cristache Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 Cred ca se poate cantari o mobra cu doua cantare de baie...daca suporta un cantar peste 150 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_A_N Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 Se poate cantari la orice centru de colectare fier vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 2, 2018 Admin Share Postat Martie 2, 2018 Si la orice autobaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 Cred ca se poate cantari o mobra cu doua cantare de baie...daca suporta un cantar peste 150 kg... iti ajunge unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Am vazut TEX-ul azi la United. Frumoasa jucaria, dar destul de masiva. As fi curios sa vad cum se manevreaza joystick-ul ala pt navigarea prin meniuri cu manusa in mers, pozitia mi se pare un pic nefericit aleasa. Care este exact greutatea din CIV ? Ca asa cu greutatile luate de pe net e o poveste frumoasa care nu mereu corespunde cu realitatea. Si de curiozitate, tot o greutate de 1200 GS din CIV sau COC daca binevoieste cineva ... P.S. Am vorbit cu Tudor, nu au unde sa cantareasca o mobra. Am facut ieri ITP la una dintre conserve, nici acolo nu puteau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Eu am cantarit mai multe mobre cu doua cantare baie mai fortoase, verificate cu galeata cu apa, (10,5 kg apa + galeata ). Diferente maricele intre catalog si realitate. Nici eu nu am gasit o metoda metrologita de verificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Pana si printul e fan Triumph... si cu costum tot de la Triumph... doar pantofii nu par prea convingatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Prin oras sau la un drum scurt merg ... macar nu e in slapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 (editat) Am si o poza cu cartea motocicletei, dar nu stiu ce sa zic referitor la masa... Motoru' e putin racheta, dar ca sa fiu sincera, il conduc surprinzator de usor. Singura problema este ca nu am primit decat o cheie, ceea ce nu cred ca e tocmai ok. In mod normal se dau 2 chei, mai ales la astea keyless. O sa intreb care e faza cu asta... macar nu e in slapi Da, bine ca nu )) Editat Martie 13, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Cartea aia probabil e facuta cu google translate. Ce scrie in CIV ? Pana la urma ai scos-o fara crashbar ? Macar i-ai facut Casco ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Si de curiozitate, tot o greutate de 1200 GS din CIV sau COC daca binevoieste cineva ... Masa din CIV - 229 kg, cantarita la ITP cu ce mai am pe ea (crash, rezervor plin si ceva maruntisuri) 238. Dry weight scrie la carte 203 kg. @ Beatrice - sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente. Frumoasa bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Cartea aia probabil e facuta cu google translate. Ce scrie in CIV ? Pana la urma ai scos-o fara crashbar ? Macar i-ai facut Casco ? Fara crash, fara Casco, am mers putin spatele blocului. E programata la masuratori pentru crash in weekend Eu tot nu intelg ce greutate are, o sa incerc sa ma duc undeva sa o cantaresc sa vad exact. Mie oricum mi se pare un fulgulet. Trebuie sa ma lamuresc eu cum e cu suspensia si cu modurile, sa nu o las pe confort si dupa ce iau o groapa, sa ma trezesc ca nu mai ajung. Mai trebuie putin ajustat senzorul si cred ca aia e Editat Martie 16, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2018 Admin Share Postat Martie 16, 2018 Pana la urma de ce este atat de importanta greutatea la o astfel de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Ca referinta. Sunt aproape 100 de kg diferenta si nu-mi explic. Un K1200GT care cica are 300kg mi se pare greoi fara genti si bagaje. Incarcat de drum, m-am chinuit ceva sa-l misc si era putin mai jos ca TEX-ul. Daca nici greutatea nu o mai poti lua ca referinta, cum o sa te mai sperie lumea ca nu poti sa conduci un motor ca e "prea greu pentru tine"? Ah, si mai conteaza ca idee atunci cand pica, sa ai o idee cam cat de mult o sa-ti footi coloana. Da stiu, teoretic e vorba de tehnica, dar multi n-o au, printre care si eu... Editat Martie 16, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Pana la urma de ce este atat de importanta greutatea la o astfel de mobra? Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) @Beatrice: Daca vrei sa te lamuresti de unde a aparut cifra aia cel mai bine suni la RAR-ul care a eliberat certificatul. Mai ales ca au trecut-o si la rubrica "Observatii", deci s-ar putea sa fie considerata (de ei) o anomalie. Editat Martie 16, 2018 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Dupa cum ziceam, tradus cu google translate. Banuiesc ca acel "actual mass" sau "masa reala" cum a fost tradus de-mboulea e vorba de masa totala moto+pilot de teste, pentru ca la anumite teste iti trebuie o persoana in sa ... altfel nu se justifica diferenta. » Post actualizat in 16 Mar 2018 10:06Din experienta mea singura cifra care se mentine constanta prin documente, site, etc este masa totala admisibila, 435 pt Tigerul de 800, 496 pentru cel de 1200. In cartea tehnica la a mea nu apare masa propie, ci doar masa de incarcare admisibila. Scazand din 435 cele 213 din carte rezulta 222 Kg. Adaugand accesoriile care au venit in plus fata de modelul standard (crashbarul evident fiind cel mai greu), cifra de 233 din COC mi se pare destul de realista. In concluzie, 265 Kg este o cifra foarte apropiata de realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Martie 17, 2018 Share Postat Martie 17, 2018 http://m.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure-and-touring/tiger/2018/tiger-explorer/variants/tiger-explorer-xca?sc_device=mobile Dry weight 258kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 17, 2018 Admin Share Postat Martie 17, 2018 Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza? O intrebare clara si logica. Daca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra. Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Din punctul meu de vedere, greutatea are cea mai mare importanta mai ales în cazul de față. Este o motocicleta mare și grea, cu centrul de greutate sus, condusa de o fata, care din ce am văzut în poze nu este nici culturista nici baschetbalista. Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. De asta cred eu ca este foarte importanta greutatea. Personal, când m-am gândit să-mi schimb vechea motocicleta luasem în calcul și modelul asta de Triumph. Am făcut o proba cu unul și marea problema era ca l-am simțit mult mai greu mai ales la manevrele făcute la viteza mica sau pe loc. Termenul de comparație a fost Caponordul de 1000 și Varadero 1000. Insa dacă posesoarea considera ca este în stare să-l manevreze, asfalt uscat și sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 (editat) aca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra. Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta. Pe tehnica ma bazez si eu, si pana acum nu a dat gres. In schimb am cazut de n ori ca era asfaltul denivelat si n-am mai ajuns jos. Daca o luam asa, eu nu pot sa ridic nici nakedul meu de 200kg si sunt sigura ca ce e peste 100kg nu pot ridica din cauza unor probleme cu spatele. La dracu', daca stiam... Hai ca ma duc sa ma las acum dupa +150k km. Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura )) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic... Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok Editat Martie 19, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 19, 2018 Admin Share Postat Martie 19, 2018 Te inteleg, dar cu spatele nu ridici mobra cazuta, nu tragi de ea, aceasta se face tocmai cu spatele la utilaj, doar prin flexarea genunchilor si forta coapselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. Sau cand opresti (chiar si la viteza mica) brusc .. si eventual roata fatza nu e dreapta. Eu ajung cu toata talpa la GS si piciorul putin flexat dar vaca e tot vaca Sunt pe youtube zeci de clipuri despre cum sa ridici mobra, totul tine de tehnica. Si sa nu fi in noroi » Post actualizat in 22 Mar 2018 18:14 Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura ) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic... Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" Editat Martie 22, 2018 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei Editat Martie 22, 2018 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" Are, dar sa fiu sincera sa fiu, nu m-am prins. Am apucat sa fac 100km cu ea si atunci cu frica sa n-o scap, fara CASCO si fara crash... Revin cu feedback saptamana viitoare sper In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei Sunt eu prea grasa, d-aia s-a lasat asa. Este un naked-touring, enduro faceam si cu ER6n, deci nu ma deranjeaza... Asta oricum nu e motocicleta de urcat pe busteni si alte alea, e de mers putin prin noroi, padure, carari, romania... Pentru distractie o sa-mi iau un DR400SM si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.