulate prin care ne ruga ceva! Cînd m-am ferit să poată ocupa poziția cea mai bună să depăÂşească tirul din fața noastră m-a salutat de-a dreptul reverențios. L-am regăsit fără cască-n cap, întins în spatele TZASAKIului lui fără cască-n cap Âşi am văzut un om a cărui carismă m-a cucerit pe loc, aÂşa livid cum era. Toți cei care eram acolo am încercat să facem CEVA!

Auzi, măi? Jagi? Tu ce încerci să faci????

Noi n-am putut să facem NIMIC! Cîndva îți voi explica Âşi cum devine treaba cu dinamica accidentului! Acum, nu pot! Sunt prea multe lacrimi, aici, de partea aceasta a tastaturii Âşi prea multă ignoranță, acolo! Te rog doar să mă crezi că viteza a fost una moderată, cel mai probabil în limita legală pentru acel tronson!

 

Acum, după ce am citit tot ceea ce internetul poate spune despre acest om, cred că în zbaterea aceea a lui, convulsivă, pe voi, prietenii lui vă căuta. ÂŞi pe cineva să-i ridice motorul culcat la pămînt! ÂŞi n-am Âştiut ce să fac!

 

Suflete, te rog, iartă-mă!

 

rose.gifrose.gifrose.gifrose.gif

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gindire made in Evul Mediu Intunecat. Toate lucrurile (rele) se intimpla programate de fortze Ceresti. De unde stii ca mergea incet in momentul acela? Utilajul ala e MARE, MARE, se vede din timp, plus ca nu are o viteza de manevre mare, se misca incet.

 

Referitor la epitete, nu mai incerca sa te dai interesanta.

 

Din respect pentru memoria unui mare OM si a unui mare MOTOCICLIST, nu iti voi raspunde decat pentru a te ruga din nou sa parasesti acest topic. Te rog, respecta neputinta si durerea familiei care va citi inclusiv postarile tale, respecta durerea prietenilor, a amicilor, a tuturor celor care l-au cunoscut.

Editat de lady_godiva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o postare anterioara pentru cei interesati de o ultima intalnire cu un drag prieten si nu de contradictii sterile

in principiu programul este urmatorul:

- va ramane pana luni dimineata la capela cimitirului Eternitatea (capela se afla in interiorul cimitirului, in partea dreapta a bisericii)

- luni orele 9-12 va fi adus si depus la Filarmonica

- luni va fi readus la cimitir pt ca la ora 13 sa se oficieze inmormantarea

propun sa ne punem de acord pt a il insoti motorizat pe ultimul sau drum. sa fim la Filamormonica, cu motocicletele, in jurul orei 11. pana la 12 sa putem organiza coloana ce sa il conduca pana la Eternitate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gindire made in Evul Mediu Intunecat. Toate lucrurile (rele) se intimpla programate de fortze Ceresti. De unde stii ca mergea incet in momentul acela? Utilajul ala e MARE, MARE, se vede din timp, plus ca nu are o viteza de manevre mare, se misca incet.

 

Referitor la epitete, nu mai incerca sa te dai interesanta.

 

 

Domnu jagi, in cei 39(sper ca am nimerit-o) de ani de viata nu ati invatat cand este momentul sa inchideti calculatorul si sa va duceti la culcare? :what:

O alternativa la somn ar fi o plimbare cu motocicleta(fie ea si R1 din 2008) pe drumurile patriei incet, calculat si plin de speranta ca nimic nu o sa vi se intample. :nono:

 

Promit sa nu mai poluez acest topic.

 

Transmit din nou condoleante familiei si prietenilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI esti mai prost ca noaptea.

Si iti voi explica si de ce.

 

Mergi cu motorul pe un drum. Mergi legal,cu 80-90 km/h. Asa cum mergi tu ca prostul ,la un moment dat vezi ,relativ in semi-departare, din lanul ce se intinde in dreapta ta, ca un vehicol agricol, O COMBINA, se apropie de drumul tau cu intentia de a-l intersecta,undeva mai in fata ta. Presupui ca acea combina vine ori direct de pe camp, ori vine de pe un alt drum secundar (de tara, din c.acat, din noroi,din ceva).

