Jump to content
Sign in to follow this  
switch

Honda NC700X - the new age of motorcycling

Recommended Posts

Pentru ca desi alea sunt mobre de strada[unele dintre ele altele pot sa faca destul de multe], macar aia de le-au facut au dorit sa le faca sa para ca au si valente de off pe cand asta este din ce am vazut pana acum pe web prezentata ca mobra de strada ...deci chiar nu exista nici macar umbra unui motiv pt a fi pe aceasta sectiune a forumului in afara de faptul ca-ti place tie .

Dupa cum ziceam, nu e decizia mea :) Nici R1200 nu are ce cauta aici, sincer. Pe topicul de R11xx se discuta RT-uri. Varadero nu stie sa mearga pe macadam decat daca e tupeist pilotu. Nu avem forumul adecvat pentru jumate din motoarele de aici. Pentru ca nu poti compara NCul cu Bandit sau Hornet. E cu totul altceva.

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor.

 

N-o sa mai indraznesc sa spun ca nu prea stii ce vorbesti, o sa-mi exprim doar punctul de vedere.

 

Care din astea mai are roata de 17" pe fata? Mi se pare un criteriu eliminatoriu ca sa aiba ce cauta (sau nu) la o sectiune ce contine cuvantul "enduro" in denumire. La fel si pt. Kawa Versys, in caz ca exista topic aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si Versys e tot pe aici :) Dupa cum ziceam, nu exista sectiune pentru multe motoare de aici. Ma citez:

Merita insa un loc la noi pe forum? Teoretic e o versiune mai SUV-like a lui NC700S, insa cu roti de 17(160)-17(120), nu stiu cat de mult intra in categoria enduro-touring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si Versys e tot pe aici :) Dupa cum ziceam, nu exista sectiune pentru multe motoare de aici. Ma citez:

 

Bine bine imi retrag solicitarea ...asta pt ca esti tu baiat simpatic si vrei sa ai topicul cu noua dragoste aici..ca altfel chiar nu are ce cauta ... :blbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

switch-ule ia baga un ochi aici:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&powerunit=2

variaza intre 2,99 si 4,34 consumul, eu nu stiu motocicleta de capacitatea asta care sa consume atat de putin.

imi vine greu sa cred ca toti merg usor cu ele

eu am un versys cu care am mers si 40 si peste 160 cu pasager transfagrasan transalpina(cca850-900 km) cu un consum mediu de 4,1-4,3%/km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un versys cu care am mers si 40 si peste 160 cu pasager transfagrasan transalpina(cca850-900 km) cu un consum mediu de 4,1-4,3%/km.

160 pe langa lacul vidra si 40 pe autostrada? :rolleyes:

 

 

@ERU :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 pe langa lacul vidra si 40 pe autostrada? :rolleyes:

 

 

@ERU :cheers:

normalllll

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea?

 

:scratch: am vazut cu cate saptamani in urma motocicleta expusa in unul din malurile clujene alaturi de un Gs 650 , mie personal mi-a placut mai mult Honda decat BMW-ul care parca is ciocuse toate cu farurile alea si cu fiarele alea vizibile fara pic de carenaj

Edited by vlady_80

Share this post


Link to post
Share on other sites

totusi ce motor are?

 

nu inteleg dc mama lor de japonezi trantesc coditele astea de sportive pe astfel de mobre in loc sa fac ceva mai voluminos care sa iti permita sa pui o trusa de scule un spray de pana sau alte rahaturi. TDM-ul de 900 are o coditafirava dar poti baga o tona de scule acolo.

 

e un compartiment destul de mare in locul in care ar fi rebuit sa fie in mod normal rezervorul de beznina

 

Pe principiu Honda-i Honda si BMW n-are oricine... cine are man NC de pe acilea?

 

 

eu si se tine foarte bine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu una alba parca alaltaieri prin Bucuresti. Draguta. :)

Edited by vis-a-vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu una la mine in oras, m-am urcat pe ea si am facut cativa metrii asa sa vad ca idee si vreau sa spun ca-i foarte usoara si manevrabila si cred ca se preteaza pt oras si distante scurte sau medii de parcurgere, cutia schimba usor si precis, bordul ii vizibil si cu toate informatiile de care ai nevoie si proprietarul zicea ca si consum scoate cam 3 l la 100 km. Mi se pare ca este o motocicleta cu un pret de criza si dotari si design foarte simplist si se aseamana cu fratele mai mare CROSSTOURER 1200 la partea frontala

Share this post


Link to post
Share on other sites

e un compartiment destul de mare in locul in care ar fi rebuit sa fie in mod normal rezervorul de beznina

 

 

 

 

eu si se tine foarte bine :D

 

 

Pai daca tot ai mobra asta zi-ne si noua de ea. Incepi cu cat consuma, ca pt unii cam 3l poate sa insemne si 3.9.[am eu experienta cu un foarte bun amic, care face niste calcule de consum pe care nu le intelege nimeni in afara de el si care se destrama oricum la pompa.]

