Cipryan Ioan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 am comandat de aici http://www.piesescuter.eu/811,en_furtun-hidraulic-frana-fata-cod-e31032.html daca nici cu furtun nou nu se repara atunci schimbare etrier » Post actualizat in 03 Sep 2015 14:41 problema era la furtunul hidraulic,l-am schimbat apoi am aerisit. topicul se poate inchide.multumesc pentru reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema. Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 crestatura cu flexul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 La mine s-a rupt prinderea de la telescop,bine ca nu a fost mai rau. Am batut la el zile intregi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Polizeaza-l cu flexul pana la nivelul aripii , scoti aripa si apoi ii faci un profil - patrat - si incerci sa desfaci cu un patent sau cheie ceva... Salut! Astazi am incercat sa dau jos carenele scuterului si aripa de fata / spate pentru a le vopsi, insa la aripa de fata am intampinat o mica problema. Surubul ce prinde aripa a ruginit foarte tare si nu-l mai pot da jos. L-am uns usor cu o seringa cu ulei, i-am dat cu spray degresant, l-am lovit cu ciocanul dar degeaba, nu se misca deloc. Tin sa mentionez ca surubul s-a tocit foarte tare si acum cheia nu mai prinde foarte bine, ce-i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras. Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionescu Daniel Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Orice ai face, ai grija sa nu-l rupi si sa-ti ramana o parte in gaura. O sa fie si mai greu de extras. Poti lua in calcul si urmatoarea idee : il polizezi, scoti aripa si apoi, doar daca temperatura nu poate afecta ceva de prin jur, incerci sa sudezi pe el o tija, ceva de care sa ai prindere mai buna. Dai si cu spray degripant si lasa-l cateva ore. Prea tarziu, s-a rupt in interior deja ) Maine merg cu el la cineva priceput sa-l scoata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 va rog sa ma lamuriti cum pot demonta teava de esapament pentru reconditionare,de pe cric nu ajung la suruburi. doar daca o las culcata pe o parte dar trebuie sa demontez oglinda si pedala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Păi e foarte simplu. Tot ce trebuie să faci este: 1. Să-ți completezi profilul 2. Să spui despre ce motocicletă e vorba 3. Eventual să pui și o imagine cu ea Doar așa poți primi răspunsul la întrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Sigur e vb de un scuter. Am aceeasi chestie cand vreau sa demontez toba. Si ca sa nu dezmembrez juma' de scuter, chem un ajutor, salt scuteru pe roata spate si acel cineva il tine intr o roata 2-3 minute, cu frana spate trasa. E f simplu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 am un model de scuter ca acesta din avatar adica Wangye WY50QT-4 » Post actualizat in 12 Sep 2015 17:01 Macar ai scule ? am scule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Pui un carton pe jos si te uiti sub scuter in fata la cricul central . Ai 2 piulite lungi , cu o cheie de 10 tubulara le desfaci. Suruburile is exact pe langa teava de exapament . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Nu e greu? Presupun ca e surub de 8...Il patrunzi cu spiralul si apoi filet cu tarod! Sau mai simplu ii dai gaura cu spiral de 8 si bagi surub cu piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Salut.Am un derbi gp 1 si de cand l-am luat am o problema ma el. Fuge in jur de 60-70km cu acceleratia la 3 sferturi iar cand vreau sa il accelerez la maxim da sa moara motorul. La fostul proprietar fugea 85 ca ma tineam cum masina dupa el. Saptamana asta am desfacut tot motorul (sunt un incepator mecanic auto ) . Am uitat sa schimb semeringurile la ambielaj ca imi cam umezeste . A trebuit doar un set complet de garnituri ,segmentii fiind perfecti .Am curatat de calamina tot motorul si am reasamblat la loc totul in cea mai mare igiena (imi place sa lucrez curat) Am verificat si rolele la variator (sunt de 5.1 malosi si par