Stii si esti convins ca acea combina, daca vine de pe un drum are STOP sau cel putin CEDEAZA TRECEREA,inainte sa intre pe drumul tau (chiar si daca vine sec, din camp).

Fiind totusi un JAGI precaut, te gandesti ca ala este un ucigas,si ca nu va opri/incetini,ci va intra pe drum, in sensul tau de mers,iar la acest gand,paru' de pe spinare ti se zburleste si te gandesti sa REDUCI viteza (de la cei 80-90 legali).

Intrebarea mea incuietoare este LA CAT AI REDUCE TU VITEZA, REDUS mintal ce esti, ca sa taci linistit ca accidentul putea fi evitat?

 

Eu vreau sa stiu, SINCER, care dintre voi care cititi asta, in momentul in care mergeti pe drumul ala,si vedeti combina in departare (si stiti clar ca e OBLIGATA sa opreasca sa se asigure), ati INCETINI daca deja rulati cu viteza legala? Adica,in alta ordine de idei,cati v-ati gandi ca ala e atat de tampit si nebun incat sa va VADA venind,si tot sa se bage in fata voastre.

 

Intelegi unde bat, Jagi?

 

Mergand pe rationamentul tau,in orice intersectie nesemaforizata,unde as avea prioritate, daca vad ca vine un autovehicol de pe alta strada, INCETINESC,NU? Ca vorba aia, daca e tampit si nu opreste/nu mi acorda prioritate,si intra in mine?

 

Ia zi-ne drept,si nu ne minti pe fata, tu asa faci in fiecare intersectie? Ca daca faci asa, atunci poti deschide ciocu si sa o faci pe moralizda,alfel, du-te si te ascunde.

 

Si daca TOT nu ai inteles nimic din cele 20 de randuri scrise de mine,ca la prosti, iti fac alta comparatie: E ca si cum, la fiecare semafor,unde pietonii au ROSU si tu ai verde (tu ca autovehicol), tu AI INCETINI ( cum esti si obligat prin lege),dar daca dai peste un pieton (sin)UCIGAS care se arunca de pe trotuar,in fata masinii tale, la 2 metri inaintea ta, tu circuland pe banda 1. Vreau sa stiu la cat tre sa fi incetinit PRECAUTUL din tine,ca sa poti evita plonjonul unui specimen de genu asta.

Ca sa nu o mai lingi pe aici ca accidentul asta al lui Taz ar fi putut fi evitat, sau ca avea viteza,sau alte porcarii care-ti trec prin mintea aia odihnita.

 

Si ma faci sa ma simt si prost pt faptul ca poluez topicu' asta ,doar ca sa-ti scriu tie,inaptule.

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind comparatiile le faci lipsit fiind de experientza. La 100h/frinezi in maxim 50m,la 50/h frinezi in 15m. E suficient s-o lasi la 80-90 cind vezi asemenea mastodonti, vaci, carutze. La 150/h deja i-ti trebuie distantza dubla la frinare.

Ce fac eu de fiecare data cind ma bag ca musca in lapte de cite ori un rider are accident? Incerc sa deschid ochii unor fraieri care si-au luat moto sa-si caute adrenalina printre criminali. Este evident ca daca mergi cu maxim 100 cu un supersport de 180cai inseamna ca ti-e frica deadevaratelea de moarte. Nu ma cunosti deloc, da ,daca ma vezi pe strada ai sa zici: uite-l si pe fraierul ala!!! uite ce incet merge!!! De citeva ori pe an(4-6 iesiri) merg la circuit si-mi decarc acolo toata adrenalina.E destul de scump, 2-3000 euro anual dar viatza nu are pretz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

Ce fac eu de fiecare data cind ma bag ca musca in lapte de cite ori un rider are accident? Incerc sa deschid ochii unor fraieri care si-au luat moto sa-si caute adrenalina printre criminali. Este evident ca daca mergi cu maxim 100 cu un supersport de 180cai inseamna ca ti-e frica deadevaratelea de moarte. Nu ma cunosti deloc, da ,daca ma vezi pe strada ai sa zici: uite-l si pe fraierul ala!!! uite ce incet merge!!! De citeva ori pe an(4-6 iesiri) merg la circuit si-mi decarc acolo toata adrenalina.E destul de scump, 2-3000 euro anual dar viatza nu are pretz.

:moron: ...chiar nu auzi, chiar nu înțelegi? Nu este locul unde să ne explici unde (și de câte ori pe an) îți verși tu adrenalina, ce șampon folosești tu, ca fraierii să nu facă chelie, cum ne dezvălui tu mecanismele intime ale sorții ...

 

...iartă-mă Taz, da' tu înțelegi, nu-i așa, nu m-am putut abține!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind comparatiile le faci lipsit fiind de experientza. La 100h/frinezi in maxim 50m,la 50/h frinezi in 15m. E suficient s-o lasi la 80-90 cind vezi asemenea mastodonti, vaci, carutze. La 150/h deja i-ti trebuie distantza dubla la frinare.

Ce fac eu de fiecare data cind ma bag ca musca in lapte de cite ori un rider are accident? Incerc sa deschid ochii unor fraieri care si-au luat moto sa-si caute adrenalina printre criminali. Este evident ca daca mergi cu maxim 100 cu un supersport de 180cai inseamna ca ti-e frica deadevaratelea de moarte. Nu ma cunosti deloc, da ,daca ma vezi pe strada ai sa zici: uite-l si pe fraierul ala!!! uite ce incet merge!!! De citeva ori pe an(4-6 iesiri) merg la circuit si-mi decarc acolo toata adrenalina.E destul de scump, 2-3000 euro anual dar viatza nu are pretz.

bai omule!...vad ca la tine scrie avansat si super membru...chiar atata lucru nu ai invatat de la motociclism si de la viata in general ca despre morti se vorbeste numai de bine? :angryfire:

...gandeste-te ca intr-un fel sau altul pe toti ne leaga aceeasi pasiune...o pasiune din care se poate sa si mori...intr-un fel sau altul suntem oarecum frati sau prieteni ori cel putin asa ar trebui sa fim ... eu nu l-am cunoscut pe omul asta decat 5 minute din viata lui ... azi am trecut pe la cimitir si in fundatie si i-am aprins o lumanare ... daca nu pentru altceva macar pentru sufletul sau ... si nu stau si disec acu cum cine si de ce . Cu ce il ajuta?... pe el, rudele sale ori pe prietenii sai?...cuvintele SOARTA , HAZARD, VOIA LUI DUMNEZEU , iti spun ceva? ... ar trebui ... cunosc atatea cazuri de morti stupide , am fost la atatea persoane care au murit efectiv din cauza unor accidente muuut mai stupide decat unul rutier, incat as putea sa iti povestesc o zi si o noapte...A MURIT UNUL DINTRE NOI...ASTA CONTEAZA!!...iar in fata mortii ori a inevitabilului ar trebui sa arati macar compasiune daca nu respect pentru acel om -asta la modul general fiind spus- cu atat mai mult cand faci parte din aceeasi breasla ... nu are treaba cu detaliile tehnice. Iar ca idee, in trafic NU ESTI NICIODATA SINGUR SI SIGUR!!...nu mai judeca de pe margine...ce a fost acolo doar el ne-ar fi putut soune cu acuratete 100% ..pentru tine si altii ca tine care in momente de astea sunt foarte curiosi despre mecanica, dinamica si alte cacaturi de astea a accidentului ar fi poate o singura solutie sigura de a afla ce si cum ... te las pe tine sa o deduci ...

Altfel, termina cu ineptiile astea pe aici ... macar pana e condus pe ultimul drum ... macar atat respect ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...