Sincer ma asteptam sa consume mai putin, nu de alta dar exista mobre de concepute acu' 10 ani, care la 650 cmc au consum de 3 ~ 3.5 si tot 50 de cai si merg si pe off, adica ma astept sa vad, de ce ar da cineva banii pe mobra asta, in loc sa-si ia un mono cu rotax de acu 10 ani, care la juma' de pret arata ca noua si consuma la fel si are aceeasi putere si merge si pe off si se gasesc piese si aftermarket-uri la ea garla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca tot ai mobra asta zi-ne si noua de ea. Incepi cu cat consuma, ca pt unii cam 3l poate sa insemne si 3.9.[am eu experienta cu un foarte bun amic, care face niste calcule de consum pe care nu le intelege nimeni in afara de el si care se destrama oricum la pompa.]

Sincer ma asteptam sa consume mai putin, nu de alta dar exista mobre de concepute acu' 10 ani, care la 650 cmc au consum de 3 ~ 3.5 si tot 50 de cai si merg si pe off, adica ma astept sa vad, de ce ar da cineva banii pe mobra asta, in loc sa-si ia un mono cu rotax de acu 10 ani, care la juma' de pret arata ca noua si consuma la fel si are aceeasi putere si merge si pe off si se gasesc piese si aftermarket-uri la ea garla.

 

si cam care ar fi mobra aia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam care ar fi mobra aia ?

 

Monocilindru cu Rotax. Sunt mai multe si cum motoarele sunt cam la fel si mobrele au greutatea pe acolo banuiesc ca toate consuma cam pe acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut si eu una sambata 900 de km avea a fost luat de la cluj din salon ,zicea tipul ca trebuia sa astepte 6 luni dupa una si a luat-o pe cea expusa acolo . foarte ,foarte frumoasa ,ce nu mi-a placut ca nu avea cric central,cum au rezolvat intinzatorul de lant ceva foarte simpul (stil romanesc asa spune) stiu ca asa au multe mobre dar mie nu imi place cum arata :rusinica: ,rezervorul acela urat din tabla si busonul rezervorului stiu ca este sub sa dar si asa ....cam astea ca nu am inspectat-o foarte amanuntit :D. altfel, cum am mai spus arata superb!

 

da apropo era un tip acolo cu o kawa ninja zicea ca trebuia sa aiba peste 100 de cai la cum arata :lol:,cand i-am spus ca are vreo 50 a ramas timpit oricum nu ma crezut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. A calarit cineva motocicleta asta ca sa ne impartaseasca si noua din impresii ? Vad ca avem un posesor de nc700x aici pe forum; poti sa ne dai mai multe detalii ? (consum, manevrabilitate, eventuale probleme). Eu am luat in calcul acest model ca si prim motor si as fi interesat de o parere avizata de la un posesor (sau macar cineva care a facut drive-test).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam cu totii. Cine s-a dat a vazut ca e vorba de un all-rounder (a se citi enduro touring, pentru ca in romana cam asa intelegem sa traducem) foarte agil si dinamic. Scopul e clar oras, commuting si plimbari scurte. Nu are caii si protectia la vant pentru drumuri lungi si nici suspensiile sau rotile cu profil pentru offroad serios.

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. A calarit cineva motocicleta asta ca sa ne impartaseasca si noua din impresii ? Vad ca avem un posesor de nc700x aici pe forum; poti sa ne dai mai multe detalii ? (consum, manevrabilitate, eventuale probleme). Eu am luat in calcul acest model ca si prim motor si as fi interesat de o parere avizata de la un posesor (sau macar cineva care a facut drive-test).

 

parere avizata nu pot sa-ti ofer, doar m-am suit pe ea in showroom. zic si eu:

 

1. ca prim motor nu mi-as lua unu' nou.

2. daca in continuare ma sacaie rau ideea de "nou", in nici un caz nu mi l-as lua de la reprezentanta de la noi. nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, ma pis pe el de motor mai bine.

3. consumul e ok in orice caz, manevrabilitatea - de bicicleta.

 

:peace:

Edited by cnairda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu motocicleta in showroom si chiar am avut timp sa o examinez in detaliu. Sunt unele aspecte care m-au cam dezamagit si sunt cauzate in mare parte de faptul ca Honda a facut oarece compromisuri pt a scoate un model asa ieftin (si versatil, zic ei).

