Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

 

la o prima cautare asa, mai era undeva unde te plangeai ca se castiga prost in Ro, si ca ITrist ai salar mic

 

Pana si americanii si-o bat de tine ca esti idiot

Mai vrei???

Te plangi de drumurile si soferii din Romania dar ambele VTR-uri le-ai mucit din cauza ta....cu primul te-ai bagat in depasire ca vita, cu a doua ai ratat curba la 160 km/h si alergai cu o guma de 200 pe spate...ca bajetii

 

ia si p-asta

http://www.superhawkforum.com/forums/general-discussion-30/wrecked-2-a-26205/

 

si alte mostre de inteligenta

http://www.superhawkforum.com/forums/search.php?searchid=1449458

 

in toate threadurile te iei in gura si te trimit astia la plimbare, ca si aici

 

 

pai tocmai, tu te plangeai ca nu ai bani de un VTR de 1500 euro si te iei de ala ca nu intretine un RSV de 8.000 euro...pt ca la ala e mai scumpa unpic si omu tre' sa dea niste lei sa-l tina in garaj, nu in zoaie afara "cum se tin astea de 1500", gen

 

raspunsul cocalaresc cu mama ta e demn de afirmatia cocalareasca facuta de tine... stii cum e, cui pe cui se scoate

 

si acum basta ca deja ti-am acordat mult prea multa importanta, CUNOSCATORULE!

Ceea ce nu intelegi tu, si nici restul labagiilor care imi tot pun placa asta cu accidentele este ca voi vorbiti de parca ati aflat la radio calorifer. Nu carnacior, tot eu am fost ala care a postat si aici si pe alte forumuri, eu nu-mi ascund greselile. Fiecare face greseli, diferenta este ca aia care recunosc, au parte de mai multa mediatizare decat restul care pozeaza in riderii pulii, care tin la imaginea lor in comunitatea pulii sau pe forum.

 

Ce vorbeam eu de vtr n are nici o legatura cu RSV4 colegului care subit nu mai are bani de garaj sau gaz.

 

Una e sa te angajezi la o mobra de 1500 euro si alta e la una de 8000, dar in fine, nu asta era ideea.

 

Eu am invartit suficient roata la rsv cat sa-mi dau seama cum e motoreta, si personal sunt satul de ceilalti experti, din exterior care catalogheaza. De aici si comentariile mele.

 

Nu uita ca accidente poate avea oricine, indiferent cat de precaut sau neglijent esti . Eu doar il astept pe-al tau ca sa ti-o servesc inapoi pe forum:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la o prima cautare asa, mai era undeva unde te plangeai ca se castiga prost in Ro, si ca ITrist ai salar mic

 

Pana si americanii si-o bat de tine ca esti idiot

Mai vrei???

Te plangi de drumurile si soferii din Romania dar ambele VTR-uri le-ai mucit din cauza ta....cu primul te-ai bagat in depasire ca vita, cu a doua ai ratat curba la 160 km/h si alergai cu o guma de 200 pe spate...ca bajetii

 

ia si p-asta

http://www.superhawkforum.com/forums/general-discussion-30/wrecked-2-a-26205/

 

si alte mostre de inteligenta

http://www.superhawkforum.com/forums/search.php?searchid=1449458

 

in toate threadurile te iei in gura si te trimit astia la plimbare, ca si aici

 

 

pai tocmai, tu te plangeai ca nu ai bani de un VTR de 1500 euro si te iei de ala ca nu intretine un RSV de 8.000 euro...pt ca la ala e mai scumpa unpic si omu tre' sa dea niste lei sa-l tina in garaj, nu in zoaie afara "cum se tin astea de 1500", gen

 

raspunsul cocalaresc cu mama ta e demn de afirmatia cocalareasca facuta de tine... stii cum e, cui pe cui se scoate

 

si acum basta ca deja ti-am acordat mult prea multa importanta, CUNOSCATORULE!

 

 

Cum naiba de ai atita timp sa stai sa cauti postarile unuia ? Insider are atita succes din cauza ca toti ii dau reply-uri. Daca reusiti sa-l izolati, nu o sa mai aibe obiectul muncii. Nu trebuie raportat la "Inailtime", doar lasat sa vorbeasc singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu intelegi tu...

 

K. Bye. Succesuri!

 

Cum naiba de ai atita timp sa stai sa cauti postarile unuia ? Insider are atita succes din cauza ca toti ii dau reply-uri. Daca reusiti sa-l izolati, nu o sa mai aibe obiectul muncii. Nu trebuie raportat la "Inailtime", doar lasat sa vorbeasc singur.

 

Am dat de ele cand cautam ceva despre VTR-uri pe forumul american mai demult, acu mi-am adus aminte

Nu e vb de bagat in seama, e vb ca la un moment dat zgarie ochiu.... ma rog, mult tam-tam pt nimic, la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat de ele cand cautam ceva despre VTR-uri pe forumul american mai demult, acu mi-am adus aminte

Nu e vb de bagat in seama, e vb ca la un moment dat zgarie ochiu.... ma rog, mult tam-tam pt nimic, la propriu.

 

Cum ti-a zis si JAGI, daca nu-ti convin postarile mele, poti sa ma pui la ignore, nu sa ma injuri de mama sau sa ma albesti la pu.la cu accidentele mele,nu faci decat sa fii un papagal , sa-i copiezi si pe restu' care altceva nu au avut de zis la adresa mea, decat sa ma albeasca maxim cu accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dimensiune de anvelope este mai buna pentru spate ? Eu acum am 190/50 17 si pe partea stângă atinge un pic în apărătoarea de lant, dacă încerc cu 190/55 cred ca va freca prea mult .