ok) Am schimbat cureaua cu una noua ,dar nu era mare diferenta intre ele. Carburatorul l-am facut si pe el bucati ,jiglorul mic e de 32 iar cel mare e de 72. A mai fost umblat in el .Pana acu 3 luni avea jiglor de 90 dar tot cam acelasi simptom il avea. Sincer chiar nu stiu ce sa ii mai fac...Sa fie probleme cu aprinderea? Am avut parte de un scurt(din cauza spalarii excesive ) si am fost nevoit sa inlocuiesc bobina si cdi-ul cu altele in stare buna. Ps: am verificat muzicuta (cu gura) si cand trag cam scapa putintel aer. Ma gandesc sa fie din cauza semeringurilor uzate + a muzicutei? sa traga aer mai mult decat trebuie? Mentionez ca am gadilat surubelul de amestec de la carburator in sute de combinatii. NU REUSESC! Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut gheorghe Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Salut. Este de 49cc.Cureaua e exact la fel,acelasi cod ,aceeasi lungime . Am incercat sa reglez carb si cu buretele din filtru pus dar si cu el dat jos. Totul este montat cum trebuie. Problema e ca facea asa si inainte de asta l-am si desfacut , sa vad posibilele defecte...dar nu au fost. Oricum merge ceva mai bine acum.Trage mai bine la plecare ,dar tot are plafonarea aia dupa 3sferturi de acceleratie! Stau cu surubul de la amestec inchis de tot. A fost cea mai buna solutie gasita.Chiar si asa ,tot se plafoneaza. daca schimb semeringurile ,sa ii schimb si muzicuta? Cum ziceam cand trageam cu gura aer parca scapa putin.. » Post actualizat in 14 Sep 2015 17:44Mi-am dat comanda de semeringuri!.Saptamana asta o sa le montez si vedem pe urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Scuterica nu mai porneste la buton! cauze? mentionez ca la pedala porneste din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 bateria e noua.la apasare de buton nu da nici un semn nimic,e mort.sa fie releul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 pe unde gasesc senzorul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu ți-e ars becul de frână? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu ți-e ars becul de frână? nu» Post actualizat in 22 Sep 2015 12:22 mda,problema era la senzorul de frana.multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Am nevoie de o idee sau doua pentru ca sunt in pana de idei... Am un Burgman AN (sau UH) 150cc, 2003, made in Spain si de cand l-am luat am avut tot felul de probleme cu el, dar acum simt ca ma apropii de final. Vara aceasta am anulat toate planurile, am spart pusculita si m-am pus pe cumparat piese (ambreiaj, role si curea variator, ambielaj si rulmenti, cilindru, piston, segmenti, garnitura chiuloasa si inca vre-o doua garnituri de nu mai stiu care + 2 supape de admisie pentru ca erau cam varza). Totul montat la loc, reglat si verificat, porneste fain si sta la relanti si cand dau sa plec de pe loc o ia foarte incet de obicei si la un sfert de acceleratie stagneaza. Dupa ceva timp, ajung la viteze record de 50km/h dar in rest e cruise cu 30km/h si inebunesc cu viteza asta ca nu pot circula. Ce trebuie sa mai verific? Compresie am (clar), rolele le-am pus mai usoare ca sa o ia mai sprinten din loc, benzina cred ca e buna ca altfel nu-mi pornea la sfert de cheie sau se ineca la relanti (cred eu). Chiar si in toba am dat o gaura in teava ca sa ma asigur ca nu e infundata si nu s-a schimbat situatia cu absolut nimic (decat ca fluiera acum ). E o problema cumva la reglajul carburatorului, la amestec? Mi se pare ca e cam fierbinte destul de repede atat toba cat si fumul. In plus, cand e turata la maxim, parca se scutura putin... Sa fie nevoie de un jigler mai mare? Sa fie de vina rolele mai usoare? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Vezi membrana carb sparta crapata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Azi îmi fac curaj și-l dezbrac din nou ca să ajung la carburator și să reinspectez membrana (1a), eventual schimb cuiul (2) acela de reglare amestec sau ce e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.