riderontornadoes Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 e prea frig, si nu mai am nici permis. am pierdut procesul,stau pe bara pana la sfarsitul lui februarie. nu are rost sa o mai chinui nici pe ea dimineata la minus 3 grade, si pe langa toate astea, pe un coleg de-al meu l-au prins fara permis la volan si i-au facut dosar penal. Deci nu are rost sa risc aiurea. I-am scos bateria si l-am bagat in tentativa de garaj de care rad toti vecinii. dar pt ea e perfect. ar mai fi un loc. primul sosit, primul servit. costa un bax de bere fara alcool, si ii poate tine companie la batranica mea pana la primavara. stau in militari, pe langa uverturii. are cineva idee cum tb sa pastrez bateria? nu am redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 104 in oras cu masina de la munca, la iesirea din pasajul muncii. si stiam ca mai pun baietii radar acolo, dar eram de serviciu, de noapte, si ma anuntase de la pompieri ca a picat unul cu masina in dambovita, spre glina. am vrut sa ajung repede sa il prind in apa pe driverul respectiv, dar....cum ii dadeam eu pedal to the metal, mi-am adus aminte tarziu sa franez la iesirea din pasaj. iti dai seama ca am pierdut si stirea! dar e bine, ma mai potolesc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 ms mult. am bagat-o si eu in bucatarie. mai trebuie facut ceva, sa o bag in viteza intr-o treapta superioara si sa o misc din cand in cand, sa se mai miste pistoanele in cilindri, sau exagerez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Nu te chinui s-o bagi in barlog ? Sa te duci sa dai examenul pentru reducerea perioadei de retinere a permisului..E destul de usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Si eu mi-am bagat domnita la adapost,nu scot bateria pt ca la primavara trebuie schimbata.Sa speram la o iarna cat mai scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Din cate stiu eu, bateria NU se tine la caldura, pentru ca se descarca mai repede. Se recomanda incarcare o data pe luna. Daca motocicleta e in garaj iar temperatura minima nu-i de speriat, bateria se poate lasa pe motocicleta deconectand borna negativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redhair Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 te mai duci in vizita la ea si ii mai dai o cheie... bine... in garajul tau sa ai grija sa nu te asfixiezi:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 haha - toti radeti de garaju omului dar sincer sa fiu multi si-ar dori sa aiba o astfel de incapere pt motocicleta lor verifica nivelul electrolitului din baterie - daca e catre minim mai completeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 te mai duci in vizita la ea si ii mai dai o cheie... bine... in garajul tau sa ai grija sa nu te asfixiezi:P si eu zic si fac la fel cand ma plictisesc iarna (iarna inseamna la mine doar daca e zapada) ma duc si o tin pornita macar jumatate de ora. daca ai loc sa o intorci cu fundul spre afara sa ii dai o pornire la saptamana sau macar la 2 saptamani e ok. p.s. oftica-te ca la mine azi au fost 18 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Din cate stiu eu, bateria NU se tine la caldura Da, coeficientul de autodescarcare creste in functie de temperatura. Dar curent de pornire creste (scade rezistenta interna) in functie de temperatura. De aici cred ca vine confuzie. On-topic: as vrea eu garaj ca asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 12, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2011 o sa ma duc la ea din cand in cand sa ii dau la automat cate putin. ma gandeam ca nu trebuie pornita efectiv, doar sa ii mai misc pistoanele. adica fara sa functioneze propriu-zis motorul, eventual nu ii trag socul, ca sa nu porneasca. o data pe luna daca il invart de 4-5 ori cred ca e suficient sa-si mai ia niste ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Nu o porni ca mai mult rau faci decat bine Se face condens de la caldura pe dinauntru motorului. Anu trecut pe vremea asta am ramas si eu fara permis, 3 luni 109 in localitate. Cu ocazia asta mi-am bagat mobra in casa si am mesterit la ea toata iarna, pana primavara cand am scos-o pt ITP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Nu o porni ca mai mult rau faci decat bine Se face condens de la caldura pe dinauntru motorului. Anu trecut pe vremea asta am ramas si eu fara permis, 3 luni 109 in localitate. Cu ocazia asta mi-am bagat mobra in casa si am mesterit la ea toata iarna, pana primavara cand am scos-o pt ITP Si daca unii merg toata iarna in fiercare zi? Chiar de sunt temperaturi sub 0, atunci nu se mai face condens de seara cand ajung acasa si pana dimineata? Asta mie tot timpul mi-a sunat a basm, cel putin la motocicletele moderne, la comuniste e posibil orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Si daca unii merg toata iarna in fiercare zi? Chiar de sunt temperaturi sub 0, atunci nu se mai face condens de seara cand ajung acasa si pana dimineata? Asta mie tot timpul mi-a sunat a basm, cel putin la motocicletele moderne, la comuniste e posibil orice. Intr-adevar, condensul se formeaza numai pe comuniste. Poate ca e de la lingurita de ulei care o bagi pe gaura bujiei ca sa nu se blocheze segmentii Se face dar se si duce daca il incalzesti a doua zi la loc, motorul, cred ca se evapora prin furtunul ala de gaze carter ce iese sub airbox . Dar daca o pornesti o data la luna, ramane acolo pana luna urmatoare E ca un fel de mesntruatie, daca stau bine sa ma gandesc Editat Noiembrie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Da-i bateria jos,bag-o in casa,si gata.Nu lasa bateria in frig in garaj ca se descarca,pune-o in casa in vreo debara,ceva.Pe motor pune-i o husa si ceau,va vedeti la primavara.Ce mai tura-vura,ca nu patesc nimic,ca nu sunt gladiole,sunt japoneze si sunt facute totusi din "fer" .Altii isi bat joc de ele in ultimul hal (stiu eu niste FZR-uri care au incasat-o in toate felurile posibile) si tot merg chiar si dupa 20 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Motoare bune FZR-urile! On: Multi dintre noi ar vrea sa aiba un astfel de garaj, aproape de acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Daca vrei sa pui bateria pe redresor da un semn pe pm...Stau tot langa uverturii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 eu am inteles ca trebuie miscata putin macar cam o data la 2-3 saptamani si pornita si lasata sa mearga pana ajunge temperatura pe la un 80-85 grade singura.asa nu se face condens in motor daca ajunge la 85 grade.eu las bateria pe ea, sta in garaj la un 10 grade,nici nu stiu de unde sa ii scot minusul la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evl Taz Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Eu i-am dat o cheie astazi si-am lasat-o pornita vreo 30 min ca sa nu uite cum sta treaba. Bateria o las pe ea, asta iarna. Oricum cred ca e moarta si la primavara tre' s-o schimb. Garajul tau e super ok. Atat timp cat ai temperaturi decente, spatiu cat sa stea mobra acolo, e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 eu am inteles ca trebuie miscata putin macar cam o data la 2-3 saptamani si pornita si lasata sa mearga pana ajunge temperatura pe la un 80-85 grade singura.asa nu se face condens in motor daca ajunge la 85 grade.eu las bateria pe ea, sta in garaj la un 10 grade,nici nu stiu de unde sa ii scot minusul la baterie Rezervorul plin de gaz ... pe standere ... in casa/garaj, o husa pe ea si asta este. O data la luna ... amorsate suspensiile bine si cam atat. Bateria scoasa. Nepornita. Spalata inainte de bagat la iernat. Uns lantul bine ... daca sta la umezeala. Chiar si cu ulei de motor, dar in primavara curatat. Cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Am bagat-o si eu la caldurica, urmeaza demontatul rotilor intru indreptare si revopsire. Editat Decembrie 17, 2012 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.