B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Cred ca e defect cadrul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 valentin nu vrei sa-ti dau eu un transalp din 94 care merge tipla pe posedata ta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 din moment ce pe gaz blana / clapete deschise full mere bine si doar cand incerci sa stabilizezi la o viteza si s-o ti acolo e clar de alimentare, dar de unde, doar satana stie ! Singura chestie care se modifica in carburi cand dai gaz legat de debitul de benzina e acul de dozaj. Acul de dozaj sta in jiclorul principal. Ala are ceva.. Ori jiclorul principal obturat de ceva, ori circuitul auxiliar (pilot - de relanti) e infundat si nu merge deloc.. dar atunci nu ar sta calumea la relanti.. Ciudata tare problema oricum, dar eu sunt de parere ca e doar o porcarioara pe care nu o vede nimeni. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 bun dar poate defectu e altu daca tot ii da cu rateuri, poate se duce cumva prea multa benzina, gen se inneaca un cilindru mortii ei de posedata, tre sa dau o tura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Da, m-am gandit si eu la asta. Si asta e posibil... dar eu inca nu am intalnit asa ceva in practica. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 stiu ca ai facut jocu la supape, dar totusi suapapele inchid ? daca ai facut jocul asta nu inseamna ca ele inchid, asta ai verificat ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Cica a verificat compresia si e buna. Deci nu au cum sa nu inchida. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Da, m-am gandit si eu la asta. Si asta e posibil... dar eu inca nu am intalnit asa ceva in practica. am intalint eu la a mea era membrana de la robinet atat de praf incat imi venea benzina pe furtunu de vacum direct in cilindru, tragand benzina pe acolo automat pe furtunu alalalt catre carb se ducea mai putina, m-am chinuit si eu ceva pana am descoperit Cica a verificat compresia si e buna. Deci nu au cum sa nu inchida. corect, am uitat ca a verificat compresia Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ti-am zis, a mai ramas sa verifice cadrul cu ultrasunete de fisuri, in rest e totul verificat. Greu de depistat satana. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 Atunci sa cumpere alta motocicleta si gata Cum se poate Belbody asa ceva ? Pai acum vreo doua ore aveai alta parere "Io as muri cu ea de gat si tot as face-o, chit ca as desface-o pana la ultimul surub." Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 tu zi-mi mai bine daca dau i nnas ambii cilindrii, e foarte interesant de stiut Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) tu zi-mi mai bine daca dau i nnas ambii cilindrii, e foarte interesant de stiut Toti mecanicii, care au facut teste cu motorul, au fost unanim de acord ca motorul nu merge intr-un cilindru atunci cand aceasta problema se manifesta. bai nene nu se poate, ceva iti scapa la alimentare, laso-n mortii ei ca nu e Simson sa scanteieste sa benzineste dar sa nu porneste, rahatu asta de 650 e foarte dependent de airbox si toate furtunele adiacente, inca un lucru foarte important pe care trebuie sa fi in stare sa-l descrii si tu si cei 16 mecanici este daca atunci cand da in nas da in nas pe UN cilindru sau pe AMANDOI ? este foarte important, daca e de alimentare pana in carbelitoare se intrerup ambii, daca e dupa se poate intrerupe doar unu, daca e de scanteie chiar ma indoiesc ca nu scanteiesc ambii, deci cum e ? iti dai seama foarte usor dupa vibratii si dupa sunet daca intrerupe doar unu. apropo, tot vreau sa dau o tura cu dansa, cand ne putem vedea ? Da-mi te rog un PM cu datele de contact si te sun eu. Editat Noiembrie 20, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Topicul asta e la misto. Asta cred io ca are. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Singura chestie care se modifica in carburi cand dai gaz legat de debitul de benzina e acul de dozaj. Acul de dozaj sta in jiclorul principal. Ala are ceva.. Ori jiclorul principal obturat de ceva, ori circuitul auxiliar (pilot - de relanti) e infundat si nu merge deloc.. dar atunci nu ar sta calumea la relanti.. Ciudata tare problema oricum, dar eu sunt de parere ca e doar o porcarioara pe care nu o vede nimeni. Au fost testate in total 3 baterii de carburatoare !!! Toate sunt defecte ? Toate sa aiba probleme cu jiclorul ? stiu ca ai facut jocu la supape, dar totusi suapapele inchid ? daca ai facut jocul asta nu inseamna ca ele inchid, asta ai verificat ? Daca supapele nu ar inchide: - nu ai avea relanti - s-ar vedea pe bujii (pe cilindrul respectiv) Doream sa-ti mai scriu cateva exemple, de supape care nu inchid, dar e tarziu si sunt foarte obosit. Vorbim maine. Editat Noiembrie 21, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 cand a cazut ultima oara motorul? relativ la aparitia problemei adica? pana la urma din ce zici (si tre sa luam de buna) doar motorul in sine si cadrul nu l-ai schimbat. sigur distributia e bine pusa la punct? te intreb asta pentru ca am aceeasi "problema" la masina - intre 1800 - 2000 ture, da in nas daca merg constat, merge perfect pe accelerare si frana de motor, dar eu stiu de la ce este - mi-am schimbat axele cu came si nu am facut resoftarea, deci nu prea stie ce sa faca cu ele. si mai am o parere - a considerat vreunul din mecanici, ca poate nu ai O problema, ci poate mai multe care genereaza mersul asta ciudat si degeaba schimbi cate un subansamblu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Maine imi mai vine inca un Transalp care are bube pe creier,in sensul ca merge cind un piston ,cind celalalt.Plus ca e si betzivan,ii place nespus de mult uleiul cald Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Ai zis ca ai verificat instalatia electrica doar in parte. Ce piese mai sunt de verificat? CDI-ul parca nu l-ai inlocuit, am dreptate? Schimba-l si p-ala cu contact cu tot si ce mai trebuie. La cat ai schimbat la ea mai fa un efort si elimina si treaba asta. In afara de electric AI VERIFICAT TOT. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 DISTRIBUTIA a verificat-o cineva ?! Tot nu cred ca e problema de alimentare sau electrica. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 La um motor de 50k km nu are cum sa aiba ceva la distributie, doar daca acei 50k nu sunt reali. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 La um motor de 50k km nu are cum sa aiba ceva la distributie, doar daca acei 50k nu sunt reali. poate sa aiba orice adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia. poate sa aiba orice adica un motor de 100km nu are cum sa ii sara distributia??? io zic ca da Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum.. Editat Noiembrie 21, 2011 de Belbody Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Motorul ala trebe luat la puricat de la A la Z si pana nu se gaseste cauza nu trebuie lasat sa plece din atelier. Inclusiv verificat distributia. Sarea pe amnadoi cilindrii? Nu prea cred.. oricum, verificarea dureaza 1 ora maxim, nu inteleg de ce nu s-a uitat nimeni pana acum.. sal .. ca ma bag si eu mie mi sa antaplat la o yamaha 125la viteza mica ceva putin peste relani dadea in nas trageai de ea rupea,si ce am gasit se uzase lantul de distributie nu sarea dar la o turatie constanta uzura lantului decala aprinderea si cand taiai gazul brusc dadea rateuri an toba ,dupa ce am schimbat lantul na mai facut,acum dati si voi o parere. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Eu ii propun lui Valentin sa mai incerce o varianta: Sa imprumute de la cineva un motor si sa-l schimbe si sa vada daca mai face asa... Daca tot face asa.. atunci e de la cadru. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Eu ii propun lui Valentin sa mai incerce o varianta: Sa imprumute de la cineva un motor si sa-l schimbe si sa vada daca mai face asa... Daca tot face asa.. atunci e de la cadru. Pai asta nu mai e treaba de mecanici. E treaba de schimbatori de piese . Glumesc, dar e o idee avand in vedere ca aceasta motocicleta are ceva satani in ea. O fi de la semnalizari . Ma imbat cand o sa vad mobra asta rezolvata. Vali, sa nu indraznesti sa nu pui rezolvarea aici . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Cam asta fac mechanici in ziua de azi, schimb piese pana merge. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate