mig Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Robinet de benzina vacumatic. Bun. Poti garanta ca ala deschide complet? Ca nu-i obturata vreo cale de aer la el? Ai incercat cu un bidon separat? vreo 4 chestii ar fi: -Robinetul ala. Multi s-au fript cu el..La cum pare din simptome, n-are debit alimentarea. Fie il elimini fie incerci altfel.. Filtrul zici ca-i ok, restul e stock, ramine alimentarea in sine. -Face vacuum in rezervor. O poti clarifica daca mergi cu busonul deschis. -Un furtun cu insertie metalica se stringe de la frig? -Furtunul de la rezervor e strangulat de ceva.. Editat Noiembrie 17, 2011 de mig Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mai e frana fata care e dependenta doar de viteza, independenta de motor si alte cele si pe stander nu se manifesta, roata fata stand pe loc. In primul post zici ca s-au verificat placute si etrieri, s-au mai ferificat dupa? Sa nu se zbata vreo placuta la 60-70 si sa o simti ca peste, nu poate, si mai e senzatie de dat in nas, ca franeaza si agata. Ar trebui poate sa simti discul fierbintel, asta iar e usor de verificat, si fara costuri. Mai e frana fata care e dependenta doar de viteza, independenta de motor si alte cele si pe stander nu se manifesta, roata fata stand pe loc. In primul post zici ca s-au verificat placute si etrieri, s-au mai ferificat dupa? Sa nu se zbata vreo placuta la 60-70 si sa o simti ca peste, nu poate, si mai e senzatie de dat in nas, ca franeaza si agata. Ar trebui poate sa simti discul fierbintel, asta iar e usor de verificat, si fara costuri. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Bujii cu amestec sarac, STIU ! Spuneti-mi, va rog ce nu stiu, orice dar nu spuneti ca amestecul e sarac, stiu deja asta ! Asa arata bujiile de pe motor: Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Geo, de ce nu s-a putut regla amestecul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Pai nu poti! Cuiele sunt fara reglaje. Si nu am jigloare dimensiune mai mare. Iar pe relanti,mai aveam putin si desurubam de tot suruburile de amestec! Stiu asta zice aer fals,am inundat galeriile si carburatoarele cu brake clean pe exterior,daca ar fi tras aer fals s-ar fi simtit imediat! Editat Noiembrie 17, 2011 de tng Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 nu e extrem de sarac. E benzina etilata care lasa depunerile cu tenta gri, aia cu tetraetil lasa tenta maro. Cum spune @Cesar, am remarcat si eu propozitia cu "nu s-au putut regla." Acum numai cu think out of the box mai merge, sa ma scuzi daca pare aberatie aia cu frana fata, incerc sa ajut, si "datul in nas" tu il simti, prin cuvinte se transmite mai imperfect. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Mai e frana fata care e dependenta doar de viteza, independenta de motor si alte cele si pe stander nu se manifesta, roata fata stand pe loc. In primul post zici ca s-au verificat placute si etrieri, s-au mai ferificat dupa? Sa nu se zbata vreo placuta la 60-70 si sa o simti ca peste, nu poate, si mai e senzatie de dat in nas, ca franeaza si agata. Ar trebui poate sa simti discul fierbintel, asta iar e usor de verificat, si fara costuri. Mai e frana fata care e dependenta doar de viteza, independenta de motor si alte cele si pe stander nu se manifesta, roata fata stand pe loc. In primul post zici ca s-au verificat placute si etrieri, s-au mai ferificat dupa? Sa nu se zbata vreo placuta la 60-70 si sa o simti ca peste, nu poate, si mai e senzatie de dat in nas, ca franeaza si agata. Ar trebui poate sa simti discul fierbintel, asta iar e usor de verificat, si fara costuri. Am sa reverific reverificarea si eventual voi schimb placutele de frana. Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Nu te ambala cu cumparat de altele noi, le pui inapoi pe cele vechi si tocite, si esti atent de unde vine datul in nas, acum o sa-ti dai seama daca e franare sau se taie puterea de la motor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) nu e extrem de sarac. E benzina etilata care lasa depunerile cu tenta gri, aia cu tetraetil lasa tenta maro. Cum spune @Cesar, am remarcat si eu propozitia cu "nu s-au putut regla." Acum numai cu think out of the box mai merge, sa ma scuzi daca pare aberatie aia cu frana fata, incerc sa ajut, si "datul in nas" tu il simti, prin cuvinte se transmite mai imperfect. Nu am de ce sa te scuz, iti multumesc si apreciez ca esti aici si imi dai o mana de ajutor. Valabil si pentru ceilalti useri ai forumului. Nu te ambala cu cumparat de altele noi, le pui inapoi pe cele vechi si tocite, si esti atent de unde vine datul in nas, acum o sa-ti dai seama daca e franare sau se taie puterea de la motor Am sa pun altele, asa, doar pentru a elimina si aceasta posibila problema. Nu te ambala cu cumparat de altele noi, le pui inapoi pe cele vechi si tocite, si esti atent de unde vine datul in nas, acum o sa-ti dai seama daca e franare sau se taie puterea de la motor Am sa pun altele, asa, doar pentru a elimina si aceasta posibila problema. Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mdea. Am recitit simptomele. Daca e sa fie ceva din alimentare in sine, robinetul ala e. Are debit in gaz, deci calea de benzina e libera. Totusi cind e constant, e posibil sa n-aibe vacuum suficient sa-l traga, fie arcul ala a patit ceva. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 compresia masurata? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) compresia masurata? Compresia a fost masurata de mai multe ori, in functie de mecanic rezultatele difera. Rezultatul este 14 bar. Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 1. incearca cu rezervorul deschis 2. ce jiglere principale ai? 130-150? pune mai mari sau pune o saiba fina sub acele de dozaj ma enerveaza la culme sa montez la loc o motoreta care nu am rezolvat-o doar ca vrea clientu' sa plece cu ea... dar asta e parerea mea. ai venit sa iti fac motoreta, ok, ia loc pe scaun si de fiecare data cand intrebi o prostie faci 5 flotari(de obicei se calmeaza in prima ora )) ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) 1. incearca cu rezervorul deschis 2. ce jiglere principale ai? 130-150? pune mai mari sau pune o saiba fina sub acele de dozaj ma enerveaza la culme sa montez la loc o motoreta care nu am rezolvat-o doar ca vrea clientu' sa plece cu ea... dar asta e parerea mea. ai venit sa iti fac motoreta, ok, ia loc pe scaun si de fiecare data cand intrebi o prostie faci 5 flotari(de obicei se calmeaza in prima ora )) ) stulewa, ti-as povesti mai multe, chiar cu detalii despre un mecanic care dorind sa faca un test(a facut mai multe teste pana sa-l opreasca) a fost oprit de politie, amendat pentru ... e o poveste mai nasoala despre care nu doresc sa povestesc aici tot ce vreau sa retii tu si ceilalti este urmatorul aspect: Ce faci daca trebuie sa efectuezi niste teste cu motocicleta clientului iar aceste teste impun depasirea vitezei legale cu mult ? Faci tu aceste teste riscand sa platesti o amenda sau sa ramai fara permis sau il trimiti pe client ? Cand un mecanic doreste sa faca aceste teste eu il avertizez de la inceput ca nu-i platesc nicio amenda ! Daca doreste le face pe propia-i piele. Asta ca sa stie in ce se baga. Te mai enerveaza clientul care sta langa tine si il folosesti pe post de pilot de incercare ? E bine sa-l folosesti, daca poti (ca daca nu e langa tine trebuie sa te descurci singur), pe client si in interesul tau dar si al lui personal. Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 17, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) La cum pare, pare ca e totusi alimentare. Merge mai rau in sensul ca incepe sa faca mai devreme? Daca ai robinet, verifica ca le curge liber (probabil ati facut-o deja). Daca ai filtru de benzina, incearca fara(poate ati facut-o deja). Daca ai si pompa, aici e complicat. Daca e pompa bulita, nu o poti verifica f bine decit cel mult sa mergi cu un bidon sau alta pompa. La cum pare, in caz ca nu e una din asta evidenta, sint 2 variante dupa mine: Pompa n-are debit, pare ok dar nu duce suficient sau atunci cind sint montate pe aocol, furtunul e strangulat cumva sau face vacuum in rezervor (poti sa incerci cu busonul deschis)... Intrebarea ramine: Pompa ai? Poate fi un furtun cu insertie metalica care se stringe la rece? Mi se pare ca el s-a apropiat cel mai mult de problema. Nu stiu de ce, dar si eu am impresia ca este de la alimentare. Poate vreun furtun strangulat? PS:Cred ca ai inteles gresit, stulewa se refera ca il enerveaza faptul ca trebuie sa dea la loc un motor care nu-i gata, nu se refera la teste in strada.. Editat Noiembrie 17, 2011 de l.u.v Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mdea. Am recitit simptomele. Daca e sa fie ceva din alimentare in sine, robinetul ala e. Are debit in gaz, deci calea de benzina e libera. Totusi cind e constant, e posibil sa n-aibe vacuum suficient sa-l traga, fie arcul ala a patit ceva. A fost eliminat rezervorul complet si s-a alimentat dintr-o "perfuzie", pentru a scapa de incertitudinile gen: rezervor, vacuum, debit, robinet. Rezultatul a ramas unul negativ. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 A fost eliminat rezervorul complet si s-a alimentat dintr-o "perfuzie", pentru a scapa de incertitudinile gen: rezervor, vacuum, debit, robinet. Rezultatul a ramas unul negativ. Mai da detalii despre mobra, ce reparatii/intretinere i-ai mai facut pana sa ajungi la cei 17 mecanici. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Mai da detalii despre mobra, ce reparatii/intretinere i-ai mai facut pana sa ajungi la cei 17 mecanici. corleone, te rog, nu cobi, 16 (saisprezece) mecanici, nu 17 ! Ai toate detaliile in prima pagina. Daca te intereseaza ceva in mod deosebit, te rog, intreaba-ma ! Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Mecanic pare totusi ok, mai ales ca merge in gaz. TPS-ul l-ai schimbat, tci la fel, TNG-ul ti-a sugerat si firele alea intre ele (nu uita sa le si verifici), electric nu vad alte motive sa mearga in gaz dar s-o bilbiie constant. Un furtun strangulat sau ceva ar putea fi totusi, mai ales aerodinamic. Ceva impins de vint peste un furtun, dar care ar putea fi eventual eliberat de tensiunea din cablul de acceleratie. Poate chiar cablul de acceleratie sa fie presat contra unui furtun de alimentare. Un alt motiv din categoria tobe infundate ar putea fi si ventilatia carterului. Poate se umfla cumva din cauza gazelor si doar in gaz ajunge sa-l ventileze. E posibil sa ai atit de mult ulei incit sa fie ala astupat? Sau sa fie infundat din alte motive? Editat Noiembrie 17, 2011 de mig Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Mecanic pare totusi ok, mai ales ca merge in gaz. TPS-ul l-ai schimbat, tci la fel, TNG-ul ti-a sugerat si firele alea intre ele (nu uita sa le si verifici), electric nu vad