- plasticul...mie sincer mi s-a parut destul de ieftin, lucru care se observa in zona "ciocului" dar mai ales in interiorului compartimentului de depozitare. Ca si comparatie am in minte interiorul "rezervorului fals" de la aprilia mana care e net superior la nivel de finisaj/calitate materiale.

- capacul rezervorul fals cam joaca in balamele atunci cand e deschis; adica se misca cam mult stanga dreapta si pare fragil, zici ca se rupe. Poate e din cauza ca cea din showroom a fost "pipaita" de multe persoane.

- manetele frana/ambreiaj nu sunt reglabile.

- nu tu aparatoare de noroi (aripa) pt roata spate. He he...pai si unde sare tot noroiul cand pornesti chipurile intr-o "aventura" pe un drum forestier :D

- amortizorul spate mi s-a parut cam basic (ca sa nu zic cheap)

- evacuarea aia cromata nu are nici o treaba cu restul motocicletei

- turometrul digital greu de observat

 

Partile bune (repet, doar ce-am putut sa observ in showroom)

- centrul de greutate foarte coborat se simte si cand ridici moto-ul de pe picior. N-ai zice ca are peste 200kg (iar cea de acolo avea pe ea si topbox si inca cateva accesorii). Transalp-ul de langa, care are cam aceeasi masa mi s-a parut greu ca plumbul dupa ce m-am suit pe NC700.

- pozitia e foarte faina si pot sa zic ca e "perfect fit" pt mine. Cu 83 cm inaltimea la sa, e cam maximul pt mine. La 1.75 , eu ajung cu jumatate de talpa jos (dar in tenisi, nu cu ghete moto).

- sa recunoastem, are un anume appeal

 

Cat despre drive-test, probabil ca la noi nici nu se face si oricum pt mine ar iesi din discutie data fiind "experienta" de codus moto.

 

E destul de clar, capabilitatile de off ale motorului tind spre zero. Cred ca singura moto din aceeasi categorie care poate fi folosita pt eventuale comparatii este Versys 650 (model pe care de asemenea il am in vedere). Amandoua sunt mai degraba supermoto-touring decat adventure-touring. :rolleyes:

 

@cnairda: inteleg ce spui in legatura cu achizitionarea unui moto nou, mai ales din Ro. In afara se gasesc deja NC700X la dealeri, fie expuse in showroom, fie "demonstration vehicles", iar discountul este substantial. De fapt, fie ca vorbim de un Versys 2010 cu ceva accesorii pe el, fie de un NC700x, preturile sunt similare.

 

p.s.: nu vreau sa transform topicul in unul de gen "ce moto sa-mi iau ca inceptor". De faza aia (sper) ca am trecut. Sa vorbim doar despre modelul din titlu ;)

 

 

Apropo, pt cine e interesat, exista informatii foarte ok pe nc700.co.uk. Merita aruncat un ochi mai ales aici: http://www.nc700.co....?/best-content/

 

Iar un test de anduranta de 50.000 km (!) l-am gasit la: http://www.honda-mon...ueba-50000.pdf. A se observa tabelul cu uzura motorului la finalul testului.

Edited by ovi_ice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite cum mai bine iti iei un v-strom, care la 40mii nu stie ce inseamna service, unde mai pui si celelalte avantaje....

din cate vad din tabelul din PDF uzurile sunt minime. ce vrei sa zici cu comentariul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ca si voi, am fost curios sa vad cum merge si spre norocul meu am reusit sa ma dau cu una acum vreo luna. Inainte de asta am mers si un V-Strom modelul nou. Hondita merge si suna frumos, schimba bine, si impinge bine in oras. Motorul este foarte asemanator cu un motor intr-un singur cilindru, cu cuplu jos si turatii limitate. De exemplu la 100km/h putea sa mearga intr-a treia, a patra sau a cincea fara probleme. Intr-a sasea nu ii placea decit peste 110km/h sau 3500 rpm. Este un motor care se preteaza foarte bine la mersul in oras, asa cum de fapt a intentionat Honda, la drum lung cu pasager si bagaje, s-ar putea fie diferit. Datorita centrului de greutate foarte jos e foarte manevrabila si nu isi arata greutatea. Stromul are un centru de greutate mai sus, motorul mai vioi si suna exact la fel. Injectia mi s-a parut mult mai rafinata la Honda, la Suzuki era dificil sa o tii la sarcina constanta - ori voia sa accelerezi, ori sa inchizi gazul. Daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...