ERU Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Da, si Versys e tot pe aici Dupa cum ziceam, nu exista sectiune pentru multe motoare de aici. Ma citez: Bine bine imi retrag solicitarea ...asta pt ca esti tu baiat simpatic si vrei sa ai topicul cu noua dragoste aici..ca altfel chiar nu are ce cauta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 switch-ule ia baga un ochi aici: http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&powerunit=2 variaza intre 2,99 si 4,34 consumul, eu nu stiu motocicleta de capacitatea asta care sa consume atat de putin. imi vine greu sa cred ca toti merg usor cu ele eu am un versys cu care am mers si 40 si peste 160 cu pasager transfagrasan transalpina(cca850-900 km) cu un consum mediu de 4,1-4,3%/km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 eu am un versys cu care am mers si 40 si peste 160 cu pasager transfagrasan transalpina(cca850-900 km) cu un consum mediu de 4,1-4,3%/km. 160 pe langa lacul vidra si 40 pe autostrada? @ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 160 pe langa lacul vidra si 40 pe autostrada? @ERU normalllll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2012 Autor Share Postat Septembrie 7, 2012 Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 (editat) Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea? am vazut cu cate saptamani in urma motocicleta expusa in unul din malurile clujene alaturi de un Gs 650 , mie personal mi-a placut mai mult Honda decat BMW-ul care parca is ciocuse toate cu farurile alea si cu fiarele alea vizibile fara pic de carenaj Editat Septembrie 8, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmu_93 Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 totusi ce motor are? nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo. e un compartiment destul de mare in locul in care ar fi rebuit sa fie in mod normal rezervorul de beznina Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea? eu si se tine foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) Am vazut si eu una alba parca alaltaieri prin Bucuresti. Draguta. Editat Septembrie 9, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Am vazut si eu una la mine in oras, m-am urcat pe ea si am facut cativa metrii asa sa vad ca idee si vreau sa spun ca-i foarte usoara si manevrabila si cred ca se preteaza pt oras si distante scurte sau medii de parcurgere, cutia schimba usor si precis, bordul ii vizibil si cu toate informatiile de care ai nevoie si proprietarul zicea ca si consum scoate cam 3 l la 100 km. Mi se pare ca este o motocicleta cu un pret de criza si dotari si design foarte simplist si se aseamana cu fratele mai mare CROSSTOURER 1200 la partea frontala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 e un compartiment destul de mare in locul in care ar fi rebuit sa fie in mod normal rezervorul de beznina eu si se tine foarte bine Pai daca tot ai mobra asta zi-ne si noua de ea. Incepi cu cat consuma, ca pt unii cam 3l poate sa insemne si 3.9.[am eu experienta cu un foarte bun amic, care face niste calcule de consum pe care nu le intelege nimeni in afara de el si care se destrama oricum la pompa.] Sincer ma asteptam sa consume mai putin, nu de alta dar exista mobre de concepute acu' 10 ani, care la 650 cmc au consum de 3 ~ 3.5 si tot 50 de cai si merg si pe off, adica ma astept sa vad, de ce ar da cineva banii pe mobra asta, in loc sa-si ia un mono cu rotax de acu 10 ani, care la juma' de pret arata ca noua si consuma la fel si are aceeasi putere si merge si pe off si se gasesc piese si aftermarket-uri la ea garla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Pai daca tot ai mobra asta zi-ne si noua de ea. Incepi cu cat consuma, ca pt unii cam 3l poate sa insemne si 3.9.[am eu experienta cu un foarte bun amic, care face niste calcule de consum pe care nu le intelege nimeni in afara de el si care se destrama oricum la pompa.] Sincer ma asteptam sa consume mai putin, nu de alta dar exista mobre de concepute acu' 10 ani, care la 650 cmc au consum de 3 ~ 3.5 si tot 50 de cai si merg si pe off, adica ma astept sa vad, de ce ar da cineva banii pe mobra asta, in loc sa-si ia un mono cu rotax de acu 10 ani, care la juma' de pret arata ca noua si consuma la fel si are aceeasi putere si merge si pe off si se gasesc piese si aftermarket-uri la ea garla. si cam care ar fi mobra aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 cred ca la f 650 gs se referea colegul de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 si cam care ar fi mobra aia ? Monocilindru cu Rotax. Sunt mai multe si cum motoarele sunt cam la fel si mobrele au greutatea