alte motive sa mearga in gaz dar s-o bilbiie constant. Un furtun strangulat sau ceva ar putea fi totusi, mai ales aerodinamic. Ceva impins de vint peste un furtun, dar care ar putea fi eventual eliberat de tensiunea din cablul de acceleratie. Poate chiar cablul de acceleratie sa fie presat contra unui furtun de alimentare. Un alt motiv din categoria tobe infundate ar putea fi si ventilatia carterului. Poate se umfla cumva din cauza gazelor si doar in gaz ajunge sa-l ventileze. E posibil sa ai atit de mult ulei incit sa fie ala astupat? Sau sa fie infundat din alte motive? Imi place logica ta, felul in care abordezi si analizezi subiectul. Da, ideea cu cablul de acceleratie este foarte buna ! Am verificat aceste cabluri de mai multe ori, TNG chiar a luat cablul de acceleratie de la un cap la latul si l-a verificat dar se pare ca nici el nu a gasit ceva suspect. A acordat o atentie deosebita si cablului de soc, pe care l-a verificat temenic. La capitolul ventilatia carterului m-ai pierdut total ... ce ar putea sa se unfle acolo din cauza gazelor ? Ulei mult nu am, chiar pot spune ca e la limita minima, dupa ultimele verificari. Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Ma gindeam ca se acumuleaza gaze f multe in carter si sa faca presiune suficient de mare incit sa se opuna motorului, iar un momentul in care accelerezi, fiind foarte multe , sa reuseasca sa iasa . Cam ca la esapament, doar ca in interorul motorului Editat Noiembrie 17, 2011 de mig Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Ma gindeam ca se acumuleaza gaze f multe in carter si sa faca presiune suficient de mare incit sa se opuna motorului, iar un momentul in care accelerezi, fiind foarte multe , sa reuseasca sa iasa . Cam ca la esapament, doar ca in interorul motorului Am citit inca o data ce ai scris si am inteles la ce te referi, problema este ca galeriile de evacuare, toba si catalizatorul au fost verificate. Nu s-a gasit nimic suspect ! Editat Noiembrie 17, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Am citit inca o data ce ai scris si am inteles la ce te referi, problema este ca galeriile de evacuare, toba si catalizatorul au fost verificate. Mai, nu e aia. Ventilatia carterului e un furtun care iese din motor si se duce in filtrul de aer, galeria de admisie sau pe acolo. Rolul lui e de a recircula gazele care scapa dupa pistoane si ajung in ulei (respectiv in baie/carter/ma rog). La o masina mai veche, arunca atitea gaze incit e ca o pompa. Ma gindeam ca daca alea nu reusesc sa iasa dintr-un motiv oarecare, ar putea fi o problema.. Editat Noiembrie 17, 2011 de mig Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 ozzy, cu ce te incalzeste pe tine sau pe un mecanic ca las motocicleta peste noapte in service? Eu ajung cu motorul la service inaintea mecanicului, ora 9:00 AM si plec cu motorul atunci cand i se incheie programul - in jur de 6:00 PM. Doua carene si un filtru de aer se monteaza in mai putin de 30 de minute la Transalp ! Nu vad care ar fi problema ! Nu vreau s-a o duc la un mecanic care sa uite de ea pe undeva printr-un colt al atelierului si sa se apuce de lucru cand are chef, pentru ca nici eu nu il platesc cand am chef, il platesc pe om cand a terminat treaba si mi-a rezolvat problema. O duc la cineva care incepe lucru la ea si nu se apuca de altceva pana nu termina ceea ce a inceput. Imi plac oamenii care duc la bun sfarsit un lucru de care s-au apucat. Eu asa procedez. Nu doresc sa ofensez pe nimeni si cu atat mai putin vreun mecanic, doresc doar sa explic ca eu nu imi permit asa ceva. Am nevoie de motor pentru ca este un moijloc de transport cu care imi fac treaba si mai ales castig timp. Nu doresc sa astept doi ani pana cand am sa pot merge cu motocicleta ! Hai, ca poate fara sa vrei ai dat un laitmotiv unor "mecanici" care vor spune : nu pot dom'le sa o repar ca nu vrea sa o lase aici. Exact asa cum imi spunea un "amic": “Ba, io ti l-as face da’ n-am timp” Mecanici care ar face motorul asta da nu au timp sau care spun ca nu pot face motorul pentru ca, clientul nu lasa motocicleta in service sunt pe toate drumurile. Asa cum am mai scris un mecanic profesionist, care poate repara o motocicleta, o repara, isi ia banii si trece la urmatoarea. Ce crezi ca ar putea demonta un mecanic profesionist de pe motorul meu si sa nu il poata pune inapoi in 10 ore ? - vorbim de mecanicii profesionisti! Gandeste-te la urmatorul scenariu: esti patron de service moto, iti vine un client care are o problema de rezolvat, dar doreste ca pe timpul noptii motocicleta sa fie la el in garaj. Ce faci, il refuzi argumentand ca motorul trebuie sa ramana peste noapte la tine in service sau incerci sa-l intelegi, nu pentru ca tu l-ai putea intelege sau pentru ca ai vrea sa-l intelegi, ci pentru ca esti patron, ai un service, ai o chirie de patit, ai niste angajati de platit, si nu iti permiti sa pierzi un client doar pentru ca tu vrei sa-ti faci ambitia cu el si sa-i dovedesti cine e "bossu'" ? Eu nu am alt mijloc de transport, tu ai o motocicleta si o masina ! Profit inca odata de imprejurari (faptul ca urmaresti acest topic) sa-ti multumesc pentru ajutorul acordat. Multumesc pentru ca ai postat aici si esti interesat de problema. Multumesc pentru filtru dar am considerat ca e mai bine sa cumpar unul nou pentru a termina odata toate incertitudinile cu privire la acest subiect. Vali nu e vorba ca incalzeste pe cineva daca ramane motocicleta in service noaptea. Si nu e vorba de siguranta. Sunt service-uri care au paza, au supraveghere video, alarme pe mobil. E treaba ca indiferent cat lucrezi la un motor ceva poate sa iti scape din vedere. Nu conteaza ca sunt 10-12 ore de munca. Conteaza sa ai sclipirea de moment. In fond nu e un schimb de ulei. E o problema destul de nasoala. Stiu ca e dificil sa nu ai cu ce sa te deplasezi dar si sa te chnui cu ea asa e nasol. Tocmai fiindca stiu cum merge afirm asta si stiu cat te chinuie. Si nu te duci la unul care nu are timp. Te duci la un mecanic care asta face. Sunt destui mecanici buni si nu toti care nu au timp sunt amatori. Cunosc cativa mecanici care nu au timp dar care au doua atestate de mecanic. Asa ca ai de unde sa alegi. Nu am zis sa o lasi doi ani. La mine a fost o exceptie omul stia ca nu am timp. A fost alegerea lui. Si nu e vorba de ambitii. La o asmenea problema singura ambitie a unui mecanic este sa faca motocicleta sa merga. De aceea foste multi au muncit la motorul tau fara sa pretinda ceva in schimb. Si motorul ala de l-am tinut doi ani tot moca l-am reparat tot din ambitie. Pana si consumabilele de pe timpul reparatiei le-am platit eu si nu au fost ieftine. Un mecanic care are timp il va demonta de 10 ori pana ii va da de cap. Dar pentru asta ii trebuie si motorul. In 10-12 ore nu are timp sa demonteze tot ce si-ar dori. Eu as fi vrut sa ma uit si la distributie. Dar fiindca trebuia sa pleci cu el am zis ca poate ii dam de cap prin alte mijloace. Totusi motorul tau nu are suficienta putere. Problema nu e doar ca nu poate mentine o turatie constanta. El nici destula putere nu are si asta nu e ok. Nu spun cu rautate ori cu un interes. La mine oricum nu puteai lasa motorul decat daca erai dispus sa il fac cand am timp. Si