srp.ro Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) MZ gât de lup. Clasică,cine avea era văzut ca mare boier,nu ca jerpeliții cu "iepuraÂşi". Acum am ajuns sa facem nazuri la BMW. ...era gat de mistret nu gat de lup, prima mea motocicleta, inca o am Suspensia aia pe fata la vremea aia si la ora actuala era geniala... Apropo, cred ca aici se termina comparatiile bmw vs honda, nu vreau sa fiu rau Editat Februarie 17, 2012 de srp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Nu stiu cum o fi la G-ul asta nou, dar la GS, daca tin minte bine, furca este Showa. BMW nu fabrica furci, dar vina lor este la fel de mare pentru ca au acceptat din partea furnizorului o asemenea calitate proasta a furcii. Intr-adevar cu asemenea componente nu ar trebui sa te joci deoarece joaca asta poate pune in pericol viata unui om. Dar poate pentru ca sunt cazuri extrem de rare si profitul material primeaza, or fi zis ca merge si asa. Nu e frumos, nu e ok, dar asta e. Ce nu reusesc eu sa inteleg este "performanta" reusita cu noul G care de fapt e tot un GS doar ca are "haine" noi. Pai daca ai experienta primelor modele de GS cu furca rupta, cum pusca mea poti face aceeasi gresala si la G??? Daca as fi fost in locul celor de la BMW as fi reziliat in secunda 2 contractul cu furnizorul de furci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte... Numai bine! Drinking the BMW Kool-Aid...poate un marketing agresiv care vad ca prinde foarte bine,multi poate cumpara doar un "brand" de multe ori...cornuletul cu mac si ceasca de ceai care ti se serveste cand te duci cu ea la dealer ca are bube in cap si pui botu la mama uite ce bine se poarta astia cu mine...daca baga si o eugenie si 2 gume Turbo( suna mai bine ca Orbit) la pachet atunci clar is cei mai tari. Despre defect...PENIBIL sa se repete ...si sa apara la o componenta critica cum e furca fata. Nu mai pun linkuri despre F800( F650 ala de 800 ) sau cum ii zice la ala nou de la cadru stramb la seturi motor facute praf cu nu stiu ce benzina...gasiti cazuri garla pe advrider si ukgser ...cu tot felul e defecte care mai de care. Editat Februarie 18, 2012 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 BMW este foarte fiabil atunci cand nu este friabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Iti spun fara rautate, ca eu nu inteleg din ce cauza oamenii cumpara BMW, cand forumurile sunt pline de probleme jenante ale acesi marci. Nu ma refer la o aprindere arsa sau la o dereglare prematura. Ma refer la cardane rupte, rulmenti de cutie sparti, rulmenti cu joc la 45.000 km(unic proprietar), bascula spate rupta, cardan stricat la 30.000 km, semi-cadru rupt. Probleme astea apar la motocicletele produse in Germania, dupa '90 si bineinteles la cele cu subansamble facute in China. R-urile anilor '80 aveau probleme grave la cutiile de viteze. Apar din ce in ce mai multi posesori care au aceeasi replica: "aaa, probabil motocicleta face parte din loturile alea proste". Lumea ar trebui sa fie mai deschisa la minte... Numai bine! Ti se pare ca e singura marca in situatia asta? Ford a scos masini fara frana, GM a scos motoare neterminate, Mercedes au avut probleme la electronica pe o gasca de modele. Si daca zici ca nu conteaza pentru ca vorbim de motociclete nu masini atunci uita-te pe pagina de recalls de la Yuzuki. Lista lunga nu? Poate nu sunt chiar atat de grave dar sunt acolo suficiente. Ba gasesti si pentru Yamaha acolo, chiar cu probleme la sistemul de franare. Mai e si siteul NHTSA care am vazut ca are niste date pentru Europa si probabil, daca stai sa cauti, gasesti si alte resurse (poate chiar pe siteurile marcilor). Iar daca stai mult pe site-uri de genul ala iti garantez ca nu mai cumperi niciun motor, pentru ca toate au bube intr-un loc sau altul. M-am uitat si pe advrider, la topicurile de BMW dar si la topicurile altor marci (cu probleme similare, failures pe diferite sisteme) dar am observat ca nu s-a plans nimeni totusi la modul asta "da ce va cumparati ba prostilor daca stiti ca e prost, prostilor". E urat, fara rautate iti spun Editat Februarie 18, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Cu riscul de a ma repeta cel putin a treia oara nu sunt fan BMW! (ca mototocicleta - cunoscatorii stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Iar daca stai mult pe site-uri de genul ala iti garantez ca nu mai cumperi niciun motor, pentru ca toate au bube intr-un loc sau altul. Se gaseste si KTM pe site-urile astea cu bube? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) http://www.automotix.net/autorepair/recalls/ktm/ KTM IS RECALLING 237 MY 2009 690 DUKE AND SMC MOTORCYCLES. DURING USE, THE FRONT FORKS COULD DEVELOP CRACKS; THIS COULD RESULT IN THE POSSIBILITY OF THE FRONT FORK INNER TUBE SEPARATING FROM THE AXLE CLAMP. THE CAUSE OF THE DEFECT INVOLVES IMPROPER HEAT TREATMENT OF THE FRONT FORK INNER TUBES BY THE MANUFACTURER. http://www.ktm.com/uploads/media/recall_front_wheel_forks_08.06.2009_02.pdf http://wheels.blogs.nytimes.com/2011/09/09/ktm-recalls-6000-off-road-bikes-for-faulty-handlebar-clamp/ http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/01/ktm/index.html http://www.ktm.com/dealer-service/service/safety-news.html Editat Februarie 18, 2012 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Sunt dezamagit. Dar Jawa? IJ? First Bike? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Google it . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Sunt dezamagit. Dar Jawa? IJ? First Bike? ) honda mea face 11 ani...si eu ma gandeam sa-i pun furca de KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Am googled it. N-am gasit re-call-uri pt furca la First Bike. Achile, pune-i furca First Bike. Asta ca sa fi linistit acolo, in tarile calde, ca noul proprietar nu o sa cada in bot. Editat Februarie 18, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Am googled it. N-am gasit re-call-uri pt furca la First Bike. Achile, pune-i furca First Bike. Asta ca sa fi linistit acolo, in tarile calde, ca noul proprietar nu o sa cada in bot. taci ca mi-e cam tarsha s-o vand ). As fi in stare sa o iau dupa mine. Am ochit un USD de 50 mm de Baotian. E cam porno... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Rămân la părerea mea,am avut Pegaso 650,următoarea va fi BMW K75 mai veche de 1991,cardan,injecție multipunct,ABS. E superbă,deja mă dau de probă de un an pe ea Âşi nu se compară cu nimic din ce am călărit până acum. Dacă ar fi făcut-o din lemn de balsa ca să iasă la 80 de kg era perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Dacă ar fi făcut-o din lemn de balsa ca să iasă la 80 de kg era perfect. :crack:nu exista perfectiune era usoara si se umfla la apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Incercati link-ul acesta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650 Sunt curios daca cineva a patit uratenia asta. Eu am patit-o in toamna.Am scapat fara zgarieturi dar motorul l-am cam sifonat. Problema e ca pare a fi o boala la GS din 2000-2002. Si e ingrijorator. Eu n-am cazut chiar pe ;oc drept dar rupturile la firci sunt aproape identice cu cele din poza. asta e un exemplu destul de clar ca dupa ce iei o tranta mai nasoala iei in calcul si schimbare anumitor parti ale motoretei care aparent nu par "chiar asa de afectate". motoreta asta mai fusese izbita inainte si poate si de asta au aparut problemele. imi amintesc cand mi-am luat casca shoei ca in manual scria destul de clar...ai data cu ea de pamant o schimbi pentru ca nu mai garanteaza nimeni ca materialul castii a ramas neafectat. asa si cu amortizoarele bembeului. ca mai sunt si defect de fabricatie ...ok, nu exista padure fara uscaturi fie el si BMW. ca nu ai bani sa repari toate stricaciunile dupa o tranta e si asta ok dar degeaba speri ca BMW te va despagubi pentru faza in care tu mergi cu un amortizor stricat si iei o tranta. eu am mers pe tot felul de motorete, unele mai ciobite ca altele dar mi-am asumat asta. n-am cazut dar am împins de mi-a venit rau de cele mai multe ori Editat Februarie 19, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vandervan Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Din ciclul unde dai...si unde crapa! Am pornit aceasta discutie doar pentru a semnala un posibil defect de fabricatie la un anumit model de motocicleta, fara nici o intentie de reclama sau antireclama a marcii respective. Mi-a traznit mie asa prin freza ca e bine sa stie buba asta cine vrea un BMW F650GS din 2000-2002. Daca vrea sau nu sa o cumpere, whatever. Drept urmare, toata discutia s-a transformat intr-o urgie intr-un pahar cu apa despre BMW. Ca fix in cot ii doare. Si pe ei si pe restul producatorilor. Eu tot BMW vreau. Chit ca m-a trantit si mi-a spart buzunarul mai tare si ca ego-ul. In dulcele stil romanesc, dati inainte fratilor, is curios pana unde poate ajunge polemica asta. Cine a crezut ca Don Quijote e mort, habar n-are. Are doar Rosinanta cu ABS (sau fara). Hai cu primavara, ca ruginesc lanturile:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Hai cu primavara, ca ruginesc lanturile:P eu m-am dat azi v'o 20-30 km ... in roti mai erau 1.2 -1.3 atmosfere tot azi am dus bateria noua la incarcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Nu ma dau expert dar ma gandesc ca nu s-ar mai rupe asa usor daca ar pune mijlocul jambei(in sectiune) pe mijlocul axului rotii(in sectiune). Asa la soc puternic nu ar mai sta toata forta in "dintele" ala. Cum au furcile majoritatea mobrelor, axul furcii in ax cu axul rotii. Bine ca ai scapat ok Vandervan. Editat Februarie 21, 2012 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Nu ma dau expert dar ma gandesc ca nu s-ar mai rupe asa usor daca ar pune mijlocul jambei(in sectiune) pe mijlocul axului rotii(in sectiune). Asa la soc puternic nu ar mai sta toata forta in "dintele" ala. Cum au furcile majoritatea mobrelor, axul furcii in ax cu axul rotii. Bine ca ai scapat ok Vandervan. Off topic: ideea este ca in felul asta, fara sa se schimbe unghiul furcii se schimba comportamentul ei... daca nu ar fi roata prinsa in afara tubului, acesta ar trebui sa vina in alt unghi pt aceeasi geometrie. Mai mult, s-ar putea ca sistemul asta sa fie chiar mai rezistent. Extra, lipsa unui ax care sa treaca prin mijlocul furcii acolo, da posibilitatea ca internals sa "cada" mai jos in furca - cursa mai lunga etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Din ciclul unde dai...si unde crapa! Am pornit aceasta discutie doar pentru a semnala un posibil defect de fabricatie la un anumit model de motocicleta, fara nici o intentie de reclama sau antireclama a marcii respective. Mi-a traznit mie asa prin freza ca e bine sa stie buba asta cine vrea un BMW F650GS din 2000-2002. Daca vrea sau nu sa o cumpere, whatever. Drept urmare, toata discutia s-a transformat intr-o urgie intr-un pahar cu apa despre BMW. Ca fix in cot ii doare. Si pe ei si pe restul producatorilor. Eu tot BMW vreau. Chit ca m-a trantit si mi-a spart buzunarul mai tare si ca ego-ul. In dulcele stil romanesc, dati inainte fratilor, is curios pana unde poate ajunge polemica asta. Cine a crezut ca Don Quijote e mort, habar n-are. Are doar Rosinanta cu ABS (sau fara). Hai cu primavara, ca ruginesc lanturile:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Off topic: ideea este ca in felul asta, fara sa se schimbe unghiul furcii se schimba comportamentul ei... daca nu ar fi roata prinsa in afara tubului, acesta ar trebui sa vina in alt unghi pt aceeasi geometrie. Mai mult, s-ar putea ca sistemul asta sa fie chiar mai rezistent. Extra, lipsa unui ax care sa treaca prin mijlocul furcii acolo, da posibilitatea ca internals sa "cada" mai jos in furca - cursa mai lunga etc... Defectul este mai mult decat evident. Turnare defectuasa a aluminiului urmata de lipsa unui control nedistructiv a pieselor respective. Practic sunt niste rebuturi ajunse pe sosea care, mai devreme sau mai tarziu, cedeaza. Editat Februarie 22, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Voi vedeti in poza respectiva ca si butucul rotii este crapat? asa ceva se intampla numai dupa impact major. Asta e unu din motivele pentru care e bine sa schimbi toate piesele lovite la o mobra chiar daca par intregi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Voi vedeti in poza respectiva ca si butucul rotii este crapat? asa ceva se intampla numai dupa impact major. Nu, nu vad. Unde e crapat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Butucul nu e crapat, este doar murdar. Defectul respectiv, urmat de ruperea furcii s-a intamplat de multe ori in cei doi ani de fabricatie fara ca motoarele sa fie implicate in niciun accident sau soc major. Asta e... se mai intampla, e adevarat, nu la toti! Editat Februarie 22, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.