Crazy-devil Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Articol cancan+ video ma uimeste faptul ca nu au scris "motociclist vitozoman" sau tanurul mergea cu viteza neputand sa evite. Pareri de rau pentru motociclist si pana la urma si pentru mosulet. Ma gandesc cu stupoare, daca "bikerul" avea mai mult decat viteza legala nu va fi tras el la raspundere ?? mai conteaza. as fi de parere ca de la 50Km/h pt bosorog era capatul de linie. imi pare rau pt baiat ca a avut nefericirea asta. era sa o patesc si eu cu 3 tigani dar pe trecerea de pietoni avea sa ii lichidez. miracolul si reflexele mau facut sa dau drumu la frana fata fix cand am vazut ca imi fuge. altfel..... salvam planeta de 3 vrabii. la astea le trebuie sa le sara ceva in fata. Editat Aprilie 3, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 distanta pe care a parcurs-o motocicleta aia taras... cei care au mai cazut, stiu ca aia nu e distanta pe care o parcurge o motoreta care avea doar 50 km/h. si stim cu totii ca acolo e o zona in care s-au intamplat multe accidente de-a lungul vremii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Ca fapt divers, daca motocicleta aia s-a dus taras doar pe crash-pad si o muchie de toba,atunci distanta parcursa taras n-are nici o relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Proof it! Sanatate la toata lumea! Se pot dovedi in zilele astea, masora urmele de franare, urmele lasate de mobra cazuta etc. Eram curios daca e tras sau nu la raspundere in caz ca se dovedeste ca l-a lovit "in afara cadrului legal" respectiv viteza de 50-60 km/h. Vina morala e 100% a pietonului insa in cazul in care iesi din cadrul legal ( viteza, alcool, contrasens ) s-ar putea sa te traga la raspundere pentru vatamare corporala / omor din culpa ( functie de caz ). In fine, le doresc numai bine, amandurora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Ca fapt divers, daca motocicleta aia s-a dus taras doar pe crash-pad si o muchie de toba,atunci distanta parcursa taras n-are nici o relevanta. probabil ca nu esti dintre cei care au mai cazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Se pot dovedi in zilele astea, masora urmele de franare, urmele lasate de mobra cazuta etc. Eram curios daca e tras sau nu la raspundere in caz ca se dovedeste ca l-a lovit "in afara cadrului legal" respectiv viteza de 50-60 km/h. Vina morala e 100% a pietonului insa in cazul in care iesi din cadrul legal ( viteza, alcool, contrasens ) s-ar putea sa te traga la raspundere pentru vatamare corporala / omor din culpa ( functie de caz ). In fine, le doresc numai bine, amandurora. Nu cred sa fie tras la raspundere..fara o proba "balistica".. poate nici nu a franat.. mie, politia, in urma unei autoaccidentari (eu fiind singura "victima") mi-a masurat frana 12,7 m. motocicleta nu mergea mai mult de 140 si nu cred sa fi avut viteza prea mare.. nu mi-au facut nimic doar etilotestul la bot.. Oricum toti motociclistii sunt vitezomani, satanisti si violatori de babe... + ca nu mai mi se pare normal sa franezi/opresti cu orice risc... daca simti ca scapi, da-l in masa! Editat Aprilie 3, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Se calculeaza viteza cu o marja de eroare destul de mica in urma expertizei tehnice care e obligatorie in cazuri de astea. Si acolo nu se masoara doar urmele de frinare, sint mai multe elemente care se iau in calcul printre care si urmele de impact de pe mobra la contactul cu vicitma, amplitudinea acestora, rezistenta materialelor din care e facuta mobra, etc. si se vede destul de clar care a fost viteza. In caz de viteza mare, au fost situatii in care s-a dat verdict de culpa comuna. Mda sunt "neste" chestii.. Bobos - Determinarea probabila a vitezei.doc Pentru cine are chef de studiu... mie mi-a cam fost sete azi.. ok, Ok asta e pt motociclete: pg.142-147.doc Editat Aprilie 3, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Aprilie 3, 2012 Autor Share Postat Aprilie 3, 2012 Articol cancan+ video decat asa muzica in background, mai bine puneau Nightwish - Ghost love score. Macar era mai epica, de departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 distanta pe care a parcurs-o motocicleta aia taras... cei care au mai cazut, stiu ca aia nu e distanta pe care o parcurge o motoreta care avea doar 50 km/h. si stim cu totii ca acolo e o zona in care s-au intamplat multe accidente de-a lungul vremii. E la vale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Se calculeaza viteza cu o marja de eroare destul de mica in urma expertizei tehnice care e obligatorie in cazuri de astea. Si acolo nu se masoara doar urmele de frinare, sint mai multe elemente care se iau in calcul printre care si urmele de impact de pe mobra la contactul cu vicitma, amplitudinea acestora, rezistenta materialelor din care e facuta mobra, etc. si se vede destul de clar care a fost viteza. In caz de viteza mare, au fost situatii in care s-a dat verdict de culpa comuna. Intodeauna mortul va fi plans iar conducatorul auto/moto va fi sanctionat. Culpa comuna apare doar in cazul in care supravietuitorul nu a gresit cu nimic. Mda sunt "neste" chestii.. Bobos - Determinarea probabila a vitezei.doc Pentru cine are chef de studiu... mie mi-a cam fost sete azi.. ok, Ok asta e pt motociclete: pg.142-147.doc Se calculeaza in functie de marimea buzunarului si de foamea judecatorului, voi chiar mai credeti ce spune legea intr-o tara in care se demonstreaza de ani buni ca nimeni nu o aplica?? Pacat de amandoi si de timpul pe care-l putea pierde mosu pe trecerea de pietoni, acum ar fi putut sta amandoi fericiti la casele lor. Editat Aprilie 4, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 am trecut ieri peacolo,pasajul era inchis nu am putut opri am vazut un motociclist care ajuta la masuratori,pieton mereu un pieton ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
budha Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 din pacate , batranului cred ca i se va amputa piciorul. oasele si muschii gambei erau sfartecate.nu am vazut accidentul,dar stiu despre batran din spital.despre motociclist nu stiu nimic. Offff.....greu moment pt amandoi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) . Editat Aprilie 4, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 E vale... in plus nu se poate stabili niciodata exact dinamica accidentului, partea de dupa impact... ce parti ale mobrei exact in ce ordine au atins pamintul... se poate ghici... se pot emite supozitii de catre tehnicieni (documentate, calculate si pertinenete) dar toate in instanta sint atacabile de cine stie sa lege 3 vorbe si trimise la plimbare ca inconcludente. Asa se face si la masini unde in majoritatea cazurilor ramin cu 4 roti pe asfalt si e mai simplu de calculat. La o motoreta ai metale, plastice, cauciucuri care ating in fel si chip pamintul... mai adaugi si putina panta si gata masuratoarea.... iti da o valoare de tipul: "intre 30km/h si 180km/h". Si avocatul apararii mai trebuie sa puna doar intrebarea ghilotina "cine poate spune cu siguranta care dintre valori?" si proba e buna de casat... In felul asta judecata "cade" inapoi la discutia vizavi de legalitatea traversarii... care in cazul pasajului e clara... Riderul trebuie doar sa spuna in instanta ca circula legal cu x kilometri pe ora iar marturia lui este mai buna in cazul asta decit orice calcul cu variabile atit de multe si mari. Poa sa le faca si Heissenberg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Sper ca nonsensul de mai sus l-ai pus intentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 din pacate , batranului cred ca i se va amputa piciorul. oasele si muschii gambei erau sfartecate. Foarte bine. Daca nu beleste ochii, beleste p.la. Sanatate bikerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 eu chiar nu pricep ce cauta pietonii sa scurteze drumul pe sanatatea lor ! nu e primul si sigur nu va fi ultimul. si eu sunt pieton uneori , DAR traversez pe trecere , doar pe verde si doar dupa ce belesc ochii stanga dreapta. ca poti sa o mierlesti si pe trecere cu dreptatea in brate. si vei fi razbunat de justitie ... suuuper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 in loc sa invatati ceva din accidentul asta, va transformati toti in avocati/judecatori. culpa este clara (a batranului), dar daca in locul batranului era un camion sau o masina, cine a fost de vina chiar nu mai conta pt rider si familia lui. din nou subliniez ca in zona au fost o multime de accidente de motor , unele chiar fatale (anul trecut un gsr care a luat foc si un touring). discutia ar trebui indreptata inspre prevenire, nu spre culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Unii cand vad tramvai sau autobuz in statia, uit de tot ce au invatat in viata si actionez pe instinct, ca sa dau un exemplu. Aproape zilnic vad cum alearga haotic spre statie ca sa prinde tramvai 41, chiar daca urmatoarea vine peste 2, 3 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Foarte bine. Daca nu beleste ochii, beleste p.la. Sanatate bikerului. are you for real ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 MOTOCICLISTUL ISI POATE REPARA MOTO PE "FONDUL DE PROTECĂIE A VICTIMELOR STRĂZII" CU AUTOR INDENTIFICAT. http://www.fpvs.ro/organism_de_plata.html http://www.fpvs.ro/doc/cereri_despagubire/Cerere%20despagubire_Organism%20de%20Compensare.pdf Fondul de Protecție a Victimelor Străzii adresa: O.P. 37 – C.P. 145, Bucuresti, Romania. telefoane: Secretariat: 021 300 18 80 031 805 34 06 031 805 34 07 Centru de Informare: 021 300 18 86 Departamentul Daune: 021 300 18 84 Birou Juridic 021 300 18 83 fax: 021 312 31 82 e-mail: office@fpvs.ro SPER SA-I FIE DE FOLOS MOTOCICLISTULUI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Foarte bine. Daca nu beleste ochii, beleste p.la. Sanatate bikerului. Cum poti sa gandesti asa? Daca era tacu il cautai pe ala cu mototu`... Poate ai si tu asa bafta...sa vad ce mai postezi atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Cum poti sa gandesti asa? Daca era tacu il cautai pe ala cu mototu`... Poate ai si tu asa bafta...sa vad ce mai postezi atunci Tata casca ochii cand traverseaza. Si bafta nu intra in ecuatie la accidentu asta. Ce-ti faci cu mana ta se numeste... MOTOCICLISTUL ISI POATE REPARA MOTO PE "FONDUL DE PROTECĂIE A VICTIMELOR STRĂZII" CU AUTOR INDENTIFICAT. http://www.fpvs.ro/organism_de_plata.html http://www.fpvs.ro/doc/cereri_despagubire/Cerere%20despagubire_Organism%20de%20Compensare.pdf Fondul de Protecție a Victimelor Străzii adresa: O.P. 37 C.P. 145, Bucuresti, Romania. telefoane: Secretariat: 021 300 18 80 031 805 34 06 031 805 34 07 Centru de Informare: 021 300 18 86 Departamentul Daune: 021 300 18 84 Birou Juridic 021 300 18 83 fax: 021 312 31 82 e-mail: office@fpvs.ro SPER SA-I FIE DE FOLOS MOTOCICLISTULUI! Stii tu pe cineva care a reusit performanta asta? Eu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) eu am reusit performanta! am avut un accident cu cineva care nu avea rca, in 2009. cine doreste detalii, pm. si cred ca si ZIDU' (dar nu bag mana in foc) Editat Aprilie 4, 2012 de Silvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Cum poti sa gandesti asa? Daca era tacu il cautai pe ala cu mototu`... Poate ai si tu asa bafta...sa vad ce mai postezi atunci Daca era tata da, il cautam pe ala cu moto ... sa-i cer scuze ca taica-miu a fost un bou si eventual sa-i platesc daune. M-am saturat de pensionari idioti care traverseaza pe la presemnalizarea trecerii de pietoni. Dar idiotul asta de babalac n-a avut nici o scuza ... cum sa traversezi ma pe la pasaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.