 

In care aparatoare iti atinge? RSV ul accepta lejer 190/50 17, chiar si 200.

 

Ce ti-a indicat JAGI e ideal pt inclinari/pista, stradal cel mai fericit compromis e 190/55, in loc de 190/50

 

Mille are janta de 6" pe spate(deci acomodeaza lejer gume de 190/200, fata de alte sportive cu janta de 5.5" )

 

Acu' nu vreau sa starnesc ca.catul iarasi, dar zahei ti-a dat-o echipata cu 190/50 ?

» Post actualizat in 10 Sep 2016 15:12

Da este al meu zecarul. Gumele sunt profil simex. Este 4x4.motor de dacie 1400 cmc.

 

cum sunt la mentenanta/fiabilitate ? ca am tot auzit tot felul de pareri (impartite),asa si cu Lada Niva, multi jura ca-i cea mai sfanta, altii afirma ca e o mizerie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de sfat Jagi, am căutat pe net si au fost multi posesori mulțumiri de acea dimensiune.

Deasupra lanțului pe bascula este o apărătoare de plastic pentru lant acolo freacă un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de anvelope ...

 

Azi am pus set nou de gume : post-47493-0-17847100-1473696713_thumb.jpg .

Cat m'or tine .. D-zeu cu mila, fiind prima data cand folosesc Continental. Motorul are 27.000 km si asta este al 6'lea (sper sa nu gresesc) set de cauciucuri pe care'l schimb :)

 

PS: presiunea 2.4 / 2.7

 

Si am curatat si filtrul de aer.


» Post actualizat in 12 Sep 2016 16:25

PS: Cred ca Marianv , m'a jicnit pe precedenta pagina:) Fir'i'ai tu a' necuratului sa fii!! Ptiu !!!!

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii mai explicit omule, sa nu inteleaga pe dos si sa renunte la motocicleta :))

 

pai cred ca asta sugera marian, sa renunte la motocicleta :)

» Post actualizat in 12 Sep 2016 16:28

Marianv , de ce ai recomanda o dimensiune 190/50 si nu 180/60 ?

Apărătoarea de lant cred ca are un rost acolo si momentan nu ma deranjează asa de mult.

 

apreciez ca-mi ignori posturile dupa ce mi-am permis sa-mi exprim parerea despre achizitia ta si cum ai gandit-o, insa cu 190/50 o sa tocesti mult mijlocul si nu se apleaca asa usor pe viraje precum 190/55

 

180/60 e guma folosita preponderent pe pista (pardon,dimensiunea).

» Post actualizat in 12 Sep 2016 16:33

Apropo de anvelope ...

 

Azi am pus set nou de gume : attachicon.gif3151521t1t.jpg .

Cat m'or tine .. D-zeu cu mila, fiind prima data cand folosesc Continental. Motorul are 27.000 km si asta este al 6'lea (sper sa nu gresesc) set de cauciucuri pe care'l schimb :)

 

PS: presiunea 2.4 / 2.7

 

Si am curatat si filtrul de aer.

» Post actualizat in 12 Sep 2016 16:25

PS: Cred ca Marianv , m'a jicnit pe precedenta pagina:) Fir'i'ai tu a' necuratului sa fii!! Ptiu !!!!

 

daca nu ma insel, RSV4/Tuono V4R vine standard cu 200/55 pe spate...sau sunt mentionate ca alternative: 190/55 , 190/50 200/55

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma insel, RSV4/Tuono V4R vine standard cu 200/55 pe spate...sau sunt mentionate ca alternative: 190/55 , 190/50 200/55

 

Nu te inseli :peace: . Pana acum am avut 200 55, 190 55 x2 , 200 , iar 190 si acum 200 din nou.

 

N'am sesizat vre'o mare schimbare in ciclistica motoretei. Bine, nu's nici vre'un mare racer sa scot untu din ele si mersul meu este in proportie covarsitoare pe strada, mai mult cu pasagera decat singur. Singura chestie e ca vizual e mai balsoi, za fund of za motoret & imi place :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apreciez ca-mi ignori posturile dupa ce mi-am permis sa-mi exprim parerea despre achizitia ta si cum ai gandit-o, insa cu 190/50 o sa tocesti mult mijlocul si nu se apleaca asa usor pe viraje precum 190/55

 

180/60 e guma folosita preponderent pe pista (pardon,dimensiunea).

 

Prefer sa ignor decit sa intru in polemica neconstructiva (a se citi balacareala) .

 

In acest moment am Michelin pp 199/50 spate , si se apleaca usor in viraje chiar fara nici o ezitare, nu sunt multumit de grip cind este mai aplecata, incepe usor sa derapeze, presiunea este 1.9 .

Inca nu m-am hotarit ce sa aleg, Pireli rosso 2 180/60 190/55 sau Dunlop q2.

Pina in sezonul urmator cu siguranta ma hotaresc la o variant.

Editat de Costi73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepe usor sa derapeze, presiunea este 1.9 .

Esti greu, ai pasager si bagaje si remorcuta? (pardon, e tocmai invers). Dar mai creste presiunea, s-ar putea sa iti placa.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciumec noul propietar. A dus la limita mobra care-i radea lui Zahei in fata pe curbe (in condițiile in care nu e mare racer si merge preponderent pe strada).

Man, o fi guma dusa. Baga-i prospătura, 190/55 daca tot zici ca mergi mai mult pe strada. Si pregătește-te psihologic sa rada si de tine ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...