Sari la conținut

Romanul Inventiv


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Pt inceput: am probleme mari cu bacteria. Nu prea tine curentul.

 

Pentru aceasta la cateva zile trebuie reincarcata :cheers:

 

Desteptii de la Honda nu au prevazut sistemul de scoatere al seii cu un locker, ci cu 2 suruburi. Astfel ca sa ajung la baterie sa o scot pt a o pune la incarcare trebuie sa scot 2 suruburi de la sa, si 2 suruburi de la baterie. Nu mai zic de operatiunea de remontare!

 

Am ajuns la concluzia ca trebuie un prelungitor!

 

post-22-1162308919_thumb.jpgpost-22-1162308939_thumb.jpg

 

Asa pun redresorul direct la mufa din torpedo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt inceput: am probleme mari cu bacteria. Nu prea tine curentul.

 

Pentru aceasta la cateva zile trebuie reincarcata :cheers:

 

Desteptii de la Honda nu au prevazut sistemul de scoatere al seii cu un locker, ci cu 2 suruburi. Astfel ca sa ajung la baterie sa o scot pt a o pune la incarcare trebuie sa scot 2 suruburi de la sa, si 2 suruburi de la baterie. Nu mai zic de operatiunea de remontare!

 

Am ajuns la concluzia ca trebuie un prelungitor!

 

post-22-1162308919_thumb.jpgpost-22-1162308939_thumb.jpg

 

Asa pun redresorul direct la mufa din torpedo :)

 

Una din legile lui Murphy: piesa care se strica cel mai des e in locul cel mai greu accesibil.

Patenteaza ideea si trimite-o la Honda. Tu si urmasii tai se vor scalda in motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pericolul pe care-l evita constructorii de auto/moto prin plasarea unui conector de incarcare/alimentare a bateriei intr-ul loc foarte disponibil este acela de a nu face cineva o gluma sa bage vre-o sirmulita "din gresala" si sa te alegi cu un morman de scrum.. asha ca ai grija cit de vizibila e toata treaba asta si pe unde-ti lasi motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, am vazut pozele, am si eu moto Honda cu aceeasi belea la sa...

Stiu ce trebuie sa fac de acuma pentru cazul ala nefericit [cu mici adaptari in cazul meu]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pericolul pe care-l evita constructorii de auto/moto prin plasarea unui conector de incarcare/alimentare a bateriei intr-ul loc foarte disponibil este acela de a nu face cineva o gluma sa bage vre-o sirmulita "din gresala" si sa te alegi cu un morman de scrum.. asha ca ai grija cit de vizibila e toata treaba asta si pe unde-ti lasi motoru.

 

Este absolut imposibil. Mufa duce fix in torpedo. Acest torpedo e incuiat cu cheia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu pleci in vreo dimineatza cu redresorul dupa tine

 

Ar fi penal.

 

L-am scos oricum ca se incarcase bateria.

 

Imi place redresorul asta ca opreste automat incarcarea dupa ce s-a umplut bacteria. Adica nu ii duc grija ca il uit in priza si fierbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care sustineti ca la yamaha e cel mai accesibil: think again,eu trebuie sa dau jos saua + rezervorul ca sa am acces la baterie.Asa ca esti norocos Baiazide,vreau si eu redresor d'ala smecher,de unde il ai?

 

 

LE:@Alexyz2006:cu mine vorbeai cu saua aia?ai tdm?

Editat de S George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei care sustineti ca la yamaha e cel mai accesibil: think again,eu trebuie sa dau jos saua + rezervorul ca sa am acces la baterie.Asa ca esti norocos Baiazide,vreau si eu redresor d'ala smecher,de unde il ai?

LE:@Alexyz2006:cu mine vorbeai cu saua aia?ai tdm?

 

Pe www.louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestere, se cheama ca ai descoperit, nu ca ai inventat ceva :D Nemtii au gandit treaba si ti-au pus langa redresorul firul ala cu papuci si mufa tocmai pentru a-l lasa conectat pe baterie permanent si la nevoie doar sa-l bagi la renel :cheers: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer sa o imping dimineata de coarne 10 metri, ca sa porneasca, decat sa ma apuc de incarcat bacteria. La mine aprinderea e pe TCI, deci daca scade tensiunea sub un anumit prag (suge electromotorul dintr-o baterie foarte rece), nu mai scanteieste deloc. In schimb, daca invarti motorul altfel (de la roata, prin impingere in viteza 3), eliberezi bateria de sarcina reprezentata de electromotor si poate sa dea scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...