Performance Solutions Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 nu o stiam perf sol ,mea culpa ! nu-i nici o problema, mi-a facut placere s-o revad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 In realitate, pe liniile drepte, BMW e racheta pe linga RSV4. Si cum mai toti riderii vor power,.... . Restul e can can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Daca deschizi discutia despre circuit, cauta pe site-ul Alpe Adria, cel mai important campionat la nivel european (pamintean), vei afla cu stupoare ca majoritatea riderilor alearga pe BMW. Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 E "nebunia lui Salam" CHOY! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) In realitate, pe liniile drepte, BMW e racheta pe linga RSV4. Si cum mai toti riderii vor power,.... . Restul e can can. cea mai racheta... 0.28 secunde si nici 8 km/h diferenta pe 400 de m... ))))) Daca deschizi discutia despre circuit, cauta pe site-ul Alpe Adria, cel mai important campionat la nivel european (pamintean), vei afla cu stupoare ca majoritatea riderilor alearga pe BMW. Oare de ce? degeaba! Editat Martie 29, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 desi nu suport bmw de nici o culoare trebuie totusi sa recunosc ca s1000rr este cel mai complet motor pe care l-am calarit.probabil aprilia second Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Daca deschizi discutia despre circuit, cauta pe site-ul Alpe Adria, cel mai important campionat la nivel european (pamintean), vei afla cu stupoare ca majoritatea riderilor alearga pe BMW. Oare de ce? Asta poate fi un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 detin de curand un rsv mille R 2003 ,(variaanta cu ohlins-uri) .motocicleta a stat cativa ani buni. cand o pornesc (porneste f usor) si o las sa se incalzeasca la relantiu ,da cate un rateu in toba si simt din cand in cand intreruperi scurte,(motocicleta se scutura in acel moment de parca ar primii o lovitura) dupa ce o scot la o tura si o incing un pic ,merge destul de bine nu mai da rateuri ,pocnete , cei drept parca se mai simte cate o mica intrerupere dar f usoara .. .eu nu am desfacut si nu am verificat nimica inca ( doar am pus benzina noua cea veche mirosea ca pe vremuri in mobre si am scos-o), banuiesc ca ar trebuii alte bujii , nu am mai avut aprilia pana acum si as dorii sa intreb posesorii daca banuiala mea cu bujiile este corecta sau ar fii si alte cauze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 bujii/fise. dac vrei sa-i schimbi bujiile iti trebuie o tubulara pe 3/8 si un prelungitor cardanic pentru bujia din exteriorul cilindrului din fata. restul se schimba extrem de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 alte bujii , alta viata... moto merge rotund si se accelereaza mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 alte bujii , alta viata... moto merge rotund si se accelereaza mai bine. pune si tu 2-3 poze cu ea:) Care ai luat-o, aia galbena? sau aia neagra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 detin de curand un rsv mille R 2003 ,(variaanta cu ohlins-uri) .motocicleta a stat cativa ani buni. cand o pornesc (porneste f usor) si o las sa se incalzeasca la relantiu ,da cate un rateu in toba si simt din cand in cand intreruperi scurte,(motocicleta se scutura in acel moment de parca ar primii o lovitura) dupa ce o scot la o tura si o incing un pic ,merge destul de bine nu mai da rateuri ,pocnete , cei drept parca se mai simte cate o mica intrerupere dar f usoara .. .eu nu am desfacut si nu am verificat nimica inca ( doar am pus benzina noua cea veche mirosea ca pe vremuri in mobre si am scos-o), banuiesc ca ar trebuii alte bujii , nu am mai avut aprilia pana acum si as dorii sa intreb posesorii daca banuiala mea cu bujiile este corecta sau ar fii si alte cauze ? Bine ca ai rezolvat cu bujiile. RSV1000R o motocicleta foarte reusita, plina de caracter si personalitate. Sa te bucuri de ea, la cit mai multe plimbari si voie buna p.s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) https://vimeo.com/23559403To serve and protect )) Editat Mai 18, 2013 de Ped O'Phile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 zilele astea sper sa o termin si