pe acolo banuiesc ca toate consuma cam pe acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 am vazut si eu una sambata 900 de km avea a fost luat de la cluj din salon ,zicea tipul ca trebuia sa astepte 6 luni dupa una si a luat-o pe cea expusa acolo . foarte ,foarte frumoasa ,ce nu mi-a placut ca nu avea cric central,cum au rezolvat intinzatorul de lant ceva foarte simpul (stil romanesc asa spune) stiu ca asa au multe mobre dar mie nu imi place cum arata ,rezervorul acela urat din tabla si busonul rezervorului stiu ca este sub sa dar si asa ....cam astea ca nu am inspectat-o foarte amanuntit . altfel, cum am mai spus arata superb! da apropo era un tip acolo cu o kawa ninja zicea ca trebuia sa aiba peste 100 de cai la cum arata ,cand i-am spus ca are vreo 50 a ramas timpit oricum nu ma crezut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut. A calarit cineva motocicleta asta ca sa ne impartaseasca si noua din impresii ? Vad ca avem un posesor de nc700x aici pe forum; poti sa ne dai mai multe detalii ? (consum, manevrabilitate, eventuale probleme). Eu am luat in calcul acest model ca si prim motor si as fi interesat de o parere avizata de la un posesor (sau macar cineva care a facut drive-test). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Asteptam cu totii. Cine s-a dat a vazut ca e vorba de un all-rounder (a se citi enduro touring, pentru ca in romana cam asa intelegem sa traducem) foarte agil si dinamic. Scopul e clar oras, commuting si plimbari scurte. Nu are caii si protectia la vant pentru drumuri lungi si nici suspensiile sau rotile cu profil pentru offroad serios. Editat Noiembrie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Salut. A calarit cineva motocicleta asta ca sa ne impartaseasca si noua din impresii ? Vad ca avem un posesor de nc700x aici pe forum; poti sa ne dai mai multe detalii ? (consum, manevrabilitate, eventuale probleme). Eu am luat in calcul acest model ca si prim motor si as fi interesat de o parere avizata de la un posesor (sau macar cineva care a facut drive-test). parere avizata nu pot sa-ti ofer, doar m-am suit pe ea in showroom. zic si eu: 1. ca prim motor nu mi-as lua unu' nou. 2. daca in continuare ma sacaie rau ideea de "nou", in nici un caz nu mi l-as lua de la reprezentanta de la noi. nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, ma pis pe el de motor mai bine. 3. consumul e ok in orice caz, manevrabilitatea - de bicicleta. Editat Noiembrie 6, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Am vazut si eu motocicleta in showroom si chiar am avut timp sa o examinez in detaliu. Sunt unele aspecte care m-au cam dezamagit si sunt cauzate in mare parte de faptul ca Honda a facut oarece compromisuri pt a scoate un model asa ieftin (si versatil, zic ei). - plasticul...mie sincer mi s-a parut destul de ieftin, lucru care se observa in zona "ciocului" dar mai ales in interiorului compartimentului de depozitare. Ca si comparatie am in minte interiorul "rezervorului fals" de la aprilia mana care e net superior la nivel de finisaj/calitate materiale. - capacul rezervorul fals cam joaca in balamele atunci cand e deschis; adica se misca cam mult stanga dreapta si pare fragil, zici ca se rupe. Poate e din cauza ca cea din showroom a fost "pipaita" de multe persoane. - manetele frana/ambreiaj nu sunt reglabile. - nu tu aparatoare de noroi (aripa) pt roata spate. He he...pai si unde sare tot noroiul cand pornesti chipurile intr-o "aventura" pe un drum forestier - amortizorul spate mi s-a parut cam basic (ca sa nu zic cheap) - evacuarea aia cromata nu are nici o treaba cu restul motocicletei - turometrul digital greu de observat Partile bune (repet, doar ce-am putut sa observ in showroom) - centrul de greutate foarte coborat se simte si cand ridici moto-ul de pe picior. N-ai zice ca are peste 200kg (iar cea de acolo avea pe ea si topbox si inca cateva accesorii). Transalp-ul de langa, care are cam aceeasi masa mi s-a parut greu ca plumbul dupa ce m-am suit pe NC700. - pozitia e foarte faina si pot sa zic ca e "perfect fit" pt mine. Cu 83 cm inaltimea la sa, e cam maximul pt mine. La 1.75 , eu ajung cu jumatate de talpa jos (dar in tenisi, nu cu ghete moto). - sa recunoastem, are un anume appeal Cat despre drive-test, probabil ca la noi nici nu se face si oricum pt mine ar iesi din discutie data fiind "experienta" de codus moto. E destul de clar, capabilitatile de off ale motorului tind spre zero. Cred ca singura moto din aceeasi categorie care poate fi folosita pt eventuale comparatii este Versys 650 (model pe care de asemenea il am in vedere). Amandoua sunt mai degraba supermoto-touring decat adventure-touring. @cnairda: inteleg ce spui in legatura cu achizitionarea unui moto nou, mai ales din Ro. In afara se gasesc deja NC700X la dealeri, fie expuse in showroom, fie "demonstration vehicles", iar discountul este substantial. De fapt, fie ca vorbim de un Versys 2010 cu ceva accesorii pe el, fie de un NC700x, preturile sunt similare. p.s.: nu vreau sa transform topicul in unul de gen "ce moto sa-mi iau ca inceptor". De faza aia (sper) ca am trecut. Sa vorbim doar despre modelul din titlu Apropo, pt cine e interesat, exista informatii foarte ok pe nc700.co.uk. Merita aruncat un ochi mai ales aici: http://www.nc700.co....?