nu era cazul. Dar cand o sa iti iei masina ce vei face? Daca se strica cutia de viteze de exemplu nici cel mai tare mecanic din lume nu o sa ti-o demonteze-repare- monteze intr-o singura zi. Mai ales daca dupa ce desopera buba mai trebuie sa si comande piesa care in cel mai fericit caz vine in ziua urmatoare. Eu astept o camanda pentru niste semeringuri de supape de o luna. Mie imi convine sa tin garajul ocupat? Nici un mecanic nu o va abandona intr-un colt decat cu un motiv intemeiat. Nu vreau sa te conving de nimic. Iti spun doar cum vad eu lucrurile. Mi-ar conveni mai mult sa ma duc dimineata la ateier sa gasesc motocicleta demontata si cat dau drumul la caldura sa planific ce mai verifcam azi. Demontez masor, verific, montez, notez si trec mai departe. Si cand e gata o montez si sun clientul sa vina sa o ia. E mai usor decat sa demontez in fiecare dimineata carenele si sa o montez sera la loc cu riscul sa le mai si zgarii. La tine nu mai e de mult problema doar de filtru de aer si carburatoare. Alea deja au fost testate si retestate de cati mecanici? 16-17-18? A dat vre-un mecanic carenele laterale jos de tot? Esti sigur ca se vad toate firele? Poate e unu intrerupt pe acolo, o mufa scoasa. Cum spuneam e doar parerea mea. Asa mi se pare mie normal. Dar acum fiecare cu metodele lui. stulewa, ti-as povesti mai multe, chiar cu detalii despre un mecanic care dorind sa faca un test(a facut mai multe teste pana sa-l opreasca) a fost oprit de politie, amendat pentru ... e o poveste mai nasoala despre care nu doresc sa povestesc aici tot ce vreau sa retii tu si ceilalti este urmatorul aspect: Te mai enerveaza clientul care sta langa tine si il folosesti pe post de pilot de incercare ? Eu nu mi-as folosi clientii pe post de piloti de teste. As vrea sa fie in viata si in viitor daca mai vreu sa am clienti. Nu e o placere sa testezi motocicletele clientilor. E chiar stresant fiindca nu prea vrei sa le dai pe jos si sa le platesti de noi. In plus tu vezi/ simti mult mai bine simptomele decat cand ti le povesteste clientul. Oricat de bun narator ar fi el. Si daca clientul este si fata e cu atat mai indicat sa faci singur testele. Sa vezi cand vine si iti spune blonda ca e ceva sub carena care uneori face ca un uscator de par. E normal sa faca zgomot asa? Ca doar clientul nu e mecanic profesionist sa stie cum se manifesta o anume defectiune. Cat despre amenzi ce sa zic. Ori ca merg cu motocicleta clientului ori ca merg cu o motocicleta imprumutata de la un prieten nu e tot aia? Daca ma prinde politia ce fac? Ii cer pritenului banii pe amenda fiindca eram pe motocicleta lui? Sa ne tii la curent dar nu cumpara totusi placute de frana. De ajuns sa suspenzi roata si sa vezi daca e ceva blocat pe acolo. Am mers cu motorul si clar nu e de acolo. Cand pierde din putere daca strangi ambreiajul curge lin fara sa para ca franeaza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 Mai, nu e aia. Ventilatia carterului e un furtun care iese din motor si se duce in filtrul de aer, galeria de admisie sau pe acolo. Rolul lui e de a recircula gazele care scapa dupa pistoane si ajung in ulei (respectiv in baie/carter/ma rog). La o masina mai veche, arunca atitea gaze incit e ca o pompa. Ma gindeam ca daca alea nu reusesc sa iasa dintr-un motiv oarecare, ar putea fi o problema.. Scuza-ma, cred ca sunt obosit, ai dreptate ! Ma gandeam la altceva ... Sunt doua furtunuri care ies din carter: unul de vacuum pentru robinetul rezervorului vacuumatic si celalalt merge in epurator. Am inteles corect de data asta ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate