rylalex Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 ai fost sau nu la mecanic? despre ce diagnoza vorbesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Am fost la mecanic..nu a gasit nimic..doar se presupune pompa de benzina.. filtru tot este absolut schimbat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 http://majestyusa.com/forums/viewtopic.php?f=27&t=7736 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Va salut, La o Aprilia 2t 50cc cum masor daca magnetoul e bun, fiindca imi incarca (12-14 v) dar motorul merge mai greu si incinge instalatia Din magnetou ies 2 fire care duc in regulator, masa o da direct pe motor(cred). Am masurat cu aparatul pe ohmi "pe tiuit" sa vad daca are scurt. "imi tiuie" si intre cele doua fire, si intre fiecare fir si masa luata de pe motor.......( cu motorul oprit, fara baterie, si mufa de la regulator scoasa) cu el pornit daca masor pe volti intre masa ce iese din regulator si masa de pe sasiu- imi indica 12-13-14 ..etc Volti in fct de turatie. un fir de la minusul bateriei se prinde pe sasiu cu un surub. Daca il dau jos, motorul merge mult mai vioi farul se aprinde doar cand accelerez dar nu mai incarca. daca pun firul la loc, se produce o flama ( gen scurt) motorul merge mai greu iar farul lumineaza de iti ia ochii( mult pre tare) si dupa cateve ture cu motoreta, instalatia incepe sa se incinga, de se topeste izolatia de pe fire ( in special firul acela albastru prins cu surub la masa. Editat Martie 22, 2016 de Marian Mihalache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cat masori pe baterie cu motorul pornit si bineinteles bateria legata in circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 13....13,5.......si cand aprind farul 14-14,5. De incarcat incarca dar .....se incing firele... Si intre masa data de releu (firul albastru) si masa de la borna bateriei ( pe care am desfacut-o de pe sasiu) am 12-30 de volti in fct de turatie......Intre doua mase.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cam aşa face dacă dă la masă. Cred că rebobinarea ar fi o soluţie dacă nu găseşti din dezmembrări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cam aşa face dacă dă la masă. Cred că rebobinarea ar fi o soluţie dacă nu găseşti din dezmembrări. Nu are generator trifazic. Infasurarile lui dau la masa, inca nu m-am lamurit din schema ca e reprezentata dubios dar banuiesc ca are redresare bialternanta cu punct median plus ca faraul este conectat direct din magnetou, » Post actualizat in 22 Mar 2016 20:33 M-am lamurit sapand pe net, redresarea e monoalternata, » Post actualizat in 22 Mar 2016 20:55 13....13,5.......si cand aprind farul 14-14,5. De incarcat incarca dar .....se incing firele... Si intre masa data de releu (firul albastru) si masa de la borna bateriei ( pe care am desfacut-o de pe sasiu) am 12-30 de volti in fct de turatie......Intre doua mase.............. Specifica ce fire se incing, daca este vorba numai de firul albastru s-ar putea sa nu ai becul de far de puterea din carte (sa fie mai mic) Daca deconectezi masa bateriei este normal sa ai acea tensiune intre minusul bateriei si masa (cadru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Prietena mea a primit de la o cunostinta o Vespa Et2 , pe care a adus-o in Bucuresti, gandindu-se sa nu fiu singurul care merge pe 2 roti . As dori daca este cineva care se poate uita la el. Consider ca are un consum destul de mare pentru un asemenea scuter. Daca este cineva care se pricepe, fac cinste, respectiv daca e cazul platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Deci: Pornirea e ok si la rece si la cald? In ce sens oscileaza relantiul, de la normal spre + sau de la normal spre - Scoate vre-un fum? Consuma mai mult? Cand relantiul devine instabil, in sarcina cum merge? Daca ar fi pompa obosita, adica debit scazut, ar porni putin mai greu (oricand), si in sarcina ar intrerupe. Pentru ca in sarcina ai nevoie de debitul pe care ea nu-l poate asigura. Verifica: -bujii -joc supape Daca sunt ok, trebuiesc verificati toti senzorii de presiune si temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Trebuia sa spui si consumul. Am avut si eu un 50 cc 2T acum vreo 10 ani si imi Bucuresti imi lua vreo 4-5-6 l/100. Habar n-am daca al tau e carburatie sau injectie, dar daca si-a bagat cineva nasul in carburator si a schimbat si ceva jiglere, e normal sa ai un consum mare. Eu m-am lamurit in privinta motoarelor mici 2T in privinta consumului. Prima data verifica filtru de aer. Daca te astepti sa consum de 2-3 l/100, eu zic sa uiti aceasta ipoteza la mers normal in Bucuresti cu un 2t 50 cc "sprinten". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Se incinge foarte tare firul de masa care vine de la baterie pe sasiu, dar si cel de +. Becul l-am schimbat de cateva ori ( se tot arde faza lunga)....si lumineaza foarte, foarte tare...... Am schema de incarcare dar nu gasesc butonul de" atach file". Firul asta albastru daca il dau jos, nu mai pot sa pornesc ( electromotorul nu mai are masa) Nu deconectez masa bateriei, ca altfel se opreste motorul, ci un fir albastru care vine de la borna de - la sasiu. Editat Martie 23, 2016 de Marian Mihalache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 are si prietena mea unul, abia cumparat. nu am apucat sa-i fac consumul, dar m-am speriat de ce am vazut pe net la consum. vreo 4 este consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Prietena mea a primit de la o cunostinta o Vespa Et2 , pe care a adus-o in Bucuresti, gandindu-se sa nu fiu singurul care merge pe 2 roti . As dori daca este cineva care se poate uita la el. Consider ca are un consum destul de mare pentru un asemenea scuter. Daca este cineva care se pricepe, fac cinste, respectiv daca e cazul platesc. Salut,te pot ajuta cu placere cu o verificare/(eventuala)reparatie,curatare carb. sau schimburi de consumabile,consumul de carburant la 2t este mai mare decat la 4t, dar puterea este mai mare pe 2t.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 In oras consuma 4-5 l/100 km in mod normal un scuter de 50cc 2t pe carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) In oras consuma 4-5 l/100 km in mod normal un scuter de 50cc 2t pe carburator. corect! acum ceva ani am detinut un Peugeot Elystar TSDI 2t 50cc (2003) = consum 5% oras Editat Martie 23, 2016 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Nu e nevoie sa mai postezi pe topicul de virago acolo imi spuneai ca iti da si intre infasurare si masa , repet e normal. In schema ta nu apare, dar bobinele sunt conectate la masa. Daca zici ca iti tot arde becul fa o masuratoare pe el sa vezi daca se arde ca e supravoltat sau e prost. Cat e de gros firul de masa ce vine de la baterie la sasiu de se incinge? Ar tebui sa aiba sectiune mare pentru ca-ti duce si electromotorul la pornire, idem plusul de la baterie la electromotor. Editat Martie 23, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Dar in acest video, nu ii da la masa... Sigurantele cred ca au fost shimbate de fostul proprietar si dunt de 20 si 30... Am mai incercat cu un regulator de la un chinezesc si se supraincinge instantaneu, iar cand vreu sa il prind in surub (la masa) face mare flama. Or fi pini configurati altfel, desi mufa e la fel. Editat Martie 23, 2016 de Marian Mihalache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Am o dilema..am montat un set dr racing 47mm pe un minarelli vertical si am observat ca boltul este mai scurt,nu e din siguranta in siguranta..e in regula sa fie asa?e asa ca sa fie pistonul mai usor?sau nu e ceva in regula?pareri cei care a-ti mai montat setul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Cu aceeasi forma si pini ai regulatoare semialternanta (half wave) sau bialternanta (full wave). Peste ce scheme am dat eu aprilica are half wave. Nu inteleg totusi ce te deranjeaza atata timp cat iti incarca ok, firele ca sa nu se incinga schimba-le cu unele de sectiune mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Spunea ca are baterie de 44ah, de 10 ori mai mare decat cea de fabrica. Asa s-ar explica multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Spunea ca are baterie de 44ah, de 10 ori mai mare decat cea de fabrica. Asa s-ar explica multe... Nu explica nimic poate sa aiba si de 120Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Spunea ca are baterie de 44ah, de 10 ori mai mare decat cea de fabrica. Asa s-ar explica multe... Pai si are loc pe mobra de una ca asta? 45Ah e baterie de masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miclaus Cosmin Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Buna as dori sa ma ajute cina cu o problema an un PIAGGIO BEVERLY 200 si am schimbat semeringul de la furca si nustiu cat ulei sa bag in fie care telescop daca se poate sa ma ajute cine si sa imi spuna ce cantitate trebuie sa bag la fiecare telescop si sincer nu am nici manual ca sa imi dau seama cat sa pun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexteaca007 Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Salut, am un aprilia scarabeo 100cc.. Dimineața, seara si mai ales cand e frig afara, pornește greu.. Filtrul de aer este de vina? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.