/best-content/ Iar un test de anduranta de 50.000 km (!) l-am gasit la: http://www.honda-mon...ueba-50000.pdf. A se observa tabelul cu uzura motorului la finalul testului. Editat Noiembrie 6, 2012 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2012 Nu merge link-ul legat de anduranta E fara punct la final: http://www.honda-montesa.es/motos/NC700X/articulos/prueba-50000.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) E fara punct la final: http://www.honda-montesa.es/motos/NC700X/articulos/prueba-50000.pdf Si uite cum mai bine iti iei un v-strom, care la 40mii nu stie ce inseamna service, unde mai pui si celelalte avantaje.... Editat Noiembrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Si uite cum mai bine iti iei un v-strom, care la 40mii nu stie ce inseamna service, unde mai pui si celelalte avantaje.... din cate vad din tabelul din PDF uzurile sunt minime. ce vrei sa zici cu comentariul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paris Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Si eu ca si voi, am fost curios sa vad cum merge si spre norocul meu am reusit sa ma dau cu una acum vreo luna. Inainte de asta am mers si un V-Strom modelul nou. Hondita merge si suna frumos, schimba bine, si impinge bine in oras. Motorul este foarte asemanator cu un motor intr-un singur cilindru, cu cuplu jos si turatii limitate. De exemplu la 100km/h putea sa mearga intr-a treia, a patra sau a cincea fara probleme. Intr-a sasea nu ii placea decit peste 110km/h sau 3500 rpm. Este un motor care se preteaza foarte bine la mersul in oras, asa cum de fapt a intentionat Honda, la drum lung cu pasager si bagaje, s-ar putea fie diferit. Datorita centrului de greutate foarte jos e foarte manevrabila si nu isi arata greutatea. Stromul are un centru de greutate mai sus, motorul mai vioi si suna exact la fel. Injectia mi s-a parut mult mai rafinata la Honda, la Suzuki era dificil sa o tii la sarcina constanta - ori voia sa accelerezi, ori sa inchizi gazul. Daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 8, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2012 Si uite cum mai bine iti iei un v-strom, care la 40mii nu stie ce inseamna service, unde mai pui si celelalte avantaje.... Mie mi se pare, pe baza PDFului atasat, ca motorul de NC700X are viata de minim 250.000 km doar cu ulei si filtre de schimbat. 40mii e o nimica toata. Iar un Vstrom e mult mai masiv si isi arata cu mandrie kilogramele. In plus manevrabilitatea e ... rezonabila dar nu impresionanta.Doar la capitolul protectie la vant sta bine. Stromul e cu siguranta cel mai touring allrounder de care stiu si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Doar la capitolul protectie la vant sta bine. Stromul e cu siguranta cel mai touring allrounder de care stiu si cam atat. Cu un parbriz aftermarket poate. Cu parbrizul touring vario setat la inaltime maxima, cu vant din fata pe autostrada, de la 110 km/h in sus mi se balanganea capul la fel ca la cateii aia care se puneau langa luneta Daciilor 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 @paris: Cat de "smooth" e motorul ? De injectie ai pomenit, dar m-ar interesa daca exista vibratii si cat de liniar e cuplul. De exemplu, la motorul de pe Versys 650 (2 cil paraleli) ar fi oarece vibratii (stiu de la un posesor de versys). Daca ar fi sa iau NC700x, ar fi pt drumuri medii, gen excursii de weekend prin tara. Categoric, fara pasager si nu cu multe bagaje. Partea cu orasul e prea periculoasa (cel putin aici in bucuresti), mail ales pt un incepator :|. M-am uitat si la V-strom (modelul vechi), dar e mult prea mare si greu pt mine (am doar 78kg). Intr-adevar cred ca e cel mai bun mid-tourer al momentului, mai ales pt mers in 2 cu bagaje (si chiar si putin off cu cauciucurile potrivite). Ca tot vorbim de V-strom, in filmuletul urmator e un nene care se duce cu V-stromul lui la dealer-ul Honda pt a testa NC700X : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.