eu pe a mea ptr pista sper sa gasesc o grafica draguta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 te asteptam mac >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Proaspat posesor de RSV Mile Factory din 2004 , cam jerpelita dar sper sa o scot la lumina. Editat Mai 28, 2013 de lexysexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 e frumos modelul,dupa 954 cred ca e belea rau rsv`ul felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Dupa un drum de 400 km ieri pot spune ca este altceva. Suspensii, frane...pha..e grava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrei_zxr Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Proaspat posesor de RSV Mile Factory din 2004 , cam jerpelita dar sper sa o scot la lumina. In primul rand felicitari. Presupun ca-i asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000r%20factory-din-2004-509261.html Sper ca ai mai negociat la pret. Modelul de dupa 2004 e cam scump pt ce ofera. Puteai sa mergi linistit pe una 2003, un R (echivalentul lui Factory). In esenta sunt la fel,doar ca aia din 2004+ are injectoarele de 57mm fata de 51mm ('99-'03). Mai pune niste poze si mai spune-ne care-s impresiile tale. La cat mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Dupa un drum de 400 km ieri pot spune ca este altceva. Suspensii, frane...pha..e grava told you so! stai s-o vezi cu suspensiile reglate dupa tine! In primul rand felicitari. Presupun ca-i asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000r%20factory-din-2004-509261.html Sper ca ai mai negociat la pret. Modelul de dupa 2004 e cam scump pt ce ofera. Puteai sa mergi linistit pe una 2003, un R (echivalentul lui Factory). In esenta sunt la fel,doar ca aia din 2004+ are injectoarele de 57mm fata de 51mm ('99-'03). Mai pune niste poze si mai spune-ne care-s impresiile tale. La cat mai multi km. daca mergi doar pe strada si normal in esenta sunt la fel. dar daca mergi ceva mai tare, nu neaparat "kamikaze reising" 2004+ e ceva mai buna. nu doar tb-urile sunt diferite! in schimb la capitolul confort mille e net superioara rsv-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Proaspat posesor de RSV Mile Factory din 2004 , cam jerpelita dar sper sa o scot la lumina. Ce misto arata Busa asta, cred ca e si mai usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu cred ca se compara cu 2003 r . Suspensii si roti. De negociat s a negociat dar nu mult. Mi a placut cum este, am sarit peste aspect si mi am luat un diavol rosu. Niko....am fost , m am dat cu busa, am probat. Nu m a surprins atat de mult pe cat ma asteptam...dar nu o sar din schema. Mobra dupa un drum de 400 km m a impresionat mult. Frane suspensie si cuplu. Momentan atat pot spunne despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Foarte mistoc model. Sa o stapinesti sanatos, sa te bucuri de ea si la cit mai multe iesiri frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Multam frumos...abia astept o iesire la munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator andrei_zxr Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Nu cred ca se compara cu 2003 r . Suspensii si roti. RSV 1000R Factory (2004) pe care l-ai luat tu e varianta noua a lui RSV Mille R ('99-'03). Intre un Mille R 2001/2002 sau chiar 2003 si RSV 1000R factory 2004 nu e asa mare diferenta pe cum ai crede:) Aceleasi jante O.Z., suspensiile sunt aceleasi (furca ohlins si amortizoru spate ohlins + amortizoru ghidon ohlins). franele pe 2004 sunt radiale , cam atat. Mille R are 130 cai iar RSV 1000R Factory are 141. Prima are 101 nM cuplu,a doua are 107 nM cuplu. Pe forumurile Aprilia baietii ar zice ca prima varianta '99-'03 se simte mai in vana cumva, chiar daca pe 'hirtie' (si nu numai), a doua are cu 11 cai in plus. Ti-ai luat un motor pe cinste, nu vreau sa intelegi gresit:) Doar ca Mille R se vinde pe la noi si cu 2300-2500-2700 eur fata de 3900 cat era asta din 2004 Oricum e bine macar ca sunt unii care sunt dispusi sa incerce si altceva (asa cum ai facut-o tu prin aceasta achizitie). Estetic sunt sigur ca-ti place mai mult generatia a doua (pe care o detii), decat prima Esti dator totusi cu niste poze )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.